Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

E39 520d de 136 cp nu este un motor cu common rail.

 

Common rail exista pe E39 doar pe motorul M57. Adica pe E39 525d si 530d.

 

N-ai de unde as stii ce trebuie schimbat neaparat. Depinde de masina pe care o vei cumpara. Unele necesita o investie mai mare, altele una mai mica.

Ar trebui sa ai vreo 2000 euro pentru piese in afara de pretul de achizitie al masinii. Sau macar 1000 euro.

Link to comment
Share on other sites

E39 520d de 136 cp nu este un motor cu common rail.

 

Common rail exista pe E39 doar pe motorul M57. Adica pe E39 525d si 530d.

 

N-ai de unde as stii ce trebuie schimbat neaparat. Depinde de masina pe care o vei cumpara. Unele necesita o investie mai mare, altele una mai mica.

Ar trebui sa ai vreo 2000 euro pentru piese in afara de pretul de achizitie al masinii. Sau macar 1000 euro.

 

si 520d 136cp este M47? Acesta e codul motor intreg? stiam ca este ceva de genu:m47D20, sau M47D10.. nu sunt sigur. daia intreb.poate zic o prostie.

Si daca asa e, care e diferenta?

Link to comment
Share on other sites

si 520d 136cp este M47? Acesta e codul motor intreg? stiam ca este ceva de genu:m47D20, sau M47D10.. nu sunt sigur. daia intreb.poate zic o prostie.

Si daca asa e, care e diferenta?

 

Da, motorul de pe 520d are codul M47 D20. Are 100kW/136 cp și este fĂŁrĂŁ common-rail.

A, și doar 4 cilidri :no:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si 520d 136cp este M47? Acesta e codul motor intreg? stiam ca este ceva de genu:m47D20, sau M47D10.. nu sunt sigur. daia intreb.poate zic o prostie.

Si daca asa e, care e diferenta?

 

Da, e M47.

 

M47D20 inseamna motor M47, D de la diesel si 20 pentru ca are 2 litri.

 

Daca era un motor pe benzina, s-ar fi numit M47B20.

 

Mai bine cumperi un E39 525d facelift. Mult mai ok din toate punctele de vedere.

163 cp, motor mult mai silentios si mai fiabil.

136 cp reprezinta destul de putin pe caroseria de E39.

Link to comment
Share on other sites

Da, e M47.

 

M47D20 inseamna motor M47, D de la diesel si 20 pentru ca are 2 litri.

 

Daca era un motor pe benzina, s-ar fi numit M47B20.

 

Mai bine cumperi un E39 525d facelift. Mult mai ok din toate punctele de vedere.

163 cp, motor mult mai silentios si mai fiabil.

136 cp reprezinta destul de putin pe caroseria de E39.

da stiu ce zici...dar si taxele sunt super enervante.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut, am un E39 530D 184cp automat. Este o super masinuta sunt tare incantat de ea. De ceva timp am observat urmatoarea problema. Cand plec de pe loc usor are un mic zornait metalic timp de 1 sec si dispare dupa. Acest zgomot se aude bine dimineata la prima plecare de pe loc, dupa 1-2 min nu mai zornaie nimic. Se mai aude pe decelerare usoara, cand merg pe strazi intre masini incet in frana usoara de motor. Am fost la un amic mecanic si se aude din zona cutiei automate dar nu imi dau seama de unde. Aveti o recomandare in aceasta privinta ?
Link to comment
Share on other sites

Eu am un Bmw E 39 520i fabricatie 08/1996.Masinuta trage super nu are scurgeri sau alte probleme.Singura problema este la clima si anume:Pornesc clima si in habitaclu nu se intampla nimic.Conductele ingheata pana la parbriz,compresorul functioneaza dar in habitaclu nu se intampla nimic.Acelasi lucru este valabil si la caldura.Ce piesa ar putea fi de vina?Am inteles ca este un modul cu niste tepi care trebuie inlocuit ,asta a spus cel de la care am achizitionat masina.Daca puteti sa ma ajutati in problema aceasta cu niste sfaturi va multumesc si fac si cinste cu o bere cand treceti prin Valcea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, am un E39 530D 184cp automat. Este o super masinuta sunt tare incantat de ea. De ceva timp am observat urmatoarea problema. Cand plec de pe loc usor are un mic zornait metalic timp de 1 sec si dispare dupa. Acest zgomot se aude bine dimineata la prima plecare de pe loc, dupa 1-2 min nu mai zornaie nimic. Se mai aude pe decelerare usoara, cand merg pe strazi intre masini incet in frana usoara de motor. Am fost la un amic mecanic si se aude din zona cutiei automate dar nu imi dau seama de unde. Aveti o recomandare in aceasta privinta ?

 

Acelasi zgomot il aveam si eu pe 193cp automat. Am schimbat tot felul de piese, insa pana la urma s-a dovedit separatorul de ulei rupt si atingea in vibrochen. Am scos catalizatoarele, am schimbat volanta si cutia, am schimbat turbina, role, vascocuplaj. Pot spune a costat ceva si a durat pana am identificat problema.

La masina se auzea zgomotul in accelerare si in franare ca si cum o tabla ar atinge de ceva. Tabla era separatorul de ulei iar acel ,,ceva" era vibrochenul. Am descoperit problema cand am schimbat senzorul de nivel minim ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, am un E39 530D 184cp automat. Este o super masinuta sunt tare incantat de ea. De ceva timp am observat urmatoarea problema. Cand plec de pe loc usor are un mic zornait metalic timp de 1 sec si dispare dupa. Acest zgomot se aude bine dimineata la prima plecare de pe loc, dupa 1-2 min nu mai zornaie nimic. Se mai aude pe decelerare usoara, cand merg pe strazi intre masini incet in frana usoara de motor. Am fost la un amic mecanic si se aude din zona cutiei automate dar nu imi dau seama de unde. Aveti o recomandare in aceasta privinta ?

 

La mine problema a fost racordul flexibil de la evacuare, la 900-1000 rpm intra in rezonanta si zornaia, schimbat cu alt racord flexibil si rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

Buna. Sunt nou pe forum, am achiziționat si eu de curand un bmw e39, 520i.Vreau sa cer cateva pareri,sau sugestii pt problemele mele:

1.Cum repar pixelii morti din display. Am display din acela lung,cu computer de bord. Daca schimb tot bordu cu ceasuri rezolv problema?

2.Am geamuri electrice doar pe fața, si as vrea sa pun si pe spate pt ca fețele de usi sunt schimbate, si au butoane.Din experienta voastrĂŁ de ce piese am nevoie? Oare sunt trase fire in usi?

3.Am rradiocasetofon business, am si magazie de cd,dar as vrea sa schimb cassul cu un cd, pt aspect mai mult. Scot casul pun cd si funcționeazĂŁ fara probleme?? (cd original bineĂŽnțeles)

4.Daca vreau sa pun display mare cu navigație am nevoie de toatĂŁ cablaraia pana in spate sau firele sunt trase? In cazul in care o pun o sa imi meargĂŁ si functiile cu consumul, sirocol, telefon si restul?

DeocamdatĂŁ atat, si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Rog administratorii sa mute postarea unde trebuie. Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

4.Daca vreau sa pun display mare cu navigație am nevoie de toatĂŁ cablaraia pana in spate sau firele sunt trase? In cazul in care o pun o sa imi meargĂŁ si functiile cu consumul, sirocol, telefon si restul?

DeocamdatĂŁ atat, si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Rog administratorii sa mute postarea unde trebuie. Mulțumesc!

 

Pe lângĂŁ display ĂŽți mai trebuie modul tv, calculator navigație, amplificator radio (bm24 sau bm54 - ĂŽn funcție de display-ul 16:9 sau 4:3), eventual senzor gps (la display-ul 4:3)...

Ăn orice caz, nu ai nici un fir deja existent pe mașinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Urmeaza sa achizitionez un set de jante pe 18 cu ET 20 si 8,5j.Puteti sa imi spuneti cu ce marimi de anvelope pot sa le echipez?Sa fie aceeasi marime.Nu ma intereseaza sa iasa mult in exterior.235/45 sau 245/45?Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut! Am primit cadou in Bmw 520i 96' si de curand am schimbat pompa de apa, garnitura chiloasa, termostat si vascocuplajul!! Dar cand merg cu ea la relantiu dupa 5-10 minute mi se incalzeste apa si daca merg la relantiu la fel!! ce ar trebui sa schimb sa nu mai am problema asta!! in restu merge, trage bine motoru da am probleme cu apa.
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am primit cadou in Bmw 520i 96' si de curand am schimbat pompa de apa, garnitura chiloasa, termostat si vascocuplajul!! Dar cand merg cu ea la relantiu dupa 5-10 minute mi se incalzeste apa si daca merg la relantiu la fel!! ce ar trebui sa schimb sa nu mai am problema asta!! in restu merge, trage bine motoru da am probleme cu apa.

 

Apa trece de 90 de grade? Problema exista si inainte de schimbarea pieselor de mai sus?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

 

As aprecia daca m-ati putea ajuta cu un sfat legat de o masina pe care as vrea sa o achizitionez in urmatoarea perioada. Este vorba de un e39 520d de 136 de cai putere. Vroiam sa va intreb ce necesita schimbat la el neaparat cand il cumperi sh si la ceva km, ca nu mai gasesti la 100k km. Motorul stiu ca e common rail, ceea ce e bine, bmw-urile astea seria 5, aveau niste motoare proaste alea care era tds, corect? dar aici nu cred ca se pune problema ca 520d 136cp a fost facut intre 2000 si 2003 daca nu ma insel.

 

Cam asta ar fi problema mea si poate puteti sa imi oferiti o parere.

Am zis sa postez aici ca sa nu mai fac alt topic :)

 

ms mult

F a o verificare atenta a masinii, in special suspensie. Nu este necesar sa mergi la vreun service de renume. esential este un mecanic bun si deschis la minte, adica sa faca diferenta intre o bucsa rupta si una elastica cam cum sunt cele de la bratele inferioare de la e 39. in rest atentie la scurgerile de ulei, si cel mai important, unul din lucrurile pe care le omit multi, verifica returul de ulei de la turbina, evident pe sub masina in partea dreapta ammotorului. este un furtun panzat dar care este musai sa l cumperi original.NU CUMPARA ALTCEVA. din cauza temperaturii ,presiunii si contactului cu uleiul este neaparat sa fie un cauciuc de buna calitate pe care il gasesti numai pe o componenta originala, cu stanta BMW pe ea. iti spun ca am incercat o gramade de piese, pe principiul tot cauciuc este , doar nu s facute pe garla. ei nu. aici nu merge, risti ca la viteze mari, sa crape acel crampei de furtun si sa pierzi uleiul. te las pe tine sa ti imaginezi ce se poate intampla. Succes !

Edited by sorinn p
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
buna ziua. cred ca sunt cel mai nou posesor de e39 525 d dintre voi. am o mare problema si nu ii dau de capat. masina pornea perfect , 2 secunde la cheie si pornea. intro dimineata am obs ca porneste mai greu( o secunda intarziere) , a doua dim la fel ... la 3-a dimineata nu mai porneste defel. am incerct sa o pornesc cu spray si a pornit perfect . am mers cu ea aprox 2 ore in full gazz , la un moment dat imi indica in bord injection fail si se opreste in drum. de atunci nici pomeneala sa mai porneasca. precizez c masina e aut, nu o pot trage, vine motorina la filtru si iese din filtru .motorul invarte de zici ca isi ia zborul. nu vrea nici in ruptul cheii sa porneasca . HELLLP ME
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.