Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

am si eu o pr. daca ma poate ajuta cineva.am avut de curind un accident in care mi am distrus toata partea de jos a masinii,mai exact puntea mator,bratele,amortizoarele,caseta directie etc.masina mea e un 530d din 2002.am gasitalte brate si tot ce mai trebuie pe acolope un 525d si pe un 520i.ce ziceti sar potrivi sa le pun pe al meu?coroseria este aceeasi, ar trebui sa mearga. ce ziceti merge?
Link to comment
Share on other sites

Sal all,

 

Am terminat de citit tot topicul, si vreau ca urmatoarea masina sa fie un E39 525d, e fix ce-mi trebuie mie,masina de concedii, care sa inghita kilometrii si sa aiba autonomie mare..vreau sa va intreb cam ce probleme aveti cu ale voastre,defecte tipice,la ce ar trebui sa fiu atent cand o sa o cumpar? (n-o sa ma zgarcesc la bani si prefer sa dau niste bani in plus pentru un exemplat intretinut cum trebuie si cu carte de service)..stiu ca e CR, deci e mai sensibila la motorina proasta, injectoare, pompa de injectie, astea cad la ele?de asemenea turbina cam la cati km cade? orice alte informatii vor fi apreciate..stima si respectul <_<

Link to comment
Share on other sites

PoĂži afla rĂŁspunsuri pentru ĂŽntrebĂŁrile tale pe forum dacĂŁ foloseÂşti funcĂžia SEARCH.

 

Piesele care picĂŁ ĂŽn general la E39 525d & 530d sunt:

 

injectoare

pompe de combustibil (de joasĂŁ, medie Âşi ĂŽnaltĂŁ presiune)

turbina

galeria de admisie

racordurile flexibile de la evacuare

 

Turbina nu picã la un anumit numãr de km, poate pica oricând.

Cartea service este irelevantã la o maºinã de atâÞia ani.

Link to comment
Share on other sites

Va salut. Sunt nou pe forum. Am o intrebare. Stie cineva unde se gaseste Tv tunerul amplasat intr-un BMW e39 2002 turing?

Bine ai venit!

In portbagaj, in compartimentul din stanga unde e navigatia.

Edited by slymoto
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Motoarele sunt foarte fiabile, exceptie facand motorul M52, prezent pe 520i, 523i si 528i, motor facut dintr-un aliaj numit Nikasil, aliaj care reactioneaza cu sulful din benzina. Aceste motoare cedeaza deoarece coatingul de nikasil de pe suprafata cilindrilor se descompune ceea ce duce la probleme de compresie.

 

 

Ai idee daca acest aliaj a fost folosit si pentru anumite motoare seria 3 e46 intre anii 98 2001?? Cum se comporta acest aliaj cu motorina?

Edited by Chelos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ciupanezu, ia zi si mie te rog de ce crezi ca intretinerea la un 540I e la fel cu un M5, cel putin la e39 ? Oricum nu cred ca imi i-au anul asta, poate dupa iarna, dar ma gandesc serios si trebuie sa imi fac temele si sa i-au o decizie. Nu ma sperie consumul si oricum va fi masina de week-end. Ma astept sa fie costisor un schimb de ulei si chestii dinastea, dar nu asta e problema. Din cate imi dau eu seama un 540i e cel mai apropiat de M la un cost mult mai rezonabil.

Ce ma sperie pe mine sunt costurile la altele, gen un diferential, cutie, elemente de suspensie gen amortizoare si altele de genul asta care pot ceda si vor ceda la o masina SH.

Din cate stiu si am citit a fost o singura serie facuta in 2003 parca, unlele se numeau chiar 540I sport, care aveau elementele de suspensie si multe altele direct de la M5. Restul au platforma lor. Binenteles, ma astept ca niste discuri de frana, un diferential sa coste mai mult la 540I decat un 525i, dar sub preturile de M.

Link to comment
Share on other sites

Capacitatea cilindricĂŁ este asemĂŁnĂŁtoare, deci Âşi impozitele sunt apropiate.

Foarte multe piese sunt comune, pachetul Sport este compus din pachetul M Âşi suspensia sport, plus alte elemente, printre care diferenĂžialul autoblocant.

Toate E39-urile cu motor V8 au direcĂžia, suspensia Âşi articulaĂžia de M pe standard, deci costurile sunt similare.

Piesele sunt mult mai scumpe decât la E39-urile cu motor L6.

De exemplu, compresorul de climĂŁ costĂŁ 550 €, la cele cu motor L6 e mai ieftin.

Pompa de apã costã vreo 600 Ron pe producãtor ºi 1100 Ron pe original, mult mai mult decât la L6.

Costurile sunt foarte apropiate, pe de altĂŁ parte, performanĂžele nu sunt deloc apropiate.

Un M5 E39 este mult mai rapid decât un 535i sau un 540i, este o maºinã sport.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu..

Salut..sunt pe cale de a-mi lua un E39 520i din 1997..masina arata f bine interior - exterior si tehnic sta la fel de bine...insa am citit in topicul tau (este f bine intocmit) de motorizare, spui ca trebuie sa ocolim aceste motoare...Am auzit (am vb cu mai multi mecanici) in schimb ca sunt motoare f reusite ( 6 L), echilibrate..acum nu stiu ce sa mai cred..chir si consumul este cat de cat ok (la un mers normal) - eu nu merg sportiv.

Astept o parere de a ta. Mersi mult...O zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Eu as evita o asemenea masina.

Preturile E39-urilor prefacelift au scazut foarte mult, ai de unde alege o masina mai recenta, dotata, mai putin uzata.

Sansele sa gasesti o masina cu motor Nikasil sunt destul de scazute, insa la fel de scazute sunt si sansele sa gasesti o masina intretinuta atat de veche.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.