Jump to content

Masini de serie vs Masini custom


Romulus

Recommended Posts

Este ciudat pt ca ei tot timpul au foarte multi bani de investit insa degeaba...

Cum sa nu fie interesati de competitii cand o victorie intr-o cursa aduce mult capital de imagine deci vanzari mai mari...

 

Si sa stii ca gresesti...nu cine are mai multi bani de investit castiga intotdeauna.. Cei care au multi bani de investit dar si stiu sa-i investeasca castiga intotdeauna :blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este ciudat pt ca ei tot timpul au foarte multi bani de investit insa degeaba...

Cum sa nu fie interesati de competitii cand o victorie intr-o cursa aduce mult capital de imagine deci vanzari mai mari...

 

Si sa stii ca gresesti...nu cine are mai multi bani de investit castiga intotdeauna.. Cei care au multi bani de investit dar si stiu sa-i investeasca castiga intotdeauna :)

280667[/snapback]

 

pai eu ma refeream la faptul ca nu i-am mai vazut participand in nicio competitie importanta.

sa-i investesti cu cap... cat de greu poate fi? totusi banuiesc ca e ca-n orice alta afacere, angajezi oameni de top si nu le stai in cale. si cat timp ai capital... sky's the limit :) cred ca de vina sunt cei de la BMW care le dau tzepe :blink: :) cum sa cumperi firma jaguar? marca aia e moarta pana si in tara ei de origine, si englezii chiar sunt mandri!

Link to comment
Share on other sites

Exista un singur GT40 cum ti-a zis si Romulus.

A aparut din cauza ca Henry Ford a vrut sa cumpere marca Ferrari care pe atunci era intr-o criza financiara, de la Enzo Ferrari insusi insa acesta n-a vrut sa vanda.

Drept raspuns Ford a vrut sa detroneze Ferrari de pe primul loc la curse auto.

Ciudat este ca a reusit  :blink:

280573[/snapback]

Ma refeream la faptul ca multi au "poreclit" si i-au adaugat noului Ford GT cifrele 40.

A reusit, da, insa un singur model nu este suficient.

Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la faptul ca multi au "poreclit" si i-au adaugat noului Ford GT cifrele 40.

A reusit, da, insa un singur model nu este suficient.

280705[/snapback]

Foarte adevarat! Oricum eu nu laud in nici un fel industria americana constructoare de masini.

Per total masinile facute de ei sunt niste cazane fata de masinile europene de top.

Link to comment
Share on other sites

Buey, ma lasati cu Boyd asta??? :) Ce dreaq, in secolul 21, face caroserii cu foarfeca de tabla, dupa ce, inainte, face sabloane din ... CARTON???

 

Arta, frate!!! Si, binenteles, aerodinamica meseriasa. :)

 

Sa mai fac si paralela intre secolul 21 si masinile sasiu + caroserie? Si superextraordinarele motoare ce scot 600 de CP din 8500 de cmc? :)

 

Si daca am vorbit de Boyd, sa vorbesc si de Foose, dusmanul lui nr.1 (desi asta pare mai rasarit):

Ati vazut superbele bodykituri pe care le face? Arata extraordinar, dar sunt niste SIMPLE coji de fibra de sticla... :blink: Cred ca alea de la Sonplast Pitesti sunt mai bune...

Link to comment
Share on other sites

Buey, ma lasati cu Boyd asta??? :) Ce dreaq, in secolul 21, face caroserii cu foarfeca de tabla, dupa ce, inainte, face sabloane din ... CARTON???

 

Arta, frate!!! Si, binenteles, aerodinamica meseriasa. :)

 

Sa mai fac si paralela intre secolul 21 si masinile sasiu + caroserie? Si superextraordinarele motoare ce scot 600 de CP din 8500 de cmc?  :)

 

Si daca am vorbit de Boyd, sa vorbesc si de Foose, dusmanul lui nr.1 (desi asta pare mai rasarit):

Ati vazut superbele bodykituri pe care le face? Arata extraordinar, dar sunt niste SIMPLE coji de fibra de sticla...  :blink: Cred ca alea de la Sonplast Pitesti sunt mai bune...

280840[/snapback]

Buna remarca si binevenita.

Link to comment
Share on other sites

Uite cu ce se lauda astia doi...

 

http://www.chipfoose.com/gallery.aspx?LinkID=tn7

 

Mie mi se par toate kitsch-uri. Rallye Sport scris pe lateral la Camaro ala? Cred ca sunt toti uzi cand citesc.

 

http://www.boydcoddington.com/store/gallery.aspx

 

Arata ala ca un Corvette clasic? O interpretare moderna? Cred c-am innebunit...

Link to comment
Share on other sites

Buey, ma lasati cu Boyd asta??? :) Ce dreaq, in secolul 21, face caroserii cu foarfeca de tabla, dupa ce, inainte, face sabloane din ... CARTON???

 

Arta, frate!!! Si, binenteles, aerodinamica meseriasa. :)

 

Sa mai fac si paralela intre secolul 21 si masinile sasiu + caroserie? Si superextraordinarele motoare ce scot 600 de CP din 8500 de cmc?  :)

 

Si daca am vorbit de Boyd, sa vorbesc si de Foose, dusmanul lui nr.1 (desi asta pare mai rasarit):

Ati vazut superbele bodykituri pe care le face? Arata extraordinar, dar sunt niste SIMPLE coji de fibra de sticla...  :blink: Cred ca alea de la Sonplast Pitesti sunt mai bune...

280840[/snapback]

 

Pai ai dreptate, ce fac ei e rupt din alt film. Insa e o arta pana la urma, asa cum si cei care fac motociclete, le construiesc din tabla ciocanita.

Link to comment
Share on other sites

Da, chestia cu masini performante e indoielnica, insa fiind custom, sunt dupa dorintele proprietarului. E asburd sa pui un motor de 5000cmc pe o coaja de fibra, dar daca respectivul vrea motorul ala, meseriasul il pune.

 

Chestia e ca nu ii poti numi carpaci. Facand o paralela, poti spune ca un artizan care face farfurii traditionale, e un carpaci comparand-ul cu fabrica care face pe banda rulanta farfurii de protelan?

Link to comment
Share on other sites

WLF boyd face caroseria din sabloane de carton primadata pe cand sa zicem la fabrica la bmw la masina de serie prima data se face sculptura din lut... rectifica, adauga, se dau cu parerea, modifica din nou si asa mai departe, pe cand la boyd in 45 de minute e gata masina :blink:.

 

Cum se mentiona mai sus. unde e stiinta din a scoate 600 cp din motor de 8500 .? compara tu treaba asta cu cei de la bmw care de ex.. compara 535D cu 545i pentru a pune in evidenta o treaba, adica tehnologia, stiinta sau ce vrei tu, consider mai mare spectacol comparatia dintre 535D si 545i decat fabricarea unu hot rod.

 

PS ce parere aveti despre cei ce doresc un Enzo custom-arit de cine stie cine... ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Da, chestia cu masini performante e indoielnica, insa fiind custom, sunt dupa dorintele proprietarului. E asburd sa pui un motor de 5000cmc pe o coaja de fibra, dar daca respectivul vrea motorul ala, meseriasul il pune.

 

Chestia e ca nu ii poti numi carpaci. Facand o paralela, poti spune ca un artizan care face farfurii traditionale, e un carpaci comparand-ul cu fabrica care face pe banda rulanta farfurii de protelan?

280860[/snapback]

Bineinteles ca aceste masini au si ele fanii lor ca altfel nu ar mai avea niciun succes si bineinteles ca marea majoritate sunt facute exact dupa dorintele anumitor clienti. Problema este ca ei le fac afirmand ca sunt foarte performante, sigure, aspectoase etc. Sunt curios cum s-ar comparta aceste masini la testele euroncap.

Ai facut o comaparatie destul de ciudata in opinia mea. Cel care face farfurii traditionale le face probabil din lipsa de fonduri, materiale, utilaje etc. si nu afirmand ca sunt cele mai bune de pe piata...

Link to comment
Share on other sites

nasol, daca la brabus nu i-au facut fata calculatoarele la cuplu ala.. sunt curios.. daca masinile alea au calculatoare sa tina in frau tractiunea masinii, credca cifrele alea sunt pentru vizitatori... Tind sa iau standard brabusul respectiv. si sa zic ca daca ala nu a putut fi condus , daramite astealalte 2 masini... prezentate mai sus, as fi totusi si eu curios sa stiu ce electronice au acolo langa motorul ala, ca in ziua de zi cu zi motorul gol e cam degeaba, credca a scos sfertu de mila din 10-20 incercari.. pana a pornit drept pe pista...

 

Electronica asta e un lucru pe care multe masini facute de oameni gen Boyd nu le au.. si electronica asta face diferenta...

 

Aviz: bugati veyron are cuplu "doar 1250 la 4000 rpm" la o masina de 2T... asa ca la ce folos 1700 ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Bine, reformulez:

 

Mie imi place Weineck Cobra!

 

E bestiala!

 

Gustul meu, parerea mea!

 

Iar unul din motivele care imi place este ca nimeni neinitiat nu si-ar inchipui vreodata ca aceasta masina face 0- 300 km/h in DOAR 10 secunde!

 

Oricum cand ai o astfel de masina nu mergi cu ea decat la zile mari!

Link to comment
Share on other sites

Masina americana care merita cel mai mare respect, indiferent din care parte a globului suntem, este Ford Model T. Chiar si forumul asta are o radacina in revolutia aia.

 

In rest, chestie de gusturi, etc. Super Snake-ul e greu sa nu il placi. :blink: Dar nu as da banii pe ea. Chair daca mi-ar prisosi. Si nici nu as recomanda-o unui prieten.

 

Dar sa vezi un Corvette din 2000+ cu punter spate rigida... Si e doar un exemplu... Si nu fac asa ceva pt. ca asta se cere sau ca ar fi mai ieftin, ci - parerea mea - ca li se falfaie de ce e inventat de altii...

Link to comment
Share on other sites

Ai facut o comaparatie destul de ciudata in opinia mea. Cel care face farfurii traditionale le face probabil din lipsa de fonduri, materiale, utilaje etc. si nu afirmand ca sunt cele mai bune de pe piata...

280879[/snapback]

 

Nu ai inteles. Nu le face ca nu are fonduri. Le face din lut, la masa olarului, pentru ca asta e traditia de ani si ani de zile. El nu spera sa atraga pe cei care au nevoie de farfurie sa manance zilnic din ea, cei care ii cumpara farfuria aia traditionala o pun in vitrina sau poate pe perete. Asa si cei care isi fac masini custom, nu le iau sa umble zilnic. Iar meseriasul care face masina, o face tot traditional, dar asa cum doreste clientul, pe comanda, custom.

 

Am vazut pe cineva care construia o motocicleta si lipea metalul cu plumb, cum se facea la inceputuri. Poti tu spune ca ala e carpaci?

Link to comment
Share on other sites

WLF: tu mai tii cont de tehnologie/standard/siguranta sau daca e manual/tratitional merita respectul in secolul 21 ?

 

Ziceai de facutul motocicletelor si cred ca e valabil si la hot rodurile lui Boyd sau cine le mai face. In ultimele 2 emisiuni biker buildoff sau cum ii zice, acei "meseriasi ai artei" au reusit performanta, din cele 2 motociclete construite, 1 din cele 2 nu a rezistat la cei 1700 km care ii aveau de parcurs dupa realizarea lor, au avut diferite defectiuni si avarii care nu s-au putut repara "pe drum cu ce aveau". Consider ca este perfect reprezentativ, face boyd un hot rod in o luna sau in cat il face, il iei si il duci acasa, dar poate a 10-20-a oara cand o scoti la terasa te lasa franele, sau iti curge ceva furtun... nu prea poti sa le folosesti decat sa le pastrezi pentru expozitie.

 

Deci ca sa rezum , da acel care lipea metalu cu plumb este un carpaci in anul 2007 bun doar pentru emisiuni televizate, nu poti pune un motor actual "motor" pe cadru lipit cu plumb...si apoi sa ne laudam cu 150 cai putere viteza maxima de 350 km/h dar doar pe foaie ca la drum se dezmembreaza ...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.