Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Depinde de modul ĂŽn care a fost condusĂŁ.

 

Cutia, la fel ca Âşi motorul, Ăžine mai mult sau mai puĂžin ĂŽn funcĂžie de modul de exploatare.

 

O faci praf Âşi ĂŽn 150 000 km dacĂŁ mergi numai ĂŽn forjĂŁ.

 

Iar la o maÂşinĂŁ de 600 000 km vor pica o grĂŁmadĂŁ de piese, nu doar cutia.

 

Da pai asta ziceam si eu o masina condusa normal n-ar trebuii sa faca probleme cel putin nu la motor/cutie, care sunt cele mai fiabile piese din masina asta. Acuma depinde si de pretentii poate omu se multumeste cu mai putin si nu doreste ca masina sa fie ca noua ceea ce ar fi imposibil oricum tinand cont ca vb despre o masina de 7-8 ani ideea sa ca motorul si cutia sa fie ok restul se mai schimba. In Romania e putin probabil ca cineva sa fi condus un BMW calm si in mod normal chiar acu pe drum spre casa a trecut un E39 pe langa mine eu aveam 80 ( era libera strada ) cred ca avea pe putin 150 a intrat in intersectie a franat brusc ca era semaforu rosu iar la plecare a plecat cu scartait de roti, si am vazut bmw-uri la mine in oras praf si in ultimu hal cu fum negru in spate sau cu motorul care se auzea mai urat ca tractorul lumea nu stie sa conduca un BMW din pacate educatia multor romani lasa de dorit asa cel putin in Germania mai sunt si oameni normali, nu zic ca acolo sunt sfinti sau ca nu se dau tepe se dau de mama mama, insa sansele mult mai mari sa gasesti o masina buna sunt acolo, sansa ca un roman sa fie cinstit este mult mai mica cu cea ca un neamt sa fie cinstit, de aia si multa lume isi cumpara deacolo, apoi mai e si problema de drumuri si service-uri mult mai de calitate fata cu cele de la noi, in general un roman isi va repara masina unde este mai ieftin si cu cele mai ieftin piese datorita nivelului de trai redus spre deosebire de cei deacolo care isi permit sa bage mai mult intr-o masina ( mai rar cei drept ca stiu sa le conduca/intretina ) insa eu am vazut cam ce se vinde in Romania nu a-si recomanda la nimeni sa cumpere masini de pe net, sa zicem ca are o cunosinte un prieten pe care il cunoaste stie masina, stie de ce o vinde, stie ca a avut grija de ea, e cu totul alta poveste insa BMW-uri care se vand la noi sunt destul de motivate fie au fost date de copac, fie furate, fie sunt praf, fie a fost o teapa data de altcineva si o da mai departe etc ! Cat despre ulei n-am zis niciodata ca e un lucru rau sa-l schimbi, insa sunt multi care nu stiu cu ce se mananca si din cauza asta strica cutia prin schimb sunt cateva cazuri si peaici citeam odata despre cineva care sa dus sa schimbe uleiul in cutie la BMW si a primit "ulei fals" deci se intampla si cazuri din astea, in mod normal uleiul se arde din cauza discurilor de ambreaj iar discurile se ard de la forjare daca mergi normal ar trebuie sa fie ok atat uleiul cat si componentele interne.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

E39 este deja o maşină veche, prin urmare şi ĂŽn Germania sunt şanse mari să iei un E39 care deja a trecut prin mâinile a doi-trei proprietari.

 

Este ĂŽntotdeauna bine să ne ferim de generalizări.

Românii nu sunt toţi nişte infecţi la fel cum nici gemanii nu sunt toţi nişte sfinţi.

Cu alte cuvinte, dacă pleci de la premisa că un român va repara maşina la bordură, iar un german o va repara doar la BMW sau la alte service-uri bune, nu este obligatoriu să fie aşa.

Din acest motiv e mai bine să nu stai să te gândeşti degeaba ci să verifici bine maşina indiferent de faţa cinstită a vânzătorului.

 

Ţepe se pot lua peste tot, ĂŽntr-adevăr nu cu zâmbetul pe buze şi ĂŽn număr atât de mare cum se ĂŽntâmplă ĂŽn România, ĂŽnsă şi cumpărătorul român are vina lui pentru că nu caută ĂŽn România maşini mai scumpe şi ĂŽntreţinute ci doreşte să ia ceva bun la preţ mic.

 

De exemplu, eu am vândut un E39 impecabil cu 10 000 €, maşina era fără cusur.

Mulţi m-au sunat şi n-au vrut să-mi dea preţul cerut pentru că ei au găsit pe net mai ieftin, prin urmare ĂŽşi merită ţeapa.

Zgârcitul plăteşte ĂŽntotdeauna de două ori.

 

Indiferent unde te aflii, este deosebit de important să deschizi ochii, să nu dormi pe tine.

 

Sunt foarte slabe şanse să se ĂŽntâmple aşa ceva, ĂŽţi zic eu cum stă treaba de fapt.

Mulţi se gândesc să schimbe uleiul după ce cutia e deja praf, patinează şi schimbă cu şocuri.

Apoi schimbă la un service uleiul şi aruncă vina pe mecanicii proşti care n-au fost ĂŽn stare să repare maşina, ĂŽnsă nu-şi dau seama că schimbarea uleiului nu este o reparaţie ci o măsură de ĂŽntreţinere.

Dacă e deja uzată cutia, normal că schimbi degeaba uleiul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E39 este deja o maºinã veche, prin urmare ºi În Germania sunt ºanse mari sã iei un E39 care deja a trecut prin mâinile a doi-trei proprietari.

 

Este ĂŽntotdeauna bine sĂŁ ne ferim de generalizĂŁri.

Românii nu sunt toÞi niºte infecÞi la fel cum nici gemanii nu sunt toÞi niºte sfinÞi.

Cu alte cuvinte, dacã pleci de la premisa cã un român va repara maºina la bordurã, iar un german o va repara doar la BMW sau la alte service-uri bune, nu este obligatoriu sã fie aºa.

Din acest motiv e mai bine sã nu stai sã te gândeºti degeaba ci sã verifici bine maºina indiferent de faÞa cinstitã a vânzãtorului.

 

Ăepe se pot lua peste tot, ĂŽntr-adevĂŁr nu cu zâmbetul pe buze Âşi ĂŽn numĂŁr atât de mare cum se ĂŽntâmplĂŁ ĂŽn România, ĂŽnsĂŁ Âşi cumpĂŁrĂŁtorul român are vina lui pentru cĂŁ nu cautĂŁ ĂŽn România maÂşini mai scumpe Âşi ĂŽntreĂžinute ci doreÂşte sĂŁ ia ceva bun la preĂž mic.

 

De exemplu, eu am vândut un E39 impecabil cu 10 000 €, maÂşina era fĂŁrĂŁ cusur.

MulĂži m-au sunat Âşi n-au vrut sĂŁ-mi dea preĂžul cerut pentru cĂŁ ei au gĂŁsit pe net mai ieftin, prin urmare ĂŽÂşi meritĂŁ Ăžeapa.

Zgârcitul plãteºte Întotdeauna de douã ori.

 

Indiferent unde te aflii, este deosebit de important sĂŁ deschizi ochii, sĂŁ nu dormi pe tine.

 

Sunt foarte slabe ºanse sã se Întâmple aºa ceva, ÎÞi zic eu cum stã treaba de fapt.

MulÞi se gândesc sã schimbe uleiul dupã ce cutia e deja praf, patineazã ºi schimbã cu ºocuri.

Apoi schimbĂŁ la un service uleiul Âşi aruncĂŁ vina pe mecanicii proÂşti care n-au fost ĂŽn stare sĂŁ repare maÂşina, ĂŽnsĂŁ nu-Âşi dau seama cĂŁ schimbarea uleiului nu este o reparaĂžie ci o mĂŁsurĂŁ de ĂŽntreĂžinere.

DacĂŁ e deja uzatĂŁ cutia, normal cĂŁ schimbi degeaba uleiul.

 

Da pai de asta am dat si eu 10.000 Euro pe E39-ul meu si am mai platit si inmatricularea inca 1000 si ceva per total am dat mult mai mult fata de ce gasistem in Romania 7-8 mii de euro insa masinile la banii aia sunt praf. Daca ar fi sa-mi iau din Romania mi-as lua din parcul de la Bavaria masini cu garantie de la ei alea cred ca sunt cele mai bune intretinute insa E39 numai gasesti acolo. Da intradevar n-am generalizat e multa lume ok si aici care conduce ok, insa m-am referit per total aici sunt mult mai multi care fac masinile praf si apoi le vand cand aud cat ii costa sa le aduca inapoi la normal pe cand in germania daca ai cunostinte iei o masina ok de la un neamt care o vinde ca sa-si cumpere alta, se dau acolo tepe la greu si destul de urate insa sunt locuri de incredere de unde poti sa cumperi aici in romania trebuie sa fii cu ochi in 20 cand cumperi un bmw, E39-ul meu a fost 1H, adica unic proprietar si a fost cumparata de la un tip care chiar lucra la bmw si a spus ca in ciuda faptului ca el lucra acolo ( era ceva consultant ) el nu si-a facut masina niciodata in service-ul bmw decat atat cat a fost gratuit a mers cu ea la alt service autorizat unde i-a facut reviziile si cea mai avut om destul de cinstit tind sa cred si daca ai un om care stie de unde sa cumpere si cunoaste oamenii peacolo iei o masina buna facuta cat de cat in service-uri ok. La noi nu prea vinde lumea bmw-uri bune cine ia teapa o da mai departe eu cand o fi sa-mi schimb masina tot din germania iau sau daca o sa am mai multi bani de la bavaria din parc desi chiar si asa cred ca tot din germania o voi lua au si acolo bmw parc unde vand masini foarte bune insa pretul aproape dublu. Chestia cu uleiul ai dreptate daca o schimbi cand deja face problem nu rezolvi mare lucru va ceda de tot eu unul n-am de gand sa schimb la a mea daca va face probleme peste 3-4 ani merg la amicul tau Alex care reconditioneaza si ii fac o revizie sa o desfaca sa schimbe ulei, discuri si ce mai e uzat dau 1000 euro sau cat o costa si o aduc inapoi in stare buna, insa la cum merg eu sper sa nu-mi faca probleme cutia asa ar trebuii sa fac si altii daca schimba doar uleiul cred ca va pica de tot sau se va strica ceva si mai grav in ea mai bine dai 800-1000 euro pe o revizie cu un kit nou decat sa schimbi apoi toata cutia

Link to comment
Share on other sites

de dus in germania nu ma duc pt ca nu am posibilitate...vreun cunoscut cu e39 nu am. deci ma uit si eu pe net si vad ce gasesc...sunt constient ca sunt tzepe peste tot...dar cu un mecanic bun dupa tine ca sa iti spuna cum sta masina tehnic poti sa nu iei tzeapa...sau un service si faci o diagnosticare completa

acum na...masina are 7 ani nu mai e noua....dar nici sa schimbi totul dupa o luna

Link to comment
Share on other sites

de dus in germania nu ma duc pt ca nu am posibilitate...vreun cunoscut cu e39 nu am. deci ma uit si eu pe net si vad ce gasesc...sunt constient ca sunt tzepe peste tot...dar cu un mecanic bun dupa tine ca sa iti spuna cum sta masina tehnic poti sa nu iei tzeapa...sau un service si faci o diagnosticare completa

acum na...masina are 7 ani nu mai e noua....dar nici sa schimbi totul dupa o luna

 

De regula nu schimbi totul dupa o luna, ci imediat dupa o cumperi aici ma refer ca consumabile: ulei, discuri, placute, lichide, baterie, anvelope etc. Sa ai noroc sa fie cateva din astea recent schimbate sa le mai tii o perioada insa ca sa fii sigur ca treaba e buna e bine sa schimbi majoritatea consumabilelor. Un mecanic ar ajuta sa asculte motorul sa vada cum raspunde masina la condus de preferat unu care stie cam cum trebuie sa fie un BMW tot odata e bine sa fie si cineva care se ocupa de masini sa arunce un ochi la cum arata interior/exterior poate sa fi fost lovita, sa vezi cum e uzura in interior eu cand am fost dupa masina am fost 3 persoane am zis daca poate o pereche de ochi nu vede sa mai fie si altele! daca nu ai cunosinte atunci nu merge in Germania pt ca sigur vei fi pacalit eventual iti pot recomanda eu pe cineva in cazul in care te intereseaza daca nu cauta bine aici verificale si asteaptate sa schimbi pe masina mai mult decat cele sus mentionate daca vb de o masina rulata prin bucuresti, amortizoare, brate, bucse si altele care pot depasi 1000 Euro, plus restul consumabilelor ulei, placute, anvelope, baterie ( daca e cazul) si astea de la 500 euro in sus depinde cate ai de schimbat o masina ca asta inghite destul de multi bani pe langa cosul de achizitie sa mai ai vreo 2000 euro deoparte pt eventuale schimburi/reparatii si ah era diesel parca ? se mai include Turbina, injectoare, pompa si altele ( in viitorul apropiat ). Nu te astepta sa fie o masina care o cumperi bagi 2-3 milioane si numai ai treaba 5 ani eu pana acum am bagat 2000 de euro si am luat-o din germania si mai am de bagat cam inca peatat pana la anu, poate sa zica si Ciupanezu cat a investit in masina pe langa costul de achizitie, si cica modelele pe benzina ar fi mai fiabile !

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

ceea ce imi spui tu ma pune pe ganduri...atunci de ce sa imi mai schimb masina mea? sunt foarte multumit de ea dar imi place mai mult e39 modelul asta 2003

daca imi iau o masina ieftina normal ca trebuie sa ma astept si sa schimb o gramada...dar daca iau o masina de la un pasionat bmw care stie ce inseamna sa intretii o masina bmw atunci eu zic ca nu am de ce sa imi fac griji...bine si costul de achizitie e mai mare normal

dar mai bn dau cu 1000 euro mai mult pe ea si sa o iau sa fie in regula decat sa mai bag eu bani in ea imediat

 

Ciupanezu tu ai mers cu masina lui ELF...ai zis ca ti-a placut nu? e o masina care merita cumparata?in sensul ca este in toate mintile ei

am gasit 2 masini frumusele ce ziceti de ele....optic normal

post-25872-1268001158_thumb.jpg

post-25872-1268001173_thumb.jpg

post-25872-1268001185_thumb.jpg

post-25872-1268001202_thumb.jpg

post-25872-1268001212_thumb.jpg

post-25872-1268001225_thumb.jpg

Edited by afumatu
Link to comment
Share on other sites

ceea ce imi spui tu ma pune pe ganduri...atunci de ce sa imi mai schimb masina mea? sunt foarte multumit de ea dar imi place mai mult e39 modelul asta 2003

daca imi iau o masina ieftina normal ca trebuie sa ma astept si sa schimb o gramada...dar daca iau o masina de la un pasionat bmw care stie ce inseamna sa intretii o masina bmw atunci eu zic ca nu am de ce sa imi fac griji...bine si costul de achizitie e mai mare normal

dar mai bn dau cu 1000 euro mai mult pe ea si sa o iau sa fie in regula decat sa mai bag eu bani in ea imediat

 

Ciupanezu tu ai mers cu masina lui ELF...ai zis ca ti-a placut nu? e o masina care merita cumparata?in sensul ca este in toate mintile ei

 

Pai ceea ce ti-am zis eu sunt consumabile, adica chestii care trebuie sa le schimbi dupa un NR de km. De exemplu masina mea are bateria originala a masinii n-a fost schimbata niciodata, n-a fost nevoie daca n-a facut probleme nu ? in aprilie implineste 8 ani si deja iarna asta mi-a dat cateva rateuri. Placutele si discurile de frana se schimba pt ca se uzeaza mai ales cum se merge la noi cu multe frane si drumuri denivelate. Deja baterie si discuri, placi = 500 Euro. Ok uleiul la motor iarasi se schimba odata pe an, ulei + filtre = 300 Euro mai adaugi o manopera toate cele de sus = 1000 Euro. Roagate sa nu trancane, bata nimic la masina, daca e adusa din afara si mers cu ea un an doi in tara mai ales in bucuresti deja cred ca incep sa bata si sa se auda chestii asta inseamna ca ai de investit inca 1000 de euro sa schimbi brate, bare, bucse sunt foarte scumpe poti sa te uiti pe net daca masina nu bate poate fi una din doua situatii omul care a avut-o a avut noroc si peste ceva timp o sa iti bata tie pt ca se apropie limita de schimbare ori cazul fericit omul lea schimbat pe toate destul de curand ( caz care masina costa mai mult ) deci cam tot aia toti care si-au adus masini din afara in stare perfecta au inceput sa faca zgomote dupa un an de rulaj in Romania, e inevitabil la ce drumuri avem. Apoi mai vine partea cu pompa, injectoarele depinde ce combustibil sa folosit daca au pus motorina cumparata la butoi de la baieti sau din cine stie ce peco ciudat e posibil sa ai probleme cu injectoarele, poate chiar cu pompa am auzit la destul de multe sa pice, turbina pica si aia dupa un nr de km mai ales daca n-a fost schimbata niciodata si tu iei masina de 7 ani sa te astepti s-o schimbi in curand, o turbina = 1000 euro, un injector = 350 euro ( ai 6 de toate ) o pompa si aia vreo 500 euro. Daca anvelopele sunt praf un set de anvelope de vara cele mai modice ajung 500 Euro nu cred ca ai de gand sa-ti pui matador pui cel putin o firma gen Michelin, Pirelli sau ceva similar eu am Michelin Pilot Primacy si urmatoarele care o sa mi le pun vor fi Michelin Pilot Sport PS2 costa 2700 RON, poate vrei si niste anvelope de iarna ? ca sigur n-ai sa mergi cu masina cu traciune spate si anvelope de vara iarna, un set de anvelope bune de iarna e 500 Euro eu am Goodyear Ultra Grip 7+ mai pui si niste jante de 15 inca vreo 200 euro. Nah socoteste si tu nu o sa-ti dea nimeni masina complet perfecta vei mai schimba unelele altele ideea e sa schimbi cat mai putine imediat ce iei masina si restul in timp dar odata si odata tot trebuie sa le schimbi sa nu crezi ca BMW e o masina ieftin de intretinut. Vb lu Ciupa, distractia costa :)

 

am gasit 2 masini frumusele ce ziceti de ele....optic normal

 

Pozele nu zic nimic despre o masina, cand vezi masina fata in fata e total altceva, unii au prost obicei sa ascunda anumite parti ale masini in poze ( nu inteleg de ce ) ex zgarieturi vizibile sau lovituri mai mici, eventual tapiteria care vad ca vrei piele si unele sunt destul de uzate e bine sa le vezi in fata pozele nu-ti spun absolut nimic despre o masina, iar daca masina nu-i din oras de la tine te costa sa mergi sa o vezi te mai costa sa iei si pe cineva de specialitate sa o vada/verifice, iar apoi la telefon tipu o sa-ti zica ca masina e super stas are reviziile numai la BMW facute si are carte de service ( sa nu crezi niciodata asta ) si cand te duci acolo iti pui mainile in cap cam asa se intampla in Romania si pierzi 100 euro pe drum, verificari si prostii, deci inarmeazate cu rabdare multa !

Link to comment
Share on other sites

ceea ce imi spui tu ma pune pe ganduri...atunci de ce sa imi mai schimb masina mea? sunt foarte multumit de ea dar imi place mai mult e39 modelul asta 2003

daca imi iau o masina ieftina normal ca trebuie sa ma astept si sa schimb o gramada...dar daca iau o masina de la un pasionat bmw care stie ce inseamna sa intretii o masina bmw atunci eu zic ca nu am de ce sa imi fac griji...bine si costul de achizitie e mai mare normal

dar mai bn dau cu 1000 euro mai mult pe ea si sa o iau sa fie in regula decat sa mai bag eu bani in ea imediat

 

Ciupanezu tu ai mers cu masina lui ELF...ai zis ca ti-a placut nu? e o masina care merita cumparata?in sensul ca este in toate mintile ei

 

Pai ceea ce ti-am zis eu sunt consumabile, adica chestii care trebuie sa le schimbi dupa un NR de km. De exemplu masina mea are bateria originala a masinii n-a fost schimbata niciodata, n-a fost nevoie daca n-a facut probleme nu ? in aprilie implineste 8 ani si deja iarna asta mi-a dat cateva rateuri. Placutele si discurile de frana se schimba pt ca se uzeaza mai ales cum se merge la noi cu multe frane si drumuri denivelate. Deja baterie si discuri, placi = 500 Euro. Ok uleiul la motor iarasi se schimba odata pe an, ulei + filtre = 300 Euro mai adaugi o manopera toate cele de sus = 1000 Euro. Roagate sa nu trancane, bata nimic la masina, daca e adusa din afara si mers cu ea un an doi in tara mai ales in bucuresti deja cred ca incep sa bata si sa se auda chestii asta inseamna ca ai de investit inca 1000 de euro sa schimbi brate, bare, bucse sunt foarte scumpe poti sa te uiti pe net daca masina nu bate poate fi una din doua situatii omul care a avut-o a avut noroc si peste ceva timp o sa iti bata tie pt ca se apropie limita de schimbare ori cazul fericit omul lea schimbat pe toate destul de curand ( caz care masina costa mai mult ) deci cam tot aia toti care si-au adus masini din afara in stare perfecta au inceput sa faca zgomote dupa un an de rulaj in Romania, e inevitabil la ce drumuri avem. Apoi mai vine partea cu pompa, injectoarele depinde ce combustibil sa folosit daca au pus motorina cumparata la butoi de la baieti sau din cine stie ce peco ciudat e posibil sa ai probleme cu injectoarele, poate chiar cu pompa am auzit la destul de multe sa pice, turbina pica si aia dupa un nr de km mai ales daca n-a fost schimbata niciodata si tu iei masina de 7 ani sa te astepti s-o schimbi in curand, o turbina = 1000 euro, un injector = 350 euro ( ai 6 de toate ) o pompa si aia vreo 500 euro. Daca anvelopele sunt praf un set de anvelope de vara cele mai modice ajung 500 Euro nu cred ca ai de gand sa-ti pui matador pui cel putin o firma gen Michelin, Pirelli sau ceva similar eu am Michelin Pilot Primacy si urmatoarele care o sa mi le pun vor fi Michelin Pilot Sport PS2 costa 2700 RON, poate vrei si niste anvelope de iarna ? ca sigur n-ai sa mergi cu masina cu traciune spate si anvelope de vara iarna, un set de anvelope bune de iarna e 500 Euro eu am Goodyear Ultra Grip 7+ mai pui si niste jante de 15 inca vreo 200 euro. Nah socoteste si tu nu o sa-ti dea nimeni masina complet perfecta vei mai schimba unelele altele ideea e sa schimbi cat mai putine imediat ce iei masina si restul in timp dar odata si odata tot trebuie sa le schimbi sa nu crezi ca BMW e o masina ieftin de intretinut. Vb lu Ciupa, distractia costa :)

 

am gasit 2 masini frumusele ce ziceti de ele....optic normal

 

Pozele nu zic nimic despre o masina, cand vezi masina fata in fata e total altceva, unii au prost obicei sa ascunda anumite parti ale masini in poze ( nu inteleg de ce ) ex zgarieturi vizibile sau lovituri mai mici, eventual tapiteria care vad ca vrei piele si unele sunt destul de uzate e bine sa le vezi in fata pozele nu-ti spun absolut nimic despre o masina, iar daca masina nu-i din oras de la tine te costa sa mergi sa o vezi te mai costa sa iei si pe cineva de specialitate sa o vada/verifice, iar apoi la telefon tipu o sa-ti zica ca masina e super stas are reviziile numai la BMW facute si are carte de service ( sa nu crezi niciodata asta ) si cand te duci acolo iti pui mainile in cap cam asa se intampla in Romania si pierzi 100 euro pe drum, verificari si prostii, deci inarmeazate cu rabdare multa !

 

 

Fratilor aveti dreptate,dar nu speriati baiatul!!! trebuie s-o recunoastem tine mult si de noroc,poti gasi o masinuta buna si Doamne fereste o lovesti,uite asta nu ai luat in calcul,eu am patit asta in iarna asta,mi-a sters unu bara din spate fix pe coltz stanga si ma proiectat intr-o balustrada cu fata,era polei jos nu am avut ce sa mai fac!!masina are acum bara fisurata pe spate merge facuta dar necesita un bandou si vopsire,bara fatza jumate,proiector,semnal lipsa!!aripa trebuie skimbata si ea,capota a scapata ca prin minune la un calcul simplu vreo 50 de milioane cu bara din dezmembrari si aripa!!casco nu am iar bulangiu ala nici macar nu a oprit!! asta e iar un lucru care trebuie luat in calcul!!daca iti poti permite si un astfel de necaz!!eu deja de o luna o tin in curte,saptamana asta vreau sa comand faru,proiectoru si semnalul!!

Cum spuneam tine mult si de norocul omului!!daca iti e frica ca iti iei teapa cu mecanica,ia un baiat care se pricepe la BMW si nu repara dupa ureche si el va stii daca merita sau nu masian respectiva,ia-l pe cel mai bun cu tine,chiar daca iti cere si 200 de euro pentru expertiza asta,te va scutii de nste cheltuieli viitoare!!iti doresc multa bafta in ceea ce-ti propui si drum uscat si fara incidente tuturor!!!o seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Eu am luatin calcul varianta cea mai simpla si minim necesara intretinerii unei masini nu am pus raul in fata pt ca sunt optimist insa se pot strica o gramada de piese la masina asta care per total sa coste cam cat a costat achizitia ei sau mai mult ! deci eu n-am calculat decat consumabile MINIM OBLIGATORII. Poate oricand sa intre unu in tine, sa cada o bucata de beton, un stapl peste masina, daca n-ai mai condus tractiune spate pot sa ai supriza sa intri tu in ceva, sa se strice vreo piesa scumpa sau mai multe. Nu-l speriem doar incercam sa-l facem sa fie foarte treaz sa nu se arunce inainte pt ca genul asta de masina inghite mult, vorbim de intretinerea unui 530d E39 care e una foarte costisitoare asta poate confirma oricine. Dar cum naiba de nu te-ai dus dupa el ? eu l-as fi urmarit macar sa-i iau numarul daca nu reuseam sa tin pasul dupa el ? la ce masina ai ar fi trebuit sa faci fata eu l-as fi urmarit a-si fi sunat 2-3 prieteni drept martori ca a fugit l-as fi oprit a-si fi intrat in el pana opream masina dat jos si batut bine ( sa achidentat cand a intra in mine daca intreaba politia ) facut masina integral pe bani lui ( in caz de mai aveam si alte probleme declaram ca le am acum de cand m-a lovit si a fugit ) dupa care l-as fi cautat si in particular si i-as fi facut viata un iad. Acuma ideea sa iei un baiat care cere 200 euro pt o expertiza nu stiu daca e cea mai buna, de regula e bine sa vezi intai masina cu cineva care nu cere foarte mult ( eventual doar drumul, masa si ceva mic ) pt ca o sa vezi pe putin 5-6 masini, asta x 200 euro = 1000 euro doar ca sa verifici masini incolo si incuace, nimeni din cei care vand nu e sincer zice una iar la fata locului e alta, eu am vazut 5 masini in romania toate una si una, la una era pozata doar din dreapta iar in poza specifica ( bara fata putin zgariata ) cand am ajuns acolo toata partea stanga era zgariata destul de bine si vizibil mai simplu era sa puna o poza sa vada lumea ce cumpara ? nuu , romania! vino frate poate esti chior si nu vezi dar asa se practica la noi vb la tel si te pune pe drumuri aiurea iti da poze neclare ca sa te induca in erroare, altu nu avea o oglinda era pozat incat nu se observa lucrul asta, altul avea masina facuta numai la BMW carte tehnica si tot m-am dus cu ea la BMW aia nu vazusera/auzisera niciodata de masina aia sa fie trecut peacolo, altu avea msina de la un patron care a mers cu ea doar in weekend sotia lui si masina are 93.000km cand am ajuns acolo tapiteria arata de parca a avut loc o lupta de caini pe ea scaunu sofer era praf total iar cel pasager uzat bine ( in poze nu se observa deloc acest lucru ) bordul era tot uzrat si zgariat arata sub orice critica, dupa ce am mers cu ea masina batea din toate partile, directia era praf tragea bine dreapta, anvelopele erau aproape de explozie, cutia de viteze automata pocnea si facea tot felu de zgomote ciudate cand schimbam treptele, pe la trapa intra apa, pe capota era ruginita, mai pe toata masina avea zgarieturi, telescoapele spate erau varza, omu tinea mortis ca masina are 93.000 km si putem merge la reprezentanta BMW sa o verific, dupa ce am pierdut vreo 4 ore peacolo cei de la BMW mi-au spus ca masina mai buna ca aia n-au vazut niciodata este in perfecta stare iar singura problema este ca are un senzor de parcare stricat pe spate, deci asta ca invatatura de minte sa nu dai bani sa te duci cu masina la verificari si testere sa mergi cu cineva de-al tau eu nu am incredere in BMW. Te poti astepta la multe evenimente de genul asta inarmeazate cu mare mare mare rabdare !

 

LE: e plin de nesimtiti la noi si asa mari care te pun efectiv pe drum aiurea iti vine sa-i omori bataie de joc totala, trebuie sa mai ai invedere niste lucruri, sa fie cartea masinii originala nu copie sau altceva ca asta ar insemna ca a avut foarte multi proprietari masina si a schimbat-o, sa vezi cartea originala sa nu fie mai mult de 2 prop max ( cel de la care o cumperi sa fie al doilea ) intervalul de cand a cumparat-o si o vinde mai mare de 2 ani sa nu faci afaceri cu oameni care iti trimit prin posta acte ale masinii pe diferite motive, toate acetele se fac atunci pe loc in ziua aia ( mai sunt si unii care vand masini furate sau care nu sunt alor si apoi mai gaseste-i ). Unii chiar au tupeul si nesimtirea de a plimba aiurea, nu dai banii nu faci nici o intelegere sa-ti trimita acte dupa aia, faci toate actele pe loc, banii la urma dupa ce totul e gata nu sa gasit probleme cu masina, proprietarul e cel cu care discuti si nu fratele,varu, sora, patronu plecat din tara temporar etc nu ! Tu trebuie sa discuti cu proprietarul cand suni asa intrebi, sunteti proprietarul masinii pe carte ? daca zice nu ai inchis numai ai ce discuta cu el, apoi cati proprietari are masina, daca ete cartea originala etc. Banii nu ii arati, nu ii iei cu tine in geanta/buzunar, banii ii tii la banca si ii dai la urma prin transfer bancar, suni unii care te cheama sa vii cu banii cash te pandesc si te bat sau intamplat si la mine peaici unde o zona destul de linistita comparativ cu sudul tarii. Astea asa ca mici detalii despre cum ar trebuii sa te descurci.

 

LE: ah si inca ceva, daca ciupa ti-a gasit masina la un prieten dea lui si a mers cu ea si stie masina si il stie si pe proprietar si garanteaza pt ea si iti place masina atunci zic sa mergi pe varianta asta, masina mai buna nu cred ca vei gasi daca ciupanezu o stie a mers cu ea totul e ok si o recomanda, cred ca se pricepe mai bine decat toti depeaici de pe forum in materie de BMW eu a-si merge linistit pe mana lui.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Eu am luatin calcul varianta cea mai simpla si minim necesara intretinerii unei masini nu am pus raul in fata pt ca sunt optimist insa se pot strica o gramada de piese la masina asta care per total sa coste cam cat a costat achizitia ei sau mai mult ! deci eu n-am calculat decat consumabile MINIM OBLIGATORII. Poate oricand sa intre unu in tine, sa cada o bucata de beton, un stapl peste masina, daca n-ai mai condus tractiune spate pot sa ai supriza sa intri tu in ceva, sa se strice vreo piesa scumpa sau mai multe. Nu-l speriem doar incercam sa-l facem sa fie foarte treaz sa nu se arunce inainte pt ca genul asta de masina inghite mult, vorbim de intretinerea unui 530d E39 care e una foarte costisitoare asta poate confirma oricine. Dar cum naiba de nu te-ai dus dupa el ? eu l-as fi urmarit macar sa-i iau numarul daca nu reuseam sa tin pasul dupa el ? la ce masina ai ar fi trebuit sa faci fata eu l-as fi urmarit a-si fi sunat 2-3 prieteni drept martori ca a fugit l-as fi oprit a-si fi intrat in el pana opream masina dat jos si batut bine ( sa achidentat cand a intra in mine daca intreaba politia ) facut masina integral pe bani lui ( in caz de mai aveam si alte probleme declaram ca le am acum de cand m-a lovit si a fugit ) dupa care l-as fi cautat si in particular si i-as fi facut viata un iad. Acuma ideea sa iei un baiat care cere 200 euro pt o expertiza nu stiu daca e cea mai buna, de regula e bine sa vezi intai masina cu cineva care nu cere foarte mult ( eventual doar drumul, masa si ceva mic ) pt ca o sa vezi pe putin 5-6 masini, asta x 200 euro = 1000 euro doar ca sa verifici masini incolo si incuace, nimeni din cei care vand nu e sincer zice una iar la fata locului e alta, eu am vazut 5 masini in romania toate una si una, la una era pozata doar din dreapta iar in poza specifica ( bara fata putin zgariata ) cand am ajuns acolo toata partea stanga era zgariata destul de bine si vizibil mai simplu era sa puna o poza sa vada lumea ce cumpara ? nuu , romania! vino frate poate esti chior si nu vezi dar asa se practica la noi vb la tel si te pune pe drumuri aiurea iti da poze neclare ca sa te induca in erroare, altu nu avea o oglinda era pozat incat nu se observa lucrul asta, altul avea masina facuta numai la BMW carte tehnica si tot m-am dus cu ea la BMW aia nu vazusera/auzisera niciodata de masina aia sa fie trecut peacolo, altu avea msina de la un patron care a mers cu ea doar in weekend sotia lui si masina are 93.000km cand am ajuns acolo tapiteria arata de parca a avut loc o lupta de caini pe ea scaunu sofer era praf total iar cel pasager uzat bine ( in poze nu se observa deloc acest lucru ) bordul era tot uzrat si zgariat arata sub orice critica, dupa ce am mers cu ea masina batea din toate partile, directia era praf tragea bine dreapta, anvelopele erau aproape de explozie, cutia de viteze automata pocnea si facea tot felu de zgomote ciudate cand schimbam treptele, pe la trapa intra apa, pe capota era ruginita, mai pe toata masina avea zgarieturi, telescoapele spate erau varza, omu tinea mortis ca masina are 93.000 km si putem merge la reprezentanta BMW sa o verific, dupa ce am pierdut vreo 4 ore peacolo cei de la BMW mi-au spus ca masina mai buna ca aia n-au vazut niciodata este in perfecta stare iar singura problema este ca are un senzor de parcare stricat pe spate, deci asta ca invatatura de minte sa nu dai bani sa te duci cu masina la verificari si testere sa mergi cu cineva de-al tau eu nu am incredere in BMW. Te poti astepta la multe evenimente de genul asta inarmeazate cu mare mare mare rabdare !

 

LE: e plin de nesimtiti la noi si asa mari care te pun efectiv pe drum aiurea iti vine sa-i omori bataie de joc totala, trebuie sa mai ai invedere niste lucruri, sa fie cartea masinii originala nu copie sau altceva ca asta ar insemna ca a avut foarte multi proprietari masina si a schimbat-o, sa vezi cartea originala sa nu fie mai mult de 2 prop max ( cel de la care o cumperi sa fie al doilea ) intervalul de cand a cumparat-o si o vinde mai mare de 2 ani sa nu faci afaceri cu oameni care iti trimit prin posta acte ale masinii pe diferite motive, toate acetele se fac atunci pe loc in ziua aia ( mai sunt si unii care vand masini furate sau care nu sunt alor si apoi mai gaseste-i ). Unii chiar au tupeul si nesimtirea de a plimba aiurea, nu dai banii nu faci nici o intelegere sa-ti trimita acte dupa aia, faci toate actele pe loc, banii la urma dupa ce totul e gata nu sa gasit probleme cu masina, proprietarul e cel cu care discuti si nu fratele,varu, sora, patronu plecat din tara temporar etc nu ! Tu trebuie sa discuti cu proprietarul cand suni asa intrebi, sunteti proprietarul masinii pe carte ? daca zice nu ai inchis numai ai ce discuta cu el, apoi cati proprietari are masina, daca ete cartea originala etc. Banii nu ii arati, nu ii iei cu tine in geanta/buzunar, banii ii tii la banca si ii dai la urma prin transfer bancar, suni unii care te cheama sa vii cu banii cash te pandesc si te bat sau intamplat si la mine peaici unde o zona destul de linistita comparativ cu sudul tarii. Astea asa ca mici detalii despre cum ar trebuii sa te descurci.

 

LE: ah si inca ceva, daca ciupa ti-a gasit masina la un prieten dea lui si a mers cu ea si stie masina si il stie si pe proprietar si garanteaza pt ea si iti place masina atunci zic sa mergi pe varianta asta, masina mai buna nu cred ca vei gasi daca ciupanezu o stie a mers cu ea totul e ok si o recomanda, cred ca se pricepe mai bine decat toti depeaici de pe forum in materie de BMW eu a-si merge linistit pe mana lui.

 

 

Nu am putut sa ma mai duc dupa el omule,masina dupa impact a ramas virata dreapta!!incercand sa evit balustrada am virat total dreapta,aripa si contra aripa au blocat roata care nu se mai indrepta totall!cat despre masina lu ala era un audi a6 veki cu numere de bulgaria,de culoare verde inchis!! important e ca nu a iesit mai rau si ca masina porneste,acum merge si pe rotile ei am iesit cu ea un pic la mine pe strada,acum dupa ce am dat bara si aripa jos,am indreptat contra aripa un pic!!se intampla,dar totusi uite o situatie creata aiurea din senin,care ma costa enorm si o sa mai coste si altele,pentru ca orice accident isi arata coltii si mai tarziu!!sper sa nu cedeze nimic important dupa ea cel putin pana in vara,sa-mi mai revin cu banii!!

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa-mi iau din Romania mi-as lua din parcul de la Bavaria masini cu garantie de la ei alea cred ca sunt cele mai bune intretinute insa E39 numai gasesti acolo.

Sunt şanse mari să iei ţeapă şi de acolo.

Au mai fost cazuri.

 

Da intradevar n-am generalizat e multa lume ok si aici care conduce ok, insa m-am referit per total aici sunt mult mai multi care fac masinile praf si apoi le vand cand aud cat ii costa sa le aduca inapoi la normal pe cand in germania daca ai cunostinte iei o masina ok de la un neamt care o vinde ca sa-si cumpere alta, se dau acolo tepe la greu si destul de urate insa sunt locuri de incredere de unde poti sa cumperi aici in romania trebuie sa fii cu ochi in 20 cand cumperi un bmw,

 

Atent trebuie să fii peste tot, din principiu nu am ĂŽncredere deplină ĂŽn nimeni/nimic.

Când există bani la mijloc, ĂŽntotdeauna poate exista şansa unei ţepe.

 

Ciupanezu tu ai mers cu masina lui ELF...ai zis ca ti-a placut nu? e o masina care merita cumparata?in sensul ca este in toate mintile ei

am gasit 2 masini frumusele ce ziceti de ele....optic normal

 

Eu am mers cu acea maşină acum 2 ani, iar atunci nu era maşina lui Elf.

Dacă a ĂŽntreţinut-o corespunzător, pot răspunde afirmativ, este o maşină care merită cumpărată.

Din poze nu pot să mă pronunţ, trebuie să vezi maşile pe viu ca să-ţi dai seama de realitate.

Mulţi pun poze false sau de calitate slabă ca să ascundă unele defecte.

 

LE: ah si inca ceva, daca ciupa ti-a gasit masina la un prieten dea lui si a mers cu ea si stie masina si il stie si pe proprietar si garanteaza pt ea si iti place masina atunci zic sa mergi pe varianta asta, masina mai buna nu cred ca vei gasi daca ciupanezu o stie a mers cu ea totul e ok si o recomanda, cred ca se pricepe mai bine decat toti depeaici de pe forum in materie de BMW eu a-si merge linistit pe mana lui.

 

Mulţumesc!

Eu am mers cu acea maşină, ĂŽnsă ĂŽn trecut.

Nu ştiu ĂŽn ce stare este acum, prin urmare nu bag mâna ĂŽn foc pentru ea.

-------

 

Dacă continuăm ĂŽn acest stil, se pierde utilitatea topicului.

Faceţi un alt topic sau discutaţi pe pm.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ms mult de informatii...imi sunt de ajutor...si mi-au fost sa imi fac o idee si sa ma hotarasc...eu sunt proprietar de e46...dar daca e sa schimb clasa as schimba pe un e39 2003 2500 diesel...cel cu motor de 3000 costa mult rca , impozit s.a.m.d

merci all

Link to comment
Share on other sites

Salut, as vrea sa va intreb daca se poate schimba cauciucul ala din jurul ferestrelor, cu crom din ala gri metal, pentru ca sunt unele care nu il au din fabricĂŁ, iar mie imi place foarte mult cu crom . Multumesc anticipat :)
Link to comment
Share on other sites

Salutare

 

Credeti ca se merita sa dau 11.000 euro pe un 525d e39 ? Sau sa mai caut? E singurul e39 impecabil pe care l-am gasit in Romania.

http://www.autovit.ro/pozemari/3/1/3/3/17731330005.jpg

http://www.autovit.ro/pozemari/3/1/3/3/17731330002.jpg

http://www.autovit.ro/pozemari/3/1/3/3/17731330006.jpg

Considerati ca mai bine ma duc in Germania si cumpar 525i e39 ?

 

Precizez ca nu prea ma intereseaza consumul.

Care este o alegere mai buna E39 525d sau 525i ?

Edited by Spoiala Alex
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu e39 525d şi mi-a placut tare mult cum trage. Cu 525i inca nu am mers, nu am idee cum trage.

Totusi de ce este o alegere mai bună. Pentru că este mai fiabil?

 

In România nu am gasit niciun E39 525i care să imi placă ( Exculsiv Edition sau Lifestyle Edition). Mă interesează să ştiu sigur daca e39 525i este euro 4 sau euro 3, am incercat să caut pe forum, si vad ca unii zic ca este euro 3, alţii că este euro 4, iar alţii spun ca desi este euro 4, cei de la RAR e posibil sa nu il recunoasca ca euro 4, ci ca euro 3. Cum pot afla sigur? Nu aş vrea să am surprize ca este euro 3 dupa ce il aduc din afara, pentru ca nu dau taxe la hoţi, nici de aş avea milioane in euro.

 

Mulţumesc!

Edited by Spoiala Alex
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ Ăži-a placut, eu cred cĂŁ ar trebui sĂŁ-l cumperi. :)

 

Mai fiabil fiind aspirat Âşi pe benzinĂŁ.

ĂnsĂŁ dacĂŁ iei un diesel ĂŽntreĂžinut, nu vei avea mari probleme.

 

Eu Âştiu cĂŁ este Euro 3, ĂŽnsĂŁ cel mai sigur rĂŁspuns ĂŽn aflii chiar de la RAR, nu de pe forumuri.

Link to comment
Share on other sites

Salut, as vrea sa va intreb daca se poate schimba cauciucul ala din jurul ferestrelor, cu crom din ala gri metal, pentru ca sunt unele care nu il au din fabricĂŁ, iar mie imi place foarte mult cu crom . Multumesc anticipat :)

da, la alea ma refeream, mersi mult de ajutor :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor.

In primul rand jos palaria si multumiri celor care ne ajuta si pe noi - cei mai incepatori.

 

Cum de am ajuns la voi pe forum?

Am degand sa achizitionez un 530 , rulat in germania si adus in tara de un an jumate. are 270.00 km , dar toata lumea mi-a zis ca nu ar fi problema mai ales la un diesel.

in principiu ce sa zis masina arata de poti sa mori.... e impecabila , merge de n-ai treaba(cel putin asta am vazut eu ca prima data cand m-am suit intr-un bmw din anu respectiv).

Mai multe detalii inca nu pot sa va dau ca nu mai retin prea multe... are cutie manuala si automata si tind sa cred totusi ca anul este 1999 .iar pretul masinii este de 6000 din care am negociat la 5700 din care:D am dat o dacie (pe care o aveam eu:D) si am ajuns la 4700. Bun ideea este ca daca il cumpar nu o sa mai iau in considerare sfatul vostru de a mai ramane cu niste bani pentru posibilele reparatii.

intrebare : daca e diesel trebuie sa fac testul de lickdown? sau daor la benzina era problema ( asta in cazul in care anul de fabricatie este 1988)

si daca aveti idee cat costa un test la bavaria:)

 

 

Astept orice fel de sugestii. si multumesc cu respect.

 

ps. stiu ca se vede si in modul meu de exprimare ca sunt un MARE incepator:D deasta am si nevoie de voi--> sa invat.

Link to comment
Share on other sites

Cutia nu este manualĂŁ Âşi automatĂŁ ci doar automatĂŁ cu posibilitate de a schimba manual, este vorba de o cutie steptronic.

 

Nu trebuie sĂŁ faci acel test, ĂŽnsĂŁ este obligatoriu sĂŁ o duci la un service ca s-o verifici complet.

 

Nu are rost sã o iei pe Încredere, mai ales dacã spui cã rãmâi fãrã bani pentru reparaÞii.

 

Ăn jur de 2 milioane cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Gata doar ce am venit cu masina... de la condus. am probat`o nu merge nimic rau. totul este ok. se infige fooooarte bine:D.

Am condus pe automat... momentan imi este mai dificil cu manualul ala:)

 

intrebare ... eu am fost in special sa vad consumul minim pe care il pot scoate in oras cu masina respectiva.

in conditiile in care azi este sambata si traficul este mai lejer, dar am prins si destule semafoarete , deci a fost un test mixt, consumul pe care l-am scos a fost 9,5l.Cel putin asa zicea computerul de bord....

 

Bun eu nu am condus niciodata decat benzina - mai exact dacia mea:))

deci sunt un pic cam out in domeniul asta.

bun am citit asa cat de cat dar inca sunt confuz.

deci pot sa merg pe automat mai incet , ca am vazut ca schimba in turatii mici 1500(parca si 1500) -2000 -2500. Ma gandesc ca daca eu nu ma pricep pe manual auto stie mai bine cum si cand sa schimbe....

acum eu vreau sa mai stiu (pentru ca am vazut pe forum) cum ca daca mergi in ture mici umplii turbina cu funingine...

 

 

in legatura cu testul . am sunat la bavaria de la mine de la constanta si luni o sa imi fac o programare costa 150 ron. deci nu e mult deloc.

eu m-am uitat asa cat ma pricep(si nu ma pricep) pe cartea de service si are revizii.... si la 140.000 si la 160.000 (ma rog si la restul dar specific de astea pentru ca e vorba de schimbul de ulei de la cutie)sunt bifate filtre ... nush ce ma rog dar nu zice de uleiul de la cutie.... ar trebuii ? sau ai cum sa iti dai seama..

stiu ca am scris incredibil de mult dar raspunsurile CRED ca sunt scurte si la obiect,:) dar as vrea sa mai stiu cam cat costa un schimb de ulei la cutie sa il fac sa fiu sigur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.