Jump to content

Masini de serie vs Masini custom


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hot rod-urile ,rat rod-urile au traditie de vreo 80 de ani ca si BMW reprezinta un stil de viata aparte...acuma depinde de gust,oricum americanii si europenii au conceptii foarte diferite cand vine vb de masini

Mie imi plac hot rod-urile dar nu toate....imi plac Fordurile din 37-39 si bineinteles Chevrolet Impala '59 care dupa parerea mea e cea mai frumoasa masina construita vreodata.Imi plac masinile ca sunt foarte simple...HEMI MOPAR V8 big block 4 carburatoare...

Edited by Tesio
Link to comment
Share on other sites

da...pai sunt ori restaurate cat mai original cu putinta,ori sunt transformate in hot rod-uri,asta e ideea de hot rod,aspect classic cu tehnologie moderna(care pt americani nu inseamna nu stiu ce computere smechere ci mai degraba suspensie independenta,frane pe discuri,injectie,AC)

oricum oameni ca Boyd care e cel mai vechi in domeniu in America sau Chip Foose nu sunt oricine...Chip a mofificat niste mustanguri care au intrat in productia de serie si ii poarta semnatura

Link to comment
Share on other sites

Eu nu neg. Dar tot carpaci sunt. O masina buna, nu e suma dintre niste componente bune asamblate bine si asta nu pricep americanii. Daca iei un motor super, o suspensie de ultimul racnet, frane exceptionale, samd., nu faci o masina buna. O masina buna o faci proiectand, testand, rectificand, regland, etc. Asta nu pot face boidzii sau chipii, oricat de mare renume american si-ar construi. Pentru mine, tot carpaci raman.

 

Ce placere ai sa conduci un mustang din 67-69 cu suspensie din ziua de azi. Nu e o fitza? Daca vrei sa vezi o masina clasica, condu-o cum a fost ea proiectata, traieste acele vremuri...

 

Ma rog, fiecare cu opiniile lui.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu neg. Dar tot carpaci sunt. O masina buna, nu e suma dintre niste componente bune asamblate bine si asta nu pricep americanii. Daca iei un motor super, o suspensie de ultimul racnet, frane exceptionale, samd., nu faci o masina buna. O masina buna o faci proiectand, testand, rectificand, regland, etc. Asta nu pot face boidzii sau chipii, oricat de mare renume american si-ar construi. Pentru mine, tot carpaci raman.

 

Ce placere ai sa conduci un mustang din 67-69 cu suspensie din ziua de azi. Nu e o fitza? Daca vrei sa vezi o masina clasica, condu-o cum a fost ea proiectata, traieste acele vremuri...

 

Ma rog, fiecare cu opiniile lui.

279881[/snapback]

Aici nu am cum sa nu fiu de acord cu tine.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut undeva, un Gallardo, modificat pentru Shaq. Lungit. :blink: Pai ala nu va fi niciodata un Gallardo, decat cu numele. Masina aia nu va sta pe drum asa cum a fost ea proiectata de Lamborghini, cum a fost testata de Lamborghini. Nu va merge niciodata asa cum a intentionat Lamborghini. Va incapea in ea, dar tot nu va fi decat un motor cu haine ce vor aduce aminte de Gallardo. Ori, masinile eu nu le cumpar pentru aspect. Fiecare cum crede. Pe mine stilul american nu doar ma lasa rece, ma scarbeste...

 

Pierd esenta din vedere si asta doar pentru aspect. Kitschos sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Aici nu am cum sa  nu  fiu de acord cu tine.

279883[/snapback]

 

Pai da, dar gandeste-te ca proiectarea prototipului unei masini de strada, costa sute de milioane, fara a vorbi de cheltuielile de modificare a linilor de productie. Si atunci, ce pot face chipsii si boizii? Carpesc super frumos, arata bine, scrie marca de renume pe fiecare componenta si clientul e super-multumit. Incearca sa faci asta in Europa. Doar americanii fura plasa asta. Pentru ca ei n-au constiinta unui lucru bine facut.

Link to comment
Share on other sites

Ce placere ai sa conduci un mustang din 67-69 cu suspensie din ziua de azi. Nu e o fitza? Daca vrei sa vezi o masina clasica, condu-o cum a fost ea proiectata, traieste acele vremuri...

 

279881[/snapback]

Foarte de acord. Daca esti intr-adevar pasionat de masini clasice le pastrezi originale nu le modernizezi.

Decat sa modernizezi o masina clasica mai bine cumperi un kit-car. Macar asa nu distrugi o bucata din istoria auto.

Sa-i pui niste frane mai bune e o necesitate pt ca sunt masini americane care pur si simplu nu franeaza :blink: gen Dodge Charger. Insa sa-i pui suspensie moderna, cel mai mare bloc motor HEMI de pe piata, etc arata ca de fapt nu iubesti acea masina clasica in sine ci doar imaginea ei.

 

La americani exista tendinta asta de a pune nume pompoase unor piese care de fapt nu sunt asa speciale.

 

Hot-rod-urile insa pot deveni adevarate opere de arta din punct de vedere al design-ului si al finisajelor...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

oricum o iau personal....nu stiu de ce ai inceput conversatia cu mine despre hot roduri?ca sa imi spui cat de scarbit esti tu de ele?

am inteles....putem sa ne oprim aici :blink:

nu ma deranjeaza opinia ta despre hot roduri...

279892[/snapback]

 

Semnatura ta, mi-a adus aminte de un subiect care voiam sa-l mai descos... :) Pe un topic separat bineinteles. Nimic personal. Fiecaruia ii place ce ii place. Nu schimb eu lumea...

Link to comment
Share on other sites

Chestie de gust!

 

Una tunata exterior de Hamann  sau Hartge nu e un custom?

 

Sau numai modelele unice?

280057[/snapback]

Custom inseamna ca masina devine unicat :blink: Totul este modificat pt performanta, motorul este schimbat, transmisia la fel, suspensia, franele.

 

Hartge, Hamann, Alpina sunt tuneri nu fac masini custom...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Custom inseamna ca masina devine unicat :blink: Totul este modificat pt performanta, motorul este schimbat, transmisia la fel, suspensia, franele.

 

Hartge, Hamann, Alpina sunt tuneri nu fac masini custom...

280096[/snapback]

 

Te contrazici singur.

Link to comment
Share on other sites

Te contrazici singur.

280097[/snapback]

 

 

In ce sens? :blink:

 

Degeaba Hamann, Alpina, Hartge modifica pt performanta daca masinile nu sunt unicat :) Si ei nu modifica intreaga caroserie si finisajele facute de ei nu se ridica la nivelul masinilor custom.

Plus ca blocul motor ramane de BMW, la o masina custom se ia un cu totul alt motor. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Termenul carpaci nu e tocmai potrivit. Meseriasi ar suna mai bine. Carpacii sunt aia care in loc sa-ti schimbe un furtun spart ti-l invelesc in banda adeziva, ca "merge si-asa". Iar baietii din lumea lui Boyd si Chip fac totusi niste lucruri.

 

Totusi, si mie mi se par cam kitchoase rezultatele lor. Dar asta este cererea, asta vor oamenii. Asta este cultura peste Ocean. Vezi West Coast Customs in comparatie cu tunerii europeni... Acolo clientii vor ceva bling, care face galagie si merge repede. Eventual poate si franeaza :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de adevarate sunt emisiunile televizate dar la un moment dat tinichigiu/vopsitorul facea reclamatii ca si-ar dori si el odata.. sa ii zica boyd.... fa masina asta cat poti tu de bine.. nu cat poti tu de repede..... oricum masinile alea sunt pentru alt fel de gusturi :blink: nu sunt pentru de mers la terasa... sunt masni care le duci de la boyd acasa si le lasi in garaj :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.