Jump to content

ajutor


gabu35

Recommended Posts

salut

am un bmw e34, motor 3500cmc,211cp,an 90,am probleme cu incarcarea bateriei,cind pornesc si las motorul la relanti nu incarca si imi sta aprins becul de la abs ,trebuie sa turez peste 3000 ca sa isi revina apoi nu mai am probleme

 

multumesc

285585[/snapback]

Dute la un service de electrice ....eu cred ca sunt diodele...cel mai sigur sa vezi daca incarca pune aparatu de masura pe baterie cand masina e la relanti (trebuie sa ai constant 14.5), sau cand e motoru pornit scoatei plusul sau minusul si vezi daca incarca :blink: si incearca si dupa 3000 rpm sa ii scoti sa vezi daca incarca..adika daca ii scoti o borna si masina nu se opreste inseamna ca iti incarca...daca ti se opreste inseamna ca nu

Edited by crisuletzz
Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat bateria si ai pus de o capacitate mult prea mare astfel incat alternatorul nu mai reuseste sa incarce. Nu spune nimeni sa nu ai baterie mai mare decat original, dar, de ex la E34, pe original e 55Ah, iar cea mai mare capacitate la care alternatorul face fata este 66 Ah. Daca pui de 70 sau 77 sau 80 Ah, ceea ce se intampla este normal.
Link to comment
Share on other sites

Benzinarele au baterii mici...dieselurile au si de 80Ah...

E ciudata faza ca incarca neregulat la inceput..dupa cer-si revine..poate e vreo bucsa sau carbunii...sau o lipitura rece pe la alternator...sau chiar legaturile la el...

Foarte ciudat..

Apropos de incarcare...eu am 3.6-3.8V si la relanti, si turat, si cu faruri si ventilator...asa am avut si la E28...si vreau sa spun ca nu mi s-a ars nici un bec vreodata :blink: in cei 6 ani cat am tinut E28-ul.... :)

Link to comment
Share on other sites

salut

am un bmw e34, motor 3500cmc,211cp,an 90,am probleme cu incarcarea bateriei,cind pornesc si las motorul la relanti nu incarca si imi sta aprins becul de la abs ,trebuie sa turez peste 3000 ca sa isi revina apoi nu mai am probleme

 

multumesc

285585[/snapback]

Salut , verifica prinderea cablului de masa pe sasiu ,cablul de masa dintre motor si sasiu, legaturile de la alternator , iar in ultima faza releul de incarcare si carbunii.

Link to comment
Share on other sites

D...deci nu e benzinar...

Desfa cablurile dintre motor si caroserie, dintre plusul alternatorului, curata-le cu o carpa moale, apoi cu o carpa mai aspra (panza de vela sau panza de sac-nu de rafie) sau cu un smirghel fff fin...asta daca sunt murdare si oxidate...daca nu, asambleaza-le la loc, strange-le bine si vezi daca mai ai probleme...verifica si starea cablurilor...sa fie intacte, mai ales pe langa papucii de prindere...pe acolo se mai deterioreaza...

Link to comment
Share on other sites

Salut!schimba periile la electromotor,aceeasi problema am avut-o si eu la masina mea,la fel cu becul de ABS,exact ca la tine,vezi ca se schimba usor de tot periile la electromotor,tre sa desfaci un surub sau doua nu ma stiu sigur si iti tre un pistol de lipit ca sa dezlipesti periile vechi si sa le pui pe cele noi(sunt in jur de 50 de mii)

Fa treaba asta si astept un raspuns de la tine:)

Link to comment
Share on other sites

Salut!schimba periile la electromotor,aceeasi problema am avut-o si eu la masina mea,la fel cu becul de ABS,exact ca la tine,vezi ca se schimba usor de tot periile la electromotor,tre sa desfaci un surub sau doua nu ma stiu sigur si iti tre un pistol de lipit ca sa dezlipesti periile vechi si sa le pui pe cele noi(sunt in jur de 50 de mii)

Fa treaba asta si astept un raspuns de la tine:)

289843[/snapback]

 

 

la mine se schimba releul cu tot cu periute, si e si mai simplu :blink::D

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat bateria si ai pus de o capacitate mult prea mare astfel incat alternatorul nu mai reuseste sa incarce. Nu spune nimeni sa nu ai baterie mai mare decat original, dar, de ex la E34, pe original e 55Ah, iar cea mai mare capacitate la care alternatorul face fata este 66 Ah. Daca pui de 70 sau 77 sau 80 Ah, ceea ce se intampla este normal.

285868[/snapback]

la motoarele mici probabil sant alternatoare de 55ah,la el la 535i cel mai slab e de 90ah

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este sa mergi la un electrician auto sa vezi daca incarca sau nu alternatoru si sa nu incerci variante cum ar fi sa decuplezi bornele in timpul functionarii mot. si grija mare cu componentele care le inlocuisti dupa aia sa se potriveasca (diodele mai ales) ca am mai vazut masini carora le-a luat foc alternatoru
Link to comment
Share on other sites

Tensiunea de incarcare este intre 13.8-14.4...peste iti fierbe acumulatorul...supraincarcare...culmea e ca si la E28-ul pe care l-am avut si la E34-ul actual tensiunea de incarcare este batuta in cuie la 13.6volti.... :)

291122[/snapback]

 

Interesant.... Cand fac testul incarcarii, mie imi arata 14,2-14,3 si daca pornesc toti consumatorii care-i are masina, scade la 13,8 dupa care urca iarasi in 14,2 si acolo ramane. E bine? :)

 

Si inca o treaba: Cand am schimbat curelele, am dat si alternatorul jos pe langa alte piese, ca am schimbat suportul filtrului de ulei si pe alternator am vazut o eticheta pe care scrie 120Ah. E original, sau a fost schimbat?

 

Scuze de off topic. :blink:

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

1. e vrb de un e34... vad ca ati ajuns sa discutati de e39...

2. nu pot sa cred ca daca intr-o sapt nu i-a dat singur de cap gabu nu a ajuns la un service...

3. sfaturile de pe forum sunt orientative... ne batem creierii degeaba cand omul nici macar nu a ajuns la un service.

Link to comment
Share on other sites

Interesant.... Cand fac testul incarcarii, mie imi arata 14,2-14,3 si daca pornesc toti consumatorii care-i are masina, scade la 13,8 dupa care urca iarasi in 14,2 si acolo ramane. E bine? :)

 

Si inca o treaba: Cand am schimbat curelele, am dat si alternatorul jos pe langa alte piese, ca am schimbat suportul filtrului de ulei si pe alternator am vazut o eticheta pe care scrie 120Ah. E original, sau a fost schimbat?

 

Scuze de off topic. :blink:

291190[/snapback]

E ok incarcarea cu valorile acelea...

Referitor la alternator...nu e problema daca e mai mare...asta inseamna ca poate incarca acumulatori mai mari...nu ca ii supraincarca...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.