Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

intrebari stupide

ce inseamna tds? turbodiesel?

care e dif dintre un 525 td si 525 tds? doar de cp? tds-ul are 143 daca nu ma insel

Parca e vorba si de o suflanta in plus...de aici caii in plus <_<

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor.

 

Astazi ma duc sa vad un 520i din 1996. M-am informat mult si bine despre aceasta masina (datorita acestui forum, si mai ales a acestui thread), insa am o nelamurire.

 

Dat fiind anul de productie, e clar ca motorul este (sau a fost) din Nikasil, insa din cate am inteles majoritatea acestor motoare au picat pe la 10-30.000km, iar masina pe care ma duc eu s-o vad are circa 180.000km (mai mult sau mai putin adevarati, evident). Daca a ajuns la un astfel de rulaj presupun ca motorul a fost reparat sau schimbat.

 

Curiozitatea mea este, daca motorul a fost schimbat, a fost schimbat cu unul cu aceeasi cilindree? Intreb deoarece intre anii 1996-1998 (cat timp a fost in productie Nikasil-ul) motoarele aveau 1991 cm3 iar 2000-2003, 2171 cm3, si sunt curios ce fel de motor ar fi primit la schimb aceasta masina.

 

Multumesc,

_eof.

Edited by _eof
Link to comment
Share on other sites

Iti pui niste probleme care poate nu au nicio legatura cu realitatea. In primul rand cea mai sanatoasa metoda este o diagnoza. Merita banii atat timp cat realizezi ca nu e cazul sa-ti cumperi un cazan. cazutul motoarelor la 10-30 este o aiureala. Daca masina a fost exploatata corect si a avut carburant fara prea mult sulf nu ai de ce sa-ti faci probleme. O metoda empirica pt verificarea compresiei este desurubarea capacului de la ulei in timp ce motorul functioneaza. daca "da in nas" ai compresie, daca va continua sa ruleze constant atunci ai o problema. Cu metoda in cauza iti poti face o idee dar cam atat. Incearca totusi sa eviti modelul din primul an de fabricatie. Ciupanezu si nu numai au explicat de ce. Mai cauta pt ca nu pretul este primul criteriu. Ai toate sansele ca o masina luata la un "pret mic" sa-ti inghita inca pe atat.
Link to comment
Share on other sites

Astazi nu ma duc decat sa vad starea generala a masinii (interior, exterior, rulare generala, etc.), iar daca masina se prezinta bine i se va face si o diagnoza.

 

Eu eram doar curios in ceea ce priveste cilindreea. Nu poti cere ca o masina veche de 13 ani sa fie ca noua, dar nici sa bagi mai multi bani in ea decat ai dat pe ea.

 

Deci, stie cineva... 1991 cm3 sau 2171 cm3?

Link to comment
Share on other sites

Noteaza-ti seria motorului si posteaza-o aici. Am softurile pt diagnoza si identificare si iti spun precis ce motor are si de cand este.

Will do, dar mai pe la ora 20.30 asa, cand vin acasa. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor.

 

Astazi ma duc sa vad un 520i din 1996. M-am informat mult si bine despre aceasta masina (datorita acestui forum, si mai ales a acestui thread), insa am o nelamurire.

 

Dat fiind anul de productie, e clar ca motorul este (sau a fost) din Nikasil, insa din cate am inteles majoritatea acestor motoare au picat pe la 10-30.000km, iar masina pe care ma duc eu s-o vad are circa 180.000km (mai mult sau mai putin adevarati, evident). Daca a ajuns la un astfel de rulaj presupun ca motorul a fost reparat sau schimbat.

 

Curiozitatea mea este, daca motorul a fost schimbat, a fost schimbat cu unul cu aceeasi cilindree? Intreb deoarece intre anii 1996-1998 (cat timp a fost in productie Nikasil-ul) motoarele aveau 1991 cm3 iar 2000-2003, 2171 cm3, si sunt curios ce fel de motor ar fi primit la schimb aceasta masina.

 

Multumesc,

_eof.

 

Sfatul meu este să verifici seria motorului la reprezentanţă, ĂŽţi vor spune exact ce tip de motor este.

Dacă motorul a picat după ce a ieşit din garanţie, sunt mari şanse ca maşina să aibă un M50 de E34 sau să fi fost recondiţionat.

Ăn funcţie de mecanic şi de banii investiţi, un motor reparat poate fi ok sau nu.

Ar fi bine să măsori compresia la rece.

 

Eu eram doar curios in ceea ce priveste cilindreea. Nu poti cere ca o masina veche de 13 ani sa fie ca noua, dar nici sa bagi mai multi bani in ea decat ai dat pe ea.

 

Deci, stie cineva... 1991 cm3 sau 2171 cm3?

 

Motorul M52 are 1991 cmc.

Motorul de 2.2 litri se numeşte M54 şi s-a montat doar pe facelift.

 

Maşinile vechi necesită o investiţie destul de mare, foarte puţine au fost bine ĂŽntreţinute.

Eu ĂŽn locul tău aş căuta un E39 mai nou, preferabil facelift.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

MaÂşinile vechi necesitĂŁ o investiĂžie destul de mare, foarte puĂžine au fost bine ĂŽntreĂžinute.

Eu ĂŽn locul tĂŁu aÂş cĂŁuta un E39 mai nou, preferabil facelift.

 

De acord cu tine. Masina pe care ma duc s-o vad azi este una care la prima vedere pare mai promitatoare decat celelalte (cu toate ca una dintre ele e din 1999 si una din 2001 - dar nu conteaza neaparat anul ci starea masinii). Am mai luat in considerare inca doua variante.

 

Daca nu gasesc un E39 care sa merite banii pe la noi s-ar putea chiar sa-mi iau unul din Germania, dar e enervant cu taxa asta de inmatriculare.

 

Multumesc pentru informatiile legate de cilindree, si despre sfatul cu motorul de E34.

Link to comment
Share on other sites

Conteazã starea maºinii dar sunt ºanse mari ca o maºinã din 2001-2002 sã fie În stare tehnicã mai bunã decât una din 1996.

 

Ăn orice caz, maÂşinile din România au o stare tehnicĂŁ cel puĂžin ĂŽndoielnicĂŁ deci trebuie sĂŁ fii foarte atent.

Link to comment
Share on other sites

Masina a fost adusa din Germania si inmatriculata prin Decembrie anul trecut, cu revizie in Februarie anul curent. N-am sperante prea mari in legatura cu ea, dar am considerat ca merita vazuta.
Link to comment
Share on other sites

Cine are idee unde mi-e scris codul de culoare a masinii (masina din semnatura) ? Un prieten imi spunea ca pe telescopul de pe partea soferului, dar nu e acolo.

 

Acolo e doar un cod din 6-7 cifre care incepe cu 157 dar prietenul meu imi spunea ca tre' sa fie ceva care incepe cu 4 sau 5, avand in vedere ca e ceva gri metalizat - titan silver zicea el.

Link to comment
Share on other sites

Cine are idee unde mi-e scris codul de culoare a masinii (masina din semnatura) ? Un prieten imi spunea ca pe telescopul de pe partea soferului, dar nu e acolo.

 

Acolo e doar un cod din 6-7 cifre care incepe cu 157 dar prietenul meu imi spunea ca tre' sa fie ceva care incepe cu 4 sau 5, avand in vedere ca e ceva gri metalizat - titan silver zicea el.

Este o eticheta langa telescopul din dreptul soferului, lipita pe caroserie, contine un cod si denumirea culorii. La mine e TitanSilber Metallic, codul nu-l stiu.

 

Mi-am amintit ca am toate codurile <_< !

Edited by slymoto
Link to comment
Share on other sites

Cine are idee unde mi-e scris codul de culoare a masinii (masina din semnatura) ? Un prieten imi spunea ca pe telescopul de pe partea soferului, dar nu e acolo.

 

Acolo e doar un cod din 6-7 cifre care incepe cu 157 dar prietenul meu imi spunea ca tre' sa fie ceva care incepe cu 4 sau 5, avand in vedere ca e ceva gri metalizat - titan silver zicea el.

Este o eticheta langa telescopul din dreptul soferului, lipita pe caroserie, contine un cod si denumirea culorii. La mine e TitanSilber Metallic, codul nu-l stiu.

 

Mi-am amintit ca am toate codurile <_< !

 

 

Sar'mana, am gasit placuta si e tot Titan Silver Metallic cod 354.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

as avea o intrebare. Am un 520D din 2000 decembrie. Are 120mii de km la bord. Cineva mi-a zis ca daca tin la masina, si vreau s-o tin, sa schimb transmisia, desi este pe lant. Are dreptate? Si lantul se schimba? la cati km este recomandat de BMW? cum se face in vest? Ca aici pe la noi din cate stiu, lantul nu prea se schimba, numai cureaua. Merci

Link to comment
Share on other sites

Si eu am auzit pareri mixte... ba ca nu se schimba deloc (asta de la cativa samsari), ba ca se schimba la 200.000km (cineva care a schimbat 2 BMW-uri pana acum), ba ca la 100.000km (de la "cunoscatori").

 

La fel si cu costurile... ba costa 100E, ba costa 1000E.

 

Ne lamureste cineva? <_<

Link to comment
Share on other sites

nu vad de ce s-a skimbi daca masina merge bine!!skimbi daca ai probleme,se aude vreun rontait sau vreun zgomot de polizor dentar??daca are astfel de probleme te apuci si o skimbi!!si costa s-a stii,noua originala poate e mai bine de 1000 de euro eu am dat 50 de euro pe intinzatorul exterior si cate 200 si 220 pe lanturi plus pistonasu si patina aia de testolit,precizez ca masina e pe benzina ,insa cred ca si pe lant preturile sunt asemanatoare,ma dus vreo 20 de milioane si apoi tre s-a ai grija cine ti-o pune ca s-a nu dai din lac in put!!
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

as avea o intrebare. Am un 520D din 2000 decembrie. Are 120mii de km la bord. Cineva mi-a zis ca daca tin la masina, si vreau s-o tin, sa schimb transmisia, desi este pe lant. Are dreptate? Si lantul se schimba? la cati km este recomandat de BMW? cum se face in vest? Ca aici pe la noi din cate stiu, lantul nu prea se schimba, numai cureaua. Merci

 

Cred că faci confuzie cu distribuţia.

Transmisia este formată cutia de viteze şi diferenţialul.

 

Nu există un interval de schimb pentru lanţul de distribuţie.

Nu se schimbă decât dacă ĂŽncepe să bată şi asta se ĂŽntâmplă după 3-400 000 km.

 

Si eu am auzit pareri mixte... ba ca nu se schimba deloc (asta de la cativa samsari), ba ca se schimba la 200.000km (cineva care a schimbat 2 BMW-uri pana acum), ba ca la 100.000km (de la "cunoscatori").

 

La fel si cu costurile... ba costa 100E, ba costa 1000E.

 

Ne lamureste cineva? <_<

 

Nu se schimbă, nu asculta părerile "cunoscătorilor".

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Sunt un proaspat posesor de BMW Seria 5 (E39 cred) 525 diesel si as avea o intrebare. Masina mea, in ciuda faptului ca are tv si navi mare nu are CD. Are casetofon :) . Intrebarea e cum as putea sa ii pun o magazie de CD sau DVD. Am inteles ca nu prea se potriveste orice <_< . Multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Sunt un proaspat posesor de BMW Seria 5 (E39 cred) 525 diesel si as avea o intrebare. Masina mea, in ciuda faptului ca are tv si navi mare nu are CD. Are casetofon :) . Intrebarea e cum as putea sa ii pun o magazie de CD sau DVD. Am inteles ca nu prea se potriveste orice <_< . Multumesc anticipat

 

 

Are casetofon in habitaclu,magazia de Cd-uri + computerul de navigatie se afla in portbagaj,in partea stanga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.