Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Oricum gasesti pe Italia preturi mai bune ca pe Germania. Un 530d, ala de 184CP, pana in 2000, il gasesti de pe la 6000euro. Ar trebui sa-ti gasesti unul chiar bun la banii de care dispui, modelul cu 193CP, dupa 2001. Daca te poate ajuta fratele tau e si mai bine, nu te grabi si poti gasi masina buna. Mai nasol o sa fie cu asigurarea. La masina aia, o sa platesti pe la 1000Euro pe an si asta un pret bun. Depinde pe cine e facuta asigurarea: gaseste pe una in varsta, fara accidente, femeie. Iti va scadea semnificativ costul. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Salut.Asta e primul meu post pe acest forum.Am un 520i decembrie 99 cu 217.000 de km la bord.Masina nu are cine stie ce dotari.Am aer conditionat (nu climatronic), radio-casetofon, si cam atat :-).Voiam sa va intreb daca se poate cumpara si atasa un display TV de pe alta masina dotata cu asa ceva, sau sunt mai multe de modificat decat sa il cumpar si sa il pun acolo.

 

Apropo...asta e masinutza mea (cenzurat pt reclama)

Link to comment
Share on other sites

Salut.Asta e primul meu post pe acest forum.Am un 520i decembrie 99 cu 217.000 de km la bord.Masina nu are cine stie ce dotari.Am aer conditionat (nu climatronic), radio-casetofon, si cam atat :-).Voiam sa va intreb daca se poate cumpara si atasa un display TV de pe alta masina dotata cu asa ceva, sau sunt mai multe de modificat decat sa il cumpar si sa il pun acolo.

 

Apropo...asta e masinutza mea (cenzurat pt reclama)

Pe langa ecran, ai nevoie de TV tuner (~400 euro) si de cablaj.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat e standardul la E39, pt ca am vazut ca locul unde ai putea pune un MP3 player sau un DVD este atipic. Unde bagi caseta sau cd-ul este ff ingust iar comenzile la cass sau cd este marimea standard pt mp3 player auto. Din cauza asta, exista niste placi adaptoare. Daca ai stii marimea acelui locas, ai putea cauta pe Germania un DVD player cu tv tuner inclus care sa se potriveasca in acel loc. Costa pe la 200-300Euro.

La 300Euro gasesti DVD player cu tv tuner de la Xomax, cu ecran retractabil. Marimea dispozitivului e la fel ca a unui mp3 player.

Dar trebuie sa te interesezi exact ce se potriveste la masina, abia apoi sa vauti ce-ti place.

Link to comment
Share on other sites

RECOMANDARI, PE MODELE

 

 

- 525i (2000-2003) este o alegere potrivita daca doriti performante destul de bune insa va si intereaseaza intr-o anumita masura consumul de benzina. La 192 cp se comporta excelent pe autostrada si in oras, motorul de 6 cilindrii in linie este o mangaiere pentru urechea

oricarui pasionat auto.

 

Poti sa spui mai multe despre E39-525i(2000-2003)...?

Link to comment
Share on other sites

Insa asa strici tot interiorul, solutiile non-OEM nu sunt deloc estetice.

Stii cumva dk pe o masina k a ta merge Mag cd de E46 (orig)?

Nu cred ca se potriveste.

Magazia de E39 merge si pe E38 si X5 dar pe E46

RECOMANDARI, PE MODELE

 

 

- 525i (2000-2003) este o alegere potrivita daca doriti performante destul de bune insa va si intereaseaza intr-o anumita masura consumul de benzina. La 192 cp se comporta excelent pe autostrada si in oras, motorul de 6 cilindrii in linie este o mangaiere pentru urechea

oricarui pasionat auto.

 

Poti sa spui mai multe despre E39-525i(2000-2003)...?

 

Pai ce pot sa spun, o masina destul de rapida, un motor fiabil si echilibrat, face toti banii..

 

Consumul este de ~18% in oras..

 

Insa daca as avea de ales intre un 525i si un 530i, l-as alege pe cel din urma datorita performantelor superioare si consumului identic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
M-am decis sa scriu un Ghid al Cumparatorului pentru E39 deoarece fiind deja un model foarte popular a devenit foarte atractiv si cautat datorita deprecierii cauzate de aparitia seriei 5 E60 si E60-ului facelift.

 

Insa principalul motiv pentru care vreau sa scriu acest ghid este ca sunt fan E39 de de multa vreme si mi se pare unul dintre cele mai frumoase modele BMW din toate timpurile.

 

Este o masina excelenta, fapt afirmat de multe reviste auto printre care si Top Gear care au numit-o "cea mai buna masina din clasa sa", clasa din care mai fac parte printre altii, MercedesE-klasse si Audi A6.

In clasa sa, E39 n-are concurenta.

 

Informatiile pe care le voi scrie se bazeaza atat pe experienta mea de 1 an de posesor de E39 535i cat si pe documentatia pe care am facut-o, si inainte si dupa achizitionarea masinii mele, pe multe site-uri de specialitate si pe unele forumuri din afara.

 

Orice critica sau intrebare este binevenita!

 

PROFILUL CUMPARATORULUI

 

Cel mai important cand cumperi o masina premium la mana a doua este de a fii pregatit financiar pt a o intretine corespunzator.

Achizitia masinii este mult mai simpla decat intretinerea in sine.

 

Costurile de intretinere sunt ridicate insa si satisfactia de a fi posesor de E39 este mare atata timp cat iti permiti intretinerea si alegi de la inceput o motorizare pe masura puterii financiarecat si a scopului pt care cumperi masina.

 

Cel care cauta E39 vrea in primul rand o masina de lux care sa fie o imbinare intre confort si sportivitate intr-o anumita masura in functie de motorizare, si este atras de design-ul deloc demodatat al seriei 5 E39, dar si de dotarile pe care le are E39 si pe care multe masini care se fabrica inca nu le au.

 

Insa pentru a avea un E39 cumparatorul trebuie sa fie pregatit sa intretina masina corespunzator, cei care vor sa-si ia E39 doar pentru a iesi in evidenta si nu sunt pasionati de marca BMW in general, n-ar trebui sa cumpere un E39 pt ca nu se vor bucura de el.

 

Cei care sunt multumiti de E39 pe termen lung sunt cei pe care nu-i intereseaza doar sa ajunga de la A la B ci si cum ajung, iar pentru asta sunt pregatiti sa investeasca pe masura in masina.

 

Este foarte important ca in momentul achizitiei sa aveti cel putin 2000 de euro in plus pentru a rezolva diferitele probleme pe care masina le poate avea, si pentru schimbarea consumabilelor, rolelor si intinzatoarelor.

 

Posesorul de E39 difera de posesorul de seria 3, avand nevoie de mai mult spatiu interior, confort si dotari de lux, pentru care sacrifica un pic din sportivitate, avand in plus pe langa avantaje si un consum putin mai mare datorat greutatii mai mari

fata de seria 3.

posesorul de E 39 trebuie sa aiba in primul rand bulan k sa nu dea de vreo masina proasta avand in vedere k nu o mai gasesti noua.eu am de 2 ani jumate un E 39 2.5 d si chiar dk am luat-o la 150000 dar reali n-am avut nici o problema. In schimb am prieteni care au luat-o la "70-80000" si masinile au cazut dupa ce au intrat in tara. au bagat mana adanc in buzunar le-au facut, le-au vandut si nu mai vor bmw cat or trai. deci primul bmw iti poate baga microbul in piele sau nu..

Link to comment
Share on other sites

degeaba tot dam exemplu pe aia de la top gear pt k aia nu merg cu ea zi de zi si nu ii vad toate problemele si calitatile. la aia conteaza prima parere, cum se comporta si poate iau si o spaga k sa faca reclama la unele... eu iubesc E39 si dupa parerea mea e cel mai fumos si cel mai fiabil bmw si cred k datorita lui a evoluat bmw-ul asa de mult in ultimii ani. pai stopurile cu dungi led sunt acum pe toate astea noi si angel eyes la fel.

 

Nu e vorba doar de noroc, daca o verifici complet la un service ca lumea sau la reprezentanta, e clar ca sansele de a lua teapa sunt mult mai mici.

 

Deasemenea este important sa ceri si sfaturi, sa te documentezi...

poate sa fie ceas masina si ti se duca un senzor ceva, sa nu observi si ala sa distruga altele si altele.. si in plus dk o aduci de afara nu stiu cati se duc cu ele sa le verifice acolo asa k se uita la ea, le place si o cumpara. dupa aia cum are norocul fiecare

 

Eu personal cand mi-am luat-o de afara nu stiam nimic despre masina. m-am dus cu gandul sa imi iau alfa 166 3.0 dar m-am suit in asta si am zis k nu vreau alta masina.mi-a placut tot la ea, sunetul ala de diesel 6 in linie, nu ca la 4 care e zgomotos, si felul cum tragea. dar nu ma pricepeam la motorul ei prea bine si am luat-o asa pe incredere. eu n-am avut probleme dar cunosc cazuri de asta spuneam pt k intotdeauna daca iti pica o masina cu tronc nu te mai intereseaza riscurile pe care le aduce si o cumperi chiar dk stii k mai bagi bani in ea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba doar de noroc, daca o verifici complet la un service ca lumea sau la reprezentanta, e clar ca sansele de a lua teapa sunt mult mai mici.

 

Deasemenea este important sa ceri si sfaturi, sa te documentezi...

Eu zic ca e vorba 80% de noroc si 20% capacitatea fiecaruia in a aprecia o masina vizual si in cativa km de test.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba doar de noroc, daca o verifici complet la un service ca lumea sau la reprezentanta, e clar ca sansele de a lua teapa sunt mult mai mici.

 

Deasemenea este important sa ceri si sfaturi, sa te documentezi...

Eu zic ca e vorba 80% de noroc si 20% capacitatea fiecaruia in a aprecia o masina vizual si in cativa km de test.

asa e dar cred ca e vorba si de pasiune. daca iti place masina si iti ofera niste sentimente pe care nu ti le poate oferi altceva nu mai conteaza ce mai bagi in ea. merita!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.