Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

mersi Ciupanezu. Asta zicea ca i-a faut upgrade de soft si l-a facut de 180cp la bavaria...

 

SĂŁ-l ĂŽntrebi dacĂŁ a auzit de sindromul MĂźnchausen.

 

E o vrĂŁjealĂŁ ordinarĂŁ ceea ce Ăži-a zis.

Cei de la AB nu fac chiptuning, iar update-ul de soft nu dĂŁ putere ĂŽn plus.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Ciupanezu, foarte tare, ce sa mai! Forever thanx.

 

Scurt si la obiect: ATENTIE MARE, potentiali cumparatori, la acest auto:

 

http://autovit.ro/bmw-525-C13910810.html

 

Am vazut-o personal (Bucuresti 20 iunie) ; intr-adevar bijuterie (vizual, tehnic nu stiu, nu am testat-o) ! Trebuia sa o fi cumparat :twoup: :) ; cand l-am sunat pe fostul proprietar (vineri 25 iunie), mi-a spus ca s-a dat; initial cerea 8600E (pe autovit) si sigur o lasa la 8 mii si un pic. Afisa 215000Km, sau cam asa, oricum, peste 200000Km. Dupa cum vedeti, e pusa la vanzare de noul proprietar (din Ploiesti) cu 1000E mai mult, si, miraculos, cu 180000Km ; o fi mers inapoi in timp; magar!

Daca e sa o cumparati, masina e super (estetic) ; negociati la sange, avand in vedere ce v-am zis.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pai in primul rind as vrea un sfat de la tine in legatura cu un seria 520i E39.Mai exact imi doresc mult un bmw. am avut citeva ocazii sa ies cu un 318 benzina ,si desi era mai vechi la an decit masina mea era mult mai ager la drum , ma puteam baza in depasiri pe el. As vrea sa achizitionez un BMW 520i E39 cu 2000 CC de 150 CP intre sfirsitul lui 2000 pina in 2001 la sfirsit. Este asa ceva ,? sau sunt cele de 170 CP si 2200 CC ? pe scurt , vreau sa ies afara cu cineva sa-mi aduc unul intre 2000-2002 exact asa cum ti-am scris mai sus : 520i E39 2000 CC 150 CP echipat cu M54. As gasi modelul asta sau? Ca am inteles ca e mai reusit motorul asta M54 decit M52.Sau M54 e cel de 170 CP 2200 CC? te rog mult sa ma lamuresti si pe mine deoarece imi doresc mult un BMW seria 5. dami un sfat , ce sa fac?MULTUMESC ! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

pai in primul rind as vrea un sfat de la tine in legatura cu un seria 520i E39.Mai exact imi doresc mult un bmw. am avut citeva ocazii sa ies cu un 318 benzina ,si desi era mai vechi la an decit masina mea era mult mai ager la drum , ma puteam baza in depasiri pe el. As vrea sa achizitionez un BMW 520i E39 cu 2000 CC de 150 CP intre sfirsitul lui 2000 pina in 2001 la sfirsit. Este asa ceva ,? sau sunt cele de 170 CP si 2200 CC ? pe scurt , vreau sa ies afara cu cineva sa-mi aduc unul intre 2000-2002 exact asa cum ti-am scris mai sus : 520i E39 2000 CC 150 CP echipat cu M54. As gasi modelul asta sau? Ca am inteles ca e mai reusit motorul asta M54 decit M52.Sau M54 e cel de 170 CP 2200 CC? te rog mult sa ma lamuresti si pe mine deoarece imi doresc mult un BMW seria 5. dami un sfat , ce sa fac?MULTUMESC ! :twoup:

 

 

Din ce stiu eu M54 pe e39 sunt asa :

- de 2.2 L cu 170 cai si 210 nm cuplu - care are 'emblema' de 520i

- de 2.5 L cu 192 cai si 245 nm cuplu - 525i

- de 3.0 L cu 231 cai si 300 nm cuplu - 530i

:)

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

M54 este cel de 2.2 litri Âşi 170 cp.

 

N-are rost sĂŁ iei cu M52, este un motor inferior.

 

Un 520i din 2001 nu costĂŁ aÂşa mult.

DacĂŁ nu-Ăži permiĂži un E39 facelift, mai bine nu-Ăži iei E39.

O maÂşinĂŁ mai veche este ĂŽn general mai uzatĂŁ, deci vor apĂŁrea probleme tehnice mai des.

Link to comment
Share on other sites

salut! problema sta in felul urmator,am un bmw 520 d ,2001,250.000 km.Cand motorul functioneaza si AC este oprit cureau de transmisie dintre motor si fulia de la AC patineaza pe arborele motor,atunci cand pornes AC-ul functioneaza normal.ce parere aveti am probleme cu AC sau cureaua e de vina.e posibil sa functioneze norma,asa sa fie proiectat?
Link to comment
Share on other sites

E un sistem de preĂŽncĂŁlzire care arde combustibil pentru a ĂŽncĂŁlzi motorul.

Poate fi programat cu ajutorul unei telecomenzi pentru a porni la temperaturi scĂŁzute, ĂŽnsĂŁ porneÂşte automat la temperaturi scĂŁzute imediart dupĂŁ pornirea motorului pentru a ajuta motorul sĂŁ se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ mai rapid.

Link to comment
Share on other sites

da este o optiune pt bmw si numai, mai exista si sub o alta denumire sirroco (nu stiu daca am scris bine) si se refera la incalzire/racire fara a avea motorul pornit si care are avantajul de a fi programata sa porneasca la o anumita ora ori dintr-o telecomanda ori din meniul computerului de bord. sa zicem daca iarna/vara pleci la munca la ora 8 la munca si daca tu o programezi sa porneasca la ora 7:30 o sa ai caldura iarna/rece vara. Daca am gresit sa ma corecteze cineva.
Link to comment
Share on other sites

Ms, credeam ca ala e cercul ala cu parantezele alea intrerupte fara semnul exclamarii in mijloc

...acum m-am uitat mai atent si nu e chiar langa becul de la airbag, e urmatorul....

Edited by 77NFS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.