Jump to content

ce sa mai fac...


cipri wtc

Recommended Posts

nu cred-ar trebui sa nu-ti traga masina,sa nu ai demaraj-pompa de benzina se poate verifica sa vezi ce presiune baga filtrul de benzinapoti sa il schimbi daca nu lai schimbat de mult,dar mai bine verifica filtrul de aer,daca e plin de praf poate fi si el cauza-cel mai simplu,desfaci carcasa de la filtrul de aer,il scoti si o pornesti fara filtru ,daca ti se stinge e din cauza filtrului.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca te tarifeaza pentru cat timp stai si parca e vreo ~140ron/ora la AB.

Se aude ca trage aer fals pe undeva?

Din cauza ca trage aer fals printr-un loc, nu mai functioneaza nimic in parametri normali...

Nu stiu cat de greu e de scos valva PCV, dar poti sa o verifici si pe aia si furtunul care intra in ea... (daca o scoti, si sufli prin ea, ar trebui sa nu lase aerul sa treaca)

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

 

Am avut si niste furtunele coapte-sparte (alea incercuite) si a trebuit sa pun altele ...mersi @myxage pt pont :blink: (am gasit cam greu...cel mai apropiat era de pe la injectoare)....

 

 

Poate nu ai re-montat bine filtrul de aer...

Ti-au stins becul la tester, si apoi s-a aprins iar, sau e ON de ceva vreme?

Daca ai oscilatii la relanti, poate fi si senzorul de la axa cu came (ar trebui sa fie si uun pic mai lenesa masina in cazul asta).

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

in drum spre munte la Brasov am oprit eu la Contempo ....era in jur de 100 ron tester o ora .....

E cel mai bine sa iei o parere oficiala ....si apoi vezi ce urmeaza ...poti schimba furtunasele de care zice Cos ....sunt ieftine .....iar la valva poti verifica furtunul ...pui mana pe el cu masina mers la relanti ..si trebuie sa fie tare ...daca e destul de moale inseamna ca e crapat , uzat ....

 

 

ps ...de multe ori si Bavaria da verdicte aiurea .....cel mai bine e sa nu le spui ca ai schimbat ceva ,...si sa astepti ce spun ei ... :blink:

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Eu am gasit pe la niste magazine de piese, furtun de la injectoare (deci de benzina)....Trebuie sa intre greu, ca sa nu lase aerul sa iasa.

Am cautat ceva pana sa gasesc, pt ca e subtire, si are canalul mic, cu diametrul de vreo 2mm...Nu prea aveau pe nicaieri....Nu e 100% identic, dar e cel mai bun pe care l-am gasit eu...20 ron/metru, dar trebuie cam 30cm.

Link to comment
Share on other sites

k,o sa merg cu ea la tester.furtunele alea ce le-ai inlocuit de unde le-ai luat?sau merg orice furtune.?multumesc pt sfaturi

280422[/snapback]

 

 

Eu zic sa nu mai schimbi piese asa pe ghicite, costa, dai banii aiurea.

 

Mergi la un service, verifica erorile si schimba doar ce este cazul.

Ce erori apar?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.