Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Se introduce aer in cilindru cu motorul oprit evident, cu pistonul in pms daca nu ma insel si se verifica in ce masura aerul ala evadeaza de acolo.

Automat daca ai un bloc nikasil crapat prima data o sa ti se duca partea de sus a cilindrului si nu o sa mai etanseze bine. Nu cred ca e cine stie ce tevatura, aerul se introduce prin locasul bujiei dupa demontarea ei evident. Nu iti trebuie nici reprezentanta dispozitivul respectiv pp ca nu costa o avere asa ca trebuie sa fie prezent in multe ateliere. Ti-am dat ideea pentru ca desi a fost prezentat intr-o lumina aiurea nikasilul este foarte rezistent ca aliaj (a folosit Porsche, VAG daca nu ma insel foloseste si acum). Combustibilul a fost de vina de fapt, dar asta e alta discutie. Ti-am dat ideea pt ca m-am gandit ca masina e poate la un pret bun si de ce sa nu merite luata daca se poate verifica.

Poti sa ceri si masurare compresie, dar cauta un service care poate sa iti faca testul in varianta cu aer.

Chiar asa te exprimi pentru ca daca pomenesti leakdown e probabil sa nu inteleaga toti la ce te referi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
O chestie destul de interesanta (zic eu) am observat astazi la masina mea; mi s-a ars becul de la angeleyes din partea stanga, si in momentul cand aprind pozitiile in locul celui ars se aprinde (si ramane aprinsa) semnalizarea dar la o intensitate mai mica fata de atunci cand ar semnaliza... pare a fi ceva in scurt, dar defapt inlocuieste lumina de la pozitii. In momentul cand aprind faza scurta, lumina aceea de la semnalizare se stinge.
Link to comment
Share on other sites

O chestie destul de interesanta (zic eu) am observat astazi la masina mea; mi s-a ars becul de la angeleyes din partea stanga, si in momentul cand aprind pozitiile in locul celui ars se aprinde (si ramane aprinsa) semnalizarea dar la o intensitate mai mica fata de atunci cand ar semnaliza... pare a fi ceva in scurt, dar defapt inlocuieste lumina de la pozitii. In momentul cand aprind faza scurta, lumina aceea de la semnalizare se stinge.

 

Nu e nimic in scurt. Asa stau si la mine aprinse becurile de la semnalizare decand am scos mufele de la angeleyes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Buna seara! Sunt interesat de achizitionarea unui e39 525d si am gasit masina asta la mine in oras: http://www.autovit.ro/bmw-525-C27436041.html . Am fost astazi sa o vad si am cateva nelamuriri: 1. are nuca la schimbator cu 6 trepte si din cate stiu nu este e39 diesel cu 6 trepte manual; 2. volanul este cu mahon pe el si nu se potriveste cu restul interiorului; 3. vanzatorul sustine ca masina e pachet M, dar inafara de bara fata nu are nici pe praguri, nici pe nuca schimbatorului; 3. interiorul cred ca este schimbat, deoarece in pozele de pe autovit mai exact in poza cu bancheta spate se vad scaunele de fata ca la un 39 fara piele, dar in realitate scaunele sunt integral din piele si arata foarte bine, ma duce cu gandul ca ar fi retapitate; 4. vanzatorul mai sustine ca are oglinzi pliabile electric, dar cand a inchis-o din cheie oglinzile nu s-au pliat. Maine ar trebui sa ma duc la Braila la reprezentanta sa fac o verificare completa, dar nu stiu daca merita sa pierd 300 ron degeaba cand vad ca sunt atatea semne. Daca cer VIN-ul proprietarului ar putea fi decodat sa vad ce optiuni a avut din fabrica? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!(e primul meu post si nu am avut timp sa prea citesc regulamentul)
Link to comment
Share on other sites

Ba, Fane, apuca-te ma de munca, daca stai degeaba incepi sa inventezi idei.

 

 

 

 

Le: Glumesc, e o replica din filmul Milionari de weekend(mi-am adus aminte de la nick-ul tau)

 

Daca vrei sa aflii dotarile din fabrica scrie aici vin-ul si te ajut eu sau oricare alt coleg.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca am uitat sa o notez astazi. Baiatul care o vinde e bisnitar si a venit cu prea multe vrajeli. Mi-am adus aminte ca i-am spus sa dea muzica mai incet si dintr-o pozitie incomoda s-a intins in loc sa foloseasca comenzile de pe volan. Apoi cand am pornit in plimbare a dat cu spatele langa alta masina destul de aproape si senzorii nu au bipuit. Am destule indoieli la masina asta si de asta v-am cerut sprijinul. Eu mai am un e39 525d in familie, deci in mare stiu cam despre ce e vorba.

 

@r0n1n mi-am dat seama de gluma pt ca am vazut si eu filmul.. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

salutare...am gasit doua e39 pe autovit si nu stiu la care sa ma hotarasc......ambele par bine intretinute dar si diferenta mare de pret, doar pentru ca unul dintre ele este editie limitata si nu stiu daca merita investitia.....voi ce pareri aveti?

http://www.autovit.ro/bmw-525-C27513855.html

http://www.autovit.ro/bmw-525-C26155949.html

Link to comment
Share on other sites

O chestie destul de interesanta (zic eu) am observat astazi la masina mea; mi s-a ars becul de la angeleyes din partea stanga, si in momentul cand aprind pozitiile in locul celui ars se aprinde (si ramane aprinsa) semnalizarea dar la o intensitate mai mica fata de atunci cand ar semnaliza... pare a fi ceva in scurt, dar defapt inlocuieste lumina de la pozitii. In momentul cand aprind faza scurta, lumina aceea de la semnalizare se stinge.

Acelasi lucru l-am patit si eu. Masina arata caraghios.

post-54654-0-52857300-1361614744_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
E cineva aici pe forum care si-a pus lumini pt picioare? am dat comanda de lampi dar faza e ca nu exista locasurile pt ele, singurul lucru care l-am gasit dedesubt (si la sofer si la pasager) sunt doua inele rotunde prinse de masca (arata ca niste fasunguri goale,am sa pun maine o poza) insa am inteles ca nu au nicio legatura cu lampile, acestea fiind dreptunghiulare; partea mai proasta esta ca nici nu am locasurile pregatite (gaurile alea acoperite cu capacele) ca as fi dat capacelele la o parte si montam lampile (un fel de plug&play). Idei,pareri? sunt nevoit sa iau masuri si sa decupez sau exista si alta varianta?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

De vreo 6 luni m am mutat in Norvegia si avand un e46 318i in Romania, m am decis sa mi iau tot un bmw aici .. asa ca mi am luat un 520i septronic din 98. O masina deosebita, am ramas foarte frumos impresionat de tinuta la drum, dotari etc .. doar ca nu e prea puternica, dar la motor de 2l si cutie automata se intelege. Vreau sa i fac revizia, masina avand 160000km, as vrea sa schimb si uleiul din cutie si diferential. Toate bune si frumoase doar ca nu am nici o idee ce fel de diferential am sau cum pot afla (normal sau blocabil), pentru ca la cel normal trebuie uei 75w90 iar la cel blocabil 75w140. Ma puteti ajuta? .. aa si cat ulei intra in cutie?

Edited by Mkl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.