Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

suieratu e destul de ok,...si de pornire pot sa ti zic doar atat,...sensorul de la ambelaj,ala costa cam 70euro si poti sa l schimbi tu acasa,nu i chiar foarte complicat,...chestia mai naspa e,ca sunt 2senzori,...unu sus pe motor si unu jos,acuma sfatul meu e urmatorul,pune masina pe un tester sa vezi exact care senzor e defect sa nu i schimbi pe amandoi aiurea,bafta>

 

multumesc de sfat dar de ce porneste greu doar la cald si nu trage ? astazi dimineata a pornit la sfert la rece....cand s-a incalzit dupa cativa km, problema veche, dupa 5 sec a luat'o.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

daca nu va pricepeti nu vorbiti aiurea....

 

TDS ul are probleme cu pornirea la cald ... majoritatea au sau vor avea pe viitor.E ceva cu pompa de injectie ... nu e asa simplu de reparat .

 

eu n-as mai lua tds nici sa ma bati !

 

 

dati si voi un search pe forum sa vedeti ce minuni gasiti ...

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Detin e39 525d automat si in Bucuresti consuma intre 12 si 16 consum la pompa, depinde de trafic. Un amic detine 530d automat si consuma cam la fel, iar la consum extern ar fi 6-6,5 mers 100-110 km/h si 8 la un regim 130-140 km/h cu depasiri in forta.

 

Inteleg deci ca nu e diferenta mare de consum intre 530d si 525d ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

O intrebare, nu stiu daca s-a mai discutat, ce diferenta de consum ii intre 525d manual si 525d automat(E39 163 CP)

am gasit in sf. la banii mei si is doua, una full si arat bine dar automata si una OK cat de cat, dar manuala. ambele le scot la <6000 EUR

 

Ca probleme, la cele manuale li se duce mai repede ambreajul?

vreo 2 anunturi am vazut in care vanzatorul specifica ca a schimbat ambreajul.

Link to comment
Share on other sites

daca nu va pricepeti nu vorbiti aiurea....

 

TDS ul are probleme cu pornirea la cald ... majoritatea au sau vor avea pe viitor.E ceva cu pompa de injectie ... nu e asa simplu de reparat .

 

eu n-as mai lua tds nici sa ma bati !

 

 

dati si voi un search pe forum sa vedeti ce minuni gasiti ...

intr-adevar, este o problema daca iti porneste greu la cald.

daca nu, nu o sa ai probleme.

eu, de cand am tds-ul, am peste 50.000 km si nu imi face figuri pompa de injectie.

 

pt a ajuta pompa (chiar daca ai si probleme, dar asta NU inseamna ca nu va pica la un moment dat), poti pune o valva unisens pe turul de la motorina inspre pompa, asta ca sa nu piarda presiunea din pompa .

 

daca nimeriti un tds ieftin dar cu probleme tehnice de genul, nu il luati, reconditionarea pompei de tds este undeva pe la 900 ron, una noua (daca se mai fabrica ) este mult mai mult.

 

daca nimeriti un tds in stare buna, eu zic sa il luati, este o masina f buna de tras, consumul nu este mic, mai ales pt. performantele ei.

in principiu este o motorizare buna .

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

salut...o intrebare care, cred, a fost pusa de o mie de ori...dar cateodata e nevoie de cineva sa iti confirme...

se merita un E39 din 2001-2002-2003 520 d? 136 cai. stiu ca e cam submotorizat...dar nu ma pot baga la un 525. probleme frecvente aparaute la motorizarea asta? am inteles ca nu este cu injectie common rail...deci un lucru bun.

voi ce ziceti ?

Edited by afumatu
Link to comment
Share on other sites

Asta cu submotorizatul e poveste,adica e submotorizat daca esti obisnuit numai cu 150cp+ , motorul e foarte bun pe E39,marele lui atuu e consumul urban ca pe extraurban recomand un 525d sau 530d dar daca te superi ii faci un chip tuning la 520d si gata ai si putere mai mare!
Link to comment
Share on other sites

salut...o intrebare care, cred, a fost pusa de o mie de ori...dar cateodata e nevoie de cineva sa iti confirme...

se merita un E39 din 2001-2002-2003 520 d? 136 cai. stiu ca e cam submotorizat...dar nu ma pot baga la un 525. probleme frecvente aparaute la motorizarea asta? am inteles ca nu este cu injectie common rail...deci un lucru bun.

voi ce ziceti ?

1: depide din ce intelegi tu submotorizat.

daca te crezi la curse, atunci si un 525 d va fi submotorizat. :thumbsup:

2: daca nu are injectie common rail nu inseamna ca este bine, cu injectie indirecta de motorina consumul este mai mare, common rail consumul este mai..."calculat"

3: ca probleme:pompa de motorina. cand schimbi filtrul de motorina gasesti pilitura in el. nu e lege, dar in principiu cam asa stau treburile.

Link to comment
Share on other sites

salut...o intrebare care, cred, a fost pusa de o mie de ori...dar cateodata e nevoie de cineva sa iti confirme...

se merita un E39 din 2001-2002-2003 520 d? 136 cai. stiu ca e cam submotorizat...dar nu ma pot baga la un 525. probleme frecvente aparaute la motorizarea asta? am inteles ca nu este cu injectie common rail...deci un lucru bun.

voi ce ziceti ?

 

 

Mai multe despre 520d -> http://www.bmwclub.ro/forums/topic/63729-bmw-520d-e39-2001/ :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ms frumos, util ce a scris tipul acolo... pana la urma este vorba de ce vrei si de ce iti permiti...adica am bani sa imi iau un 530d dar nu am bani sa il intretin si sa platesc taxele...pt un 520d ma descurc.si nu cred ca ne-am nascut in bmw ca sa vrem sute de cai...e ok 136 de cai pt mine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.