Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

salut am si eu o problema cu un e39 din 2001 525 d am probleme la plecarea de pe loc apas pedala la maxim iar dupa astept cam mult ca sa isi ia elan si scoate fum negru.. iar cand masina e plina scoate foarte mult fum negru .. iam schimbat electrovalva de la turbina curatat galeria de admisie egr-ul iam schimbat debit metrul furtunasele de vacuum.. ce anume poate avea ? ma poate ajuta cnv ??? si mai are inca o problema in mers daca o accelerez mai tare si dau drumul brusc la pedala scade turatia motorului iar cand ajunge sub 1000 imi da o smuncitura ca si cum sar infrana..
Link to comment
Share on other sites

salut am si eu o problema cu un e39 din 2001 525 d am probleme la plecarea de pe loc apas pedala la maxim iar dupa astept cam mult ca sa isi ia elan si scoate fum negru.. iar cand masina e plina scoate foarte mult fum negru .. iam schimbat electrovalva de la turbina curatat galeria de admisie egr-ul iam schimbat debit metrul furtunasele de vacuum.. ce anume poate avea ? ma poate ajuta cnv ??? si mai are inca o problema in mers daca o accelerez mai tare si dau drumul brusc la pedala scade turatia motorului iar cand ajunge sub 1000 imi da o smuncitura ca si cum sar infrana..

Injectoarele le-ai verificat ?

Link to comment
Share on other sites

Va salut.

 

Am cheia de E39 din poza atasata.

Problema cue ea este ca nu mai pot sa deschid/inchid masina din butoanele puse pe cheie.

Am inteles ca nu are un acumulator in cheie, ci se incarca in momentul in care pui contactul.

Cu toate astea, cheia nu merge.

Imi puteti da cateva sugestii, sa rezolv aceasta problema?

 

Multumesc.

post-64066-0-61572800-1384592415_thumb.jpg

Edited by eMjoy
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Va salut.

 

Am cheia de E39 din poza atasata.

Problema cue ea este ca nu mai pot sa deschid/inchid masina din butoanele puse pe cheie.

Am inteles ca nu are un acumulator in cheie, ci se incarca in momentul in care pui contactul.

Cu toate astea, cheia nu merge.

Imi puteti da cateva sugestii, sa rezolv aceasta problema?

 

Multumesc.

 

Salut,

Am avut aceeasi problema nu poti rezolva decat daca deschizi cheia, si cheia trebuia taiata cu un cutter ca sa fie deschisa aceasta fiind turnata.

Eu am apelat la un specialist in chei si cu 50 de lei mi-a rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut am cumparat un bmw 520d din 2001 si am proble cu el, nu mai vrea sa porneasca am fost la mecanic o spus ca este pompa de injectie am trimis pompa la ploiesti la reparat si tot nu merge bine mecanicu zice ca a pus o bine la semne masina nu mai trage ,si porneste greu ,o zis ca avansu din pompa nu e reglat bine acuma nu mai porneste deloc ce ma indrumati sa fac. mersi mult
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Imi poate zici cineva daca calculatorul de ABS cod 0 265 225 001 este DSC sau ASC?

L-am avut montat pe masina dar nu stiu daca a fost cel care trebuie.

Masina am luat-o cu becurile ABS/DSC scoase din bord, si dsc-ul nu mergea, Am dus-o la reparat si au rezolvat ei ceva acolo, dar nu totul, adica totul era OK pana la 40km/h, apoi se aprindeau becurile in bord(dupa ce le-am lipit inapoi) si dadea o eroare de presiune. Pe tester arata ca se schimba valoarea la presiunea in momentul in care apasam pedala de frana.

Am dus masina la alt service, care mi-a stricat de tot calculatorul.

 

Acum nu stiu daca eroarea de persiune este din cauza la pompa de abs, sau din cauza ca o fi pompa de ABS de pe alt model de calculator, poate cel cu con 002.

 

Ma poate ajuta cineva cu sfaturi?

Vreau sa cumpar un calculator SH si nu stiu ce cod sa caut.

Link to comment
Share on other sites

Va salut.

 

Am cheia de E39 din poza atasata.

Problema cue ea este ca nu mai pot sa deschid/inchid masina din butoanele puse pe cheie.

Am inteles ca nu are un acumulator in cheie, ci se incarca in momentul in care pui contactul.

Cu toate astea, cheia nu merge.

Imi puteti da cateva sugestii, sa rezolv aceasta problema?

 

Multumesc.

 

salut, aia nu e carcasa originala. nu ai nevoie sa o tai cu cutterul, se deschide f usor daca departezi un pic marginile intre ele. acumulatorul ti-l poate schimba un electonist, deoarece e lipit pe placa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, sunt un nou posesor de BMW 520I e39, din 1996, am observant in unele poze ca in bordul masini sunt martori de usa deschisa, lichid parbriz,faruri, stopuri. La mine in bord nu apar acesti martori,este cumva model-ul prea vechi sau am eu probleme cu martorii din bord? Si inca ceva de 2 zile nu mai functioneaza pompa de spalare faruri si parbriz, stie cineva unde este siguranta? Mentionez ca in momentul actionarii manetei de la stergatoare nu se aude nimic. Edited by Cristian80
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce tip de bord ai.

 

Daca ai display-ul lung nu ai pictogramele respective.

 

In caz ca nu merg unele lumini sau daca ai usa deschisa etc. apare martor de eroare pe display sub forma de text.

 

Display-ul lung este OBC mare, iar cel mic este numit OBC mic.

 

Verifica in primul rand furtunasele. Probabil ca ti s-a spart vreunul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.