Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

pai treaba sta in felul urmator: daca are 110.000 km si carte service, sa nu fii sigur ca acea carte este adevarata.

acum:

 

1: 525d varianta facelift din 2003 are din fabrica 163 hp, poate este resoftata si dusa pana in 192 cai

2:depinde cum a fost folosita masina. daca o cumperi, nu strica sa schimbi uleiul din curie (nu ar terbui sa patineze si sa dea socuri)

3:nu vad din ce oras esti, bucuresti undeva ~13%, in afara cel mai putin cred ca ~8%

4: un test autorizat nu strica, + ca o sa afli si pretul pieselor care dau semne de oboseala.

 

depinde cum te descurci cu volan pe partea dreapta.

 

le: ai poze cu bmw-ul? sa vedem cat de FULL este :cool:

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Astazi cand l-am sunat sa-i zic ca merg Duminica dupa ea sa o iau, mi-a zis ca masina s-a vandut cu 3600 E....:(( Nu mai am poze, masina inca este pe site, nu cred ca pot publica site-ul. Imi pare foarte rau dupa ea, acuma ma orientez pe una din germania sa plec duminica sa-mi aduc personal. Dispun de 3000 de euro cu totul, m-am uitat la preturi intre 2200-2800 (sper sa mai scot ceva) si toate sunt cu motorizarile care sunt vizate ca "de evitat" pe acest forum (1996-2000, motorizari 520i 523i 528i foarte multe, 525td care nici nu vreau sa aud si 525tds,). Ce imi recomandati sa-mi iau in banii acestia, argumentez caci banii de inm si consumabile nu sunt din suma aceasta. Am mai gasit un 530d din 2000 dar este intr-o stare demna de luat in considerare, rugina, scaune rupte, zgariat, neingrijit + cutie automata si vreo 550.000km etc. nu as vrea doar sa ma gasesc in treaba si sa arunc banii aiurea, sa-mi iau un cotet, stiu ca ii o suma destul de mica....in banii astia nu ar mai trebuii sa fac mofturi, doar sa-mi spuneti care motor sa aleg din astea.....sunt din Botosani, nu prea circul urban, fac curse mici de 20-70 km, sunt tanar, am 20 de ani, imi place puterea dar nu prea o folosesc, viteza medie cu care circul este intre 60-120, deci nu sunt un vitezoman. Ast sfaturile voastre...
Link to comment
Share on other sites

Tinand cont ca dispui de maxim 3000 de euro, zic sa te orientezi spre un 520i.Nici nu te gandi la un TDS pentru ca sunt foarte puturoase si au multe "bube".520i eu zic ca este destul de acceptabil, cei 150 de cai zic ca sunt suficienti, impozitul nu este unul mare cum ar fi spre exemplu la un 525 TDS.Oricum, alegerea iti apartine.Uite aici un 520i frumos, pretul il mai poti negocia cu proprietarul: http://www.autovit.r...-C19689775.html Edited by AlinMotru90
Link to comment
Share on other sites

Astazi cand l-am sunat sa-i zic ca merg Duminica dupa ea sa o iau, mi-a zis ca masina s-a vandut cu 3600 E....:(( Nu mai am poze, masina inca este pe site, nu cred ca pot publica site-ul. Imi pare foarte rau dupa ea, acuma ma orientez pe una din germania sa plec duminica sa-mi aduc personal. Dispun de 3000 de euro cu totul, m-am uitat la preturi intre 2200-2800 (sper sa mai scot ceva) si toate sunt cu motorizarile care sunt vizate ca "de evitat" pe acest forum (1996-2000, motorizari 520i 523i 528i foarte multe, 525td care nici nu vreau sa aud si 525tds,). Ce imi recomandati sa-mi iau in banii acestia, argumentez caci banii de inm si consumabile nu sunt din suma aceasta. Am mai gasit un 530d din 2000 dar este intr-o stare demna de luat in considerare, rugina, scaune rupte, zgariat, neingrijit + cutie automata si vreo 550.000km etc. nu as vrea doar sa ma gasesc in treaba si sa arunc banii aiurea, sa-mi iau un cotet, stiu ca ii o suma destul de mica....in banii astia nu ar mai trebuii sa fac mofturi, doar sa-mi spuneti care motor sa aleg din astea.....sunt din Botosani, nu prea circul urban, fac curse mici de 20-70 km, sunt tanar, am 20 de ani, imi place puterea dar nu prea o folosesc, viteza medie cu care circul este intre 60-120, deci nu sunt un vitezoman. Ast sfaturile voastre...

sfat: dute si iati din germania, poti cumpara si de aici dar sa te astepti ca toate articulatiile sa cada destul de repede.

depinde ce vrei de la masina, eu totusi, posesor de tds, iti spun sa iti iei ceva benzina. nu ca tds-ul ar fi de evitat sau puturos, este o masina extraordinara, daca nimeresti una buna si o intretii corespunzator o sa te duca multi km fara probleme.

auto sub ani 2000 fii sigur ca au in jur de 500.000 km.

cumpara un 520i sau 525i.

bafta

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat la astea, am gasit cateva pe care am pus ochii, am mai gasit 523 170 cp sa inteleg ca ala ii M54 si 520 de 150 de cai ii M52 ? Sunt confunz in privinta asta...ca este 520i de 150 de cai si tot 520i cu motor de 2.2 de 170 cai ? M54 ? Care e diferenta de 523i cu motor de 2500 de 170 cai si 520i cu motor de 2.2 tot 170 cp.
Link to comment
Share on other sites

Intr-un final m-am decis, am tot cautat masina in banii astia si majoritatea par "obosite". Am vandut audile cu 3100 de euro, mi-am pus banii la ciorap si mai astept pana in toamna anului 2012 sa mai strang niste banutzi :D sa-mi iau masina mult visata, bmw 320CI E46 Coupe, an 2001-2003 shadow line, motor de 2.2 de 170 de cai. culoare Black, perdelute infoliate, grila black matt, trapa, paket M, jante, Matrix Mek Mirror de 18 inci, pleoape, xenon, stopuri pe led. Sper sa reusesc sa-mi iau bijuteria la care visez de 6 ani, pe atunci aveau niste preturi exclusiviste. Va multumesc pentru sfaturi si recomandari. :D

 

http://www.autovit.ro/bmw-323-C19802076.html Am luat leg cu proprietarul si mai lasa ceva, deci....ma incadrez in bani, ce parere aveti ? ca motorizare. aspect, merita ? Plss help sunt innebunit dupa acest model

Link to comment
Share on other sites

Intr-un final m-am decis, am tot cautat masina in banii astia si majoritatea par "obosite". Am vandut audile cu 3100 de euro, mi-am pus banii la ciorap si mai astept pana in toamna anului 2012 sa mai strang niste banutzi :D sa-mi iau masina mult visata, bmw 320CI E46 Coupe, an 2001-2003 shadow line, motor de 2.2 de 170 de cai. culoare Black, perdelute infoliate, grila black matt, trapa, paket M, jante, Matrix Mek Mirror de 18 inci, pleoape, xenon, stopuri pe led. Sper sa reusesc sa-mi iau bijuteria la care visez de 6 ani, pe atunci aveau niste preturi exclusiviste. Va multumesc pentru sfaturi si recomandari. :D

 

http://www.autovit.r...-C19802076.html Am luat leg cu proprietarul si mai lasa ceva, deci....ma incadrez in bani, ce parere aveti ? ca motorizare. aspect, merita ? Plss help sunt innebunit dupa acest model

 

Masina este superba, culoarea este foarte frumoasa, motorizarea este foarte buna, insa eu zic sa nu te incurci cu volan pe dreapta. dry.gif

Link to comment
Share on other sites

In primul rand felicitari pt topic,Ciupanezu

Pana acu ceva vreme nu i-am dat asa atentie,insa sunt in cautarea unui E39 si,se pare ca modelul cautat de mine se mentine la recomandari :)

conditiile mele sunt

facelift,2.0i sau 2.5i,normal ca e M54,cutie manuala,neaparat piele EXCLUS neagra

nu cred ca e un capat de tara cautarea unui model ca asta,adica nu ma arunc sa aibe scaune electrice sau volan electric,insa daca el are platesc in plus.si navigatie mare e binevenita.

cam stiu la ce ma inham,mi-au trecut prin mana si e34 diverse modele,si e32,si e31 850 cateva luni...insa masina mea de suflet este e12 ele din 77,520,cu motor m20 de e34,care,asa cum e acum,fara sonde lambda,imi consuma undeva la 12 oras si 9 afara,deci daca 525 e39 imi va lua la fel,sunt deja obisnuit.

navetist nu sunt,ca altfel imi luam poate 525d,si oricum as vrea sa fie o masina cat se poate de plimbari de week.

sincer,sg lucru care ma facea sa balansez intre 520 si 525 este impozitul,insa am aflta ca 2.0 facelift e de fapt 2.2,deci se apropie de 2.5 la taxe

nu vreau un kilipir,platesc pt o masina intretinuta si demna de pretul cerut.sunt sentimental de fel,si stiu ca voi tine ani buni un e39,nu imi fac planul mereu "frate cat oi mai lua pe el".am experienta e12-elui,in care de 6 ani incoa am bagat peste 5000e,si nu am pretentia sa mi-i recuperez vreodata.

Masina o iau pt mine,pt sufletul meu,si nu o sa ma opreasca vreodata gandul "mi-oi mai scoate io banii" atunci cand va fi vb sa schimb una alta sau sa ii adaug un kit oem,ceva jante mari bbs/dotz,etc sau alte accesorii...

Voi mai posta aici pe masina ce gasesc ceva interesant,caci nu ma grabesc prea tare,am masina,de fapt masini,astept sa gasesc ceva frumos,de preferat unul visiniu/vrede inchis sau albastru,modelul cu buza aia cromata pe portbagaj,si interior crem......hmmm deja salivez

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
In legatura cu motoarele din nikasil din perioada 95-97,credeti ca mai exista vreun astfel de motor pe vreun 5-er fabricat 1995-1997 si care sa se prezinte in stare de functionare buna?Cu alte cuvinte,e in continuare de preferat un 528i din 98 fata de unul din 96-97,pt a evita motorul din nikasil?Sau cu siguranta ca,daca un 528i din 96-97,il observi ca trage bine (motorul are compresia buna),sigur nu mai are pe el motorul original,ci unul din alt aliaj mai bun?
Link to comment
Share on other sites

Eu am motor 2.8 din '96 (ianuarie chiar... deci printre primele). Are 323k Km in bord si merge foarte bine. A avut niste probleme cu niste senzori si se mai aude cateodata la relanti un tacanit de tacheti, dar in rest merge perfect. Deci se poate.
Link to comment
Share on other sites

salut,...eu am un e39 2.0i nonfl din 97cu 270k km si sunt foarte multumit,nici eu nu ma asteptam sa fie asa ok,trage,consum ok in oras la mers frumos 8.5 si la mers mai sportiv am ajuns la 11,deci nu va lasati descurajati de multi km,benzinar si motoare pe nikasil,sincer:))singura problema care am avut o cu masina,mi s a dus rola de plastic de la geamu stanga spate,nu l mai ridica:P
Link to comment
Share on other sites

Merge bine in sensul ca merge rotund,silentios etc,dar are ceva vlaga pt cei 193cp de pe talon?

In afara de zgomotul de tacheti care apare uneori, e foarte silentios (ajuta si toba imensa). Merge rotund, si vlaga are destula. Asta are 193 cai, 280 Nm si diferential de 2,93. Comparativ cu fostul meu E34 525i 192 cai, 250 Nm si diferential de 4,45 (adica trebuia sa urce imediat in ture).... E39 asta e racheta. Si are si 200 cai in plus.

Si nu, nu era mort motorul pe E34, pur si simplu asta trage mai bine.

Link to comment
Share on other sites

salut,...eu am un e39 2.0i nonfl din 97cu 270k km si sunt foarte multumit,nici eu nu ma asteptam sa fie asa ok,trage,consum ok in oras la mers frumos 8.5 si la mers mai sportiv am ajuns la 11,deci nu va lasati descurajati de multi km,benzinar si motoare pe nikasil,sincer:))singura problema care am avut o cu masina,mi s a dus rola de plastic de la geamu stanga spate,nu l mai ridica:P

Inseamna ca la mers in afara orasului ai consum de 5% maxim 6% daca mergi agresiv.Este incredibil pt un motor in 6 pistoane.

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Kilograme, nu cai... Am scris gresit. :rolleyes:

Desi este mai mare in dimensiuni,e39 nu este neaparat mai greu.Asta pt ca s-a utilizat mult aluminiu la e39 spre diferenta de e34.Dupa datele tehnice, un 525i e34 are 1450kg iar un 528i e39,1475 kg.

 

http://www.autoevolution.com/engine/bmw-5-series-e34-sedan-1989-525i.html

http://www.autoevolution.com/engine/bmw-5-series-1995-528i.html

Link to comment
Share on other sites

Scuze pentru out off topic, dar am si eu o problema la un E39 2002 cu navi mkIV. Am reusit sa imi fac un DVD cu navigatie 2011 pe care l-am folosit de ma ibine de jumatate de an, iar zilele trecute m-am trezit ca m-i s-a blocat navigatia in sensul ca nu imi mai afisa nimic dar radio-ul raspundea la comenzi. Am oprit motorul si am repornit iar problema nu s-a rezolvat , dupa care am incercat sa scot DVD-ul din navigatie dar acesta nu mai vroia sa iasa nicicum. A doua zi cand am pornit masina afisajul navigatie a reaparut dar cu un alt de soft, mai vechi cred, iar functia gps navigation nu imi mai apare.

Prima problema e cum sa scot DVD-ul din navigatie, iar a doua e daca merita sa fac o resoftare, am gasit un soft v32.

rog un mesaj daca cunoaste cineva problema si ma poate ajuta.

Merci

Link to comment
Share on other sites

Referitor la greutatea modelului E39, al meu are masa proprie 1675 kg dar este echipat peste medie, probabil mai contribuie motorul (2.5d, se stie ca un diesel este mai greu) si cutia automata care este mai voluminoasa ca una manuala.

 

LE: Referitor la problema cu navigatia, se mai aprinde led-ul rosu de control atunci cand deschizi capota de la portbagaj? Daca da, asteapta pana se stinge si scoate borna de minus a bateriei, o conectezi dupa 1-2 minute pentru ca electronica masinii o mai ia razna uneori si s-ar putea sa revina. Daca nu functioneaza metoda sugerata de mine, mergi la o diagnoza si asa esti sigur ca nu pierzi timpul de pomana incercand diverse metode si pierzand timp pe forum pentru asta.

Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca la mers in afara orasului ai consum de 5% maxim 6% daca mergi agresiv.Este incredibil pt un motor in 6 pistoane.

am facut cu 75de litri 1200de km pe autostrada cand am adus masina din germania,...sincer nici eu nu credeam daca imi zicea cineva asa ceva,...dar asta e realitatea,

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor, sa incep cu inceputul, mi-am luat de curand, adica ieri un bmw 525 TDS de 143 de cai din 1997 varianta break, masina este full si arata f bine, in fine, la probe masina s-a comportat foarte bine, insa cand am venit spre casa cu ea, masina nu mai tragea la deal practic deloc in viteza a 4, chiar incetinea si eu eram cu pedala la fund, i-am dat viteza inferioara si a inceput sa urce acul de la temperatura, alta problema porneste grelut, dupa aproximativ 4-5 sec. tin sa mentionez ca,, cand intra turbo scoate ca si un suierat. E normal asa ceva ? va rog ajutati.ma repede ca nu mai am timp, cat inca ii in probe. mi-ar parea rau sa i'o inapoiez. optiunile de pea ea merg toate, arata bine, nu bate, este adusa recent.
Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor, sa incep cu inceputul, mi-am luat de curand, adica ieri un bmw 525 TDS de 143 de cai din 1997 varianta break, masina este full si arata f bine, in fine, la probe masina s-a comportat foarte bine, insa cand am venit spre casa cu ea, masina nu mai tragea la deal practic deloc in viteza a 4, chiar incetinea si eu eram cu pedala la fund, i-am dat viteza inferioara si a inceput sa urce acul de la temperatura, alta problema porneste grelut, dupa aproximativ 4-5 sec. tin sa mentionez ca,, cand intra turbo scoate ca si un suierat. E normal asa ceva ? va rog ajutati.ma repede ca nu mai am timp, cat inca ii in probe. mi-ar parea rau sa i'o inapoiez. optiunile de pea ea merg toate, arata bine, nu bate, este adusa recent.

suieratu e destul de ok,...si de pornire pot sa ti zic doar atat,...sensorul de la ambelaj,ala costa cam 70euro si poti sa l schimbi tu acasa,nu i chiar foarte complicat,...chestia mai naspa e,ca sunt 2senzori,...unu sus pe motor si unu jos,acuma sfatul meu e urmatorul,pune masina pe un tester sa vezi exact care senzor e defect sa nu i schimbi pe amandoi aiurea,bafta>

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.