Jump to content

Masini de serie vs Masini custom


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

WLF merita respectul, dar acela nu construieste automobile/motociclete construieste piese de muzeu si expozitie.

280988[/snapback]

 

Si eu ce am spus? Maestrul olar face farfurii traditionale ca sa le pui in vitrina sau pe perete, nu sa mananci zilnic din ele. Acum sper ca intelegi paralela.

Link to comment
Share on other sites

Pai atunci ce tot vorbim noi despre masini de serie vs custom hotrod.. etc ? nu prea avem despre ce povesti.

Ramane de spus doar ca in cazul hotrodurilor si a anumitor masini custom , unele calitati etalate de producatori sunt calitati doar pe foaie, ca poate la un test amanuntit nu s-ar confirma.

 

Un motor de 500 cp pe un M5 merge cu 300 nustiu cat la ora , pus pe o masina facuta cu lipituri de plumb.. motoru ramane de acelasi performante insa intreg ansamblul nu cred ca se ridica la performantele modelului original si aici vorbesc in special de masinile facute de boyd.. scot fum din roti au 6-700 de cai putere ca nici nu ii poti numara.... si probabil ca la un test comparativ cu o masina de serie nemteasca cu aceleasi cifre nu ar confirma calitatatile sale exceptionale..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Pai atunci ce tot vorbim noi despre masini de serie vs custom hotrod.. etc ? nu prea avem despre ce povesti.

Ramane de spus doar ca in cazul hotrodurilor si a anumitor masini custom , unele calitati etalate de producatori sunt calitati doar pe foaie, ca poate la un test amanuntit nu s-ar confirma.

 

Un motor de 500 cp pe un M5 merge cu 300 nustiu cat la ora , pus pe o masina facuta cu lipituri de plumb.. motoru ramane de acelasi performante insa intreg ansamblul nu cred ca se ridica la performantele modelului original si aici vorbesc in special de masinile facute de boyd.. scot fum din roti au 6-700 de cai putere ca nici nu ii poti numara....  si probabil ca la un test comparativ cu o masina de serie nemteasca cu aceleasi cifre nu ar confirma calitatatile sale exceptionale..

280993[/snapback]

nu ati inteles nimic....nu asta e ideea hot rodului....nu performanta,nu hi-tecul....multe din ele au punte pe spate,arcuri foi si motoare pe carburatie...

masina aia are o personalitate mult pre puternica,inspira prea multa originalitate si stil de viata,istorie,amintiri a vremurilor trecute

 

hai dracullui sa ne mai documentam un pic inainte sa aruncam cu rahat pe forum...

 

arata un Mustang preparat de curse foarte vechi....sunt cateva exemplare ramase,masina era 100% originala si excelent intrtinuta....valoreaza undeva la 1.3mil USD...dar nu valoreaza pt tehnologia care o are ca daca stai sa anlizezi e sub un opel vectra din '90....asta ca sa fac o paralela,un ex care nu are leg cu hot rodurile

Edited by Tesio
Link to comment
Share on other sites

hai dracullui sa ne mai documentam un pic inainte sa aruncam cu rahat pe forum...

281065[/snapback]

 

 

Pai asta este farmecul forumului :)

 

Tu chiar crezi ca a condus cineva un Mustang vechi, o masina custom, o masina prelucrata manual...

 

Regula este mai simpla decat pare:"domne am BMW si americanii astia este niste fraieri ,grasi si prosti, iar masinile lor niste gunoaie" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai asta este farmecul forumului :)

 

Tu chiar crezi ca a condus cineva un Mustang vechi, o masina custom, o masina prelucrata manual...

 

Regula este mai simpla decat pare:"domne am BMW si americanii astia este niste fraieri ,grasi si prosti, iar masinile lor niste gunoaie" :blink:

281066[/snapback]

 

asa suntem noi cei mai priceputi la fotbal,femei,masini si politica

prin '80 prima revizie la Cadillac se facea la 120.000mile....nu stiu sigur la ce model dar stiu asta cu certitudine...am sa ma interesez exact

trebuie sa fii vazut emisiune mythbusters can au luat motorul ala de cadillac si au pus in rezervor jumate benzina jumate solutie de spalat WCuri...motorul a mers perfect fara nici macar sa oscileze turatia.Apoi vazand ca nu are nici pe dracu au pus clor in motor in ulei...a mers bine o perioada considerabila,apoi s-a incins din ce in ce mai tare si intr-un final s-a calat

Link to comment
Share on other sites

nu sunt un fan al masinilor americane, dar asta nu inseamna ca America nu stie sa faca masini. doar ca le face altfel.

 

cat despre custom cars, intotdeauna voi prefera mancarea facuta pe gustul meu de catre un bucatar pasionat celei din restaurantul unui hotel select, atent calculata nutritional si estetic

Link to comment
Share on other sites

Regula este mai simpla decat pare:"domne am BMW si americanii astia este niste fraieri ,grasi si prosti, iar masinile lor niste gunoaie" :blink:

281066[/snapback]

 

Mai sunt si alte reguli... "Iubesc America, si orice kkt cu stars & stripes se inghite nemestecat" :)

 

Iti sugerez sa urmaresti episodul care a fost joi noapte (si sunt sigur ca nu e singurul in care apare chestia asta, dar atunci am vazut); e vorba de sezon 2, Chevy '59 Low Rider partea 2.

 

E momentul in care caroseria e aproape gata, si nenea meseriasul - recte: geniul - incepe la finisaje. Cum? Aplicand chit CU GALEATA, de zici ca e glet....

 

Pai daca l-ai vedea pe nea Titi de la service dand asa ceva pe masina ta, l-ai alerga cu funia uda de te-ai vedea la stirile de la ora 5, dar pt. ca apare in show-ul vedetei de marime mondiala Boyd, trebuie acceptam fara ca carcotim...

 

Pai sa imi ceara mie ala intre $100.000 si $300.000 pe chestia aia, i-as da niste suturi in fundul ala costeliv de nu s-ar vedea....

Link to comment
Share on other sites

Tesio, la toate masinile care le face boyd acolo , cand filmeaza si partea de tinichigerie, se poate observa ca le "gletuieste" bine inainte de vopsire....

 

Cat: ala nu e viper modificat ? aia e masina de serie modificata nu se poate aduce ca argument in discutia legata de lipitura cu plumb...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

In opinia mea o dimensiune existenta la un autoturism pe care nu o folosesti intregeste suma care defineste marimea complexului. Este evident ca o data cu cresterea numarului de locuitori de pe glob au aparut si diferentele extreme. Un imbogatit peste noapte este clar ca o sa comita greseli enorme in dorinta de a parea un individ sofisticat...boem...educat in fond si la urma urmei.

Genul imbogatit ce a crescut pe o strada unde la capatul ei traia un individ simpatic cu o masina "mare", dar care nu intelege exact sistemul prin care a reusit sa faca o avere clar interpreteaza gresit motivul din care nenea de la capatul starzi avea acea masina. Acum avand o avere cumva devine ZEU pentru copilul din el pentru ca asta isi dorea de mic...sa aibe o masina "mare".

Totul se rezuma la educatie. Cu cat aceasta este mai puternica cu atat mai usor se face diferenta intre moft si dorinta.

Cumva in timp cred ca s-a produs un schimb intre sexul puternic si cel slab, nu neaparat altceva decat ca parte din masculi sunt de o slabiciune exagerata.Un barbat complexat asta face astazi, se ascunde in spatele unor VOLUME care il protejeaza in aparenta dar din care nu intelege nimic.

Daca iti faci un CUSTOM CAR atunci aia trebuie ca e prelungirea corpului tau si cumva trebuie sa fie mai mult in service decat in functionare pentru ca atunci cand esti in ea ii dai un MORT. Poate ca e asa si nu stiu eu!?

Link to comment
Share on other sites

si daca imi iau o plasma de 108 cm asta inseamna tot ca am penisul mic? :blink:

as fi vrut sa pot intelege sensul vorbelor tale

282030[/snapback]

Poate insemna orice doresti tu. Daca plasma o iei intr-un apartament cu o camera undeva la etajul 7 in cine stie ce cartier...nici nu mai conteaza marimea penisului deoarece creierul e atat de mic...

Hot Rod-ul si plasma nu intra in aceiasi categorie BZZZZZZZ-raspuns gresit. :)

Eu vorbesc mai putin de un complex de inferioritate generat de aspecte fizice, vorbesc in general de complex de inferioritate mai greu de indentificat. Cumva finalul actiuni cred ca e acel moment in care consideri ca ai o nevoie imediata si imediat ce se materializeaza nu te satisface. Sunt convins ca multi dintre proprietari de Hot Rod odata ajunsi acasa isi dau seama ca deja maine trebuie sa gaseasca o alta licitatie la care sa mearga pentru ca sa aibe actiune si majoritatea pentru ca pot sa sustina astfel de actiuni-"mofturi" traiesc asa in "nesimtire". Acea "dihanie" ajunge uitata undeva intr-un colt si nimeni n-o intoarce pe "dos".

Va imaginati daca acest gen de indivizi ar investi in capacitatile-abilitatile minime pe care le au unde s-ar ajunge. Eu spun ca am stapani transferul prin teleportare. :)

Edited by GTR
Link to comment
Share on other sites

GTR cat tre sa iti dam ptr ora de psihanaliza ?

 

Masinile custom is pentru aia "buiaci" de cap.. au si una custom dar in general tot cu ferray, lambo, bentley-u circula..

282040[/snapback]

Nothing my friend, nothing :blink:

 

In opinia mea doar cel ce doreste sa faca diferenta intre un supercar si un hot rod o face. Si una si alta daca le ai dar nu uzezi de ele...sunt mofturi. Normal este sa afli cine esti si atunci nu o sa fi surprins de dorintele tale. Cu orice masina poti sa mergi pe strada dar sunt putini ce isi duc masinile pe pista-circuit (ne referim la cele ce pot sa mearga pe o pista/un circuit). Cu siguranta pentru acest segment intai a fost cererea (sau cineva cu clarviziune a intrezarit-o) si pe urma a aparut produsul.

Link to comment
Share on other sites

nu ati inteles nimic....nu asta e ideea hot rodului....nu performanta,nu hi-tecul....multe din ele au punte pe spate,arcuri foi si motoare pe carburatie...

masina aia are o personalitate mult pre puternica,inspira prea multa originalitate si stil de viata,istorie,amintiri a vremurilor trecute

 

hai dracullui sa ne mai documentam un pic inainte sa aruncam cu rahat pe forum...

 

arata un Mustang preparat de curse foarte vechi....sunt cateva exemplare ramase,masina era 100% originala si excelent intrtinuta....valoreaza undeva la 1.3mil USD...dar nu valoreaza pt tehnologia care o are ca daca stai sa anlizezi e sub un opel vectra din '90....asta ca sa fac o paralela,un ex care nu are leg cu hot rodurile

281065[/snapback]

Se pare ca nici tu nu ai inteles nimic. Cea mai parte din cei care au postat pe acest topic au recunoscut ca e o chestie de gust. Cu ce nu prea sunt eu de acord sunt aceste remarci cum ca aceste hot-rod, custum etc ar fi ca performante peste cele de serie lucru care mi se pare absurd spunand in mai multe randuri de ce. Un al 2-lea punct ar fi preturile exorbitante ale acestor "realizari" facute in mare parte intr-un garaj. Daca tie iti plac ca si design si traditie, istorie sau cum vrei sa-i mai spui e ok, insa nu afirma ca sunt si cele mai bune.

Link to comment
Share on other sites

e simplu si s-a mai spus: o masina facuta de o mana de oameni in garaj poate bate orice masina de serie in orice privinta

 

hand build by craftsman - ariel atom  http://www.arielmotor.co.uk

designated "too fast to race" -  The Seven  http://www.caterham.co.uk

281012[/snapback]

Dupa cat s-a discutat pe acest topic tu tot esti convins de acest lucru?

Link to comment
Share on other sites

KST....te rog pastreaza-ti decenta omule....

GTR:e mult mai simplu de atat...o iei ca-ti place ,si plasma si masina...bineinteles in ordinea prioritatilor,nu iei 645Ci si stai in garsoniera pe Baicului

Oricum un hot rod si un BMW sunt 2 lucruri diferite,si cam diametral opuse

282283[/snapback]

Omule....spune-mi unde crezi tu ca mi-am pierdut decenta sau pur si simplu altceva nu aveai de spus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.