Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Modul manual nu te ajutĂŁ cu nimic, pe automat Âşi pe Sport ai performanĂže maxime.

 

Este bine sĂŁ mergi uneori Âşi mai turat, ĂŽnsĂŁ nu ĂŽntotdeauna.

 

Dacã iei un BMW doar cu gândul la un consum mic, mai bine te uiÞi la alte mãrci, BMW-urile nu sunt maºini fiabile, prin urmare ÎntreÞinerea ºi reparaÞiile te vor costa destul de mult.

Nu te bucura cĂŁ iei o maÂşinĂŁ premium la un preĂž mic, preĂžul de achiziĂžie reprezintĂŁ doar ĂŽnceputul.

 

Ceea ce scrie pe cartea de service chiar nu conteazĂŁ.

Starea tehnicĂŁ a maÂşinii conteazĂŁ.

 

Un schiimb de ulei la cutie costĂŁ ĂŽn jur de 700 Ron la un service oarecare, cu ulei BMW.

 

La reprezentanÞã sare de 10 milioane.

Link to comment
Share on other sites

pai sunt constient(oarecum:D)ca nu o sa ma coste ca si la dacie:))), dar nu sunt genul de om care conduce sport, adica in oras merg cu 60 in afara maxim 140. deci nu cred ca o sa o "distrug prea tare"

si zic eu ca daca schimb ceva la ea (repar) sa tina ca deaia e bmw:D nu ca la dacie. fostul proproetar a spus ca a schimbat amortizoare, placute de frana si inca ceva.... l-a costat cam 25 de milioane.

maine imi fac programare la bavaria si presupun ca ei or sa zica cel mai bine ce si cum.

mie imi este frica de turbina, cutie astea mai serioase.

 

eu asta vroiam sa stiu daca nu merg cu kick down de la semafor si asa mai departe... e vre`o problema... repet merg pe automat si presupun ca , chiar daca schimba uin turatii mici , stie cutia cel mai bine ce are nevoie si in ce treapta trebuie sa fie.

 

 

 

multumesc ca mi-ati raspuns.

 

 

P.s nu se fac intruniri la clubum BMW:D?

Link to comment
Share on other sites

"E BMW Âşi Ăžine" este o axiomĂŁ foarte greÂşitĂŁ.

 

O maºinã sh cu sute de mii de km În spate nu are nu ºtiu ce fiabilitate, prin urmare trebuie sã fii pregãtit sã bagi bani În ea, altfel ÎÞi va mânca zilele.

 

Nu este nici o problemĂŁ dacĂŁ mergi pe automat.

 

Ba da, vezi cã existã un topic de Întâlniri.

Link to comment
Share on other sites

da sunt sigur ca o sa trebuiasca sa fac si intretinere : injectoare, filtre, cauciucuri, un bec, planetare, suspensii cam la asta ma gandesc, dar tutusi presupun ca nu am sa schimb planetarele si injectoare in fiecare an.

cam asa intrevad eu.

daca zici ca nu este nici o problema cu cutia cu atat mai bine , ca asa cum ziceam mai sus de depunerea funinginilor pe turbina, dar daca tu zici . ascult intocmai de spui. iau in cosiderare si intretinerea si restul sfaturilor pe care mi le dai , atat tu cat si restul.

 

in principiu eu merg incet , nu sunt vitezoman ba chiar prudent. si culmea nici familist nu sunt:))

Link to comment
Share on other sites

Ăn general picĂŁ urmĂŁtoarele la E39 cu motor diesel cu common rail:

 

- pompe combustibil (de joasĂŁ, medie Âşi ĂŽnaltĂŁ presiune; ultima mai rar, este Âşi cea mai costisitoare)

-injectoare

- debitmetru

- turbinĂŁ

- galerie admisie

- trebuie curĂŁĂžatĂŁ valva EGR

 

Ăn rest sunt valabile problemele comune seriei 5 E39. :)

Link to comment
Share on other sites

vai de capu meu:)) e clar trebuie sa ma pregatesc bine pentrureparatii. macar bine ca am fost avertizat.

sa strang la ciorap:)) pentru zilele negre.]

 

 

bine nu am nici o idee costurile piselo mentionate de tine, dar vazusem pe undeva pe forum. ma uit acum sa imi fac o idee.

oricum felicitari m-ai speriat:))

Link to comment
Share on other sites

azi la 13 am programarea la bavaria... trebuia sa cer un numar de telefon mai devreme dar nu mi-a trecut prin cap.

il las pe al meu si daca bine voieste cineva sa imi dea un apel , mesaj orice, il sun eu inapoi,

 

pentru ca probabil la inspectie o sa imi zica ca trebuie schimbat ceva... si as vrea sa ma consult cu cineva priceput sa ma sfatuiasca daca merita ori ba

0733.67.54.056

 

 

multumesc oricui se ofera.

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu e39 525d Âşi mi-a placut tare mult cum trage. Cu 525i inca nu am mers, nu am idee cum trage.

Totusi de ce este o alegere mai bunĂŁ. Pentru cĂŁ este mai fiabil?

 

In România nu am gasit niciun E39 525i care sã imi placã ( Exculsiv Edition sau Lifestyle Edition). Mã intereseazã sã ºtiu sigur daca e39 525i este euro 4 sau euro 3, am incercat sã caut pe forum, si vad ca unii zic ca este euro 3, alÞii cã este euro 4, iar alÞii spun ca desi este euro 4, cei de la RAR e posibil sa nu il recunoasca ca euro 4, ci ca euro 3. Cum pot afla sigur? Nu aº vrea sã am surprize ca este euro 3 dupa ce il aduc din afara, pentru ca nu dau taxe la hoÞi, nici de aº avea milioane in euro.

 

MulĂžumesc!

 

Mie mi se pare un pic mult 525 D la 11.000 euro, poate sa fie oricat de impecabil.

 

525i facelift este euro 4.

 

 

525i este o masina puternica dar trebuie tinuta la turatii mari ca sa livreze tot ce poate. Daca o tii la turatii mari sa tii cont ca consuma cca. 10 l/100km in regim extraurban, eu am scos si 11 l/100km. Asta este din cauza faptului ca in Romania franezi si accelerezi la fiecare curba, camion depasit, etc. ceea ce la benzina este ineficient, motorina este mai rationala la acest regim de drum.

 

Pe de alta parte, asa cum spunea si Ciupanezu, benzinarele aspirate sunt mult mai fiabile decat motorina si ai costuri de intretinere mai reduse, ceea ce anuleaza partial consumul marit. Eu nu am schimbat nicio piesa la motor de 2 ani si masina are 7 ani totusi.

Link to comment
Share on other sites

vai de capu meu:)) e clar trebuie sa ma pregatesc bine pentrureparatii. macar bine ca am fost avertizat.

sa strang la ciorap:)) pentru zilele negre.]

 

 

bine nu am nici o idee costurile piselo mentionate de tine, dar vazusem pe undeva pe forum. ma uit acum sa imi fac o idee.

oricum felicitari m-ai speriat:))

 

ĂĂži zic Âşi preĂžurile dacĂŁ vrei. :twoup:

 

azi la 13 am programarea la bavaria... trebuia sa cer un numar de telefon mai devreme dar nu mi-a trecut prin cap.

il las pe al meu si daca bine voieste cineva sa imi dea un apel , mesaj orice, il sun eu inapoi,

 

pentru ca probabil la inspectie o sa imi zica ca trebuie schimbat ceva... si as vrea sa ma consult cu cineva priceput sa ma sfatuiasca daca merita ori ba

0733.67.54.056

 

 

multumesc oricui se ofera.

 

Te-aÂş fi sunat, ĂŽnsĂŁ ai pus o cifrĂŁ ĂŽn plus la numĂŁr. :)

 

BaftĂŁ!

 

Mie mi se pare un pic mult 525 D la 11.000 euro, poate sa fie oricat de impecabil.

 

Dacã maºina e fãrã cusur, un preÞ mai mare decât media este motivat.

 

DiferenĂža de bani dintre ĂŽntreĂžinerea unei maÂşini bune Âşi a uneia neĂŽntreĂžinute este foarte mare. :)

Link to comment
Share on other sites

Dacã maºina e fãrã cusur, un preÞ mai mare decât media este motivat.

 

DiferenĂža de bani dintre ĂŽntreĂžinerea unei maÂşini bune Âşi a uneia neĂŽntreĂžinute este foarte mare. :)

 

De acord ca principiu general dar trebuie aplicat la modelul si vechimea masinii precum si la conditiile de pe piata.

Link to comment
Share on other sites

De acord ca principiu general dar trebuie aplicat la modelul si vechimea masinii precum si la conditiile de pe piata.

11 000 € pentru un E39 impecabil nu mi se pare atât de mult.

 

Sigur că poţi să iei şi la 8000 €, ĂŽnsă nu unul impecabil şi nici cu foarte multe opţiuni.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

da hai ca sunt tare:))

0733.67.54.06 era numarul...

multumesc oricum....

masina dupa cum s-a exprimat inginerul de la bavaria era si este : "pilaf":)

 

avea schimbate placute de frana, amortizoare, bara de torsiune etc.

ceea ce mi-a si confirmat mecanicul. doar ca fiind foarte insistent si se contrazicea vanzatorul cu mecanicu si toti de acolo:)) ne-a rugat sa iesim afara si m-am chemat pe mine dupa.:twoup:

si mi-a zis: bara ruliu trebuia schimbata, scuturile erau sparte, masina era bulita niste rugina pe ici pe colo(ma rog nu grav, usor de tot, dar exista).

iar de piesele schimbate mi-a zis ca amortizoarele schimbate ma tin cam o luna ca la o masina de 2 tone nu se pun turcisme. ca sunt foarte proaste ca si restul pieslor pe care le-a schimbat .

mi-a mai arata ca are ulei in antigel - cea ce a subliniat ca e cel mai grav.

si mi-a zis ca reparatiile sunt cam de 3000 - 4000 euro ca sa o aduc la linia pe plutire... asta doar la motor.:)

 

multumesc pentru sfaturi si buna vointa...

sper ca o mai gasesc si o sa revin cu intrebari:):( SPER:d

Link to comment
Share on other sites

De acord ca principiu general dar trebuie aplicat la modelul si vechimea masinii precum si la conditiile de pe piata.

 

 

Intr-adevar, propietarul nu ţine cont de uzura morala a masinii, chiar daca e impecabila tehnica, preţul ar trebui sa scada din cauza uzurii morale. Iar pentru ca a aparut noul model de seria 5, asta nu va face decat sa duca la ieftinirea modelul E60, si inclusiv al modelului e39. Cine ar mai vinde peste vreo 8 luni un e39 cu 9000-10000 euro, cand la acest preţ clientul ar gasi un E60 ?

 

M-am decis sa mai astept putin. Va trebui sa iau in calcul consumul pentru ca voi circula mai mult decat am calculat initial. ( in jur de 30.000 km anual); si faptul ca in Romania se gaseste cu greu o masina in minţile ei.

Din afara nu pot aduce orice motorizare, pentru ca nu mă lasă statul, ca taxa sa astronomică.

 

Cred ca cea mai buna decizie este sa aduc un E39 520i din germania, daca gasesc euro 4. Voi ce credeţi?

 

La drum intins consumă mai mult de 7 % un 520i ?

 

Aş aduce un 525d, pentru ca imi place cum se simte cuplul. Dar voi fi nevoit sa il inmatriculez la bulgari si parcă nu aş vrea.

Edited by Spoiala Alex
Link to comment
Share on other sites

La drum intins consumĂŁ mai mult de 7 % un 520i ?

Consumul minim la 520(m54) mi-a iesit 7,4 extraurban,vreau sa iti mentionez ca rar merg in regim sportiv,dar cu toate acestea sunt inca foarte multumit de masina,pana acum nu m-a facut de ras....

Link to comment
Share on other sites

din pacate sunt foarte multe asa. cine are o masina buna de vanzare stie asta si face un pret ca atare. e greu sa gasesti masina buna la pret mic.

 

Exact. :)

 

Intr-adevar, propietarul nu ţine cont de uzura morala a masinii, chiar daca e impecabila tehnica, preţul ar trebui sa scada din cauza uzurii morale. Iar pentru ca a aparut noul model de seria 5, asta nu va face decat sa duca la ieftinirea modelul E60, si inclusiv al modelului e39. Cine ar mai vinde peste vreo 8 luni un e39 cu 9000-10000 euro, cand la acest preţ clientul ar gasi un E60 ?

 

Ba se ţine cont de uzura morală, ĂŽnsă ştii cum este treaba ĂŽn realitate?

Cumpărătorii vor maşină bună şi ieftină, iar vânzătorii vor să nu piardă absolut nimic, să-şi recupereze şi banii daţi pe plăcuţe de frână şi ulei.

Ca să-ţi dau un exemplu mai sugestiv.

Să zicem că eu am o maşină pe care am ĂŽntreţinut-o corespunzător câţiva ani şi ĂŽn care am băgat foarte mulţi bani, adică mai multe mii de euro, iar această maşină se află ĂŽntr-o stare tehnică perfectă, adică dacă o duci azi la reprezentanţă, nimic nu trebuie schimbat.

Când o pun la vânzare, bănuiesc că este normal să cer un preţ mai mare decât marea majoritate a rupturilor de pe piaţă, este logic şi de bun simţ ca o astfel de maşină să se vândă pe mai mulţi bani decât maşina pe care ai văzut-o tu azi, adică una cu o grămadă de probleme.

 

Pe de altă parte, cumpărătorii potenţiali se gândesc că mai bine sunt ei "şmecheri" şi găsesc o maşină bună şi ieftină, "că doar nu sunt ei proşti să-i dea unui fraier cât nu face pe o maşină uzată moral".

Aceste maşini bune şi ieftine nu există decât la modul imaginar.

Cine a avut bani să ĂŽntreţină o maşină premium ĂŽn mod corespunzător nu stă ĂŽn 7-8000 € ĂŽncât să o vândă pe un asemenea preţ.

Ăi este mult mai uşor s-o ţină ĂŽntr-un garaj sau parcată decât s-o dea pe o sumă mică.

 

M-am decis sa mai astept putin. Va trebui sa iau in calcul consumul pentru ca voi circula mai mult decat am calculat initial. ( in jur de 30.000 km anual); si faptul ca in Romania se gaseste cu greu o masina in minţile ei.

Din afara nu pot aduce orice motorizare, pentru ca nu mă lasă statul, ca taxa sa astronomică.

 

Cred ca cea mai buna decizie este sa aduc un E39 520i din germania, daca gasesc euro 4. Voi ce credeţi?

 

La drum intins consumă mai mult de 7 % un 520i ?

 

Aş aduce un 525d, pentru ca imi place cum se simte cuplul. Dar voi fi nevoit sa il inmatriculez la bulgari si parcă nu aş vrea.

 

Mai bine mai cauţi, poate găseşti un E39 525d bun şi ĂŽn ţară.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu e39 525d Âşi mi-a placut tare mult cum trage. Cu 525i inca nu am mers, nu am idee cum trage.

Totusi de ce este o alegere mai bunĂŁ. Pentru cĂŁ este mai fiabil?

 

In România nu am gasit niciun E39 525i care sã imi placã ( Exculsiv Edition sau Lifestyle Edition). Mã intereseazã sã ºtiu sigur daca e39 525i este euro 4 sau euro 3, am incercat sã caut pe forum, si vad ca unii zic ca este euro 3, alÞii cã este euro 4, iar alÞii spun ca desi este euro 4, cei de la RAR e posibil sa nu il recunoasca ca euro 4, ci ca euro 3. Cum pot afla sigur? Nu aº vrea sã am surprize ca este euro 3 dupa ce il aduc din afara, pentru ca nu dau taxe la hoÞi, nici de aº avea milioane in euro.

 

MulĂžumesc!

 

Ma inoiesc ca te poate lamuri cineva "cum trage" pe un forum fara sa testezi masina efectiv, ti-am mai spus cum sta treaba cu masinile din romania in special alea la 7-8 mii de euro, cum ti-am zis si in pm si ti-a zis si ciupa ca sa afli exact ce norma este masina trebuie sa mergi cu ea la rar sau sa te uiti in brife-ul masinii din germania daca acolo scrie euro 4 atunci euro 4 este daca ai pe cineva in germania care se ocupa de masini iti poate afla exact ce fel de euro este oricine care se ocupa cu masini cunoaste cum sta treburile, daca nu ai pe nimeni NU cumpara deacolo mergi si cauta in tara cu cineva care se pricepe eventual mai intreaba pe forum despre eventuale masini la vanzare, daca iti permiti sa dai 10k pe o masina si sa o intretii nu cred ca te zgarcesti la 2k euro in plus la inmatriculare care ii amortizezi intr-un an din consumul redus asta in cazul in care masina e ok si nu se strica nimic avand in vedere ca esti tanar cred ca e de mentionat ca masina inghite multi bani mai ales diesel fiind si e bine sa fii pregatit financiar.

520i este cea mai mare aberatie, consuma tot cat 525i poate cu 1 litru mai putin si merge destul de slab comparativ am mersi si cu 520i si cu 520d = fail. Masinile bune sunt de la 2500 in sus, 520i consuma mult si e destul de slab mai degraba 520d macar ai consum redus!

 

masina dupa cum s-a exprimat inginerul de la bavaria era si este : "pilaf":)

 

Era de asteptat sa fie asa o masina de 4700 Euro la care mai dai la schimb si o dacie ! mi se pare cam mare trecerea de la dacie la bmw 530d aparent asa ajung masini praf la vanzare prin romania, e bine sa stii ca masina aia inghite numai din impozite si asiguri si combustibil 13.000 - 14.000 Ron pe an excluzand reviziile anuale si eventuale reparatii, am cunoscut un tip in piatra neamt care avea 525d de vanzare ( eram interesat sa-l cumpar mai de mult ) si l-am intrebat in ce stare e masina etc si imi zicea pai am facut ultima revizie acum 3 ani am schimbat uleiul, iar acum am mers 27.000km si la 30.000 il schimb iar! cum naiba sa mergi 3 ani cu acelasi ulei ? nici la dacie n-am pomenit asa ceva, si intreb cine i-a recomandat sa schimbe asa, pai cei de la BMW unde imi fac schimburile au zis ca tine 30.000 km logic ca asa ceva nu se face si masina aia probabil n-a fost in viata ei intr-o reprezentanta bmw ! tine 30.000km in regim de mers autostrada nu romania si se schimba la maxim un an cei din germania unii schimba de 2 ori pe an la 15.000 ca sa fie sigura ca e buna treaba. interesativa bine inainte sa luati o masina din asta ca o sa va mancati zilele cu ea si o s-o vindeti cand o sa vedeti cum sta treaba real intr-o stare praf si asa se vand masini proaste la noi de aia e piata plina de ciurucuri toata lumea vrea bmw insa nu se intereseaza, se gandeste ca tine ca nu se strica nimic, adevarat dar noi vb de intretinere si consumabile minim obligatorii Doamne fereste sa se mai strice ceva ceea ce-i foarte posibil la o masina de 8 ani. Bafta si sper ca n-am ofensat pe nimeni insa uneori mie greu sa ma controlez cand aud unele chestii :)

Link to comment
Share on other sites

520i este cea mai mare aberatie, consuma tot cat 525i poate cu 1 litru mai putin si merge destul de slab comparativ am mersi si cu 520i si cu 520d = fail. Masinile bune sunt de la 2500 in sus, 520i consuma mult si e destul de slab mai degraba 520d macar ai consum redus!

Depinde la care 520 te referi,daca faci aluzii la 520 l6 cred ca exagerezi.

:)

Link to comment
Share on other sites

bine ,

uite eu am un buget de aproximativ 5000 de euro. + - .

 

Pot sa imi cumpar vre`o masina?

daca da care?

 

(ar fi mai bine sa ma orientez spre un 3ar din 2000 decat un 5ar din 1999?) asta ca sa zicem ca masina nu e pomana si imiplicit(oarecum) teapa.

 

Un E39 bun nu gĂŁseÂşti sĂŁ cumperi cu 5000 €.

 

Nici E46 nu poĂži lua cu 5000 €, doar maÂşini foarte uzate Âşi cu puĂžine dotĂŁri.

Mai strânge niºte bani decât sã iei ceva slab.

Link to comment
Share on other sites

bine ,

uite eu am un buget de aproximativ 5000 de euro. + - .

 

Pot sa imi cumpar vre`o masina?

daca da care?

 

(ar fi mai bine sa ma orientez spre un 3ar din 2000 decat un 5ar din 1999?) asta ca sa zicem ca masina nu e pomana si imiplicit(oarecum) teapa.

 

Un E39 bun nu gĂŁseÂşti sĂŁ cumperi cu 5000 €.

 

Nici E46 nu poĂži lua cu 5000 €, doar maÂşini foarte uzate Âşi cu puĂžine dotĂŁri.

Mai strânge niºte bani decât sã iei ceva slab.

De obicei sunt deacord cu ideile tale dar aici nu sunt deacord. Te invit sa vezi masina mea cumparata cu 4900 e. Dotari are putine dar multe se pot monta ulterior .

Link to comment
Share on other sites

pai sunt sigur ... ca poti sa gasesti si masini ieftine, sunt diferita cazuri in care poti sa ai noroc. ideea este sa ai rabdare sa cauti sa testezi si sa verifici.

Da, dar la un buget de 5000 e trebuie sa te uiti la E39 din primele generatii , alea sunt la preturile astea. Daca gasesti vreunul mai nou cu pret de 5000-6000 sigur e mort sau aproape. Eu cand am cumparat am fost si am vazut live mai multe masini toate E39 nonfacelift si am ales una. Am facut cu ea in jur de 10.000 km in 2 luni cat am stat in tara si nu am avut probleme decat cu un senzor ABS care nu era stricat doar era murdar cred eu, l-am scos si l-am bagat la loc si a mers deatunci. Cand am luat-o am schimbat uleiul, filtrul de ulei si de aer la un service cunoscut din Timisoara si am facut o verificare completa la masina, neavand nici o problema mecanica(exceptand discurile fata).

Dupa 10.000 km prin gropile de la mine din zona trebuie sa schimb bucsele de jos si trebuie schimbate discurile si placutele pe fata(discurile erau zob de cand am cumparat-o). Pret la discuri i 1.600.000 bucata ATS si placute ATS 2.100.000 setul pentru puntea fata sau 1.200.000 textar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.