Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
salut eu am un e39 din 2001 si as dori sa il vand daca te intereseaza motorizarea este 2500 diesel masina este in perfecta stare de functionare sinfgurul lucru care trebui facut ii scchimb ambreiajul zilele astea tot kitul daca te intereseaza contacteza/ma si o sa vb mai multe
Link to comment
Share on other sites

ApasĂŁ pe numele lui Âşi alege Send Message.

 

La mulĂži ani! :)

 

 

 

La multi ani tuturor si tin sa multumesc initiatorului acestui topic, doresc sa achizitionez un E39 525d sau 530d (depinde de masina care o gasesc in raport pret/dotari) neaparat automata intr-o stare tehnica cu cat mai buna. Multumesc pentru initiativa acestui topic deoarece contine foarte multe sfaturi utile!

 

Un an nou cat mai bun tuturor!

Link to comment
Share on other sites

E imposibil să nu meargă.

Click pe numele lui şi apoi click pe Send Message.

 

Multumesc pentru initiativa acestui topic deoarece contine foarte multe sfaturi utile!

 

Un an nou cat mai bun tuturor!

 

N-ai pentru ce!

 

La mulţi ani!

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Inainte de a spune ca nu merita cumparat 520d, vreau sa stiu daca ai condus macar unul, si daca da, unde.Fata de 530 d o fi submotorizat, dar nu te faci de rusine, mai ales la drum lung, cat despre dotari eu am scaune incalzite, navigatie si chiar tv-tuner originale din fabrica( pe langa dotarile obisnuite la o masina de clasa asta, nu mai stau sa le enumar), si sunt 520-uri chiar si mai bine dotate decat a mea, exceptand tv-tunerul, care sincer vorbind il folosesc f rar si ma pot lipsi, iar la costuri e o diferenta, de la impozit, la consum in medie cu 1 litru in plus/100 fata de 525d, la revizii, ....deci e cam exagerat sa se spuna ca nu merita nici o atentie acest motor.
Link to comment
Share on other sites

Inainte de a spune ca nu merita cumparat 520d, vreau sa stiu daca ai condus macar unul, si daca da, unde.Fata de 530 d o fi submotorizat, dar nu te faci de rusine, mai ales la drum lung, cat despre dotari eu am scaune incalzite, navigatie si chiar tv-tuner originale din fabrica( pe langa dotarile obisnuite la o masina de clasa asta, nu mai stau sa le enumar), si sunt 520-uri chiar si mai bine dotate decat a mea, exceptand tv-tunerul, care sincer vorbind il folosesc f rar si ma pot lipsi, iar la costuri e o diferenta, de la impozit, la consum in medie cu 1 litru in plus/100 fata de 525d, la revizii, ....deci e cam exagerat sa se spuna ca nu merita nici o atentie acest motor.

 

Da, am condus douĂŁ chiar.

 

E pĂŁrerea mea proprie Âşi personalĂŁ, nu eÂşti obligat sĂŁ fii de acord cu mine

 

O maÂşinĂŁ cu motor mai mare vine cu un pachet de dotĂŁri mai mare pe standard.

Este clar cĂŁ existĂŁ Âşi 520d-uri dotate, ĂŽnsĂŁ majoritatea nu sunt dotate, eu la asta m-am referit.

 

Impozitul pentru un 525d este foarte mic, adicĂŁ de ~ 500 Ron.

1 litru ĂŽn plus este irelevant, dacĂŁ ai ĂŽntr-adevĂŁr bani de BMW, ĂŽĂži permiĂži Âşi un consum mai mare cu un litru.

 

Fiecare ĂŽÂşi cumpĂŁrĂŁ ceea ce-Âşi permite Âşi face ceea ce-l taie capul.

Repet, nu ai de ce sĂŁ fii de acord cu mine.

Link to comment
Share on other sites

Masina submotorizata nu exista. Ati mers cu ea si nu a putut sa urce dealul?

Prin submotorizat inteleg ca motorul nu poate sa traga caroseria pe care este pus.

Daca nu merge ca sageata este submotorizat? Reveniti-va. Nemtii nu fac porcarii. Cel putin nu pana acum.

Masina a fost proiectata pentru un anumit scop. Daca nu iti convine treci la urmatoarea motorizare.

Nu toti sunt inconstienti sa circule cu 240 km prin Romania. Si unii mai au si familii.

Link to comment
Share on other sites

Depinde din ce punct de vedere priveÂşti. Asta e o extremĂŁ, nu e vorba de aÂşa ceva.

Nu ĂŽnĂželegi bine.

Nu e vorba de mers ca sĂŁgeata Âşi nimeni nu a spus cĂŁ este o porcĂŁrie. Ideea este cĂŁ se putea mai bine din punct de vedere al puterii.

PĂŁi da, asta am fĂŁcut.

Astea sunt aberaĂžii Âşi generalizĂŁri infantile. DacĂŁ vrei o maÂşinĂŁ puternicĂŁ, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ mergi neapĂŁrat cu 240 km/h sau cĂŁ eÂşti inconÂştient, indiferent dacĂŁ ai familie sau nu.

Te rog sĂŁ postezi prin alte pĂŁrĂži aceste pĂŁreri inutile celor care doresc sĂŁ-Âşi cumpere un E39.

Link to comment
Share on other sites

Recent mi-am cumpar un 525iA E39, am ales motorul pe benzina in mare parte recomandarilor lui Ciupanezu si a altor persoane care au motor pe benzina, ce pot spune pana acum masina este un adevarat vis la condus in afara orasului, in oras insa situatia e mai trista ca nu ma pot bucura de cei 192 de cai nici macar de jumate iar masina consuma destul de mult find un motor mare pe benzina insa vorba lu Ciupa "distractia costa" si in cazul de fata isi face toti banii! consider acest ghid extrem de util a fost prima chestie care am citit-o cand m-am hotarat sa imi cumpar E39. In oras poate mi-as dori sa am un 520d pt consum si pt faptu ca efectiv nu ai unde sa mergi mai mult ma enervez cand sa accelerez si eu putin sa aud motoru tre sa franez ca trece o baba sau franeaza un prost ca nu stiu cea vazut s.a.m.d. Cat despre masini sub motorizate sunt deacord cu Ciupanezu, am 525i si mi-as dori un 550i !! Cred ca in 520d a-si plange ( la drum in afara orasului ) uneori simt ca masina nu e destul de puternica si a-si vrea mai mult nu neaparat sa merg cu viteza maxima ci sa am promptitudine in depasiri, daca ai motor mare nu e musai sa mergi cu viteza mare ci sa te folosesti de puterea motorului in anumite situatii. La Multi Ani la toata lumea si multumesc lui Ciupanezu pentru tot ajutorul acordat, felicitari si pt ghid sunt convins ca ai ajutat multa lume.
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar acest ghid este foarte util tuturor celor care isi doresc sa achizitioneze un BMW E39. Eu m-am hotarat sa achizitionez acest model, este rezervat in Germania, zilele astea trebuie sa plec dupa el dar eu am ales un 525d deoarece fac multi km anual, foarte multi in oras deci o motorizare pe benzina este exclusa pentru mine. Masina care mi-as fi dorit-o ar fi fost un 530i dar datorita km multi nu pot sa o cumpar deoarece ar fi foarte costisitoare (si mai scumpa de achizitionat fata de ce am gasit eu).

 

Inca odata un + pentru acest ghid care invata persoanele interesate cam tot ce este de stiut despre acest model.

Link to comment
Share on other sites

@mada_linn: Initial si eu am vrut sa-mi iau diesel pentru consum ca m-am gandit ca sunt economice in oras dar astazi am aflat si eu cum sta treaba de fapt real, ~90% din lumea de pe forum minte in legatura cu, consumul la masina (nu stiu de ce). Am mers cu 525d masina unui prieten din 2003 adusa din afara in 2005 aproape noua si intretinuta bine ( tipu e mecanic ). Primul lucru care m-a socat a fost consumul in oras 15.8L/100km (a mea 18.3L/100km) plus o serie intreaga de piese care le-a schimbat pe masina pana in prezent destul de costisitoare unele sau stricat chiar de doua ori. O turbina costa ~1000Euro, un injector ~100 euro + manopera plus o groaza de alte chestii. Sa te gandesti bine inainte sa o iei si sa te documentezi cat se poate de mult daca faci f multi km anual peste 20-30 de mii atunci cred ca sar merita iar sa nu ai impresia ca fiind diesel e mai economic in oras daca e automatic acuma iarna nu cred ca ai sa scoti consum sub 17-18 mai ales in bucuresti si asta pe bune vorbind plus mai e o chestie, din cate stiu eu nu este E39 Diesel pe Euro4 (cel putin n-am vazut nici una in 4 luni cat am cautat in germania) iar daca vrei sa o inmatriculezi o sa te ajunga undeva pe la ~3200Euro, eu la a mea am dat 1100Euro (euro4) si am prins euro la 3.7Ron. Deci numai din taxa de poluare pierzi cam 2000 Euro probabil economia care o faci la combustibil in urmatorii 1-2 ani. Sfatul meu documenteazate foarte foarte foarte bine inainte sa o iei sa nu ai surprize neplecaute intretinerea este forte costisitoare, masina asta cere bani si nu stiu ce-i mai rau sa bagi bani in piese si sa stai cu ea in service sau sa bagi in benzina oricum ar fi bani tot o sa bagi nu-i o masina deloc usor de intretinut sau pe departe economica. Ca masina merge stas nota 10 nici nu zici ca e motor diesel nu face zgomote ciudate nu se aude a diesel pe sport chiar se auzea fain motoru la turatii mari, nu vibreaza nu afuma si nimic de genul asta, de tras trage foarte bine masina cel putin la plecari e destul de fascinant insa nu-i la fel de instantaneu ca la benzina, eu cand apas pedala la mine m-am si dus aici dureaza putin pana intra turbo dar si cand se duce numai poti s-o opresti :) . Daca ar fi sa fac din nou alegerea intre aceste doua modele E39 Benzina/Diesel a-si alege tot benzina ! am crezut ca cele diesel consuma 12-13litri in oras da de unde :) Oricum bafta in ceea ce vei lua sper sa faci o alegere buna si sa te bucuri de ea :lol:
Link to comment
Share on other sites

@mada_linn: Initial si eu am vrut sa-mi iau diesel pentru consum ca m-am gandit ca sunt economice in oras dar astazi am aflat si eu cum sta treaba de fapt real, ~90% din lumea de pe forum minte in legatura cu, consumul la masina (nu stiu de ce). Am mers cu 525d masina unui prieten din 2003 adusa din afara in 2005 aproape noua si intretinuta bine ( tipu e mecanic ). Primul lucru care m-a socat a fost consumul in oras 15.8L/100km (a mea 18.3L/100km) plus o serie intreaga de piese care le-a schimbat pe masina pana in prezent destul de costisitoare unele sau stricat chiar de doua ori. O turbina costa ~1000Euro, un injector ~100 euro + manopera plus o groaza de alte chestii. Sa te gandesti bine inainte sa o iei si sa te documentezi cat se poate de mult daca faci f multi km anual peste 20-30 de mii atunci cred ca sar merita iar sa nu ai impresia ca fiind diesel e mai economic in oras daca e automatic acuma iarna nu cred ca ai sa scoti consum sub 17-18 mai ales in bucuresti si asta pe bune vorbind plus mai e o chestie, din cate stiu eu nu este E39 Diesel pe Euro4 (cel putin n-am vazut nici una in 4 luni cat am cautat in germania) iar daca vrei sa o inmatriculezi o sa te ajunga undeva pe la ~3200Euro, eu la a mea am dat 1100Euro (euro4) si am prins euro la 3.7Ron. Deci numai din taxa de poluare pierzi cam 2000 Euro probabil economia care o faci la combustibil in urmatorii 1-2 ani. Sfatul meu documenteazate foarte foarte foarte bine inainte sa o iei sa nu ai surprize neplecaute intretinerea este forte costisitoare, masina asta cere bani si nu stiu ce-i mai rau sa bagi bani in piese si sa stai cu ea in service sau sa bagi in benzina oricum ar fi bani tot o sa bagi nu-i o masina deloc usor de intretinut sau pe departe economica. Ca masina merge stas nota 10 nici nu zici ca e motor diesel nu face zgomote ciudate nu se aude a diesel pe sport chiar se auzea fain motoru la turatii mari, nu vibreaza nu afuma si nimic de genul asta, de tras trage foarte bine masina cel putin la plecari e destul de fascinant insa nu-i la fel de instantaneu ca la benzina, eu cand apas pedala la mine m-am si dus aici dureaza putin pana intra turbo dar si cand se duce numai poti s-o opresti :) . Daca ar fi sa fac din nou alegerea intre aceste doua modele E39 Benzina/Diesel a-si alege tot benzina ! am crezut ca cele diesel consuma 12-13litri in oras da de unde :) Oricum bafta in ceea ce vei lua sper sa faci o alegere buna si sa te bucuri de ea :lol:

 

 

Iti multumesc foarte mult pentru sfaturile date, in general iti dau dreptate dar nu in totalitate dintr-o serie de motive. Pana sa ma hotarasc asupra masinii acestea am stat foarte mult timp pe ganduri. Eu actualmente am un E36 coupe 320i care consuma in bucuresti cam 16% la ora de varf si 14% cand este liber, adica seara; eu sunt foarte multumit de sportivitatea care o ofera masina asta dar din mai multe motive trebuie sa fac un upgrade catre o masina cu mai multe usi :)). am prieteni care au mai avut E39 diesel (525d, 530d) dar si benzina (525i). Acum la capitolul probleme, cam toti au avut diferite probleme, unul din ei la un 530d a avut probleme cu turbina, cu partea electrica (nu ii mai mergea muzica, bc-ul avea aproape toti pixelii morti, scaunele electrice nu mai functionau) dar aceasta a fost o masina care a fost neingrijita de la bun inceput. La 525i a avut probleme cu ambreiajul (i-a picat de 2 ori in 50.000 km), volanta si tot felul de senzori. Acum mai vine un contraexemplu: un bun prieten are E39 de 4 ani, l-a cumparat la 91.000 km (cu carte service la bmw pe germania) si actualmente masina are 250.000 km si nu a schimbat decat ulei, senzorul de la dsc si becurile la xenon de 2 ori. Mai vine un contraexemplu cu un amic care are un E60 530d din 2004, masina are 510.000 km si de cand o are a schimbat odata turbina.

 

Acum concluzia mea este ca un bmw diesel diesel cu care se merge normal (nu ca si cu un M5 spre exemplu) si se intretine normal adica toate consumabilele se inlocuiesc dupa recomandarile dealer-ului nu ar trebui sa puna probleme majore. Masina care am gasit-o eu are 200.000 km, este la dealer, are istoric service complet si este din 2000. Intr-adevar masina este Euro3 dar nu ma intereseaza aspectul asta pt ca o voi inmatricula pe Bulgaria deoarece am un amic cu dubla cetatenie, mai am inca 4 masini in familie inmatriculate pe numele lui de cativa ani si nu am avut probleme cu niciuna din ele. Prefer varianta BG deoarece asigurarea costa cam 110 euro/an (ceea ce la noi ar costa cam dublu), impozitul cam 30 euro/an si itp-ul 50/euro pe an si nu trebuie sa merg cu masina acolo. Eu nu doresc o masina de fitze, doresc o masina cu spatiu mult in interior, cu ceva dotari pentru propriul meu confort si un consum decent. Cumpararea unei masini in general este o loterie, poti castiga sau poti pierde deci in concluzie.......vom trai si vom vedea.

Multumesc inca odata pentru sfaturi pe care le apreciez foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

Da e buna ideea cu Bulgaria pt ca nu dai 3500 euro doar pt o hartie, eu unul am vrut sa fie proprietatea mea pt ca mi se par dubioase inmatricularile in bulgaria, poti ramane fara masina daca nu stii FOARTE BINE si exact ce faci si persoana care te ajuta nu-i de incredere dar banuiesc ca nu este cazul la tine. Cam cat te ajunge masina asa de curiozitate ? Eu pot sa garantez ca are mai mult de 200km daca e din 2000 si e Diesel. Gandestete ca e o masina care are 10 ani, sansele sa schimbi pe ea Turbo, Injectoare, Galerie Admisie, Pompa si alte chestii sunt foarte ridicate esti dispus sa suporti o asemenea cheltuiala ? Merita ? toate astea te pot ajunge mult. Ambreaju poate sa moara la orice masina daca nu stii sa-l folosesti nu neaparat la 525i :), oricum aici nu-mi fac probleme ca a mea e steptronic. In general m-as feri sa cumpar de la dealeri nu imi plac masinile vandute de arabi, sarbi, turci, daca vrei sa cumperi de la dealeri iti recomand BMW Munchen/Berlin direct de la reprezentanta au masini SH foarte bune cu garantie si la noi la Bavaria se vand insa E39 nu cred ca mai gasesti. Sunt masinile fostilor director sau a unor oameni de afaceri care le-au cumparat de noi si au avut mare grija de ele. Eu am pe cineva in Germania care lucreaza la BMW la inspectii tehinice si se ocupa cu masini inca din anii 80', si omu este foarte pretentios cand cumpara o masina niciodata nu cumpara de la dealeri decat direct de la BMW. A mea a fost luata de la privat de la o cunostinta de fapt si a fost super verificata si rasverificata sa nu fi avut accidente, revopseala, indreptari si alte minuni de genul asta la arabi poti sa te astepti la masini accidentate (minor/major) reconditionate cu rumegus in motor si alte faze iti zic sa ai mare grija ca se dau niste tepe in germania de n-a auzit romania noastra. Trebuie sa mergi cu cineva care stie oamenii si se pricepe la masini. O masina pe benzina nu inseamna neaparat o masina de fitze sau cu stie ce sportivitate pt mine a insemnat o masina in care sa nu bag bani inutil in turbine si alte piese care cedeaza destul de repede la tipul asta de masina.

 

LE: cartea de service se face in germania cu 100euro cu stampile originale de la bmw si tot ce vrei, pixeli morti vezi la orice E39 ca-i benzina sau e diesel, senzori la fel, din contra dieslu are mai multi senzori care pot ceda mai repede, iar astea nu sunt chestii scumpe de schimbat nici deparate fata de ce ai de schimbat la un motor diesel de exemplu.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Da e buna ideea cu Bulgaria pt ca nu dai 3500 euro doar pt o hartie, eu unul am vrut sa fie proprietatea mea pt ca mi se par dubioase inmatricularile in bulgaria, poti ramane fara masina daca nu stii FOARTE BINE si exact ce faci si persoana care te ajuta nu-i de incredere dar banuiesc ca nu este cazul la tine. Cam cat te ajunge masina asa de curiozitate ? Eu pot sa garantez ca are mai mult de 200km daca e din 2000 si e Diesel. Gandestete ca e o masina care are 10 ani, sansele sa schimbi pe ea Turbo, Injectoare, Galerie Admisie, Pompa si alte chestii sunt foarte ridicate esti dispus sa suporti o asemenea cheltuiala ? Merita ? toate astea te pot ajunge mult. Ambreaju poate sa moara la orice masina daca nu stii sa-l folosesti nu neaparat la 525i :), oricum aici nu-mi fac probleme ca a mea e steptronic. In general m-as feri sa cumpar de la dealeri nu imi plac masinile vandute de arabi, sarbi, turci, daca vrei sa cumperi de la dealeri iti recomand BMW Munchen/Berlin direct de la reprezentanta au masini SH foarte bune cu garantie si la noi la Bavaria se vand insa E39 nu cred ca mai gasesti. Sunt masinile fostilor director sau a unor oameni de afaceri care le-au cumparat de noi si au avut mare grija de ele. Eu am pe cineva in Germania care lucreaza la BMW la inspectii tehinice si se ocupa cu masini inca din anii 80', si omu este foarte pretentios cand cumpara o masina niciodata nu cumpara de la dealeri decat direct de la BMW. A mea a fost luata de la privat de la o cunostinta de fapt si a fost super verificata si rasverificata sa nu fi avut accidente, revopseala, indreptari si alte minuni de genul asta la arabi poti sa te astepti la masini accidentate (minor/major) reconditionate cu rumegus in motor si alte faze iti zic sa ai mare grija ca se dau niste tepe in germania de n-a auzit romania noastra. Trebuie sa mergi cu cineva care stie oamenii si se pricepe la masini. O masina pe benzina nu inseamna neaparat o masina de fitze sau cu stie ce sportivitate pt mine a insemnat o masina in care sa nu bag bani inutil in turbine si alte piese care cedeaza destul de repede la tipul asta de masina.

 

LE: cartea de service se face in germania cu 100euro cu stampile originale de la bmw si tot ce vrei, pixeli morti vezi la orice E39 ca-i benzina sau e diesel, senzori la fel, din contra dieslu are mai multi senzori care pot ceda mai repede, iar astea nu sunt chestii scumpe de schimbat nici deparate fata de ce ai de schimbat la un motor diesel de exemplu.

 

 

 

Persoana care ma ajuta o cunosc foarte bine, am in familie 4 masini inscrise pe numele lui si am mai inscris inca aprox. 20 de masini pt diverse cunostinte de-a lungul timpului deci de probleme nu se pune problema dar chiar daca ar dori el sa faca vreo nefacuta nu ar fi posibil pt ca el in momentul in care inmatriculeaza o masina te duce la notariat, iti face procura si contract de vanzare-cumparare prin care renunta la orice drept asupra masinii in favoarea utilizatorului (procura este foarte clara, se mentioneaza nr-ul de identificare al masinii, codul motorului, nr-ul de inmatriculare) iar actele notariale au acoperire oriunde; eu unul cu E36-le am facut in 2009 3 drumuri de Germania si 1 drum de Serbia fara sa am vreo problema din cauza actelor. La faza cum ambreajul iti dau dreptate, poate pica la orice motorizare fie ea diesel sau benzina daca nu este folosit corespunzator. Masina pe care o cumpar se afla la un dealer BMW, nu este la un dealer multi marca dar chiar si asa voi verifica masina la un alt service pentru ca doresc sa fiu sigur de masina care o cumpar, vreau sa ma asigura ca intr-adevar masina este in realitate ceea ce sustine dealer-ul. In cazul in care nu este ceea ce mi se spune caut alta pentru ca Germania este plina de masini dar ma indoiesc sa fie vreo neregula cu ea. In general senzorii pica la orice masina din cauza drumurilor proaste pentru ca este foarte multa apa pe asfalt atunci cand ploua, gropi, denivelari, etc deci la o masina cu multa electronica intotdeauna se va strica un senzor buclucas. Din pacate nu cunosc pe nimeni la BMW in Germania, cunosc in schimb pe cineva care ma va ajuta cu toate necesare sederii mele acolo. In cazul in care se va schimba sunt pregatit sa o repar, am o oarecare rezerva financiara pentru asta, nu imi cumpar masina de toti banii de care dispun cum se poarta in general.

Iti multumesc mult inca odata pentru sfaturi, trebuie sa merg sa fac bagajul ca intr-o ora plec la drum.

Link to comment
Share on other sites

Pai bafta mare atunci daca o iei de la Dealer BMW e foarte ok. Masinile de la aia sunt cu garantie si nu vad ce probleme sa fie BMW nu se face de ras insa pretul la ei e ceva mai ridicat de ex un 525d gasesti intre 7000 si 9000 Euro. La un dealer BMW aceiasi masina o iei 11.000-14.000 Euro insa merita. Maina ai gasit-o cumva pe mobile ? tin sa mentionez ca dealerii BMW autentici nu vad masini decat in GERMANIA deci nu au pagina pe internet sau anunturi pe mobile. In germania sunt 2 tipuri de dealeri care vand in germania cu garantie si care vand in afara germaniei fara nici un fel de garantie. De verificat nu te va lasa nici un dealer sa verifici masina (iti spun ca am fost in germania si am cautat masini) nici unul nici celalalt mai ales daca nu are numere rosii nici macar nu poti sa mergi masina 1-2km sa vezi cum e. Dealeri care vand in germania sunt cei mai seriosi pt ca ofera garantie si sunt nemti, cei care vand in afara germaniei pe mobile sau pe alte situri si vorbesc in alta limba decat germana ( un dealer german n-o sa-ti vb niciodata in engleza etc ) sunt sarbi, arabi, turci, romani iar masinile vandute de ei sunt cele din gama cea mai proasta accidentate, reparate, furate.Nu mi-ai spus cat te ajunge masina, eu inlocul tau m-as mai uita nu e bine sa te grabesti mai ai timp sa cauti, si a-si cauta 2002-2003 si la a mea am asteptat 4 luni insa am nimerit una buna buna de tot cu toate dotarile posibile in cea mai buna stare cu roti vara/iarna si la un pret destul de bun. Si eventual cauta la privat cu aia te poti intelege si poti merge si verifica masina etc. Bafta multa si asteptam sa o vedem :)
Link to comment
Share on other sites

salut eu am 525 diesel e 39 de trei ani si sincer in afara de pompa de apa si termostatul nu am schimbat altceva la motor ma refer si este fabricata in 2001 .daca stau acum sa enumar si kitul de transmisie sau placute de frana asta inseamna piese motor?? sau cosumabile pe un benzinar nu se schimba asta intradevar am schimbat pompele dar si la un benzinar se poate intampla asta .acum dupa trei ani de functionnare si eu fac in jur de trei mii de km pe luna in afara de cateva drumuri mai luingi,prin europa,ii schimb kitul de ambreiaj ,nu am aproape 200 de cai ca la un 525 benzinar dar ,cand ma gandesc la consum, poate daca o sa cstig la loto o sa imi mai cumpar bezinar.este parerea mea si nu trebui sa fie generalizata daca nu stii sa conducu in diesel atunci intradevar vei avea probleme cu turbina ,egr, si altele dar in rest dieselul ptr mine ulnul este ok recomand tuturor schimbarea filtrului epurator de gaze din capacul de tacheti si ma refer la diesel nu stiu daca este la fel si pentri motoarele pe benzina

.

 

imi cer scuze pentru greselile de gramatica pe care le am facut

Link to comment
Share on other sites

Iti garantez eu ca mai multi bani bagi tu in diesel decat un poses de benzina, asta ti-o zic dupa ce am stat de vb cu mecanicu meu care are tot E39 pe diesel de 5 ani. Cine isi cumpara BMW pe diesel si are impresia ca e o masina economica se inseala rau. BMW NU ESTE o masina economica din nici un punct de vedere daca vreti masini economice este WV, Skoda, Ford, Logan si alte marci de genul asta cu motorizari sub 2.0 si din anii cat mai recenti 2007-2008. Un BMW din 2000-2002 n-o sa fie niciodata o masina economica oricum ar fi ea benzina/diesel este o masina in care bagi bani sub diferite aspecte combustibil, piese altele.

 

LE: diferenta de consum reala e de ~2-3 litri nu tre sa castigi la loto ca sa intretii un 525i, poate un M5 :)

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.