Jump to content

Imi tremura masina la relanti


Recommended Posts

Alex,dupa ce schimbi valva te rog sa imi faci o poza cu ea sa vad si eu cum naiba arata.Nu de alta,dar si mie imi trepideaza un pic la relantiu si intre 1000 si 2000 de ture,iar la prima pornire a masinii e regula sa moara motorul,dupa cum patea si anteriorul propietar,Chas.

Cat de repede poti,ca am la dispozitie un motor de 523 si sa stiu ce sa iau de pe el.

30360[/snapback]

 

 

Valva la M52 este diferita !

 

Ce motor ai ?Alusil ,Nikasil?Ce bobine ai?Bujii?

 

Valva respectiva nu are legatura cu problema ta!Cel putin asa gandesc eu! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Valva la M52 este diferita !

 

Ce motor ai ?Alusil ,Nikasil?Ce bobine ai?Bujii?

 

Valva respectiva nu are legatura cu problema ta!Cel putin asa gandesc eu! :blink:

30378[/snapback]

 

M-am uitat la bujii,erau bune.Bobinele nu au nimic scris pe ele,nu stiu exact de care sunt.Motorul presupun ca e Alusil.Nu are variatii de turatie,trage bine.

Masina merge perfect in rest.Numai dimineata la prima pornire,daca nu il las macar un minut sa mearga la relantiu,moare la prima intersectie.

Tremuratul nu e enervant,dar totusi exista si am vrut sa stiu de ce.Daca pun mana pe motor,e foarte evident.

Ma gandeam la valva aia pentru ca am avut o gramada de plasticuri rupte de la accident si poate si valva aia o fi sparta si nu am vazut-o.

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi si am pus-o pe tester la Bosch...

Concluzii:

-regulator de relanti neaparat schimbat(e plin de rugina) pret 192 euro

-valva vacum fisurata - pret 42 euro

Maine ma duc la Bavaria sa-mi schimbe valva si ii fac si o poza :)

Regulatorul nu il au pe stoc si dureaza 2 saptamani :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi si am pus-o pe tester la Bosch...

Concluzii:

-regulator de relanti neaparat schimbat(e plin de rugina) pret 192 euro

-valva vacum fisurata - pret 42 euro

Maine ma duc la Bavaria sa-mi schimbe valva si ii fac si o poza :)

Regulatorul nu il au pe stoc si dureaza 2 saptamani :blink:

30432[/snapback]

 

Testerul asta, cum le stie el pe toate.... :)

Link to comment
Share on other sites

Bavaria, spune-mi te rog si mie codul de la Valva PVC - ca nu reusesc sa o identific ..

poate, pana la urma nu mai tb sa schimb debitmetrul ..  :blink:

multumesc mult,

30423[/snapback]

 

 

Pai nu stiu ce masina ai? :)

 

www.realoem

-pune seria sau modelul de masina

-selecteaza grupa 11 engine,

-selecteaza 11 15 cylinder head

-a 3-a poza de sus in jos e valva crankcase ventilation :)

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat valva azi...regulatorul inca nu pt ca nu il aveau pe stoc si mai astept o oferta de la Bosch.

oricum relantiul e stabil acum...nu mai tremura.... :blink:  :)

2 poze pt wlf

30553[/snapback]

 

Am gasit valva,e bine ascunsa sub galerie,nu are cum sa fii primit vreun soc ca sa pateasca ceva.

Mie de fapt nu imi oscileaza deloc relantiul,doar tremura motorul,trepideaza finut de tot.Oricum,vreau sa ma apuc sa dau jos toate plasticurile de la admisie pentru ca tin minte sigur ca am o gaura in cutia filtrului de aer.Alta chestie importanta pe care am descoperit-o acum,imi lipseste o clema pe o parte care tine strans debitmetrul de cutia filtrului de aer,cu siguranta ca prinde aer fals pe acolo.Pana nu rezolv toate amanuntele astea marunte,nu pot sa diagnostichez nimic.

Link to comment
Share on other sites

De tremurat probabil ca e de la remontare sau e un tampon dus. Problema cu opritul era si inainte, dar la relanti nici nu o auzeai din interior.

30625[/snapback]

am descoperit si eu aseara ca am un tampon rupt :blink:

la mine pare sa fie ok valva respectiva ... Alex, la valva ta ce se vedea de era dusa?

Link to comment
Share on other sites

De tremurat probabil ca e de la remontare sau e un tampon dus. Problema cu opritul era si inainte, dar la relanti nici nu o auzeai din interior.

30625[/snapback]

 

Am pus alte tampoane si la motor si la cutie.De auzit nu se aude deloc,daca stai langa masina nu iti dai seama ca e pornit motorul.Doar cand pui mana pe motor il simti cum vibreaza,la fel si cu schimbatorul.Dar nu ma mai agit ca zilele astea pe toti care aveau 520,523 sau 528 i-am pus sa deschida capota ca sa verific eu daca face la fel,si toate trepideaza,ba chiar la un 528 ziceai ca se smulge de pe masina si zboara.

Poate ca m-am obisnuit eu cu 535ul,la care nici nu misca motorul,doar facea galagie mare.

Link to comment
Share on other sites

l-am curatat de vre-o 10 ori + ca raspunde ok la tester ...

faza care ma face totusi sa cred ca e debitmetrul e ca motorul o ia razna daca urc pe munte ... (senzorul de presiune ...)

tamponul cred ca era rupt inainte de a lua masina, ca schimbatorul tacanea usor de cind am luat-o ...

nu stiu cind o sa o fac (tamponul) ... in timpul saptaminii n-am timp, w/end-ul asta ma duc la mare - cred ca o sa ramina pe w/end-ul urmator ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.