Jump to content

S-a aprins DSC-ul si ala de frana de mana


Recommended Posts

Mergeam de la Bucureºti la Piteºti, iar pe autostradã s-a aprins DSC-ul concomitent cu becul de la frâna de mânã. numai cã ãsta era galben ºi nu roºu ca atunci când tragi frâna. Eram pe la 160, dar nu s-a simÞit cã s-ar fi Întâmplat ceva. Am oprit. Am oprit ºi motorul ºi am pornit dupã câteva clipe. Maºina ºi-a fãcut self-testul-ul ºi nu s-a mai aprins nimic. Dupã vreo 50 Km s-a aprins iar. Iar am oprit iar am pornit. Când sã ajung În Piteºti. s-a aprins iar. Iar am oprit iar am pornit.

Ce-o fi? :)

Am citit prin manualul nemÞesc ºi singurul lucru ce l-am ÎnÞeles era referitor la becul de la frânã ºi faptul cã trebuie reumplut cu lichid de frânã.

:) SĂŁ fie asta? :) Se poate, nu? Ăinând cont de faptul cĂŁ becul de la DSC indicĂŁ Âşi probleme de ABS.

Ănainte sĂŁ mĂŁ duc la un service vreau sĂŁ Âştiu Âşi pĂŁrerea voastrĂŁ... :) SĂŁ nu mĂŁ duc ca un papagal acolo sĂŁ mĂŁ vrĂŁjeascĂŁ ĂŁia... :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu era mai simplu sa vezi daca ai lichid de frana in vasul de la pompa-daca tia scazut mai mult decat nivelul minim trebue sa vezi pe unde curge-cel mai des caz e pe la pistonul de la ambreiaj,se afla pe cutia de viteze in partea stanga,dar se poate si pe la etrierele de la roti,asta in cazul in care nu ai probleme pe la un senzor de la roti.
Link to comment
Share on other sites

nu era mai simplu sa vezi daca ai lichid de frana in vasul de la pompa-daca tia scazut mai mult decat nivelul minim trebue sa vezi pe unde curge-cel mai des caz e pe la pistonul de la ambreiaj,se afla pe cutia de viteze in partea stanga,dar se poate si pe la etrierele de la roti,asta in cazul in care nu ai probleme pe la un senzor de la roti.

279936[/snapback]

:) Era simplu... Dar era simpu si modul asta... :)

 

Mersi de raspuns! Mai astept un pic si ma duc sa verific... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mergeam de la BucureÂşti la PiteÂşti, iar pe autostradĂŁ s-a aprins DSC-ul concomitent cu becul de la frâna de mânĂŁ. numai cĂŁ ĂŁsta era galben Âşi nu roÂşu ca atunci când tragi frâna. Eram pe la 160, dar nu s-a simĂžit cĂŁ s-ar fi ĂŽntâmplat ceva. Am oprit. Am oprit Âşi motorul Âşi am pornit dupĂŁ câteva clipe. MaÂşina Âşi-a fĂŁcut self-testul-ul Âşi nu s-a mai aprins nimic. DupĂŁ vreo 50 Km s-a aprins iar.  Iar am oprit iar am pornit. Când sĂŁ ajung ĂŽn PiteÂşti. s-a aprins iar. Iar am oprit iar am pornit.

Ce-o fi? :)

Am citit prin manualul nemÞesc ºi singurul lucru ce l-am ÎnÞeles era referitor la becul de la frânã ºi faptul cã trebuie reumplut cu lichid de frânã.

:)  SĂŁ fie asta? :)  Se poate, nu? Ăinând cont de faptul cĂŁ becul de la DSC indicĂŁ Âşi probleme de ABS.

Ănainte sĂŁ mĂŁ duc la un service vreau sĂŁ Âştiu Âşi pĂŁrerea voastrĂŁ... :) SĂŁ nu mĂŁ duc ca un papagal acolo sĂŁ mĂŁ vrĂŁjeascĂŁ ĂŁia... :blink:

279928[/snapback]

 

am avut si eu experienta asta, s-a discutat la un mom. dat intr-un topic din care au reiesit mai multi factori care iti pot influenta aprinderea celor doi martori de bord.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=20559

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.