Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

  • 1 month later...

vreau shi yo manualul pt Seria 5 E39 dgd_danyel@yaghoo.com Merci mult !!!!

asi vrea sa-mi trimiti si mie pt 520d pe ,,danielrusanda@yahoo.com,, manualul mreciii .......

 

va intreb ce parere aveti de montarea asa numitei pedale inteligente la bmw a montat cineva asa ceva ,,Sprint Boostercod SBDD-401. Pretul este de 979 ,,lei reclama am gasit-o pe powertuning .....sau asa numitele dispozitive de economie la consum

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ieri am vazut masina personal. Arata bine pentru km ei si are niste dotari de nici clasa S nu avea la anii aia. In afara de faptul ca volanul trebuie refacut si scaunul de la sofer putin reconditionat masina nu are probleme mari. Repet, doar am vazut dar nu si condus. Farurile sunt la locul lor cat si bara. Eu zic ca cu un buget de max 1000 euro masina va fi unicat la anii ei si optiuni pe soselele Romaniei. Am vazut cinciare din 2007 facelift terminate la volan si scaune la km sub 200k. Un lucru e cert, nu mai exista calitatea de atunci si nu in ultimul rand sa te fereasca sa dea un d-asta peste tine pe strada ca te transforma in avarie totala. Pentru cine vrea un benzinar de exceptie cu dotari individual eu zic ca masina are un pret corect si cu siguranta nu are competitori vis a vis de dotari si aspect. Masina la vremea ei a fost lejer peste 50k euro.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare

vin si eu cu o intrebare

am un prieten care are un 525tds e39 din 98 pe bulgari

aum eu vreau sa il iau de la el

ce am observat eu si vreau sa imi spuneti voi pt ca nu sunt familiarizat cu dieselurile

masina porneste la sfert si la cald si la rece,are 330.000 km

1.e posibil sa ii fi facut el ceva de porneste asa repede?

2.roata din dreapta spate sta putin aplecata(adica mananca pe interior),este din bucsi ceva ori e facut praf bratul?

3.e posibil sa manance pana in 10% prin oras?(Craiova care nu este un oras super aglomerat)

4.cateodata cand debreiaza sa schimbe vitezele se aude ca un troncanit pe sub ea cam in dreptul scaunelor din fata

eu detin un golf3 pe romania, 1,6 cu gpl

ce ma sfatuiti

sa iau bmw pe bulgaria ori sa tin masinuta mea ?

Edited by dragosica
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Sunt un utilizator de BMW523i...2.5 170CP. an fabricatie '99 martie....negru ....pe unde n a sarit vopseaua :angry2: ...cu pachet interior M...fara piele .niste jante de M 18'' gen BBS din aceeasi era..anii 2000...ruleaza impecabil so far... si in rest niste rugina pe capacul portbagajului :rolleyes: placere de a sta intr un interior aproape impecabil.am punctat esentiale ...restu' de nimicuri nu intereseaza pariez...pe nimeni

as indrazni pun niste intrebari catre voi pasionatii si posesorii de BMW 5er de aici .... poate imi puteti da un sfat o parere...

1.ma apropii de un schimb de ulei...as accepta un sfat legat de renuntarea la CASTROL.... sooo expensive...alternative?incercand sa pastrez raport calitate pret ...nu alerg pe ieftineala...ah sa mentionez ca masina are 215000 km facuti afara ....ultimii 4000 sunt facuti in tara. e inca tanar motorul....

2.nu am nici o idee cand si daca au fost schimbate furtunele de la racire si restul....recomandarea stiu ca era 10 ani...antiimbatranire...a schimbat cineva toate furtunasele...si eventual cam ce costuri ar presupune...

3.legat de furtunase conectica ...etc...capacul de la filtrul de aer e crapat in vreo 2 locuri...dar bandajat cu ducttape de ala rezistent la caldura ...isi face treaba...dar ma gandesc sa caut unul nou...partea superioara.... a schimbat cineva asa ceva....?

4.conductele de alimentare de la rezervor inspre filtrul de benzina(partea neprotejata)....e ruginita rau...un capat la una dintre ele a cedat pe 10 cm langa filtrul de benzina si am improvizat cu un furtunas de carburant rezistent ....a schimbat cineva toate conductele acelea metalice?

5.n am reusit sa vad pe unde e rezervorul pt lichidul de frana. spre imensa mea rusine...... imi puteti la un schimb cat lichid intra/costuri( fara manopera)?

maruntisuri se gasesc mereu...astea imi vin acum...scz pt amatorismul postului...multumesc anticipat...respect!

Link to comment
Share on other sites

Vin si eu cu o intrebare care suna putin aiurea . :)

 

Exista vreo diferenta(ma refer la structura caroseriei)intre modelele non FL si cele FL la e39.Sau diferenta este strict pe partea estetica ?

Din cate stiu eu diferente sunt doar estetic si la motoare/partea electrica . Si intre cele Nfl e diferenta in functie de an . Din 1998 /08 s-au pus motorele dublu vanos , instalatia electrica e diferita fata de cele vechi..

 

salutare

vin si eu cu o intrebare

am un prieten care are un 525tds e39 din 98 pe bulgari

aum eu vreau sa il iau de la el

ce am observat eu si vreau sa imi spuneti voi pt ca nu sunt familiarizat cu dieselurile

masina porneste la sfert si la cald si la rece,are 330.000 km

1.e posibil sa ii fi facut el ceva de porneste asa repede?

2.roata din dreapta spate sta putin aplecata(adica mananca pe interior),este din bucsi ceva ori e facut praf bratul?

3.e posibil sa manance pana in 10% prin oras?(Craiova care nu este un oras super aglomerat)

4.cateodata cand debreiaza sa schimbe vitezele se aude ca un troncanit pe sub ea cam in dreptul scaunelor din fata

eu detin un golf3 pe romania, 1,6 cu gpl

ce ma sfatuiti

sa iau bmw pe bulgaria ori sa tin masinuta mea ?

 

Mai bine pastrezi golful .

 

1. TDS ul are probleme cu pornirea la cald mai devreme sau mai tarziu .

2. trebuie facuta geometria , vazut ce trebuie shimbat ...sunt o garamada de brate/bucse pe la puntea spate .

3.e posibil

4.pot fi multe cauze

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imi poate spune spune cineva de la ce turatie ar trebui sa se simta turbina la E39 520d?

 

Am mers azi cu unul in proba si mi se parea cam puturos, in sensul ca nu simteam zvac-ul ala specific turbo.Am avut doar motoare pe benzina, sunt lemn cand vine vorba de diesel de aia intreb.

 

 

P.S am fost la un mecanic, si spunea ca geometria lucreaza, insa nu a avut timp sa o conduca, o sa ma duc maine sa o urce pe elevator si sa faca un test-drive.

Link to comment
Share on other sites

520d de 136 de cai e o masina puturoasa. si cu sunca-n pod si cu botul uns (impozit versus performante) nu prea se poate.

Stiu asta, daca vroiam performante cautam 540i. Insa vroiam sa stiu daca totusi mi s-a parut sau e ceva in neregula... pe carfolio scrie ca turbina intra la 1750 de ture. Eu simteam ca tragea de la 2500 rpm, ca la benzina. Ma asteptam la altceva...

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, nu se compara, 6 cil e altceva, insa am gasit o ocazie ca sa spun asa.

 

O dadeam pe a mea la schimb+diferenta, e si de la mine din oras, deci era mai lejer...oricum cred ca o sa renunt la idee, am ramas un pic dezamagit...vroiam cuplu la turatii joase, insa o sa caut un benzinar in continuare, cel putin ala e rafinat...

Edited by ktL745
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi si masina intr-o stare tehnica si optica impecabila, as face un compromis si as lua un motor mic, insa nu e cazul la masina pe care am probat-o eu. Trebuie sa mai bag destui bani sa o fac sa arate si sa mearga cum vreau eu, in fine...

 

Mersi frumos de sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

salutare

vin si eu cu o intrebare

am un prieten care are un 525tds e39 din 98 pe bulgari

aum eu vreau sa il iau de la el

ce am observat eu si vreau sa imi spuneti voi pt ca nu sunt familiarizat cu dieselurile

masina porneste la sfert si la cald si la rece,are 330.000 km

1.e posibil sa ii fi facut el ceva de porneste asa repede?

2.roata din dreapta spate sta putin aplecata(adica mananca pe interior),este din bucsi ceva ori e facut praf bratul?

3.e posibil sa manance pana in 10% prin oras?(Craiova care nu este un oras super aglomerat)

4.cateodata cand debreiaza sa schimbe vitezele se aude ca un troncanit pe sub ea cam in dreptul scaunelor din fata

eu detin un golf3 pe romania, 1,6 cu gpl

ce ma sfatuiti

sa iau bmw pe bulgaria ori sa tin masinuta mea ?

 

1. Nu are sa ii faca sa porneasca mai repede, asculta avansul la pompa sa nu aiba vreun zgomot ciudat la injectie din capul hidraulic.

2. daca o singura roata e asa posibil sa fi dat cu ea intr o bordura stiu eu poate fii de la o bucsa pana la brat sau chiar fuzeta indoita numai pe elevator se vede.

3. este f posibil normal chiar daca este un diesel cu pompa simpla este un motor bunicel... si ca perfomante si consum. Fara talpa exagerata stiu eu vreo 7-8-9 in oras

4. Aici la fel pot fii multe de la timonerie pana la tobe care lovesc in cardan tot asa doar pe elevator se poate vedea

 

si la intreabare daca golful tau sau seria 5 nimeni nu iti poate raspunde depinde de ce capital dispui. fii sigur ca golful tau este de 10 ori cel putin mai ieftin de intretinut. de exemplu la a ta cu 10 mil ii faci motorul la asta cu 10 mil ii faci doar pompa de injectie... care asa cum zicea si colegul nu e exclus sa ii cada capul hidraulic. O astfel de masina vine cu cheltuieli mai mari dar si cu un confort tot de 10 ori mai mare decat golful tau. E ca si cum as intreba eu colegi daca sa imi iau un seria 7 sau un logan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.