Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

SALUT !!! Sunt nou venit pe forum si sunt un posesor de BMW e39 an (2003) motorizare 520d (136 cp) vreau sa spun ca este o masina foarte buna destul de inchegata ...

asta este masina pe care o am acum---->> http://i41.tinypic.com/106a9ow.jpg

http://i41.tinypic.com/2s6t1tk.jpg

 

si as vrea sa i-o las lu tata si sa imi iau una tot fabricatie 2003 dar cu mai multe dotari cum ar fi :

CUTIE MANUALA 5+1

4 GEAMURI ELECTRICE

OGLINZI ELECTRICE

SERVO-DIRECTIE

8 AIRBAGURI

DUBLU CLIMATRONIC

PILOT AUTOMAT

COMPUTER BORD

XENON; JANTE ALIAJ

PROIECTOARE

TAPISERIE PIELE

INCHIDERE CENTRALIZATA

ALARMA

PACHET M

NAVI PLUS

TV TUNER

TV TETIERE

WEBASTO PROGRAMABIL

SENZORI LUMINA SI PLOAIE

SPALATORI FARURI

SENZORI PARCARE FATA SPATE

TELEFON

JENT 18 225FATA 245SPATE (BBS)

 

as vrea sa stiu daca jentile astea pe 18 BBS sunt puse de cel care o are acum sau sunt optionale din fabrica si daca tv-urile din tetiere sunt la fel optiune sau adaugate de vanzator:excl:

 

http://i44.tinypic.com/ezofua.jpg

http://i43.tinypic.com/2ak9z4p.jpg

http://i39.tinypic.com/21rh52.jpg

http://i39.tinypic.com/2rr4dwj.jpg

 

masina m-a incantat de cand am vazuto dar nu stiu ce sa zic de motorizare este un 520 TDS 150cp:excl: si are deja facuti 144.000 km

 

am vazut ca sunt multi cunoscatori de e39 niste sfaturi mi-ar prinde bine am de gand sa iau maine dimineata masina dar cred ca o sa mai astept parerile voastre.....

Link to comment
Share on other sites

SALUT !!! Sunt nou venit pe forum si sunt un posesor de BMW e39 an (2003) motorizare 520d (136 cp) vreau sa spun ca este o masina foarte buna destul de inchegata ...

asta este masina pe care o am acum---->> http://i41.tinypic.com/106a9ow.jpg

http://i41.tinypic.com/2s6t1tk.jpg

 

si as vrea sa i-o las lu tata si sa imi iau una tot fabricatie 2003 dar cu mai multe dotari cum ar fi :

CUTIE MANUALA 5+1

4 GEAMURI ELECTRICE

OGLINZI ELECTRICE

SERVO-DIRECTIE

8 AIRBAGURI

DUBLU CLIMATRONIC

PILOT AUTOMAT

COMPUTER BORD

XENON; JANTE ALIAJ

PROIECTOARE

TAPISERIE PIELE

INCHIDERE CENTRALIZATA

ALARMA

PACHET M

NAVI PLUS

TV TUNER

TV TETIERE

WEBASTO PROGRAMABIL

SENZORI LUMINA SI PLOAIE

SPALATORI FARURI

SENZORI PARCARE FATA SPATE

TELEFON

JENT 18 225FATA 245SPATE (BBS)

 

as vrea sa stiu daca jentile astea pe 18 BBS sunt puse de cel care o are acum sau sunt optionale din fabrica si daca tv-urile din tetiere sunt la fel optiune sau adaugate de vanzator:excl:

 

http://i44.tinypic.com/ezofua.jpg

http://i43.tinypic.com/2ak9z4p.jpg

http://i39.tinypic.com/21rh52.jpg

http://i39.tinypic.com/2rr4dwj.jpg

 

masina m-a incantat de cand am vazuto dar nu stiu ce sa zic de motorizare este un 520 TDS 150cp:excl: si are deja facuti 144.000 km

 

am vazut ca sunt multi cunoscatori de e39 niste sfaturi mi-ar prinde bine am de gand sa iau maine dimineata masina dar cred ca o sa mai astept parerile voastre.....

 

nu exista 520 TDS, doar d si e de 136 cai. Ia-ti ceva mai sanatos, un 530d de ex. Cu o resoftare treci usor de 200cp.

Si nu are M-pack, doar bara din fata. Monitoarele probabil ca le-a pus el ulterior

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

am observat ca doar bara din fata este de M dar la motorizare nu stiu ce sa zis l-am sunat si mi-a spus ca asa a venit cu 150 cp fara nici o modificare imi spune ca e 2.0 tds ceea ce nici eu nu am mai auzit pana acum oricum am deja un 520d si mi se pare destul de vioaie nu as vrea mai mult de fapt nu imi trebuie mai mult de jante nu stiu ce sa zic or fi orginale si de ce 225 fata 245 `pate ..la fel cand i-amz si de jante mi-a spus ca face parte din m-packet si ca nu´s schimbate...

 

nu stiu ce sa mai cred ....

Link to comment
Share on other sites

M-am decis sa scriu un Ghid al Cumparatorului pentru E39 deoarece fiind deja un model foarte popular a devenit foarte atractiv si cautat datorita deprecierii cauzate de aparitia seriei 5 E60 si E60-ului facelift.

 

Insa principalul motiv pentru care vreau sa scriu acest ghid este ca sunt fan E39 de de multa vreme si mi se pare unul dintre cele mai frumoase modele BMW din toate timpurile.

 

Este o masina excelenta, fapt afirmat de multe reviste auto printre care si Top Gear care au numit-o "cea mai buna masina din clasa sa", clasa din care mai fac parte printre altii, MercedesE-klasse si Audi A6.

In clasa sa, E39 n-are concurenta.

 

Informatiile pe care le voi scrie se bazeaza atat pe experienta mea de 1 an de posesor de E39 535i cat si pe documentatia pe care am facut-o, si inainte si dupa achizitionarea masinii mele, pe multe site-uri de specialitate si pe unele forumuri din afara.

 

Orice critica sau intrebare este binevenita!

 

PROFILUL CUMPARATORULUI

 

Cel mai important cand cumperi o masina premium la mana a doua este de a fii pregatit financiar pt a o intretine corespunzator.

Achizitia masinii este mult mai simpla decat intretinerea in sine.

 

Costurile de intretinere sunt ridicate insa si satisfactia de a fi posesor de E39 este mare atata timp cat iti permiti intretinerea si alegi de la inceput o motorizare pe masura puterii financiarecat si a scopului pt care cumperi masina.

 

Cel care cauta E39 vrea in primul rand o masina de lux care sa fie o imbinare intre confort si sportivitate intr-o anumita masura in functie de motorizare, si este atras de design-ul deloc demodatat al seriei 5 E39, dar si de dotarile pe care le are E39 si pe care multe masini care se fabrica inca nu le au.

 

Insa pentru a avea un E39 cumparatorul trebuie sa fie pregatit sa intretina masina corespunzator, cei care vor sa-si ia E39 doar pentru a iesi in evidenta si nu sunt pasionati de marca BMW in general, n-ar trebui sa cumpere un E39 pt ca nu se vor bucura de el.

 

Cei care sunt multumiti de E39 pe termen lung sunt cei pe care nu-i intereseaza doar sa ajunga de la A la B ci si cum ajung, iar pentru asta sunt pregatiti sa investeasca pe masura in masina.

 

Este foarte important ca in momentul achizitiei sa aveti cel putin 2000 de euro in plus pentru a rezolva diferitele probleme pe care masina le poate avea, si pentru schimbarea consumabilelor, rolelor si intinzatoarelor.

 

Posesorul de E39 difera de posesorul de seria 3, avand nevoie de mai mult spatiu interior, confort si dotari de lux, pentru care sacrifica un pic din sportivitate, avand in plus pe langa avantaje si un consum putin mai mare datorat greutatii mai mari

fata de seria 3.

 

sportivitate??si eu am e39...e prea nervoasa...intradevar e grea....dar cu un motor de 3000 sau 3500 cum ai tu....no prob..uite aici:http://www.youtube.com/watch?v=jOV7phSflYI&feature=related

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu.., felicitari pentru acest topic. Este foarte util.

Curand, o sa imi achizitionez si eu un BMW, o sa intru in familie :) , iar cel mai probabil va fi un e39. <_<

 

Mersi! :unsure:

 

am observat ca doar bara din fata este de M dar la motorizare nu stiu ce sa zis l-am sunat si mi-a spus ca asa a venit cu 150 cp fara nici o modificare imi spune ca e 2.0 tds ceea ce nici eu nu am mai auzit pana acum oricum am deja un 520d si mi se pare destul de vioaie nu as vrea mai mult de fapt nu imi trebuie mai mult de jante nu stiu ce sa zic or fi orginale si de ce 225 fata 245 `pate ..la fel cand i-amz si de jante mi-a spus ca face parte din m-packet si ca nu´s schimbate...

 

nu stiu ce sa mai cred ....

 

Mai bine cauĂži un 525d sau un 530d.

520d nu meritã achiziÞionat având În vedere cât de mici sunt preÞurile În acest moment.

Acele jante nu aveau cum sa fie pe maÂşinĂŁ de la ĂŽnceput.

stiu ca alea sunt ma gandeam ca janele dupa asta poate e ceva cu ele tot de la bmw sperm sa nu fie puse de el a si de ce dimeniunile 225 fata 245 spate este ceva normal la un model de serie fara m-packet sau tot modificare :bashwall:

 

 

Ce importanÞã are dacã au fost puse de el sau nu?

Acele jante pot fi puse fĂŁrĂŁ probleme pe o maÂşinĂŁ fĂŁrĂŁ pachet M dacĂŁ ET-ul este corespunzĂŁtor.

 

@stiffler: Ămi demonstrezi sportivitatea unui E39 arĂŁtându-mi un M5?

Tu ce motorizare ai?

Link to comment
Share on other sites

totusi vroiam 520d imi este de ajuns ...

+ nu vreau masina cu modificari vreau stock si de aia nu stiam daca-s stock jentile si + de asta o iau cu bani lu tata si el vrea masina k in fabrica <_<(

 

dar sti cumva de ce 150 cp e cumva modificare sau supraalimentat ceva ¿? in ghidul ala cu jante care le-ai aratat tu parca sunt si astea d p ea ...

Link to comment
Share on other sites

520d este supraalimentat din fabricĂŁ.

 

Ori este resoftatã pânã la 150 cp sau vânzãtorul a scris eronat În anunÞ.

l-am sunat a zis ca asa a venit masina si nu este facuta nici o modificare la ea jentile sunt ale ei monitoarele in tetiera la fel si ca are 150 cp nu stiu ce sa mai cred ma bazez pe voi si renunt la masina asta...sau nu ¿? :-??

Link to comment
Share on other sites

l-am sunat a zis ca asa a venit masina si nu este facuta nici o modificare la ea jentile sunt ale ei monitoarele in tetiera la fel si ca are 150 cp nu stiu ce sa mai cred ma bazez pe voi si renunt la masina asta...sau nu ¿? :-??

 

Minte de rupe.

Nu existĂŁ 520d de 150 cp iar ecranele nu sunt OEM.

 

Nu vĂŁd ĂŽnsĂŁ care-i problema dacĂŁ-i resoftatĂŁ.

 

DacĂŁ maÂşina ĂŽĂži place, cumpĂŁr-o! <_<

 

vreau sa zic ca desi e mai grea..sportivitate are....

 

Ai dreptate. :)

Link to comment
Share on other sites

l-am sunat a zis ca asa a venit masina si nu este facuta nici o modificare la ea jentile sunt ale ei monitoarele in tetiera la fel si ca are 150 cp nu stiu ce sa mai cred ma bazez pe voi si renunt la masina asta...sau nu ¿? :-??

 

Minte de rupe.

Nu existĂŁ 520d de 150 cp iar ecranele nu sunt OEM.

 

Nu vĂŁd ĂŽnsĂŁ care-i problema dacĂŁ-i resoftatĂŁ.

 

DacĂŁ maÂşina ĂŽĂži place, cumpĂŁr-o! :)

 

vreau sa zic ca desi e mai grea..sportivitate are....

 

Ai dreptate. :bashwall:

eu stiu dacai resoftata nu este un dezavantaj( adica daca are chip de putere de la 80 de mii km si acum are 144 de mii mai tine mult motorul ala ¿?¿? )... si ma mai baga la banuieli de ce are decat bara fata de m5 o fi fost lovita si schimbata <_<

Edited by CRYSTY_fane39
Link to comment
Share on other sites

l-am sunat a zis ca asa a venit masina si nu este facuta nici o modificare la ea jentile sunt ale ei monitoarele in tetiera la fel si ca are 150 cp nu stiu ce sa mai cred ma bazez pe voi si renunt la masina asta...sau nu ¿? :-??

 

Minte de rupe.

Nu existĂŁ 520d de 150 cp iar ecranele nu sunt OEM.

 

Nu vĂŁd ĂŽnsĂŁ care-i problema dacĂŁ-i resoftatĂŁ.

 

DacĂŁ maÂşina ĂŽĂži place, cumpĂŁr-o! <_<

 

vreau sa zic ca desi e mai grea..sportivitate are....

 

Ai dreptate. :)

 

Salutare! O mica intrebare... eu stiam ca exista si motoare de 2000 d de 150 cp (fratele meu are un 2003 320 d -150 cp, un prieten bun 520 d - 150cp - ambii le-au cumparat din Germania acum 2 ani si nu au facut alte modificari. Eu am un 520 d din 2000 facelift de 136 cp) probabil softate direct din fabrica pentru puterea aceasta. S-au dovedit a fi masini trainice si usor de intretinut din toate punctele de vedere. Daca ne gandim la sportivitate... hmmm... aici un motor sub 3000 nu cred ca-l poti considera sportiv, poate doar nervos si cu inclinatii ...:bashwall:

In rest, un mare UP pentru E39. SUPER TOPIC!

Link to comment
Share on other sites

Salut, in primult rand felicitari pentru info .

Eu vreau sa imi cumpar un 528I din 98 . Din cate am inteles, acest motor a fost din nikasil doar pana in 98, cam pana in martie .

Vreau sa stiu daca am dreptate ... si ... daca nu am dreptate si chiar este din nikasil, este chiar asa rau ?

Am vorbuit cu un service de bmw-uri din TM (Carlos il cheama) si mi-a zis ca nu este nici o problema si daca este din nikasil ...

Ma poti sfatui te rog ?

PS: Vreau sa imi iau un bmw 528I full options din 98 cu 8500 euro , zimi daca se merita si asta :)

Motorul M52 fabricat intre 1998-2000 este cu dublu vanos si nu este din nikasil.

Insa nu l-as recomanda.

 

O mult mai buna investitie este un 525i facelift.

 

Insa daca-i faci un test de compresie si rezulta ca n-are probleme de compresie inseamna ca merita sa-l cumperi.

 

Ceea ce ti-a spus Carlos e complet fals. Daca ar fi motorul din nikasil ai avea apoi mari probleme cu el.

 

Mentionez ca 528i-ul despre care vorbesti nu prea poate fi full-options. In schimb poate avea multe dotari. In general dotarile cresc pe masura motorizarii deoarece un 540i de ex are un pret de baza mai mare decat un 528i si mai multe optionale in standard.

 

Unele optiuni pt E39: sistem audio DSP, navigatie cu tv, trapa, scaune electrice si incalzite, PDC, DSC, perdeluta electrica, telefon, webasto, servotronic.

 

M-as mira ca o masina din 1998 sa aiba atatea optiuni. Oricum chestia asta cu full-options, extra full sau alte aberatii sunt niste vrajeli de targ.

 

 

eu am unul din `98 care nu are doar perdelutza electrica,...<_<...acum,doar nu inseamna ca nu e full!??!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.