Jump to content

vreau 320i 150cp


armin

Recommended Posts

m'am hotarat sa vand 316i si sa trec la 320i 6 in linie

as fi preferat modelul cu 170cp,dar din pacate taxa de inmatriculare este prea mare,in jur de 2800 euro fata de 1700 la cel de 1995 cmc.

stiu ca motorul este M52,are vanos(sau dublu vanos?) si nu are blocul de nikasil :blink:

pana cand s'a fabricat motorul asta?stiam ceva de sfarsitul lui 2000-inceputul 2001...

este sigur euro 3???exista si euro 2?sper ca nu...

nu prea ma intreseaza anul de fabricatie...totusi as vrea sa fie minim 2000

pe primul plan sunt optionalele(vreau scaune sport piele sau semi-piele,clima automata,volan cu comenzi si eventual trapa :) )si starea generala a masinii

sunt tentat si de un touring,are un prieten unul superb cu suspensie sport

astept sfaturi de la cei care au avut sau au motorul asta m52 de 150 cp si informatii privind intretinerea

Edited by armin
Link to comment
Share on other sites

stiu ca motorul este M52,are vanos(sau dublu vanos?) si nu are blocul de nikasil :blink:

pana cand s'a fabricat motorul asta?stiam ceva de sfarsitul lui 2000-inceputul 2001...

[...]as vrea sa fie minim 2000

284594[/snapback]

 

Au contraire, mon ami. M52 e oaia neagra a motorizarii acestei generatii de masini. Iar 2000 e ultimul an de fabricatie, asa ca daca vrei masina cu motorul asta, anul va fi maxim 2000, nu minim :).

Link to comment
Share on other sites

Au contraire, mon ami. M52 e oaia neagra a motorizarii acestei generatii de masini. Iar 2000 e ultimul an de fabricatie, asa ca daca vrei masina cu motorul asta, anul va fi maxim 2000, nu minim :blink:.

284692[/snapback]

 

 

poti sa fi mai explicit,te rog?

Link to comment
Share on other sites

The BMW M52 is a Straight 6 piston engine. Displacement ranges from 2000ccm to 3200ccm. It is a DOHC 24-valve engine, originally introduced with VANOS Variable Valve Timing. It replaced the BMW M50 engine in 1994 and was replaced in 2001 with the BMW M54 engine. The engine used Nikasil lined aluminium cylinders instead of a cast iron cylinder block, resulting in lighter engines.....

 

In markets with low-sulfur fuel this engine was very highly regarded and the M52 was on the Ward's 10 Best Engines list for 1995 through 1998. ....

 

Fortunately this problem was solved in post-September 1998 cars with the introduction of steel cylinder liners, with the designation M52 TU-3.

 

daca te referi strict la problema cu blocul de nikasil,nu ma afecteaza.Dupa cum vezi s'a renuntat la aceasta solutie inca din 1998.Oricum problema nikasil'ului a fost dezbatuta pe multe topicuri,m'am documentat.S'au facut recall'uri si problemele care au fost s'au rezolvat...dar,dupa cum spuneam o masina din 2000-2001 nu mai are bloc de nikasil,asa ca o posibila problema s'a rezolvat de la sine :blink:

 

intr'adevar ar fi o problema,in sensul ca este un motor de generatie mai veche fata de M54 care are dublu vanos,dar taxa este prea marept acest motor

Edited by armin
Link to comment
Share on other sites

Au contraire, mon ami. M52 e oaia neagra a motorizarii acestei generatii de masini. Iar 2000 e ultimul an de fabricatie, asa ca daca vrei masina cu motorul asta, anul va fi maxim 2000, nu minim :blink:.

284692[/snapback]

 

pe realoem M52 apare fabricat pana in 07.2001

Link to comment
Share on other sites

Masinile echipate cu motorul respectiv sunt fabricate pana in 07.2001.

OK, daca tie iti place, iti doresc succes la "vanatoare" :).

284711[/snapback]

 

mersi :blink:

ideea era ca voiam sa aud si niste pareri obiective ale posesorilor de M 52

astept...provincia :)

Link to comment
Share on other sites

uita-te bine daca nu poti lua cu 170cp! nu e mare diferenta de cc si nu poate fi asa mare taxa! daca o iei euro4 iesi eftin! cu euro3 nu depasesti 2000E! din cate am inteles masina ti-o inregistreaza cu 2000cc, chiar daca are 2175cc (nu?)! bine am inteles?

284729[/snapback]

 

este diferenta de aproximativ 1100 euro la taxa pt cei 172 cmc :blink:

masina daca are 2171cmc asa apare si in talon,implicit taxa este pe masura

dupa cum am scris la inceputul topicului as fi preferat 170cp,dar din cauza bugetului nu ma incadrez(trebuie sa mai cumpar si sotiei una "mica" de oras :)

si nu vrea orice :) ,vrea A klasse,smart chestii de'astea)

Edited by armin
Link to comment
Share on other sites

daca vrei iti raspund la orice intrebare. Am luat aceasta masina de o luna si ceva si am facut 2.200 km pana acum! Sunt extrem de multumit!

284767[/snapback]

 

multumesc.

daca ai timp,poate ne vedem o ora intr-una din zilele astea sa ma uit si eu la ea si poate ma dai o tura cu ea :blink:

lasa-mi un nr de telefon pe privat

Link to comment
Share on other sites

Uita-te bine pe mobile.de! gasesti cu euro4 din 2002!

Problema este ca daca vrei cu 170 cp nu gasesti numa dupa 2000, iar cele cu 150cp s-au fabricat doar pana in 2000!

Deci...vrei 6L si cat mai nou....varianta cu 170 din 2001/2002 (facelift) incoace!

pana in 150.000 km cred ca e ok!

 

M-am interesat si eu tot pt o astfel de varianta si cred ca alegerea cea mai buna si eftina (in sensul de-a nu arunca banii la tziganii cu taxa de prima inmatriculare) este 320i cu 170cp din 2002!

 

Sa ne spui ce-ai ales!

 

Aici am discutat si eu cu baietii:

link

 

Si un link util: aici

Edited by w4u
Link to comment
Share on other sites

:blink: Chiar si 1500E e mult! Pacat ca nu este o varianta 6L pana in 2000cc de prin 2001/2002!

Ne omoara astia! In loc sa se uite la vechimea masinii astia iau in calcul cc!

Daca-mi iau masina cu 5000cc din 2007 tre sa dau o taxa cat masina!

:)

284819[/snapback]

 

pe mine nu ma intereseaza asa mult anul de fabricatie

pun accent pe felul cum arata si cum a fost ingrijita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.