Jump to content

Merita oare?


CRM

Recommended Posts

Pe scurt, ma tot uit dupa un e 38.

Am gasit ceva, nu este tocmai ceea ce caut dar se apropie. Achizitionand masina in acest fel (dau la schimb masina mea de zi cu zi + o diferenta), automat am asteptarea ca sa ma pot deplasa zilnic si fara probleme majore care sa ma lege de serviceuri cu masina asta (link)

 

Cine, cam ce recomandari, avertizari imi poate da? Legat de motor, de km (care eu ii estimez undeva pe la 330ooo (dar poate o vizita la AB va clarifica mai bine situatia) de problemele specifice seriei. Orice informatie este bine-venita.

 

Mai mentionez ca nu este tocmai ceea ce caut. Blindajul nu ma incanta, dimportiva. Ecranul nu-l voiam (ori cel mare, ori deloc - stau in '08 cu slot de caseta in bord) Motorul il preferam 3.0d (sau 3.0 i daca nu era de zi cu zi), preferam varianta facelifted (pierd multe?), preferam undeva pana in 150ooo (cat mai reali posibili).

 

La acesti bani gaseam masina in Germania, dar mai aveam taxa pe cap destul de suculenta (fiind euro 3 e38 3.0d - facelift). Dar si acolo am observat ca ce-i diesel se scoate la vanzare undeva pe la 200-250oookm, deci cam tot aia e (dar e facelift si 3.0)

 

Pe de alta parte, nici nu as renunta la e32....... :blink:

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri - ma mananca rau :)

 

 

..am uitat - este "individual" - dar asta nu influenteaza in nici un fel apectele tehnice

...acum am si vorbit la telefon, iar masina are 290ooo km de fapt........

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

PRO

1.inmatriculata in RO

2.full options..dar majoritatea sunt full...pt ca sunt limuzine...

CONTRA

1.Blindaj usor...asta inseamna 100-150kg in plus

2.rulata RO...cati km? cine a rulat-o? a facut si demonstratii cum se iese in forta de sub un atac? :blink:

3.pretul include si blindajul...gasesti si mai ieftine...nepreparate antiatac ... :)

Link to comment
Share on other sites

PRO

1.inmatriculata in RO

2.full options..dar majoritatea sunt full...pt ca sunt limuzine...

CONTRA

1.Blindaj usor...asta inseamna 100-150kg in plus

2.rulata RO...cati km? cine a rulat-o? a facut si demonstratii cum se iese in forta de sub un atac? :blink:

3.pretul include si blindajul...gasesti si mai ieftine...nepreparate antiatac ... :)

281110[/snapback]

 

Cam la asta ma gandeam si eu.

Cred ca spun pas la acesta. Mai e unul la 8500 fara blindaj, 6 airbaguri si multe goodies (ĂŽn minus).

Oricum, dupa ce (daca) o luam scoteam la vanzare rotile si "scoicile" usilor deoarece nu-mi plac si ĂŽmi sunt inutile mie.

 

Sa vad ce si cum......

Oricum, se pare ca asta este directia spre care ma indrept - 725d :) deci m-ar interesa mai multe despre motor si costuri de intretinere (nu impozit&asigurare - costuri&probleme piese etc.)

 

Sa renunt la iubita mea?

...pentru un "dizĂŁl" puturos?

....dar care s-ar preta la o folosire cotidianĂŁ

Link to comment
Share on other sites

De ce m57 este mai fiabil decat m51? La ce sa am grija?

La cea din link voi spune pas mai mult ca sigur - are ceva optiuni de care nu am nevoie si nu ma ajuta.

Pe de alta parte am mai gasit una identica (an/motor) care costa cu 3ooo euro mai putin si are cu 90ooo km mai putin si sunt verificabili la AB (asa spune proprietarul), tot cu blindaj :blink: :) (ce lume).

Asta ar fi pana una-alta prima optiune.

Si mai e una tot la 11ooo euro, in CT, dar e cam dubioasa. Este tot de prin '96 (nu mai stiu), si fata de cele 2, are cv automata, cica 150ooo km si niste jante care chiar imi plac (dar nu asta-i esentialul). In rest, nu are display (TFT LCD) si blindaj :) Dar iar ajung la suma de bani 11ooo.

Caz in care stau sa ma gandesc la faptul ca daca motorul e lenes (foarte lenes); mai are rost sa caut cu cv auto?

 

Alta intrebare pentru cine ar putea sa stie:

se poate schimba turbina de la 2.5d cu cea de la 3.0d?

sau:

se poate monta o turbina de capacitate mai mare (poate chiar 4.0d)?

 

Pe langĂŁ schimbarea fizicĂŁ a turbinei, mai implica ceva modificarea? (soft?!, etc)

Link to comment
Share on other sites

Daca pui o turbina mai mare clar vei avea si consum mai mare deci de ce sa cumperi un E38 cu un motor asa mic daca tot vrei sa ai ceva putere?

Plus ca daca iti faci un calcul, toate modificarile pe care ai vrea sa le faci pot costa chiar mai mult decat cumpararea unui 730d de ex care e mult mai bun.

 

Dupa parerea mea un 730d este mult mai bun, nu ideal dar mult mai bun.

728i si 725tds sunt niste motoare mult prea slabe pt caroseria grea de E38.

 

Cat despre turbina de 740d, sunt de fapt 2 turbine, 740d fiind biturbo. Oricum asfel de modificari nu sunt ok pe termen lung. Sunt destule piese pe un 725tds care nu ar rezista la o putere mult mai mare pt o durata lunga de timp.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru lamuririle referitoare la acest aspect.

Voi exclude atunci modificarile de gen.

(nu am stiut ce 740 e bi :) )

 

Cred ca spre un 730d ma voi indrepta, dar nu-l vreau de la noi :blink:

si iar ma lovesc de problema cu taxa, si iar ma gandesc la alte prosti mai rentabile la plata taxei (325i-x-touring/525d touring/...)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.