Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

ideea este ka kind cauti in afara un bmw de 10 ani, majoritatea sunt peste 200000 km, iar in tara kare sunt aduse de akolo au mai putin de 200000 km si e cu dus intirs sau intradevar a cautat masina foarte minutios si nu are kilometri atinsi sau ce e mai probabil a ales una mai ieftina, dar sa nu arate rau si ku km ..... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Kiar exista metode de a afla daca sunt modifikatii km masinii

 

Nu, nu exista, decat daca masina este cumparata noua de la reprezentanta si facut absolut toate verificarile si reviziile la ei asa ei inregistreaza cati km avea masina la fiecare revizie insa chiar si asa se pot modifica insa in numar mai mic decat nesimtirile care se fac la noi in tara masini cu 500 de mii au in bord 90-150. Masina mea are 200 de mii si nu ma crede nimeni daca spun cuiva.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
hai salut la toata lumea!! Daca tot sunteti la capitolul seri 5 si E39 am si eu o mare nedumerire!!! Eu am o pisica pe bezina si cu regret o dau pe un E39 din 98 (2.5tds)problema e ca nu stiu mai nimik de seria 5 desi imi plac foarte mult si am si optat sa renunt la seria 3 si sa imi iau un seria 5!!!din cate am inteles de la toata lumea motorul diesel e mai pretentios!! daca ma ajuta careva cu ceva sfaturi asi fi recunoscator!! App seria 5 pe care il iau nu a mai fost pornit de mai bine de un an si are un suport la o rola rupt!! hai help putin inainte sa imi iau masinutza!!Ms mult!!
Link to comment
Share on other sites

Practic n-ai ĂŽntrebat nimic concret, prin urmare nu are nimeni cum să te ajute.

 

Eu n-aş cumpăra o maşină pe ĂŽncredere, aşa cum vrei tu să faci.

Dacă nu a mai fost pornită de aproape un an, să o repare ĂŽncât să poţi vedea cum funcţionează ĂŽnainte să o cumperi.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Practic n-ai ĂŽntrebat nimic concret, prin urmare nu are nimeni cum sĂŁ te ajute.

 

Eu n-aÂş cumpĂŁra o maÂşinĂŁ pe ĂŽncredere, aÂşa cum vrei tu sĂŁ faci.

Dacã nu a mai fost pornitã de aproape un an, sã o repare Încât sã poÞi vedea cum funcÞioneazã Înainte sã o cumperi.

 

 

pai ce sa te intreb concret???am ce!! am zis ca sunt planta la modelul asta!!Si masina e a unu fost vecin!! am vazuto ca mergea dar a fost plecat din tara,a venit si akum o vinde!!!aseara am incercat sa o pornesc dar pnm nu avea motorina si baterie!! am bagat motorina si i-am dat curent dar tot nu invartea!!cineva a zis sa caut o duba sa vina sa imi dea curent ca de la megan nici o sansa!! Asa cum am mai zis si repet eu am intrebat daca ma ajuta acreva cu niste mici detalii la care trebuie sa fiu atent inainte sa o iau!!(ex:"vezi ca boala lor e sa rupa rola aia!!" sau ceva de genul)si efectiv din spusele omului daca ii mai dau curent ar trebui sa porneasca!!!

Link to comment
Share on other sites

Practic n-ai ĂŽntrebat nimic concret, prin urmare nu are nimeni cum sĂŁ te ajute.

 

Eu n-aÂş cumpĂŁra o maÂşinĂŁ pe ĂŽncredere, aÂşa cum vrei tu sĂŁ faci.

Dacã nu a mai fost pornitã de aproape un an, sã o repare Încât sã poÞi vedea cum funcÞioneazã Înainte sã o cumperi.

 

Pai si daca nu cumpar o masina de la un prieten pe incredere atunci sa ma duc in targ sa incep sa cumpar de akolo una pe care nu o stiu!!!???

Link to comment
Share on other sites

FĂŁrĂŁ sĂŁ crezi cĂŁ trag concluzii cu privire la persoana ta, este oarecum infantil Âşi naiv sĂŁ cumperi maÂşini de la "prieteni" pe "ĂŽncredere".

 

Atunci când e vorba de bani, prietenii devin cei mai jegoºi oameni, iar dacã mergi pe Încredere, Þeapa ta aºteaptã imediat dupã colÞ.

 

Dacã vrei sã dai câteva mii de euro pe acea maºinã, mergi cu ea la un service de Încredere, verific-o atent ºi vezi dacã meritã sã o cumperi sau nu.

 

pai ce sa te intreb concret???am ce!! am zis ca sunt planta la modelul asta!!Si masina e a unu fost vecin!! am vazuto ca mergea dar a fost plecat din tara,a venit si akum o vinde!!!aseara am incercat sa o pornesc dar pnm nu avea motorina si baterie!! am bagat motorina si i-am dat curent dar tot nu invartea!!cineva a zis sa caut o duba sa vina sa imi dea curent ca de la megan nici o sansa!! Asa cum am mai zis si repet eu am intrebat daca ma ajuta acreva cu niste mici detalii la care trebuie sa fiu atent inainte sa o iau!!(ex:"vezi ca boala lor e sa rupa rola aia!!" sau ceva de genul)si efectiv din spusele omului daca ii mai dau curent ar trebui sa porneasca!!!

 

525tds nu este o motorizare prea reuÂşitĂŁ Âşi sunt Âşanse mari sĂŁ fie o maÂşinĂŁ destul de obositĂŁ.

 

Mai bine cauĂži un E39 525d, adicĂŁ model facelift cu common rail.

 

Este mai performant, mai fiabil Âşi vibreazĂŁ mai puĂžin.

 

MaÂşina aia poate avea alte probleme.

O puteai porni Âşi cu o Dacia 1300 dacĂŁ aveai cabluri bune, nu e nevoie de dube sau Saviem-uri.

 

525tds-urile au probleme cu pompa de injecĂžie.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 520d si ai dreptate in unele privinte......poate motorul de 2.0 si cei 136 de cai sunt prea putini pt o asemenea caroserie....dar nu inseamna ca nu merge masina.........si din punct de vedere al zgomotului asa este....este mai putin silentios din cauza pompei de injectie care nu are common rail.....dar eu am mers cu 230km/h.......prinde in lung dar ii prinde........oricum sunt foarte multumit de el ca model......full option ...dar nu pot sa zic ca nu as vrea un motor mai mare :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Fără să crezi că trag concluzii cu privire la persoana ta, este oarecum infantil şi naiv să cumperi maşini de la "prieteni" pe "ĂŽncredere".

 

Atunci când e vorba de bani, prietenii devin cei mai jegoşi oameni, iar dacă mergi pe ĂŽncredere, ţeapa ta aşteaptă imediat după colţ.

 

Dacă vrei să dai câteva mii de euro pe acea maşină, mergi cu ea la un service de ĂŽncredere, verific-o atent şi vezi dacă merită să o cumperi sau nu.

 

pai ce sa te intreb concret???am ce!! am zis ca sunt planta la modelul asta!!Si masina e a unu fost vecin!! am vazuto ca mergea dar a fost plecat din tara,a venit si akum o vinde!!!aseara am incercat sa o pornesc dar pnm nu avea motorina si baterie!! am bagat motorina si i-am dat curent dar tot nu invartea!!cineva a zis sa caut o duba sa vina sa imi dea curent ca de la megan nici o sansa!! Asa cum am mai zis si repet eu am intrebat daca ma ajuta acreva cu niste mici detalii la care trebuie sa fiu atent inainte sa o iau!!(ex:"vezi ca boala lor e sa rupa rola aia!!" sau ceva de genul)si efectiv din spusele omului daca ii mai dau curent ar trebui sa porneasca!!!

 

525tds nu este o motorizare prea reuşită şi sunt şanse mari să fie o maşină destul de obosită.

 

Mai bine cauţi un E39 525d, adică model facelift cu common rail.

 

Este mai performant, mai fiabil şi vibrează mai puţin.

 

Maşina aia poate avea alte probleme.

 

O puteai porni şi cu o Dacia 1300 dacă aveai cabluri bune, nu e nevoie de dube sau Saviem-uri.

 

525tds-urile au probleme cu pompa de injecţie.

 

Sa rezolvat peroblema am incarcat bateria si chiar a pornit foarte repede desi ma asteptam sa nu fie asa!! motorul suna mult mai mult decat OK.In afara faptului ca suportul de la rola de sus e rupt masina e chiar inregula,da si un geam si o usa care deja le-am gasit foarte ieftin si la culoare usa!!.clima merge pielea din ea e in stare buna deci eu zic ca am facut o afacere buna!! akum pnm dumnezeu cu mila daca apar probleme pe parcurs!!!doar nu mi-am luat seria 5 cu 0 km!!! :twoup:))=))

app eu am dat un E36 coupe pe ea deci tragetzi si voi concluzia daca am facut o afacere buna!!

Edited by Small_Burnout
Link to comment
Share on other sites

Ăi-am zis, n-ai de unde Âştii dacĂŁ turbina a fost schimbatĂŁ sau nu.

 

ExistĂŁ posesori de BMW diesel care au schimbat turbina pe garanĂžie la 30-50 000 km, alĂžii la 60-70 000 km.

 

E clar cĂŁ nu sunt toĂži idioĂži, deci nu e o problemĂŁ de exploatare.

 

deci dupa tine, ca sa te fac inteles, turbina nu tine mai mult de 100 k, iar daca tine, nu este cea originala, ci alta, care va cadea dupa cei 100 k ai sai. deci oricum ai da-o, tot nu tine mai mult de 100 k! ai un stil interesant de a-ti dovedi singur ca ai dreptate! interesant (ce nu face omu' cu un benzinar ca sa arate ca dieselul este inferior :twoup: )

 

Stiu ca veti sarii pe mine , dar se poate incerca motor mai mare pe benzina plus GPL :)

 

Scapi de grija turbinei , injectoarelor si restul ce pica la diesel.

 

Instalatiile GPL secventiale sunt foarte performante si daca vrei sa mergi pe benzina e dejuns sa apesi un buton!

 

Daca pui GPL pe masina poti da jos sigla BMW numai are nici un rost sa o tii acolo.

 

...un 550i cu GPL, DIN 2006...nu a stat mai mult de 10 zile pe mobile pana s-a vandut. unii "batrani" stiu sa se mentina tineri, in germania (cu un 550i). deci e mai degraba un complex al omului sarac (acela de a cheltui mult, atunci cand poate totusi economisi). gpl-ul e o problema de optiune si cu asta basta (in cel mai rau caz se poate spune ca "fura" 10-15 cp)..

Link to comment
Share on other sites

Is curios ce timp de accelerare are 550i GPL 0 - 100 KM. undeva 25-30 sec probabil :twoup: Sunt unii care cumpara asa ceva dar eu a-si prefera un motor pe motorina mai degraba in germania este economic ca se merg mult la drum intins si poti folosi cruise controlul parerea mea ca cine monteaza gpl pe bmw isi bate joc de masina daca a dispaut de pe mobile nu inseamna neaparat ca s-a vandut ! Turbinele nu cred ca sunt chiar asa de prost facute dar si modelele pe benzina au nu doar diesel. 535i/550i si nu cred ca e alta turbina decat cele pe diesel. Sunt multe care pica dar eu cred ca e vina soferului nu a turbinei.
Link to comment
Share on other sites

Is curios ce timp de accelerare are 550i GPL 0 - 100 KM. undeva 25-30 sec probabil :) Sunt unii care cumpara asa ceva dar eu a-si prefera un motor pe motorina mai degraba in germania este economic ca se merg mult la drum intins si poti folosi cruise controlul parerea mea ca cine monteaza gpl pe bmw isi bate joc de masina daca a dispaut de pe mobile nu inseamna neaparat ca s-a vandut ! Turbinele nu cred ca sunt chiar asa de prost facute dar si modelele pe benzina au nu doar diesel. 535i/550i si nu cred ca e alta turbina decat cele pe diesel. Sunt multe care pica dar eu cred ca e vina soferului nu a turbinei.

 

...in sfarsit cineva care se pricepe la cifre pe forumul asta: asa e - 550i, cu gpl, 0-100km/h in 2 zile jumate. m-ai lamurit... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ei, aberam nu imi pot imagina ca cineva care are bani sa cumpere si sa intretina o masina din aia ( mie si fica sa ma uit cat costa consumabilele minim necesare, discuri/placute/ulei/filtre/ chestii car se uzeaza ) da sigur e vorba de niste sume obscene, nu are bani sa puna combustibil care in afara e mai rentabil ca la noi costa tot atat insa nu se compara salariile deacolo. Inteleg sa pui GPL pe o masina modesta si cu care faci km multi, in curand vom avea M3 Cupe cu ulei de floarea soarelui drept combustibil. O masina nu este caracterizata doar prin consum la 550i chiar consumul e cea mai mica problema posibila daca consuma 25L/100km nu e foarte mult pt salariile din Germania dar e vorba de consumabile si intretinere care sunt f scumpe. Sigur ala care a cumparat-o ( daca a cumparat-o si n-a scos-o de rusine ) era roman. Acusi il vedem prin Romania cu ea si dupa 1-2 ani cand ii se rod amvelopele o vinde ca nu are bani sa-si ia altele.
Link to comment
Share on other sites

ei, aberam nu imi pot imagina ca cineva care are bani sa cumpere si sa intretina o masina din aia ( mie si fica sa ma uit cat costa consumabilele minim necesare, discuri/placute/ulei/filtre/ chestii car se uzeaza ) da sigur e vorba de niste sume obscene, nu are bani sa puna combustibil care in afara e mai rentabil ca la noi costa tot atat insa nu se compara salariile deacolo. Inteleg sa pui GPL pe o masina modesta si cu care faci km multi, in curand vom avea M3 Cupe cu ulei de floarea soarelui drept combustibil. O masina nu este caracterizata doar prin consum la 550i chiar consumul e cea mai mica problema posibila daca consuma 25L/100km nu e foarte mult pt salariile din Germania dar e vorba de consumabile si intretinere care sunt f scumpe. Sigur ala care a cumparat-o ( daca a cumparat-o si n-a scos-o de rusine ) era roman. Acusi il vedem prin Romania cu ea si dupa 1-2 ani cand ii se rod amvelopele o vinde ca nu are bani sa-si ia altele.

 

ai dreptate din nou...ce sens are s320 cdi...un fel de golf IV tdi, 90 cp. dragul meu, pe acest forum se pot auzi unele din cele mai mari aberatii legate de consum (cum ca daca motorul e mare, nu mai conteaza pentru nimeni consumul). de un lexus de 100 k euro cu motoare electrice ce spui (proprietarul mi se lauda cu un consum de 7 litri in oras, un tampit...mai ales ca isi pusese si parbriz cu senzor de oboseala :twoup: )...deci, fa un efort si incearca sa judeci limpede...sau macar pe aceeasi unda cu toti constructorii (care reduc consumurile de la o generatie la alta)...

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 520d si ai dreptate in unele privinte......poate motorul de 2.0 si cei 136 de cai sunt prea putini pt o asemenea caroserie....dar nu inseamna ca nu merge masina.........si din punct de vedere al zgomotului asa este....este mai putin silentios din cauza pompei de injectie care nu are common rail.....dar eu am mers cu 230km/h.......prinde in lung dar ii prinde........oricum sunt foarte multumit de el ca model......full option ...dar nu pot sa zic ca nu as vrea un motor mai mare :)

 

Faptul că maşina merge nu este suficient din perspectiva mea, sunt sigur că ţi-ar plăcea o motorizare mai mare.

230 km/h nu prinde real, e eroarea de bord.

Uită-te ĂŽn talon pentru viteza constructivă.

"Full option" nu există, ĂŽţi garantez că sunt cel puţin 10 opţiuni pe care maşina ta nu le are.

 

Sa rezolvat peroblema am incarcat bateria si chiar a pornit foarte repede desi ma asteptam sa nu fie asa!! motorul suna mult mai mult decat OK.In afara faptului ca suportul de la rola de sus e rupt masina e chiar inregula,da si un geam si o usa care deja le-am gasit foarte ieftin si la culoare usa!!.clima merge pielea din ea e in stare buna deci eu zic ca am facut o afacere buna!! akum pnm dumnezeu cu mila daca apar probleme pe parcurs!!!doar nu mi-am luat seria 5 cu 0 km!!! :)))=))

app eu am dat un E36 coupe pe ea deci tragetzi si voi concluzia daca am facut o afacere buna!!

 

E bine că ai luat maşina după cum sună motorul, diagnoza nu te-a interesat.

 

deci dupa tine, ca sa te fac inteles, turbina nu tine mai mult de 100 k, iar daca tine, nu este cea originala, ci alta, care va cadea dupa cei 100 k ai sai. deci oricum ai da-o, tot nu tine mai mult de 100 k! ai un stil interesant de a-ti dovedi singur ca ai dreptate! interesant (ce nu face omu' cu un benzinar ca sa arate ca dieselul este inferior :twoup: )

 

Nu este treaba ta "să mă faci ĂŽnţeles".

 

Ceea ce am zis eu nu reprezintă adevăr absolut, este doar o părere, iar excepţii pot apărea.

Ănsă, de cele mai multe ori, turbinele folosite pe E39 nu ţin mai mult de 100 000 km.

 

Nu vreau să arăt că diesel-ul este inferior, este doar o realitate cu privire la un anumit fapt, şi anume fiabilitate mai scăzută pe unele componente.

 

După mine, poţi avea Saviem, bicicletă Sputnik sau poţi folosi mersul pe jos, chiar nu mă interesează şi nu ĂŽncerc să te conving de nimic.

 

Acesta este un ghid al cumpărătorului, evitaţi discuţiile despre nemurire, fotbal, GPL, moralitate, politică şi alte lucruri offtopic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am primit azi o oferta de schimb cu masina asta: http://autovit.ro/bmw-520-C13006878.html si ar mai trebui sa-i cer o diferenta pana la 118D-ul meu [2005]...

Ciupanezu - vad ca spui sa nu ne luam in nici un caz 520D. Masina asta imi place ca e mare, are f multe dotari si arata bine. De asta am intrat si pe topicul asta sa vad ce-i cu motorizarea asta, ce consum are etc.

 

Pentru mine la o masina conteaza [pe langa starea amsinii evident] comfortul, dotarile, spatiul si consumul abia apoi sa mearga decent ca demaraj si viteza. Nu am nevoie nici sa ma lipeasca de scaun dar vreau sa ma pot baza pe ea in depasiri sau in panta sa nu ma rog de ea sa urce ori pe serpentine la munte etc. Am si un copil de 1 an deci n-am figuri de vitezoman. Fac drumuri lungi si merg destul si in oras deci conteaza mult si consumul [prefer sa hranesc copilul decat masina]. Ce consum are? Asta nu cere mult pe ea? ca am vazut si la 6000 dar si mai putin mai chele. care ar fi pretul ei corect?

 

 

Pffff... acu am vazut intr-o poza schimbatorul si astea au 5 viteze. Nu imi iau cu 5 viteze nici daca au ultra dotari... Nu stau sa merg turat cu el si sa faca zgomot.

Oricum cred ca ar fi util raspunsul pt altii.

Edited by tonyto333
Link to comment
Share on other sites

ma puteti ajuta si pe mine cu un rasp?? cum imi dau seama daca motorul meu este TDS sau D simplu? pe masina am badge 525d dar in anuntul de vanzare al masinii pe care eu am luat-o am vazut scris 525tds...exista vreo caracteristica vizibila? masina este an 2001 si putere 120kw stock
Link to comment
Share on other sites

Am primit azi o oferta de schimb cu masina asta: http://autovit.ro/bmw-520-C13006878.html si ar mai trebui sa-i cer o diferenta pana la 118D-ul meu [2005]...

Ciupanezu - vad ca spui sa nu ne luam in nici un caz 520D. Masina asta imi place ca e mare, are f multe dotari si arata bine. De asta am intrat si pe topicul asta sa vad ce-i cu motorizarea asta, ce consum are etc.

 

Pentru mine la o masina conteaza [pe langa starea amsinii evident] comfortul, dotarile, spatiul si consumul abia apoi sa mearga decent ca demaraj si viteza. Nu am nevoie nici sa ma lipeasca de scaun dar vreau sa ma pot baza pe ea in depasiri sau in panta sa nu ma rog de ea sa urce ori pe serpentine la munte etc. Am si un copil de 1 an deci n-am figuri de vitezoman. Fac drumuri lungi si merg destul si in oras deci conteaza mult si consumul [prefer sa hranesc copilul decat masina]. Ce consum are? Asta nu cere mult pe ea? ca am vazut si la 6000 dar si mai putin mai chele. care ar fi pretul ei corect?

 

 

Pffff... acu am vazut intr-o poza schimbatorul si astea au 5 viteze. Nu imi iau cu 5 viteze nici daca au ultra dotari... Nu stau sa merg turat cu el si sa faca zgomot.

Oricum cred ca ar fi util raspunsul pt altii.

 

Eu nu cred cĂŁ meritĂŁ pentru cĂŁ la aceeaÂşi bani gĂŁseÂşti 525d.

Iar 525d e pe common rail, e mai silenĂžios Âşi mai puternic, mai performant.

 

Diesel-urile astea oricum nu sunt maÂşini de vitezomani.

Iar din punctul meu de vedere, e mai sigurĂŁ Âşi mai utilĂŁ o maÂşinĂŁ pe care te poĂži baza ĂŽn depĂŁÂşiri Âşi la drum lung.

Puterea maÂşinii se simte mai ales ĂŽn regim extraurban.

 

Un 520d consumĂŁ 11% ĂŽn oraÂş, un 525d consumĂŁ ĂŽntre 12-14 ĂŽn funcĂžie de trafic.

 

Un E39 diesel poate costa Âşi 8-9000.

O maÂşinĂŁ ĂŽntreĂžinutĂŁ Âşi dotatĂŁ nu va costa 6000 €.

 

 

 

ma puteti ajuta si pe mine cu un rasp?? cum imi dau seama daca motorul meu este TDS sau D simplu? pe masina am badge 525d dar in anuntul de vanzare al masinii pe care eu am luat-o am vazut scris 525tds...exista vreo caracteristica vizibila? masina este an 2001 si putere 120kw stock

 

525tds nu s-a mai fabricat ĂŽn 2001.

 

Ai 525d (common rail).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.