Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Salutare,

 

 

Sunt nou pe acest forum si m-am decis sa imi fac un cont deoarece planuiesc sa achizitionez un BMW E39. Dupa cum bine stiti, probabil ati simtit-o pe pielea voastra, nerabdarea e destul de mare dar totusi as dori sa fiu cat mai informat inainte de a da banii. Am selectat cateva modele gasite, dintre care 2 mi-au atras in mod expres atentia. Am facut rost de VIN-ul lor, dar nu am putut afla nicio informatie suplimentara despre istoricul de service de la Trado Motors Iasi sau Automobile Bavaria.

 

Cei din Iasi mi-au raspuns ca doar proprietarul poate solicita astfel de informatii, iar cei din Bucuresti mi-au raspuns ca deoarece masinile sunt importate din Belgia ( in prezent sunt inmatriculate in Ro) nu au nicio informatie despre ele.

 

Am sa scriu aici VIN-urile automobilelor, in speranta ca exista vreun coleg cu mai multa pricepe in a afla informatii importante despre trecutul unui BMW.

 

WBADM71060GU55730

WBADM71060GU59342

 

Multumesc ( sper sa fi nimerit sectiunea corecta)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Sunt nou pe aici si am decis in sfarsit sa scriu pentru ca am observat ca sunteti o comunitate de oameni de treaba si sper sa gasesc sfaturile de care am nevoie. Faza este in felul urmator: de vreo 3 ani tot strang bani pentru o masina si asta am decis inca de la icneput ca vreau sa fie BMW. Student fiind, nu ma pot arunca la sume prea mari, asa ca ce am strans pana acum si cu ce or sa ma ajute parintii mei(sunt inca student, deci deduceti voi restul) plus ce mai fac eu bani la part-timeul pe care mi l-am luat sper sa strang vreo 6K euroi pana in vara. Nu ma pricep la masini prea mult, asa ca majoritatea cunostintelor pe care le am sunt dobandite din forumuri si parerile multor persoane.

Am decis sa fie seria 5, pentru ca imi plac masinile mari, care se aseaza bine la drum, am mers cu un 3er, e90, dar mi s-a parut inghesuit, desi frumos si scump :p Asa ca un e39 cred ca e ceea ce mi se potriveste mie si in aceasta privinta am o gramada de intrebari pt voi; Vreau sa fie FL(>2001) si neaparat sa aiba navi mare si scaune incalzite. motorizarea preferabil benzina, undeva intre 523i si 530i, diesel nu vreau, decat daca e super bine intretinuta si cutie automata; benzinarul as vrea sa fie pe manual.

 

Iata in sfarsit intrebarile:

1) Cam ce consum au REAL 523i/525i/528i si 530i

2)care dintre cele de mai sus credeti ca e cea mai buna in raport pret/calitate/consum

3)ce probleme frecvente apar?

4) la ce trebuie sa fiu atent cand cumpar asa o masina-> exemple cat mai concrete va rog

5) ce ma sfatuiti: masina din germania cu 5-6k euro si inmatriculata in Bulgaria sau direct luata de la noi?

6) daca as vrea sa o inmatriculez pe BG, stiti sa ma indrumati in aceasta privinta? pentru ca am auzit de multe tepe si acte false etc

7)ce parere aveti de dotarile optionale - navi mare, scaune incalizte (+/- trapa), clima automata- MERITA SAU NU? eventual se poate upgrada masina cu astfel de dotari?

8) ce costuri de intretinere sunt?

9) merita 6000 euro pe asa o masina? avand in vedere ca alti bani nu am de unde sa scot... nu vreau sa imi iau o teapa si dupa ce cumpar sa bag bani in ea la greu.

10) am mai gasit si variante in banii astia : e60 cheala sau un z4 destul de saracuta insa arata bine; ce e mai bine: e39 full VS e60 vs z4?

 

 

Multumesc frumos si sper sa raspundeti cat mai multi. Chiar am nevoie de multa indrumare in privinta asta si sfaturi cat mai elocvente.

 

 

PS: orice informatie e binevenita

Silviu

Link to comment
Share on other sites

Cand mi-am luat eu masina am citi 90 % din tpicul asta !! :frantics:

 

Ti-am raspuns si pe topicul celalalt .

 

Consumul la mine e in jur de 12 media dar eu stau langa un orasel fara semafoare :popcorn: Craiova -Timisoara am avut cam 8.5 noaptea la un mers normal . In trafic consuma peste 15 in functie de oras si talpa .

 

 

Daca inmatriculezi in BG sa faci pe firma cu numele tau in acte sau cu rezidenta !

 

520 i nu merita nici facelift nici nonfacelift ..consuma cu 10 % mai putin decat un 525i-528i .

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Ok, mersi... Am scris si aici pt ca am frunzarit un pic topicul si am vazut ca majoritatea prefera dieseleuri... Si info despre benzina nu prea sunt din pacate..

Si ce parere aveti de extraoptiunile alea? Merita?

Edited by Silvicul
Link to comment
Share on other sites

nu e un capat de tara fara ele,se pot monta ulterior; tepele se evita cumparand de la un proprietar serios,nu patrutuning sau raceri wannabe samd; la 523, 528 ai treaba cu nikasilul, verifica compresia motorului inainte s-o iei;pe bg neaparat s-o inmatriculezi pe PJ,nu PF; la benzina eviti intr-adevar unele probleme datorate varstei,insa sa nici aici nu ai scapat complet, mai pica senzori,debitmetre, controller de clima samd; cea mai buna motorizare daca nu e in ro e 530i, daca esti in ro 525i dupa parerea mea
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 528i inmatriculat pe Bulgaria. Desi am avut destule piese de schimbat, motorul este ok. Are compresie buna si merge cum trebuie pe benzina. Eu i-am pus si instalatie de GPL.

 

Consumul ar fi undeva pe la 17-18 in oras la mers destul de tare. Cand am mers mai incet vara trecuta mi-a luat 15,5% minim. Afara ia 12 alergata sau 10,5 daca mergi legal. Atat mi-a luat mie pe GPL. Deci vreo 9,5 pe benzina, daca e drum mai liber si pastrezi viteza cat mai constanta (fara sa mai incetinesti pana la 60 in localitati si apoi sa accelerezi din nou), poti sa scoti acel 8-8,5% de care zicea si sax.

 

 

Cu 6k euro poti sa gasesti un exemplar bun, dar trebuie sa ai rabdare si sa cauti mult. Majoritatea E39-urilor de la noi au fost destul de chinuite si n-au fost intretinute cum trebuie. Uita-te sa nu fie lovita, uita-te la praguri, inclusiv pe sub masina, nu-ti fie frica sa inspectezi in amanunt. Da mocheta din portbagaj la o parte si vezi cum arata pe acolo.

Cand te uiti la interior, uita-te si la stalpi si plafon daca s-au murdarit, daca sunt prinse cum trebuie.

 

Orice chestie care nu e la locul lui inseamna ca cineva a umblat la masina si n-a stiut sa puna la loc cum trebuia. Asta e un indicator ca n-a intretinut masina corespunzator.

 

Verifica si compresia motorului, cutia de viteze trebuie sa intre frumos in viteza, ca un cutit fierbinte prin unt. Motorul trebuie sa traga frumos si lin, fara sa te smuceasca. Relanti-ul trebuie sa fie perfect stabil si sa nu transmita vibratii in masina.

 

La gropi masina nu trebuie sa scoata sunete aiurea, trebuie sa fie totul prins bine, inchegat.

 

 

Sunt multe de zis, cel mai bine o duci si la un mecanic bun, dar totusi verifica si tu atat cat stii. Pana la urma masina trebuie sa-ti placa tie, nu mecanicului. ;)

 

 

Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos. Si pe la viteze >140(autostrada ceva) suge mult? M refer turatie mare si viteza constanta..

Inca ceva, actele pe BG le-ai facut printr o cunostinta sau cum? Eu nu cunosc pe nimeni in BG, am vazut doar ceva firme care se ocupa cu asta, dar cred ca sunt tepari. Adica nu m-as baga sincer sa fiu.

Link to comment
Share on other sites

Pai consumul ala de 12% afara asa era facut. Urziceni - Bucuresti fara s-o scad sub 3000 ture.

 

 

Actele le-am facut printr-o firma. Au fost ok oamenii (desi procedura e putin dubioasa). Eu astept acum de la ei o confirmare ca au platit impozitul pt masina. Pana n-o primesc, n-as vrea sa fac o recomandare. Daca vrei, putem vorbi pe pm despre asta mai detaliat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

O maÂşinĂŁ prefacelift poate avea OBC mare, deci Âşi mid cu display mare, sau invers.

nt facelift.

 

 

Ăi-am dat argumente pentru fiecare contrazicere.

Ceasurile, cĂŁ tot Ăži le-am dat exemplu, pot fi identice Âşi la prefacelift Âşi la facelift.

Unele maÂşini au OBC mare, altele au OBC mic. Ăn prima variantĂŁ vin cu display lung Âşi cu MID cu display lung, ĂŽn a doua varianta vin cu display scurt Âşi MID cu display scurt Âşi mai puĂžine opĂžiuni ĂŽn OBC.

 

 

Ce este acel MID si OBC? Mid banuiesc ca se refera la "ecranul" din bord, cel de dedesuptul ceasurilor. Dar cum poate asta fi mare sau mic? eventual daca aveti ceva poze? Si ce este acel OBC? la fel, puteti posta si poze va rog? Mersi

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Eu prima data cand postez pe aici si as avea nevoie de cateva pareri. Doresc sa-mi achizitionez un BMW 525d din 2000 de la un prieten bun. Ca date as avea asa:

 

- 165000 km

- masina este recarosata, iar motorul este schimbat (modificarile sunt trecute in carte)

- ca si consumabile: placute, filtre si alte cele sunt noi (mi-a zis ca are acte pe ele)

- injectoarele mi-a zis ca sunt ok, a fost cu ele la curatat.

- 5200 euro

 

Credeti ca este ok ca pret? Daca mai e nevoie de alte detalii va rog sa-mi spuneti. As avea nevoie de o parere ptr ca am vazut ca pe aici sunt persoane care se pricep. :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Eu prima data cand postez pe aici si as avea nevoie de cateva pareri. Doresc sa-mi achizitionez un BMW 525d din 2000 de la un prieten bun. Ca date as avea asa:

 

- 165000 km

- masina este recarosata, iar motorul este schimbat (modificarile sunt trecute in carte)

- ca si consumabile: placute, filtre si alte cele sunt noi (mi-a zis ca are acte pe ele)

- injectoarele mi-a zis ca sunt ok, a fost cu ele la curatat.

- 5200 euro

 

Credeti ca este ok ca pret? Daca mai e nevoie de alte detalii va rog sa-mi spuneti. As avea nevoie de o parere ptr ca am vazut ca pe aici sunt persoane care se pricep. :)

1.cam putini km pentru o masina diesel din 2000.

2. Cam unde a curatat el injectoare diesel? asta e o vrajeala

Link to comment
Share on other sites

1.cam putini km pentru o masina diesel din 2000.

2. Cam unde a curatat el injectoare diesel? asta e o vrajeala

 

Pai asta e, ca motorul este schimbat. Masina nu a circulat foarte mult in ultimii 3-4 ani, ceva probleme cu fostul-fostul proprietar. Acum este inscrisa, circula cu ea, nicio problema.

 

Nu stiu unde a fost la curatat.

Link to comment
Share on other sites

Evident ca km nu sunt reali, dar nu conteaza daca masina e in stare buna si motoru are compresie.

 

Si nefaceliftu... cat costa sa-l faci facelift? trebuie schimbata si capota + portbagaj sau doar faruri-stopuri ?

capota faruri bara si stopuri ce e mai scump la o masina care se dezmembreaza

Link to comment
Share on other sites

capota faruri bara si stopuri ce e mai scump la o masina care se dezmembreaza

 

 

Capota de ce ?? Asa ti se pare tie ??

 

 

Trebuie schimbate grilele de la capota , costa 2 mil noi .

 

Stopurile sunt mai complicat de schimbat , cele OEM nu merg in caroseria de nonfacelift . Difera prinderile si trebuie alte gauri in caroserie + tiganita instalatia electrica . Se gasesc pe ebay hella facelift fabricate special pentru nonfacelift cu tot cu adaptoarele pentru mufe dar sunt 250 e !

 

Se pot pune replici cu 70-80 e !

 

 

Farurile de la 250 in sus SH . Intra aproape perfect , trebuie doar indoita putin teva de incarcare cu freon .

 

 

Barile de faceift nu are rost sa le pui... poti pune direct M pachet dar costa daca vrei OEM .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.