Jump to content

E46 316i Touring


raduv

Recommended Posts

1. Querlänker

2. Bremscheiben

3. LuftMengenMesser

4. Kupplung

5. defekte Gebläseendstufe

6. gebrochene original Feder hinten

7. Hinterachsaufhängung (wohl nur bei gr. Motor) ausgerissen

8.hakelige Getriebe

9.knarzende TĂźrdichtungen sowie

10. Dichtungen der tĂźren gehen ab

11. knarzende Beifahresitz

12. Bodenblech

13. zitternde Lenkung

14. klappernde/quitschende/knackende/knarzende Fenster-(heber) –sogar

Wassereinbruch

15. streikende ZV´s

16. Rost in der motorhaube + rost an heckklappe

 

Sursa: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-129175.html

 

Am renuntat (cel putin deocamdata), caut altceva. Credeam ca la atatia bani, e o masina mai fiabila (macar ca o japoneza). Dar nu e. E doar frumoasa si se conduce (probabil) super. Toti recomanda motoare in 6 cilindri, pe care nu mi le voi permite niciodata.

 

Multumesc mult pentru interventii !!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

in Germania e fiabila in mod klar dar totusi nu e jeep... :blink: eu am un sedan 316i de vreo 2 saptamani si sunt delighted... suspensia e beton si majoritatea gropilor de pe strazi (cele de pana la 4-5 centimetri, capace de canal etc) nu se simt deloc si e drept ca evit cat mai mult pe drum sa dau in ele... tractiunea este super OK desi am doar 105 caluti sub capota si confortul este super... directia este exacta si pana acum, ptr ca nu am mers decat prin oras, nu m-am dat mai sus de 130 km pe ora dar la viteza asta masina abia se incalzise si o cerea mai tare...:)

depinde ce vrei tu de la masina... mie mi se pare super OK BMW 316... confortul BMW cu un consum acceptabil asta fiind compromisul ca ai un motor mai mic... mai discutam si te anunt ce se mai intampla...:)

Link to comment
Share on other sites

14. klappernde/quitschende/knackende/knarzende Fenster-(heber) –sogar

Wassereinbruch

15. streikende ZV´s

16. Rost in der motorhaube + rost an heckklappe

 

Am renuntat (cel putin deocamdata), caut altceva. Credeam ca la atatia bani, e o masina mai fiabila (macar ca o japoneza). Dar nu e. E doar frumoasa si se conduce (probabil) super. Toti recomanda motoare in 6 cilindri, pe care nu mi le voi permite niciodata.

 

Multumesc mult pentru interventii !!

32148[/snapback]

 

 

 

Daca vrei sa iti cumperi o masina ,si cauti pe internet ce probleme a avut,nu o sa iti mai cumperi niciodata :blink:

Daca nu poti sa iti cumperi un motor in 6 cilindrii, iti recomand un M43.

Nu M40,M44 etc.

 

Vrei valvetronic in 4 cilindri? :) .Nu iti recomand.

 

Nu zic ca motoarele respective nu sunt bune!Poate sunt! :)

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Daca nu poti sa iti cumperi un motor in 6 cilindrii, iti recomand un M43.

Nu M40,M44 etc.

 

Vrei valvetronic in 4 cilindri?  :blink: .Nu iti recomand.

 

De ce nu recomanzi? Te rog argumenteaza, habar nu am despre valvetronic, am auzit doar ca consuma mai putin decat celelalte mai vechi...atat

 

Parca M40 si M44 nici nu sunt pe E46.... sau e o confuzie de a mea ?

Edited by raduv
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Intrebare:

 

am vazut azi 2 BMW 316 E46 (2002)... pe unul scria 025500 si pe celalalt 040112... e normal sa apara primul zero in fata?

 

Am auzit ca , de regula, cand e km dat inapoi, apare acel 0.

 

Are cineva un E46 sub 100k km, reali, care sa imi confirme prezenta lui 0 acolo ?

Link to comment
Share on other sites

Intrebare:

 

am vazut azi 2 BMW 316 E46 (2002)... pe unul scria 025500 si pe celalalt 040112... e normal sa apara primul zero in fata?

 

Am auzit ca , de regula, cand e km dat inapoi, apare acel 0.

 

Are cineva un E46 sub 100k km, reali, care sa imi confirme prezenta lui 0 acolo ?

34734[/snapback]

mergi la bavaria si ei pot verifica cu cheia... e cel mai simplu si sigur... nu te risca cu astfel de masini..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei masina BMW am eu un amic care are compuer BOSCH si te poate ajuta cu testele si chiar se pricepe... nu e vorba doar de BMW dar de orice alta masina cu computer la bord...:blink: in rest vzi ce poti afla de masina respectiva din punct de vedere a caroseriei. vezi daca liniile se imbina armonios si distantele intre capote (fata spate) aripi... distantele trebuie sa fie egale poate doar la capota spate trebuie sa fie deviata cam cu 5 mm spre dreapta masinii... dupa ce termini cu asta vezi cum accelereaza si ce scoate pe teava... vei ce zgomote scoate la coborarea de pe o bordura (un test foarte util) si de curiozitate uitate la anul de fabricatie a geamurilor masinii (in general daca au fost sparte unele nu coincide ptr toate)... apoi testul suprem la Bavaria cu cheia ptr KM... daca te minte la ala din start te sfatuiesc sa nu cumperi masina... oricum succes si daca ai nevoie de masina da-mi message pe private...
Link to comment
Share on other sites

multumesc pt sfaturi!

 

Nu locuiesc in Romania, sunt in Germania acum, si masinile alea 2 erau aici.

 

Ezit putin in a cumpara un bmw din mai multe motive (am citit mult pe diverse forumuri): eu caut numai bmw dupa 2002 (facelift), si am inteles ca 316 e slab, daca e touring e si mai jale... de 318 nu am bani, si, in plus, ma sperie putin multitudinea de probleme (scumpe) de care e afectat E46: suspensii (mai ales fata), debitmetre, electrica in general, etc.

 

Inca sunt in faza de cercetare (si evident de strans bani) :-)

 

Stii cumva in ce consta testul cu cheia ?

Edited by raduv
Link to comment
Share on other sites

cunostinta mea e in germania si e roman pe care ti-l recomand... masina pe care mi-am luat-o eu a fost job car la Deutsche Telecom si el mi-a luat-o (la o licitatie in care a cumparat un stoc intreg) printr-un prieten din Romania... daca vrei vorbesc su el sa-ti dea datele ptr ca eu si el nu ne ocupam de tranzactii cu masini... poate o sa te ajute... stiu ca chiar si in germania ai nevoie de priteni ca sa faci ceva ca lumea dar mai buni ca astia nu am...:blink: mai vorbim si vedem ce-o iesi...:) apropos, in romania e rupere cu BMW... sa vezi cum se uita lumea la tine (mai exact la masina) si cum iti da prioritate in general...:)) e rupere...
Link to comment
Share on other sites

Stii cumva in ce consta testul cu cheia ?

35291[/snapback]

 

Pai cand mergi la reprezentanta au un device(cititor) in care se introduce cheia si apare si kilometrajul masinii(care se inregistreaza si in cheie) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Stii cumva in ce consta testul cu cheia ?

35291[/snapback]

 

 

Nu te baza foarte mult pe testul asta.Uita-te cu atentie la masina,la cartea masinii.Daca ultimul service a fost intr-un service autorizat ,suna si verifica la ce kilometraj s-a intamplat.Daca iti permiti, cumpara masina de la un dealer autorizat ,care iti ofera si garantie extinsa.

 

Verificarile pentru kilometraj sunt bune dar nu poti garanta 100% exactitatea.

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tipu ala avea ultima intrare in cartea masinii in 2003..si incerca sa ma abureasca ca la bmw nu mergi des la service, etc... in plus, masina avea stopurile albe, dar de culori diferite (sa zicem alb si gri), si nu avea toba de esapament din spate (cica se furase cu o zi inainte).. deci totul cusut cu ata alba..

 

@crisjohn: imediat ce ma hotarasc la BMW, te contactez sa ma pui in legatura cu cunostinta ta. Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tipu ala avea ultima intrare in cartea masinii in 2003..si incerca sa ma abureasca ca la bmw nu mergi des la service, etc... in plus, masina avea stopurile albe, dar de culori diferite (sa zicem alb si gri), si nu avea toba de esapament din spate (cica se furase cu o zi inainte).. deci totul cusut cu ata alba..

 

@crisjohn: imediat ce ma hotarasc la BMW, te contactez sa ma pui in legatura cu cunostinta ta. Multumesc mult!

35404[/snapback]

 

k vorbim... o sa poti sa vezi si masina mea...:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

apropo de testul cu cheia...... la cheia aia nu poate fi manarit nimic?

 

eu mi-am luat un 318i din 2002 de la reprezentanta din CJ si masina are 63.000km

(cu 0 in fata), da' aia spun asa: "clientul nostru a pierdut cartea de service" :blink:

 

acuma mi-o aratat mie km pe cheie si pare ok. masina merge perfect. nu suna nimic. au spus ca-mi elibereaza si carte noua de service cu toate stampilele in ea...

 

sincer ma indoiesc ca astia de la reprezentanta se ocupa cu manarii, dar totusi, voi ce ziceti? cum sa-i testez?

Link to comment
Share on other sites

apropo de testul cu cheia...... la cheia aia nu poate fi manarit nimic?

 

eu mi-am luat un 318i din 2002 de la reprezentanta din CJ si masina are 63.000km

(cu 0 in fata), da' aia spun asa: "clientul nostru a pierdut cartea de service" :blink:

 

acuma mi-o aratat mie km pe cheie si pare ok. masina merge perfect. nu suna nimic. au spus ca-mi elibereaza si carte noua de service cu toate stampilele in ea...

 

sincer ma indoiesc ca astia de la reprezentanta se ocupa cu manarii, dar totusi, voi ce ziceti? cum sa-i testez?

37440[/snapback]

 

Afla care era clientu care a avut-o inainte si intreaba-l.Dupa numarul de inmatriculare avut anterior sau din cartea de identitate.

Link to comment
Share on other sites

Afla care era clientu care a avut-o inainte si intreaba-l.Dupa numarul de inmatriculare avut anterior sau din cartea de identitate.

37441[/snapback]

 

 

ok, si daca "clientul" a manarit-o personal? :blink: aia chiar ca ar fi frumos.

 

"oil service" imi arata 22.000 km, adica trebe sa fac revizia la 85.000

 

asta inseamna ca ala a facut revizia si a vandut masina aproape imediat :) very strange.

 

oricum, masina merge meserie :)

Link to comment
Share on other sites

ok, si daca "clientul" a manarit-o personal? :blink: aia chiar ca ar fi frumos.

 

"oil service" imi arata 22.000 km, adica trebe sa fac revizia la 85.000

 

asta inseamna ca ala a facut revizia si a vandut masina aproape imediat :) very strange.

 

oricum, masina merge meserie :)

37442[/snapback]

 

Pai nu putea clientu sa manareasca fara ca aia de la reprezentanta sa nu stie.Poate sunt mana in mana.Ca daca exista cartea de service, trebuia sa fie o evidenta si la reprezentanta.

Poate revizia i-a fost facuta de reprezentanta nu de client.

Link to comment
Share on other sites

Ultimul proprietar este roman ,sau masina a fost adusa din Germania?

37536[/snapback]

 

masina este in romania de noua. autobavaria a cumparat-o in sistem de buy-back de la proprietar dupa cei 3 ani de leasing. si eu am cumparat-o de la autobavaria. cu garantie 12 luni pe piesele majore. din pacate, daca mi se strica ceva minor (sub 50 euroi parca) platesc eu :blink:

 

oricum, de mers merge bine de tot, cel putin in comparatie cu passatu pe care l-am avut inainte :)

Link to comment
Share on other sites

masina este in romania de noua. autobavaria a cumparat-o in sistem de buy-back de la proprietar dupa cei 3 ani de leasing. si eu am cumparat-o de la autobavaria. cu garantie 12 luni pe piesele majore. din pacate, daca mi se strica ceva minor (sub 50 euroi parca) platesc eu :)

 

oricum, de mers merge bine de tot, cel putin in comparatie cu passatu pe care l-am avut inainte :)

37577[/snapback]

 

 

stai calm ca la BMW nu prea sunt piese sub 50 Euro...:) Nici nu stiu daca e de bine sau rau...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu putea clientu sa manareasca fara ca aia de la reprezentanta sa nu stie.Poate sunt mana in mana.Ca daca exista cartea de service, trebuia sa fie o evidenta si la reprezentanta.

Poate revizia i-a fost facuta de reprezentanta nu de client.

37443[/snapback]

resetul la oil service se poate da si manual deci nu te baza pe el... e destul de usor de facut si ti-l reseteaza orice meserias...:) Daca chiar vrei sa-ti dai seama scoate joja si uita-te la ulei ca lumea... uita-te si la filtrul de aer ca idee...:blink:

Link to comment
Share on other sites

resetul la oil service se poate da si manual deci nu te baza pe el... e destul de usor de facut si ti-l reseteaza orice meserias...:blink: Daca chiar vrei sa-ti dai seama scoate joja si uita-te la ulei ca lumea...

37589[/snapback]

 

 

pai la ce sa ma uit la ulei?

ca poate sa fie la nivel si daca a fost pus acu 2 zile... sincer dupa culoare nu cred ca stiu sa-mi dau seama. de fapt habar n-am inca ce ulei este in ea. oricum, pe treaba cu oil service nu ma prea bazez.

 

vroiam doar sa stiu daca exista alta modalitate de a fi sigur asupra kilometrilor, in afara de testul cu cheia, pe care l-am facut si e ok.

 

am inteles ca la Mercedes se inregistreaza automat reviziile in computer (cronologic). daca la o masina se dau km inapoi de la 180 la 70 (de ex.) computerul inregistreaza reviziile cam asa: ....120, 150, 180, 90, 120 .....

 

deci daca nu-s toate in ordine crescatoare, sigur s-a umblat la ceva :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.