Jump to content

Masini de serie vs Masini custom


Romulus

Recommended Posts

Ciupanezul: pai pe la vreo 50 de ani la vre-o criza existentiala poate o sa-mi cumpar  daca o sa-mi permit ca vad ca in america asa se trateaza problema respectiva... persoanele pana la 40 de ani daca vor sa iasa in evidenta isi cumpara bentley iar peste 40 de ani.. isi trag toti cate un hot rod...

 

De RAR ce pot sa spun...cand in fata mea ia rar-u o dacie de 25 de ani... si la mine la masina sta o ora jumate sa inspecteze fiecare surub si fiecare furtun sa nu fie slabite...

 

 

280317[/snapback]

Un Mustang fastback din '66-'69 pe care le-am postat nu cred ca ai refuza...

 

Pai la RAR foarte bine ca se uita la fiecare surub. Am vazut pe forum cum unii cautau sa puna placute sh pe masina asa ca incontienta nu are limite.

Romanii cumpara in general masini pe care nu si le permit, drept dovada starea jalnica a masinilor sh de la noi din tara. Nu sa cumperi o masina e greu, intretinerea corecta este adevarata proba.

 

ITP-ul ar tb sa fie de 10 ori mai drastic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ciupanezu: daca la mine se uita o ora jumate.. sa imi dea RAR-u atunci nu accept la dacia respectiva de 25 de ani sa ii dea rar-u ca doar in cazuri exceptionale functioneaza conform standardelor de la RAR... Mi se pare mie ca in cazul masinilor noi.. sunt prea zelosi in munca lor, si cand vine vorba de o masina care din start stie ca daca se uita bine nu ia RAR-u , la aia inchide ochii sau se uita pe sub ea fara bec...
Link to comment
Share on other sites

Gratis? Oricine ar accepta gratis si o Dacia berlina. Dar compara un Mustang '66-'69 cu un Ferrari Dino spre exemplu

280347[/snapback]

Normal ca nu gratis....oricum nu se compara nici ca pret...Ferrari Dino e 1 mil de euro unul in stare exceptionala in timp ce un Mustang Shelby complet restaurat e 350 000..

Link to comment
Share on other sites

Normal ca nu gratis....oricum nu se compara nici ca pret...Ferrari Dino e 1 mil de euro unul in stare exceptionala in timp ce un Mustang Shelby complet restaurat e 350 000..

280378[/snapback]

Adevarat! Ca pret nu se comparau nici atunci si nu se compara nici acum. Vroiam sa subliniez insa faptul ca americanii in opinia mea nu au reusit niciodata sa construiasca o masina care sa se compare ca performante cu una europeana. Cu atat mai mult incercarile lor de a transforma o clasica intr-o superperformanta moderna.

Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca n-au fost in stare si nici nu vor fi in stare sa faca o masina care sa se compare cu una europeana. Mecanica si tehnologia lor e cel putin primitiva fata de cea europeana. A existat insa un accident al industriei americane si anume Ford GT40...

280387[/snapback]

Banuiesc ca la clasicul GT40 te referi, nu? Cel care intr-adevar intre '64 si '69 cred, a cam speriat concurenta. Cihar a fost un "accident".

Link to comment
Share on other sites

Romulus, gandeste-te ca inginerii marilor constructori sunt limitati de anumite cerinte de marketing, un pret al intregului ansamblu care nu trebuie depasit, norme si standarde, de limite de cost, de standarde de fiabilitate si de costuri de rulare. in principiu sunt de acord cu tine insa tunerii isi permit mult mai multe si uneori asta e mai bine. chiar daca de multe ori sacrifica sa zicem fiabilitatea si consumul pentru performanta, practicul pentru aspect, etc. sa fim seriosi, unii dau stralucire unor masini care altfel n-ar fi stralucit vreodata (apropo de ce ziceai tu cu replicile care sa depaseasca originalul - parca)
Link to comment
Share on other sites

Tot e bine, macar isi cumpara o masina, prin Romania ajunge sa iti cumperi un telefon scump si gata, ai iesit in evidenta :blink:

280320[/snapback]

 

Am auzit ca in Canada e suficient sa vopsesti unghiile.

 

Banuiesc ca la clasicul GT40 te referi, nu? Cel care intr-adevar intre '64 si '69 cred, a cam speriat concurenta. Cihar a fost un "accident".

280393[/snapback]

 

Nu exista decat unul. Ford GT40 e cel clasic. Si are 40 inch inaltime. Cel nou, seamana foarte bine, dar e mult mai inalt si se numeste Ford GT. Altfel probabil s-ar numi Ford GT48... :)

 

Romulus, gandeste-te ca inginerii marilor constructori sunt limitati de anumite cerinte de marketing, un pret al intregului ansamblu care nu trebuie depasit, norme si standarde, de limite de cost, de standarde de fiabilitate si de costuri de rulare. in principiu sunt de acord cu tine insa tunerii isi permit mult mai multe si uneori asta e mai bine. chiar daca de multe ori sacrifica sa zicem fiabilitatea si consumul pentru performanta, practicul pentru aspect, etc. sa fim seriosi, unii dau stralucire unor masini care altfel n-ar fi stralucit vreodata (apropo de ce ziceai tu cu replicile care sa depaseasca originalul - parca)

280407[/snapback]

 

Nu cred, pentru ca nu se investesc bani in cercetare. Se fac dupa ureche. Sigur ca inginerii de la o firma mare au multe constrangeri. Si se vede ce fac cand nu le au. Dar tunerii n-au nici o constrangere. Cand o sa vad un laborator adevarat de suspensii la un tuner, o sa cred ca fac cercetare. Pana atunci, arcuri mai tari, suspensie mai joasa, amortizoare mai sport si tot felul de alte nazbatii, nu ma conving.

 

Si nu cred ca un anume amortizor e universal bun la orice masina. Suspensiile moderne sunt mecanisme complexe si trebuie studiate bine. NU schimbam un amortizor si ne umflam in pene ca mi-am pus suspensie sport si ca urmare masina e mai tare. Poate la propriu, dar nu si la figurat.

Link to comment
Share on other sites

E parerea ta. Am vazut la TV cum testau suspensia la Corvette Z06. Mi s-a parut super tare. Un laborator, cu un stand, si analizau ce se intampla.

 

Cand am discutat cu Vehicle Load Condition Project Manger de la BMW am constatat ca cei cu Corvette erau niste glumeti. De aia masinile lor nu prea stiu lua curbe si BMW-urile se simt asa de bine acolo.

Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca in Canada e suficient sa vopsesti unghiile.

280496[/snapback]

 

 

Asa din auzite nu este relevant, eu vorbesc din ce am vazut in Bucuresti, taranii parveniti care au dat de bani au "impus" un stil de viata, un standard dupa gusturile lor.

 

Dar sunt off-topic, deci revenind, masinile si standard si custom, sunt pentru toate gusturile, fiecare cumpara ce doreste si cat doreste.

 

 

ps

 

Si oricum nu prea mai stiu cum este acolo, poate ai dreptate, ca de obicei, deocamdata m-am mutat in Coreea. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca la clasicul GT40 te referi, nu? Cel care intr-adevar intre '64 si '69 cred, a cam speriat concurenta. Cihar a fost un "accident".

280393[/snapback]

Exista un singur GT40 cum ti-a zis si Romulus.

A aparut din cauza ca Henry Ford a vrut sa cumpere marca Ferrari care pe atunci era intr-o criza financiara, de la Enzo Ferrari insusi insa acesta n-a vrut sa vanda.

Drept raspuns Ford a vrut sa detroneze Ferrari de pe primul loc la curse auto.

Ciudat este ca a reusit :blink:

Link to comment
Share on other sites

mda, am vazut pe discovery... a fost un moment 'kodak' cand la finishul final au aparut 3 forduri GT40 :blink: cine-ar fi crezut?!

Ciupanezu: nu e deloc ciudat ca au reusit, cine are mai multi bani de investit castiga intotdeauna. de atunci banuiesc ca nu prea au mai fost interesati de competitii ca altfel sigur ar fi fost competitivi si acum.

ca offtopic de club ford lol: eu nu inteleg cum merge ford doar in pierdere cat timp in europa sunt super bine vandute, iar in america cea mai vanduta masina este ford f150 si se vinde una cam la fiecare minut sau ceva de genul (vezi top gear). sa nu mai vorbim de mustang care acolo este poate cea mai indragita masina sport. sunt curios ce-i trage-n jos...

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.