Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

  • 1 month later...

Original size:

205/65 R15 e stock?

 

Cu siguranta.

Asa a venit a mea din fabrica si asa o tin momentan. Singur diferenta care o vad intre 15 si 16 este aspectul sa fiu sincer.

Performantele dinamice au ramas la fel, cel putin pentru mine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut!

am adaugat de curand in parcare alaturi de bravul E46 sedan un E39 touring 520d din 2003, asa ca am sarit pe topicul de E39. Evident, am de facut mici ajustari pe ici pe colo, ca la orice masina de ocazie, intre care cea mai deranjanta in momentul asta este piesa de pe luneta cu tot cu strgator si butonul de deschidere a lunetei(lipsa buton si lipsa stergator...rupt cred)...spun deranjanta pentru ca m-am tot uitat pe la dezmembrari pe unde aparea un touring si dupa ce ca sint mai rare, luneta era data de mult. Cunoaste cineva, pe altcineva (sic!) ce dezmembreaza masina asta si inca mai are butonasul cu stergator? Optional, as dori sa stiu care este un pret pentru farurile cu angeleyes galben, cele originale de fabrica, modelul FL, semnale albe.

Multumesc anticipat, orice indrumare este binevenita.

cu stima, claudiu t.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor !

 

Am si eu o problema destul de delicata cu motorasul meu... este vorba despre un 520d e39 136 cp an 2000... de curand am gasit ulei in borcanul cu antigel si am dus termoflotul la verfificat... spre surprinderea mea termoflotul este bun... si colac peste pupaza am facut cu masina in starea asta un drum de austria si fara nici o problema... nu a crescut temperatura apei mai mult de 90 de grade... motorul nu este stropit cu gram de ulei... ce ar putea fi ? Precizez ca motorul nu mananca ulei doar ca s-a facut putin lenes dar asta din cauza turboului pentru ca da semne de oboseala.

 

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare la toți.

Am cumpĂŁrat un bmw e39 2.2 benzina an 2002 km 240000 și consuma foarte mult ulei. Când am cumpĂŁrato iam facut schimb de ulei castrol 5w40 și ĂŽmi consuma 2-3l cam la 500-600km pierderi de ulei exterioare nu se vĂŁd motorul trage destul de bine. Singura simToma care o are este ĂŽn timpul mersului sau ĂŽn staționare câteodatĂŁ nu tot timpul scoate fum albastru spre alb și ĂŽntrerupe un pic dupĂŁ care ĂŽși revine . Aspirație ĂŽn motor este când scot bușonul de umplere la ulei se simte vacumul și motorul ĂŽși schimba comportamentul un pic. Am desfĂŁcut toate bujiile și am gĂŁsit ulei pe bujie la pistonul 1 și pistonul 5 celelalte bujii erau uscate și aveau un pic de calamità pe ele. Va rog sa ĂŽmi dați un rĂŁspuns cei care știu despre ce este vorba. Ar putea fi dus dus segmenți? ???? Sau semeringuri supape??? Mentionez faptul ca ĂŽnainte am avut un bmw e34 520i 150cp timp de 5 ani și consuma 1l la 6000km avea 230000km și nu scotea fum deloc.

Va mulțumesc! !! Orice informație e binevenIta ca sa știu la ce mĂŁ astept😔😔😔😔

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare.

Problema mea sta asa.Am cumparat un E39 an 99 cu martorii ABS si ASC aprinsi.Mi am zis ca nu i o problema mare,vreun sensor ceva,se rezolva usor,insa nu i chiar asa de simplu vad.

Concret,am inlocuit toti 4 sensori cu altii noi,stearsa eroarea pe tester,s au aprins din nou.

Am comandat alt modul abs,cu seria ....001 cum am pompa,l am montat s au stins martorii,dupa 300 metrii s au aprins din nou.

Mers la tester si lipsa semnal dr fata,am inversat sensorii fata si la fel sensor dr fata.Drept urmare am inlocuit si rulmentul,avand acea banda magnetica uzata,presupun.La fel,martorii s au stins,in 200-300 metrii s au aprins din nou.

Am trimis si reparat modulul abs original,l am montat si am reusit sa sting martorii.Abs functioneaza perfect.

Acum insa,cand apas frana la viteze mici,sub 20 km/h,am un sunet sacadat mecanic,metalic,ca si cum ar atinge dintii de la abs intre ei si simt si in pedala aceste lovituri.Intra abs ul la viteza mica,sub 20 km/h.La viteze mari nu exista aceasta problema,totul functionand perfect.

Din start cad placutele,discurile,caciucurile,pt ca atunci cand abs ul nu functiona masina rula perfect,fara nici un zgomot sau trepidatie.

Deci ce poate fii? Ca deja m a zapacit sa fiu sincer.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Va salut pe toti!

Va rog sa ma ajutati si pe mine in rezolvarea unei probleme.Detin de 3 ani un e39 520d/2001 care nu mi-a facut nicio problema pana ieri.La o plecare de pe loc fortata cu frana de mana trasa,incercand astfel sa verific ambreiajul care mi se parea ca patineaza,motorul a murit.Deci,ambreiaj inca bun.Necazul este ca nu mai vrea motorul sa porneasca absolut deloc in urma acelui soc intervenit la plecarea de pe loc.Invarte fara sa porneasca.Am verificat pompa din rezervor,sigurante...altceva nu mai stiu.Are cineva ceva sugestii,pareri?

Multumesc...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Ma intereseaza achizitia unui e39 530i

 

Mai jos va atasez link cu anuntul.

 

Ce parere aveti, sunt originale dotarile?

 

BMW 530i fßr 8.700 EUR bei mobile.de: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240872295

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240872295

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ma intereseaza achizitia unui e39 530i

 

Mai jos va atasez link cu anuntul.

 

Ce parere aveti, sunt originale dotarile?

 

BMW 530i fßr 8.700 EUR bei mobile.de: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240872295

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240872295

 

 

Salut

Arata bine din poze si e ok la dotari . Cere VIN-ul pentru a verifica dotarile sunt din fabrica sau retrofit.

La finalul anuntului scrie ca masina face obiectul unei finantari la care inca mai are de plata deci e posibil sa nu aiva brief-ul mare . Fara brief-ul respectiv nu o sa poti inmatricula masina in Romania . Primeste actul respectiv la 2-3 sapt dupa ce achita integral masina . Mult noroc

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

avem un e39 (2000) touring cu navi (mk2), display (4/3) si tv.

am inlocuit mk2 cu mk4 , am identificat cablul care vine de la antena gps si ajunge in modul ( intre cele 2 amortizoare de spate).

am scos acel modul si urmarind cablul ( care trebuie sa ajunga in mk4) acesta se indreapta in partea din fata , pe sub bancheta in dreptul cal-ului.

a mai desfacut cineva asa ceva ?

cum fac ca acel cablu sa ajunga la mk4 ( aripa stanga spate )?

unde este localizat modulul radio ( banuiesc ca am in dotare bm24) ? deoarece ( in aripa din stanga avem box cd , mk4 si amplificatorul ) ,(in aripa drepata avem subwoofer ) si ( intre amortizoare am gasit modulul tv si cel de gsm ).

 

Multumesc,

Edited by bluewave
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut bĂŁieți sunt nou aici . Am și eu o problema la un M5 e39 . Nu se mai vĂŁd bine pixelii de la bord . Ar cineva idee dacĂŁ in București poate rezolva cineva problema aceasta ? Va mulțumesc !

 

Mulțumesc foarte mult pentru informație . Se adeverește ca posesorii de Bmw sunt frați . Mulțumesc ĂŽncĂŁ o data !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.