Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

prietene eu am spus asta mai demult nu iti cumperi bmw daca nu ai banii necesari sa o intretii dar daca vrei sa faci tu pe desteptul ok

vino cu argumente in cea ce spui ca bag mai multi bani eu in diesel decat tu in benzinar.si o sa iti fac o comparatie cu preturi luate de pe site autokarma.ro sa vedem unde este diferenta asta ucigasa de care pomenesti si singur ai spuso 3 litri in plus la suta de km este destul de mult eu fac in medie 3000 de km pe luna asta ar insemna vreo 100 zilnic deci vreo 90 de litri in plus pe luna dar sa nu exageram un plin de carburant in plus pentru benzinar fata de diesel si ma refer doar la 525 benzina fata de 525 diesel deci cam 250 de lei in plus lunar .la cosumabile ,pentru benzinar ar fi asa filtru combustibil producator bosch cel mai ieftin pe autokarma 250 lei,filtru ulei man 33 lei,filtru aer man 43 de lei kit ambreiaj 900 lei asta pentru benzinar pentru diesel sunt urmatoarele. filtru motorina 150 lei prod man ,filtru ulei man 40 lei ,filtru aer man 130 lei kit ambreiaj 1100 lei ar mai fi cosumabile placute de frana dar preturile sunt la fel ulei cam 7 litri si vreo 200 de grame si ar costa cam la fel depinde de producatorul ales eu pentru diesel folosesc castrol magnatec 5w40 diesel deci unde este diferenta ???in mare sunt cam la fel dar consumul de carburant este mai mic la diesel acum fiecare cu ce ii place diesel sau benzina.nu am mai trecut pretul la filtrele de polen deoarece sunt la fel .la diesel mai trebui schimbat si flitru epurator gaze din capacul de tacheti dar nu este ff scump vreo 200 de lei .eu unul nu vreau sa fiu subiectiv dar mare diferenta la intretinere nu vad.acum depinde si cati km faci lunar.

Link to comment
Share on other sites

Cipanezule :) ai idee din ce an gasesc 520i cu euro 4? E posibil ca modelele facelift sa aiba toate euro4? Din cate am observat e46 facelift 318i au cam toate euro4 daca nu ma insel. Ce parere ai?

Imi cer scuze ca ma bag in seama,dar din cate stiu eu nu am intalnit bmw e39 cu euro 4.Sigur iti pot spune ca 520i de pe e39 nu are euro4.

Link to comment
Share on other sites

Diferentele de consum intre 525d 530d vs 525i 530i... sunt mai mari de 2-3 L nu are rost sa ne mintim :)...

 

525d-ul manual avea un consum de 10%-11% in cluj, 530d-u automat inainte de revizie avea un consum in bord de 12,5% real 13,5%... iar dupa ce am facut revizia si am circulat cam 300 km... prin cluj, consumul pe bord este undeva de 9,9%... deci sa zicem un 11-12% la pompa... Mers tinereste... in general pe S..

 

Tinand cont de diferenta intre manual si automat, si diferenta de motoare... eu zic ca doar impozitul mai mare, te face sa te gandesti de 2 ori daca sa iei 520, 525 sau 530d.. ca despre consum nu poate fi vorba.

 

Asigurarea este undeva la 660 lei pe/an.. la 525d era 560.... fiecare cum stie...

 

Dupa parerea mea masina submotorizata e masina care are acelas consum ca si un model cu motor mai mare.. cum este cazul la 520d...

 

Zice lumea ca in exterior masina zboara (cand se vorbeste de 520d)... tocmai ca in exterior simti ca ai putere prea putina, in oras, ca ai M5 ca ai 520d, tot acolo e.. asa ca va rog nu mai aduceti in discutie... condusul extraurban ca argument pentru masinile cu motorizari mici... in exterior te chinui.. Eu am vrut sa schimb masina (motorul), si am si schimbat-o.. tocmai dupa cateva drumuri in exterior si in special pe autostrazi...

Link to comment
Share on other sites

Inainte de a spune ca nu merita cumparat 520d, vreau sa stiu daca ai condus macar unul, si daca da, unde.Fata de 530 d o fi submotorizat, dar nu te faci de rusine, mai ales la drum lung, cat despre dotari eu am scaune incalzite, navigatie si chiar tv-tuner originale din fabrica( pe langa dotarile obisnuite la o masina de clasa asta, nu mai stau sa le enumar), si sunt 520-uri chiar si mai bine dotate decat a mea, exceptand tv-tunerul, care sincer vorbind il folosesc f rar si ma pot lipsi, iar la costuri e o diferenta, de la impozit, la consum in medie cu 1 litru in plus/100 fata de 525d, la revizii, ....deci e cam exagerat sa se spuna ca nu merita nici o atentie acest motor.

Nu te supara pe cipanezu,dar sa stii ca in mare parte a avut dreptate in legatura cu 520d.Si eu sunt de parere ca acesta motorizare e putin depasita si nu cred ca da bine unui e39.Ii sustin aceasta parere deoarece am condus o data un 520d si nu m-a ipresionat deloc,din potriva am ramas putin amarat.

Inca ceva,cipanezu ar trebui felicitat pentru ca a initiat asfel de discutii.Respect pentru el!

 

Recent mi-am cumpar un 525iA E39, am ales motorul pe benzina in mare parte recomandarilor lui Ciupanezu si a altor persoane care au motor pe benzina, ce pot spune pana acum masina este un adevarat vis la condus in afara orasului, in oras insa situatia e mai trista ca nu ma pot bucura de cei 192 de cai nici macar de jumate iar masina consuma destul de mult find un motor mare pe benzina insa vorba lu Ciupa "distractia costa" si in cazul de fata isi face toti banii! consider acest ghid extrem de util a fost prima chestie care am citit-o cand m-am hotarat sa imi cumpar E39. In oras poate mi-as dori sa am un 520d pt consum si pt faptu ca efectiv nu ai unde sa mergi mai mult ma enervez cand sa accelerez si eu putin sa aud motoru tre sa franez ca trece o baba sau franeaza un prost ca nu stiu cea vazut s.a.m.d. Cat despre masini sub motorizate sunt deacord cu Ciupanezu, am 525i si mi-as dori un 550i !! Cred ca in 520d a-si plange ( la drum in afara orasului ) uneori simt ca masina nu e destul de puternica si a-si vrea mai mult nu neaparat sa merg cu viteza maxima ci sa am promptitudine in depasiri, daca ai motor mare nu e musai sa mergi cu viteza mare ci sa te folosesti de puterea motorului in anumite situatii. La Multi Ani la toata lumea si multumesc lui Ciupanezu pentru tot ajutorul acordat, felicitari si pt ghid sunt convins ca ai ajutat multa lume.

Felicitari!Sa stii ca ai facut o alegere foarte buna.Sa-l pastrezi sanatos!

Link to comment
Share on other sites

Cipanezule :) ai idee din ce an gasesc 520i cu euro 4? E posibil ca modelele facelift sa aiba toate euro4? Din cate am observat e46 facelift 318i au cam toate euro4 daca nu ma insel. Ce parere ai?

Imi cer scuze ca ma bag in seama,dar din cate stiu eu nu am intalnit bmw e39 cu euro 4.Sigur iti pot spune ca 520i de pe e39 nu are euro4.

 

Gresit, eu am 525i din 2003 cu euro 4. Cred ca deja din Sep-01, motorul M54 e Euro 4.

Link to comment
Share on other sites

Cipanezule :) ai idee din ce an gasesc 520i cu euro 4? E posibil ca modelele facelift sa aiba toate euro4? Din cate am observat e46 facelift 318i au cam toate euro4 daca nu ma insel. Ce parere ai?

Imi cer scuze ca ma bag in seama,dar din cate stiu eu nu am intalnit bmw e39 cu euro 4.Sigur iti pot spune ca 520i de pe e39 nu are euro4.

 

Gresit, eu am 525i din 2003 cu euro 4. Cred ca deja din Sep-01, motorul M54 e Euro 4.

Eu am un 520i din 2002 dar nu am euro 4 si al meu e un m54 e ala de 2.2.Am mai avut un 318 coupe din 2003 si nici ala nu avea euro 4.Daca am gresit imi asum culpa.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari!Sa stii ca ai facut o alegere foarte buna.Sa-l pastrezi sanatos!

 

Mersi :)

 

Imi cer scuze ca ma bag in seama,dar din cate stiu eu nu am intalnit bmw e39 cu euro 4.Sigur iti pot spune ca 520i de pe e39 nu are euro4.

 

E39-ul meu 525i din 04.2002 este Euro4 certificat de RAR Romania la inmatriculare cat si pe actele originale din Germania.

Link to comment
Share on other sites

Cipanezule :lol: ai idee din ce an gasesc 520i cu euro 4? E posibil ca modelele facelift sa aiba toate euro4? Din cate am observat e46 facelift 318i au cam toate euro4 daca nu ma insel. Ce parere ai?

Imi cer scuze ca ma bag in seama,dar din cate stiu eu nu am intalnit bmw e39 cu euro 4.Sigur iti pot spune ca 520i de pe e39 nu are euro4.

 

Gresit, eu am 525i din 2003 cu euro 4. Cred ca deja din Sep-01, motorul M54 e Euro 4.

Eu am un 520i din 2002 dar nu am euro 4 si al meu e un m54 e ala de 2.2.Am mai avut un 318 coupe din 2003 si nici ala nu avea euro 4.Daca am gresit imi asum culpa.

 

Nu este vina ta. Se intampla de multe ori ca cei de la RAR sa faca greseli de genul asta si sa treaca Euro 3 in loc de Euro 4.

E39 520i, motor 2.2L din 2002-2003 e sigur Euro 4. Si mie mi-au gresit cartea de identitate la RAR. :)

Link to comment
Share on other sites

Cipanezule :lol: ai idee din ce an gasesc 520i cu euro 4? E posibil ca modelele facelift sa aiba toate euro4? Din cate am observat e46 facelift 318i au cam toate euro4 daca nu ma insel. Ce parere ai?

Imi cer scuze ca ma bag in seama,dar din cate stiu eu nu am intalnit bmw e39 cu euro 4.Sigur iti pot spune ca 520i de pe e39 nu are euro4.

 

Gresit, eu am 525i din 2003 cu euro 4. Cred ca deja din Sep-01, motorul M54 e Euro 4.

Eu am un 520i din 2002 dar nu am euro 4 si al meu e un m54 e ala de 2.2.Am mai avut un 318 coupe din 2003 si nici ala nu avea euro 4.Daca am gresit imi asum culpa.

 

Nu este vina ta. Se intampla de multe ori ca cei de la RAR sa faca greseli de genul asta si sa treaca Euro 3 in loc de Euro 4.

E39 520i, motor 2.2L din 2002-2003 e sigur Euro 4. Si mie mi-au gresit cartea de identitate la RAR. :)

 

Nu e o greseala ci o lege tampita la noi in tara. Anumite motorizari care in Germania sunt Euro4 la noi sunt Euro3. Deci n-a gresit nimeni cu nimic asta e situatia la noi. Pe actele masinii mele (brif-ul mic + mare) scria Euro4 Benzin, plus pe toate celelalte acte care le-am mai avut deacolo si la autentificare aici a iesit tot E4. Eu am vrut sa aduc un Diesel tot E39 care in Germania era Euro4 desi aici mi l-ar fi autentificat la Euro3 ( iar inmatricularea 3500euro) asa ca am preferat o benzina la care sa dau 1000 euro pe acte.

Link to comment
Share on other sites

Cipanezule :lol: ai idee din ce an gasesc 520i cu euro 4? E posibil ca modelele facelift sa aiba toate euro4? Din cate am observat e46 facelift 318i au cam toate euro4 daca nu ma insel. Ce parere ai?

Imi cer scuze ca ma bag in seama,dar din cate stiu eu nu am intalnit bmw e39 cu euro 4.Sigur iti pot spune ca 520i de pe e39 nu are euro4.

 

Gresit, eu am 525i din 2003 cu euro 4. Cred ca deja din Sep-01, motorul M54 e Euro 4.

Eu am un 520i din 2002 dar nu am euro 4 si al meu e un m54 e ala de 2.2.Am mai avut un 318 coupe din 2003 si nici ala nu avea euro 4.Daca am gresit imi asum culpa.

 

Nu este vina ta. Se intampla de multe ori ca cei de la RAR sa faca greseli de genul asta si sa treaca Euro 3 in loc de Euro 4.

E39 520i, motor 2.2L din 2002-2003 e sigur Euro 4. Si mie mi-au gresit cartea de identitate la RAR. :)

Si din cauza lor mai platesti si taxa asta aberanta.De ce nu incurca sa-ti puna euro 5 in loc de euro 4?

Se fac erori voite,nu gred ca sunt intamplatoare.

Link to comment
Share on other sites

xlock: M57 este euro 3 , pe e60 este M57N, si si acela fara filtru de particule este euro3.... daca o sa te uiti, 525d-u e60 din 2003 este tot euro3..

Diselurile au avut progrese mai intarziate in ceia ce priveste norma de poluare,la majoritatea marcilor am intalnit acest lucru.

Pe diseluri a aparut euro 4 abia pe la inceputul lui 2004,iar la cele pe benzina din 2001(nu la toate marcile).

 

ce avea e39-le ala diesel de era euro 4 ? ca motoru M57 e euro3...

 

M57 s-a montat si pe e60

 

norma de poluare nu are nicio legatura cu motorul

Ironat!sa stii ca are legatura!Cei ce am scris pe acest ropic ar trebui sa ne facem ingineri la RAR.

Link to comment
Share on other sites

Cristi are dreptate, nu existĂŁ E39 diesel cu Euro 4.

 

Euro 4 sunt E60-urile cu filtru de particule.

 

ExistĂŁ kit retrofit de filtru de particule Âşi pentru E39 diesel, doar astfel ar putea fi un E39 diesel Euro 4.

 

Da asa e, masina avea filtru de particule montat si cateva chestii schimbate insa cei de la noi tot euro3 ar fi catalogat-o.

Link to comment
Share on other sites

xlock: M57 este euro 3 , pe e60 este M57N, si si acela fara filtru de particule este euro3.... daca o sa te uiti, 525d-u e60 din 2003 este tot euro3..

Diselurile au avut progrese mai intarziate in ceia ce priveste norma de poluare,la majoritatea marcilor am intalnit acest lucru.

Pe diseluri a aparut euro 4 abia pe la inceputul lui 2004,iar la cele pe benzina din 2001(nu la toate marcile).

 

ce avea e39-le ala diesel de era euro 4 ? ca motoru M57 e euro3...

 

M57 s-a montat si pe e60

 

norma de poluare nu are nicio legatura cu motorul

Eronat!sa stii ca are legatura!Cei ce am scris pe acest ropic ar trebui sa ne facem ingineri la RAR.

Link to comment
Share on other sites

Nu, ar fi trebuit fĂŁcutĂŁ o omologare pentru filtrul de particule sau sĂŁ vii cu acte conform cĂŁrora maÂşina are montat filtru de particule Âşi astfel ar fi fost Euro 4 Âşi la RAR.

 

Hehe probabil dar decat sa am deaface cu cei de la RAR am preferat sa iau Benzina unde am stiut sigur ca o vor identifica ca Euro4 consuma 20 de litri iarna si 16 vara da cel putin nu sunt stresat de alte chestii cum ar fi consumabile, omologari, filtre, ETC.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.