Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Salut bĂŁieți sunt nou aici . Am și eu o problema la un M5 e39 . Nu se mai vĂŁd bine pixelii de la bord . Ar cineva idee dacĂŁ in București poate rezolva cineva problema aceasta ? Va mulțumesc !

Intentionam sa iti recomand pe cineva care m-a rezolvat pe mine cu problema asta si cu altele, acum cateva zile.

Cautand insa numarul de telefon din anuntul de pe Olx, am constatat ca este vorba de aceeasi persoana.

Tot ce pot sa mai spun este ca mi-a rezolvat problema impecabil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut Grup ! Ma ajuta si pe mine cineva cu marimile exacte la cauciucurile ce le pot pune pe jante de 18 ? Vreau pareri doar de la cei in cunostiinta de cauza ! Masina e un E39 an 2003 Touring ! Multumesc !

Pe jante de 18 style 32, 8j/9j am dimensiunile 235/40/18 fata cu 265/35/18 spate

Link to comment
Share on other sites

Va salut. De o luna sunt in posesia unui e39 sedan din '96, cu motor 2500 benzina, cutie automata tiptronic.

Toate bune si frumoase, pot sa spun ca sunt incantat de masina, mai ales ca e una in care "un nebun" de prieten al meu, vechiul proprietar, a bagat peste 10 mii de euro in restaurarea ei. Nu trec in revista ce s-a facut la ea, ca nu ma crede nimeni.

Prietenul meu a constatat ca nu are timp de ea, pentru ca foloseste un Mercedes ML si mi-a vandut-o mie cu un pret pe care iar nu il spun ca nu ma credeti.

Chestia e ca, neobisnuit fiind cu consumul in oras al unui asemenea motor(care merge de altfel impecabil) ,am ramas totusi surprins cand am constatat ca ajung cu el la 20%. Ok, ma asteptam la un 15-16%, dar nu cumva 20 e cam mult, chiar si pentru Bucuresti ? Gresesc cumva ?

Link to comment
Share on other sites

Va salut. De o luna sunt in posesia unui e39 sedan din '96, cu motor 2500 benzina, cutie automata tiptronic.

Toate bune si frumoase, pot sa spun ca sunt incantat de masina, mai ales ca e una in care "un nebun" de prieten al meu, vechiul proprietar, a bagat peste 10 mii de euro in restaurarea ei. Nu trec in revista ce s-a facut la ea, ca nu ma crede nimeni.

Prietenul meu a constatat ca nu are timp de ea, pentru ca foloseste un Mercedes ML si mi-a vandut-o mie cu un pret pe care iar nu il spun ca nu ma credeti.

Chestia e ca, neobisnuit fiind cu consumul in oras al unui asemenea motor(care merge de altfel impecabil) ,am ramas totusi surprins cand am constatat ca ajung cu el la 20%. Ok, ma asteptam la un 15-16%, dar nu cumva 20 e cam mult, chiar si pentru Bucuresti ? Gresesc cumva ?

 

 

Stai linistit ca imediat o sa se gaseasca comentatori, ca lor le consuma masina 9-10 l in oras, o sa-ti dea idei ca sunt sondele lambda duse, etc. etc.

 

Fabricantul la modelul tau, da un consum de 16 l in oras. As fi si eu curios sa vad o masina care consuma cat da fabricantul!; inca nu am intalnit asa ceva. Tu trebuie sa tragi singur concluzia.

 

Daca un e46 FL automat din 2004, motor de 1995, consuma in oras intre 13-15 L , cat ai vrea sa-ti consume agregatul tau, cu motor de 2,5 si fabricatie 1996? La masina ta asta e consumul, intre 18-20 in oras.

 

Daca vrei sa-l pastrezi, sfatul meu este sa-i pui instalatie gpl, altfel o sa te usture la buzunar. :rolleyes:

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, multumesc.

Si apropo, catalizatoarele sunt noi.

Sigur ca vreau sa o tin, stiu ca anul de fabricatie nu e incurajant, dar masina asta a suferit transformari cu o multime de piese noi, ca era pacat sa nu iau. Probabil ca o sa-i pun gaz, desi nu depasesc 10 mii pe an, din care, cam jumate pe autostrazi.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, multumesc.

Si apropo, catalizatoarele sunt noi.

Sigur ca vreau sa o tin, stiu ca anul de fabricatie nu e incurajant, dar masina asta a suferit transformari cu o multime de piese noi, ca era pacat sa nu iau. Probabil ca o sa-i pun gaz, desi nu depasesc 10 mii pe an, din care, cam jumate pe autostrazi.

Gata, maine sunt programat la Supergaz Virtutii pentru instalare.

Link to comment
Share on other sites

Gata, maine sunt programat la Supergaz Virtutii pentru instalare.

 

Ce instalatie vrei sa montezi pe masina? Ai grija ce montezi ca a ta este cu cutie automata. Eu am patit-o cu un e46 automat, stiu ce vorbesc.

 

Cei mai buni sunt la Vernesti Buzau.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Ce instalatie vrei sa montezi pe masina? Ai grija ce montezi ca a ta este cu cutie automata. Eu am patit-o cu un e46 automat, stiu ce vorbesc.

 

Cei mai buni sunt la Vernesti Buzau.

Nu pun linkul, pentru ca nu stiu daca am voie.

Asadar:

Unitate Electronica de control ZENIT PRO

 

Calculatorul ZENIT PRO este produs de AUTRONIC ITALIA la cele mai inalte standarde tehnologice de noua generatie, fiind special construit pentru autoturisme din clasa superioara pentru motoare cu 4, 6 sau 8 cilindri;

Calculator “ECU” este creierul instalatiei, fiind componenta cea mai importanta;

Unitatea electronica ZENIT PRO OBD este dotata standard cu modul de autoadaptare in functie de OBD-ul autoturismului , nefiind necesar nici un reglaj ulterior dupa montajul si calibrarea instalatiei GPL.

Carcasa si conector de 48 PINI inchise ermetic (AIRPROOF);

Procesor de ultima generatie – JAPONIA cu tehnologie “DOUBLE MEMORY”

Comutator secvential automat de la benzină la gaz;

Unitatea de control GPL proceseaza semnalele primite de la calculatorul masinii si controleaza fiecare injector individual similar injectoarelor corespunzatoare pe benzina

Trecerea automata de la regimul de pornire pe bezina la cel pe GPL la indeplinirea conditiilor de start;

Comutare automata de pe gaz pe benzina daca rezervorul de gaz se goleste;

Functie de pornire de urgenta direct pe gaz, in cazul ca rezervorul de benzina este gol;

Software de diagnoza si setare, interfata cu calculatorul asigura depanarea eficienta in service cu posibilitatea de update firmware la ultimele versiuni de software;

Posibilitate de calibrare timpi de injectie in functie de plaja de turatii;

Compensare de presiune – atat pentru temperatura gazului cat si pentru cea a vaporizatorului, asigurand fluxul de putere dorit in regimuri dificile;

Instalatia GPL Zenit PRO are in componenta reductorul Gurtner sau reductorul Vito, in functie de puterea autoturismului.

Reductor GURTNER BLACK

 

Este fabricat in Franta, compania avand o experienta in domeniul GPL de peste 50 ani, cu marca de omologare R-67

Acopera o gama larga de puteri;

Produs special pentru motoare puternice;

O instalare simpla cu un sistem patentat;

Nu creste presiunea de lucru a reductorului in decelerare sau cand motorul este la ralanti;

O foarte bună stabilitate a presiunii de ieșire (nu are nici o intarziere în accelerare sau decelerare pentru a asigura placerea sofatului).

Injectoarele GPL

 

Injectoarele Hana reprezinta o solutie tehnica performanta pentru autoturismele de noua generatie, fiind gestionate de catre calculatorul Zenit PRO OBD, oferind dozarea optima de GPL, asigurand astfel, functionarea optima a motorului.

Rezistenta superioara la vibratii si caldura avand conditia de selectie a cantitatii de combustibil.

Injectoarele GPL HANA sunt produse sub un control strict de calitate si sunt comercializate peste tot in lume

Viteza de raspuns mult mai rapida comparabila cu injectoarele de benzina.

Consumul de combustibil mai redus cu 15 % fata de instalatiile GPL existente, performantele autorurismului fiind nealterate la functionarea pe GPL.

Zgomot redus in functionare, o excelenta rezistenta la vibratii si temperaturi, o viteza de raspuns mult mai rapida, comparabila cu injectoarele de benzina.

Multivalva TOMASETTO

 

Multivalva Tomasetto AT02 este omologata în conformitate cu regulamentul european 67R-01

este prevazuta cu sistemele de siguranta prevazute in regulament : indicator de nivel, supapa de presiune, supapa de supraumplere

4600 lei

Edited by Radu-S
Link to comment
Share on other sites

Nu pun linkul, pentru ca nu stiu daca am voie.

Asadar:

Unitate Electronica de control ZENIT PRO

 

Calculatorul ZENIT PRO este produs de AUTRONIC ITALIA la cele mai inalte standarde tehnologice de noua generatie, fiind special construit pentru autoturisme din clasa superioara pentru motoare cu 4, 6 sau 8 cilindri;

 

 

Succes, eu am avut activitati neplacute cu zenit pro pe e46 automat, de aceea iti spun. Adica mergea destul de bine, dar aveam probleme la schimbatul vitezelor, nu le schimba cum trebuie si imi intra cutia in avarie+ check engine aprins.

 

Zenit pro a fost a doua instalatie, prima a fost un Stag 300 premium. Masina nu mergea bine, ba tragea, ba se ineca, numai probleme am avut un an de zile.

 

Acum am montat un BRC plug&drive de 3 ani si pot sa-ti spun ca merge excelent, nu se simte nici o diferenta intre benzina si gaz. Oricum este alegerea ta.

Link to comment
Share on other sites

Da, nu stiu ce sa zic. Cumnatul meu a montat tot la ei, una la fel pe un Nissan Murano automat cu un motor de 3500 si merge impecabil de un an.

 

Da, dar la tine este cutie automata. :thumbsup: Eu iti spun ce am patit eu. Oricum am primit banii inapoi de la fiecare, si-au demontat instalatiile si asta e.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Da, dar la tine este cutie automata. :thumbsup: Eu iti spun ce am patit eu. Oricum am primit banii inapoi de la fiecare, si-au demontat instalatiile si asta e.

Pai am spus, "Murano automat", deci ca la mine.

Multumesc insa de sfat, o sa fac maine o discutie pe tema asta cu cei care monteaza instalatia, pentru ca aspectul asta nu il cunosteam.

Edited by Radu-S
Link to comment
Share on other sites

Pai am spus, "Murano automat", deci ca la mine.

Multumesc insa de sfat, o sa fac maine o discutie pe tema asta cu cei care monteaza instalatia, pentru ca aspectul asta nu il cunosteam.

 

 

Da, discuta cu iei pe tema asta si asa ai o siguranta mai mare.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Va salut. De o luna sunt in posesia unui e39 sedan din '96, cu motor 2500 benzina, cutie automata tiptronic.

Toate bune si frumoase, pot sa spun ca sunt incantat de masina, mai ales ca e una in care "un nebun" de prieten al meu, vechiul proprietar, a bagat peste 10 mii de euro in restaurarea ei. Nu trec in revista ce s-a facut la ea, ca nu ma crede nimeni.

Prietenul meu a constatat ca nu are timp de ea, pentru ca foloseste un Mercedes ML si mi-a vandut-o mie cu un pret pe care iar nu il spun ca nu ma credeti.

Chestia e ca, neobisnuit fiind cu consumul in oras al unui asemenea motor(care merge de altfel impecabil) ,am ramas totusi surprins cand am constatat ca ajung cu el la 20%. Ok, ma asteptam la un 15-16%, dar nu cumva 20 e cam mult, chiar si pentru Bucuresti ? Gresesc cumva ?

 

mie (525i dar o generatie mai vechi, E34) imi ia 15-17 in oras. dar e mai usoara, e manuala, si mie nu-mi prea place sa merg cand e aglomerat (insa nici s-o menajez). nu mi se pare mult 20, depinde extrem de mult de talpa fiecaruia, probabil daca te chinui o scoti la 17, dar merita 3 litri (15 lei) diferenta per 100km? e totusi BMW in 6 cilindri.

Link to comment
Share on other sites

In regula, instalatia din descriere a fost montata.

Nu am facut prea multi kilometri cu ea, vreo 20 prin Bucuresti, insa pana acum a mers impecabil.

Nu simt nici o diferenta de putere in sens negativ, am testat toate modurile cutiei, auto, sport si manual.

Poate e Placebo, dar am senzatia ca motorul e un pic mai silentios si parca merge mai rotund la relanti.

Alte lucruri, pe masura ce apar.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Sunt nou pe forum (sper ca postez ok si unde trebuie) si recent mi-am achizitionat mult doritul BMW e39 520i pachet M. Am citit pe net ca se pot repara pixelii morti din bord. As dori sa fac asta, desi nu cred ca sunt in stare, plus ca nici timpul nu imi permite. Este cineva pe forum care face aceasta "operatie"? As dori niste informatii, va rog!

 

P.S.: tin sa precizez ca masina este din 2002 (nu stiu daca are vreo relevanta in ceea ce priveste problema pixelilor morti)

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Sunt nou pe forum (sper ca postez ok si unde trebuie) si recent mi-am achizitionat mult doritul BMW e39 520i pachet M. Am citit pe net ca se pot repara pixelii morti din bord. As dori sa fac asta, desi nu cred ca sunt in stare, plus ca nici timpul nu imi permite. Este cineva pe forum care face aceasta "operatie"? As dori niste informatii, va rog!

 

P.S.: tin sa precizez ca masina este din 2002 (nu stiu daca are vreo relevanta in ceea ce priveste problema pixelilor morti)

Pe pagina anterioara e o discutie legata de subiect, cu numar de telefon, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna ziua ! Imi puteti face o recomandare pentru un E39 ? Doresc sa cumpar o masina comfortabila si relativ discreta, iar E39-ul 520d al unui prieten pare a fi o masina decenta. Am condus-o, iar in afara de directia unpic cam grea comparativ cu ce am mai condus, per total sunt multumit.

Intrebarea mea este, merita saltul de la un 520d la un 525d ? As prefera sa evit 520d-ul, avand in vedere categoria sociala majoritara care a condus si conduce in continuare 318i,320d, 520d, X5, volan pe dreapta, numere pe Bulgaria..

De asemenea, imi puteti spune orientativ cam cat costa intretinerea la un 520d, respectiv 525d ? Bugetul meu anual pentru intretinere ar fi undeva la 2.000 de euro si este important sa stiu daca imi permit o asemenea masina sau nu.

Va multumesc mult !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

O intrebare legata de suspensie.

 

De vreun an asa constat ca suspensia spate la touring e cam rigida. M-am tot gandit, documentat, pana la urma am schimbat arcuri, amortizoare, bielete (astea nu aveau legatura dar erau proaste). Si efectiv suspensia e inca rigida comparativ cu fata. Mai urmeaza sa fac teste, sa bag vreo 50kg in portbagaj sa vad daca se schimba rigiditatea.

Sau asa fac majoritatea touringurilor? N-am apucat sa conduc alta.

 

PS Am citit pe undeva ca ar putea fi bucsile de la puntea spate, care ar fi vreo 4 in total, insa daca erau ele duse, ma gandesc ca deplasarea era mai moale si mai proasta, nu rigida.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.