Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

nu ma refeream la motorizare. nu am nimic impotriva la tds. Apropo sa o stapanesti sanatos turmentatule.

Fiind inmatriculata la BG trag 2 concluzii:

1.Ori tipul a cumparat-o direct de la bg. ceea ce inseamna ca masina e la mana a ....

2.Fie a inmatric la BG sa scape de taxele astronomice de la noi ceea ce e un lucru bun pt proprietar.

Gandeste-te ca e inmatric pe firma sau pe pers fizica la bg, iar tu tb sa refaci actele cu pers de contact de la bg, fiind proprietarul in acte.(nu ma complic sa detaliez)

 

Faza cu faruruile aburite are o anumita explicatie. La farurile originale indif de masina sticla este lipita de carcasa farului( partea din spate) la cald fie cu div. agenti chimici fie cu mastic. Ideea e sa fie etansa lipitura. Daca lipitura nu e perfecta atunci exista posibilitatea sa iti intre apa in el (spre exemplu la spalatorie) sau sa faca condens. De aici si fenomenul de aburire. La farurile after market lipitura nu e perfecta, fiind facute pe ”genunchi”. Sau exista posibilitatea ca farurile sa fie crapate. Daca farurile nu sunt originale sau daca sunt crapate inseamna un singur lucru: faptul ca masina a fost lovita. Sunt multi care isi cumpara masina de ”fite” o tin o jumatate de an, 1an s.a.m.d., iar cand incep sa pice le vand.

Asa ca casca ochii mari si nu te bucura la gandul ca ai 5-ar la 2500E. Risti sa stai cu ea in garaj sau in service.

Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur. :)

N-am astfel de prejudecăţi sau idei preconcepute. :)

 

@Lucian Alex: Alea sunt faruri originale, doar că la farurile de prefacelift, sticla poate fi schimbată, nu sunt lipite, aşa cum este cazul farurilor de facelift.

 

Mă rog, aia cu farurile e tot o supoziţie, poate că ele nu au nimic, însă, dacă tot vrea să vândă maşina, putea să aibă grijă de aceste aspecte.

 

Probabil s-a gândit că a pus un preţ mic care-i va atrage pe cei fără prea mari pretenţii.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Aceste aspecte le-am vazut si eu la aceasta masina, dar din punctul meu de vedere sunt niste detalii nesemnificative pe care oricum urmeaza sa le schimb si asta consta in interior piele, volan m, faruri si stopuri facel, bara fata m sau facelift. Pentru mine conteaza sa fie tehnic ok si sa nu fi fost lovita, aceste lucruri o sa fie verificate intr-un service. Actele sunt ok, romanul este proprietar in acte, probabil are cetatenie. Rotile acestea vor fi pastrate pentru iarna, deci nu ma deranjeaza un capac lipsa, oricum le voi da jos pe toate, nu sunt adeptul lor. La capitolul caroserie eu zic ca arata bine, dar per total mai astept poate apare ceva mai bun, daca nu o sa merg personal in Germania sau Austria.
Link to comment
Share on other sites

Florin, ca sfat general, nu trebuie sa dai chiar tot bugetul disponibil pe masina, trebuie sa ai si un ban de rezerva pentru eventuale reparatii care vor aparea inevitabil la scurt timp dupa achizitie. E valabil la orice masina SH, din pacate in majoritatea cazurilor trebuie ceva mai mult decat combustibil la ele.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Un foarte bun comportament pe curbe il au si modelele mai modeste in motorizari, dar care sunt echipate cu suspensie M de asemenea. De ex. 530d / 540i au fix aceeasi bara stabilizatoare fata-spate (grosimea). Cam sperii eventualii interesati de e39 cu specificatia ta vis-a-vis de 535i si 540i - singurele e39 stabile pe curbe. Si-asa s-a cam dus vestea ca e39 e cam barcuta, tu ce faci? Tii cu ursul? :) Intr-adevar, cu suspensia stock non-sport e cam deranj pe viraje. Au avut loc multe accidente din cauza ca spatele a pierdut aderenta. Dar cea de M rulz :cool: Edited by bedwap
Link to comment
Share on other sites

N-am spus asta.

E39-urile cu motoare V8 sunt mai apropiate de M5 din punct de vedere al comportamentului dinamic.

 

Sigur cĂŁ Âşi celelalte E39-uri cu suspensie M sau sport sunt destul de ok ĂŽn curbe, ĂŽnsĂŁ suspensia stock e destul de slabĂŁ din acest punct de vedere, nu-Ăži permite sĂŁ iei curbe ĂŽn vitezĂŁ, doar mers ĂŽn confort.

Link to comment
Share on other sites

am si eu un e39 525d din 2002... tata a fost primul proprietar si nu a mers foarte mult cu el... are 130 si ceva de mii de km... acum il conduc eu si as vrea sa i schimb uleiul de la cutia de viteze (cand a cumparat masina cei de la bmw i au spus ca nu se schimba uleiu) dar eu nu prea cred asa ceva... ce ulei trebuie sa folosesc? (cutia este hidramata in 5 trepte)
Link to comment
Share on other sites

si eu m-am interesat de uleiul pentru cutie. Daca e cutie ZF si are eticheta verde,unde mai scrie lifetime oil,atunci uleiul este ESSO LT 71141 il gasiti http://www.starlubricants.ro/ro/produse/lubrifianti-auto/uleiuri-pentru-transmisii-automate/esso-atf-lt-71141 si costa 35 roni/litru inclus TVA.

Daca e cutie GM merge un ulei Texaco 7450 iar la zf cu eticheta neagra nu mai stiu sigur este un ulei Dextronic III,cam asa ceva.

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.