Jump to content

probleme relanti la rece


Recommended Posts

Salut,

 

 

Decand diminetile sunt mai friguroase adica pe la 17 grade la pornire relatiul este foarte nestabil, porneste bine si urca relantiul la 1200 pe urma pica la 500 si iara urca si iara pica, asta doar la pornire. Plec cu masina si la primu semafor este totul ok sta turatia la 800, primul semafor il am la 1 km. Cand ii cald motoru si il las si multe ore nu mai pica relantiul. Posibil sa fie valva de relanti? Ceva sugestii daca se poate. Masina este un 316 din 94.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,

Decand diminetile sunt mai friguroase adica pe la 17 grade la pornire relatiul este foarte nestabil, porneste bine si urca relantiul la 1200 pe urma pica la 500 si iara urca si iara pica, asta doar la pornire. Plec cu masina si la primu semafor este totul ok sta turatia la 800, primul semafor il am la 1 km. Cand ii cald motoru si il las si multe ore nu mai pica relantiul. Posibil sa fie valva de relanti? Ceva sugestii daca se poate. Masina este un 316 din 94.

279624[/snapback]

 

Si mie mi se mai intampla uneori sa oscileze relantiul la rece! Dar in cel mai scurt timp isi revine , de oprit nu se opreste ... deci nu i-am dat importanta... probabil de la socul automat ... cand in prima faza baga benzina cu mai mult debit ... dupa care reduce ... si dupa care formeaza relantiul constant...

Link to comment
Share on other sites

hmmm, fain subiect :blink: aceasi problema si la mine, de foarta multa vreme.

Inca nici acuma nu am reusit sa ii dau de capat si la fiecare service la care am fost(vreo' 5) dau din umeri, zici ca am nava spatiala si nu masina, iar la tester nu vede nimic.

Acu' doua sapt. am schimbat uleiul si toate filtrele(ulei, benzina, aer...etc), mi-am pus bujii si fise noi, am curatat valva de la relanti si am pus si un furtun nou pe un capat(era usor crapat), iar azi dimineata mi-am schimbat si sensoru' de oxigen de pe sonda.

Rezultat?=NADA!

adica ba da, dupa ce am schimbat sensoru' de oxigen, nu mai da in bot asa tare, adica sa diminuat mult.

Cand iau salaru' schimb si debitmetru, daca nici atunci nu isi revine, imi iau o bomba si il pun sub masina.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Decand diminetile sunt mai friguroase adica pe la 17 grade la pornire relatiul este foarte nestabil, porneste bine si urca relantiul la 1200 pe urma pica la 500 si iara urca si iara pica, asta doar la pornire. Plec cu masina si la primu semafor este totul ok sta turatia la 800, primul semafor il am la 1 km. Cand ii cald motoru si il las si multe ore nu mai pica relantiul. Posibil sa fie valva de relanti? Ceva sugestii daca se poate. Masina este un 316 din 94.

279624[/snapback]

Senzorul de temperatura de pe bloc... este ieftin(aprox. 50 Ron - cel cu plasticul albastru). Curata clapeta de acceleratie+regulatorul de aer - relanti(spray WD40), si in ultimul rand poate fi si de la debitmetru. Probeaza si tu cu un alt debitmetru si vezi daca mai face si daca nu mai face si este de la debitmetru, te poti duce la cineva avizat care se pricepe si poate il repara pe al tau( desfacut+curatat+modificat cursorul sa nu mai calce pe aceleasi urme...asta in cazul in care exista urme, dar ma indoiesc ca nu exista la o masina din '94) :blink:

Succes

Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda poate fi, nu este exclus insa sa ai probleme cu debitmetrul. Am avut aceeasi problema (E36 2000cmc) am schimbat ambele, apoi, facand la fel (desi vor sari multi in sus) a fost de la baterie!!!! Era veche, se descarca repede si motorul mergea cu variatii ale turatiilor dimineata pana incarca bateria. Este un aspect pe care te rog sa il iei in considerare! Aceeasi problema a avut-o si stefan snk , membru al acestui forum. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda poate fi, nu este exclus insa sa ai probleme cu debitmetrul. Am avut aceeasi problema (E36 2000cmc) am schimbat ambele, apoi, facand la fel (desi vor sari multi in sus) a fost de la baterie!!!! Era veche, se descarca repede si motorul mergea cu variatii ale turatiilor dimineata pana incarca bateria. Este un aspect pe care te rog sa il iei in considerare! Aceeasi problema a avut-o si stefan snk , membru al acestui forum. :blink:

281781[/snapback]

 

hmm, zici tu ceva. Dupa ce dau drumu' la faruri(luminile de intalnire) cu motorul pornit, imi scade usor turatia(cam, cu o 100 de ture). La un prieten de-al meu ii facea la fel, dupa ce si-o schimbat bateria nu ii mai face asa.

Am sa pun bateria pe locul 2. Locul 1 e valva de relanti, cica.... aia mi varza, se zice ca ar trebui sa am 40 Ohm daca il masor.......eu nu am numai 9 si ceva, am gasit pe forumuri mai multi care aveau aceasi problema.

Link to comment
Share on other sites

problema este ca dupa 30 de secunde nu mai face absolut nimic sta perfect la relanti, pot sa aprind farurile si nu inregistrez absolut nicio modificare a turatiei, de curand am schimbat filtrul de motorina, filtrul de aer are cam 10.000 km.De debitmetru nu stiu ce sa zic deoarece trec cu usurinta de 200 km/h, masina trage destul de bine avand in vedere ca easte cutie automatica.Daca o trec pe manual schimb la 4500 fara probleme.
Link to comment
Share on other sites

problema este ca dupa 30 de secunde nu mai face absolut nimic sta perfect la relanti, pot sa aprind farurile si nu inregistrez absolut nicio modificare a turatiei, de curand am schimbat filtrul de motorina, filtrul de aer are cam 10.000 km.De debitmetru nu stiu ce sa zic deoarece trec cu usurinta de 200 km/h, masina trage destul de bine avand in vedere ca easte cutie automatica.Daca o trec pe manual schimb la 4500 fara probleme.

281811[/snapback]

 

Paul, mie nu imi trebe nici 30 de sec. Cand o pornesc se opreste turatia pe la 1000-1100, apoi in decurs de vreo 3-4 sec. imi urca finut(fara sa fac nimic) turatia pana pe la 1400-1500, iar apoi imediat incepe sa fluctueze intre acel 1400-1500 si 1800. Daca ii dau o pedala de acceleratie pana peste 4000 de ture si las pedala, imi coboara turatia pana la 1000-1100 si gata, asa ramane....nu mai misca nimic. Da' pot sa merg si o ora in continuu cu ea, daca opresc motorul si apoi imediat il pornesc inapoi, aceasi faza cu turatia.

Link to comment
Share on other sites

Paul, mie nu imi trebe nici 30 de sec. Cand o pornesc se opreste turatia pe la 1000-1100, apoi in decurs de vreo 3-4 sec. imi urca finut(fara sa fac nimic) turatia pana pe la 1400-1500, iar apoi imediat incepe sa fluctueze intre acel 1400-1500 si 1800. Daca ii dau o pedala de acceleratie pana peste 4000 de ture si las pedala, imi coboara turatia pana la 1000-1100 si gata, asa ramane....nu mai misca nimic. Da' pot sa merg si o ora in continuu cu ea, daca opresc motorul si apoi imediat il pornesc inapoi, aceasi faza cu turatia.

281827[/snapback]

la mine nu mai face dupa ce il repornesc dar cand face, turatia variaza maxim 150-200 de ture dar este de o asa maniera de parca motorul nu merge rotund

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ieri dimineata afara erau 11 grade si cand am pornit-o o pornit frumos o ajuns la 1200 de ture dupa care incet o coborat relantiul si s-o oprit. L-am pornit iara si l-am ajutat cu un pic de pedala de acceleratie  dupa care era ok, nu mai pica relantiul.

280215[/snapback]

Salut!

Aceeasi problema o am si eu de ceva timp; la pornire, cateodata moare motorul si trebuie sa ajut din acceleratie si isi revine. La diagnostic mi-a iesit sonda lambda inainte de catalizator. Trebuie sa o schimb si eu curand...

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Aceeasi problema o am si eu de ceva timp; la pornire, cateodata moare motorul si trebuie sa ajut din acceleratie si isi revine. La diagnostic mi-a iesit sonda lambda inainte de catalizator. Trebuie sa o schimb si eu curand...

287581[/snapback]

 

creca am scris mai sus asta, am schimbat-o de curand(2 sapt.) 460 RON am dat pe ea. Imi murea si mie cand porneam, eu am ajustat din surubul ala de cablu de acceleratie, sa stea mai turat motorul. Acuma nu mai coboara asa jos incat sa opreasca.

 

EDIT:

Am uitat sa specific, schimbatul de sonda nu mi-o rezolvat problema. O sa imi schimb valva de relanti, aia sper sa o rezolve.........nu costa numa' 750 RON :blink:.....deci mai astept.

Edited by marius_szabad
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am schimbat bujiile deoarece la tester aveam eroare la clindrul 1 si 2 - bujii incandescente, dar tot am variatie de turatie la rece, variatii ce se situeaza undeva in jurul valorii de 100-150 de ture, variaza de creo trei ori dupa care se stabilizeaza.......

testerul indica toti parametrii in parametrii normali.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat bujiile deoarece la tester aveam eroare la clindrul 1 si 2 - bujii incandescente, dar tot am variatie de turatie la rece, variatii ce se situeaza undeva in jurul valorii de 100-150 de ture, variaza de creo trei ori dupa care se stabilizeaza.......

testerul indica toti parametrii in parametrii normali.

304800[/snapback]

 

hehe, acu' imi aduc aminte ca am discutat aici de probleme. Deci, v-am povestit cum imi facea mie, intre timp m-am dus la un tester, am primit o eroare(pe langa alte doua) "sonda lambda intrerupere", asta cu senzorul de oxigen nou. Tot testu' o durat cam 10-15 min. iar tipu' de acolo m-o rezolvat repede, o zis 95% ca tre sa schimb unitatea de control electronica. M-am uitat urat la el un pic, apoi i-am platit si am mers acasa. Am lasat masina in parcare, iar a doua zi dimineata cand am pornit, imi facea ca la paul, fluctua de cateva ori si gata, se stabiliza. Ulterior am citit pe undeva ca tre' sa dai un reset la comp. cand schimbi senzoru de oxigen, de aia imi facea asa urat.

Dupa cateva zile m-am programat la un alt tester, la o alta firma. De data asta testul o durat cam o ora iar tipu asta nu m-o lasat sa vad ce face. Rezultatul? o zis ca o primit o singura eroare, aceasi "sonda lambda intrerupere", dar dupa ce o sters eroarea nu o mai revenit, adica masina merge bine.

Tot nu m-am linistit, mi-am pus senzoru vechi inapoi si m-am dus din nou la primu tester. Nici o eroare, cu toate ca era senzoru vechi, masina merge perfect.

Acuma singura problema pe care o am ii cea a lui paul, dimineatza cand ii dau cheie imi fluctueza de cateva ori intre 600 si 800 iar apoi isi revine si asa ramane toata ziua. Eventual poate are cineva vreo idee din ce cauza face asa.

Eu am de gand sa mai schimb cate ceva in urmatoarele 2 sapt., curele(alternator, clima, etc) sensor de rotatie, knock sensor si cei doi sensori de temperatura(engine coolant temp. sensor si gauge temp. sensor).

Va tin la curent daca se schimba ceva.

 

PS: scuze pentru povestea lunga de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

am fost la un tester cu masina si nu a iesit nimic pe test. Nu mai stiu ce sa mai cred. Omu de la service mi-a zis sa sonda lambda lucreaza bine si ca ar putea fi niste mizerie pe injectoare si mi-o recomandat sa bag niste solutie de spalat injectoare in bezina. Am pus o tura si parca s-o mai ameliorat dar nu de tot. Acum cand pornesc sta la 1200 de ture cam 15 sec dar dupa aia tot moare sau da sa moara. Inainte cand porneam urca la 1200 de ture si pica imediat la 400 - 500 de ture. Dupa vreo 2 minute se stabilizeaza si nu mai jongleaza relantiul. Cand se incalzeste merge ok dar parca intrerupe ceva, nu merge lin relantiul, de parca ar intrerupe o bujie sau 2 si bujiile sunt noi, filtru aer nou, filtru benzina nou. Am uitat sa zic ca si consumu e cam mare, vad cum scade acul si merg numai vreo 4 km de la lucru pana acasa. Peste tot unde am citit s-ar zice ca ar fi sonda lambda. Nu prea imi vine s-o schimb daca nu sunt sigur ca nu e ieftina deloc.
Link to comment
Share on other sites

am fost la un tester cu masina si nu a iesit nimic pe test.  Nu mai stiu ce sa mai cred. Omu de la service mi-a zis sa sonda lambda lucreaza bine si ca ar putea fi niste mizerie pe injectoare si mi-o recomandat sa bag niste solutie de spalat injectoare in bezina.  Am pus o tura si parca s-o mai ameliorat dar nu de tot. Acum cand pornesc sta la 1200 de ture cam 15 sec dar dupa aia tot moare sau da sa moara. Inainte cand porneam urca la 1200 de ture si pica imediat la 400 - 500 de ture. Dupa vreo 2 minute se stabilizeaza si nu mai jongleaza relantiul. Cand se incalzeste merge ok dar parca intrerupe ceva, nu merge lin relantiul, de parca ar intrerupe o bujie sau 2 si bujiile sunt noi, filtru aer nou, filtru benzina nou. Am uitat sa zic ca si consumu e cam mare, vad cum scade acul si merg numai vreo 4 km de la lucru pana acasa. Peste tot unde am citit s-ar zice ca ar fi sonda lambda. Nu prea imi vine s-o schimb daca nu sunt sigur ca nu e ieftina deloc.

304945[/snapback]

 

Eu am umblat o luna cu sonda noua, dupa care am pus sonda veche inapoi sa fac testul de care ziceam mai sus, imi zice la test ca merge perfect si cu aia veche, da ce am observat e' ca, "da in bot" mai tare cand schimb viteza (in special din 1 in 2) si ca am un consum simtitor mai mare. Acuma am sonda noua pusa. Am intrebat la un service, sonda originala de la bmw ii 740 RON iar pe care l-am luat eu era 460 RON parca, un Bosh.

Am citit in mai multe locuri(forumuri din america) ca cica, problema relantii la rece poa' sa vina si de la sensorii de temperatura, daca nu ma insel modelul tau ggaby1981 are exact ca si al meu, doi senzori.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...=11&fg=15&hl=16

piesele 11 si 13 sunt in cazul meu.

Ziceau ca, cu toate ca nu dau nici nu cod de eroare, poa' sa fie obosite si sa citeasca gresit temperatura motorului la pornire si de aia joaca turatia asa. Eu am de gand sa le schimb cat mai curand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.