Jump to content

test injectoare


aditzzaa

Recommended Posts

Injectorul cu corectie 1.2 ar trebui schimbat/reconditionat.

 

Recent un prieten a avut aproximativ aceeasi problema: pornit mai greu la rece + oscilatii la ralanti si avea corectii 1-1,2. A schimbat inainte bujiile + releul de bujii dar nici o schimbare la pornirea la rece. A reconditionat injectorul iar acum totul e ok.

 

Ideal ar fi sa ai corectii cat mai aproapiate de 0 si acceptabil sub 1.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Nu prea are de unde ca am curatat si admisia, egr-ul merge, in rampa am presiunea care trebuie

alte erori nu am

si face de mai mult timp oscilatia asta, numai ca acum s-a agravat si parca merge si motorul neregulat

Pornirea la rece se face: bagat cheia, apasat pe buton, invarte de 2 ori si porneste

Chiar si pe gerul de -18 grade nu mi-a invartit de mai mult de 2 ori niciodata

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Injectorul cu corectie 1.2 ar trebui schimbat/reconditionat.

 

Recent un prieten a avut aproximativ aceeasi problema: pornit mai greu la rece + oscilatii la ralanti si avea corectii 1-1,2. A schimbat inainte bujiile + releul de bujii dar nici o schimbare la pornirea la rece. A reconditionat injectorul iar acum totul e ok.

 

Ideal ar fi sa ai corectii cat mai aproapiate de 0 si acceptabil sub 1.

 

BMW zice ca daca-s sub 4 e OK. Evident ca multi spun ca-i deja foarte mare o astfel de corectie apropiata de 4. Mie mi-a crescut corectia pe un injector undeva la 2.2, dar n-am nici o oscilatie ori vibratii aiurea. Mi-a zis tipul care mi-a verificat corectiile ca ar fi bine sa le duc la curatat. O sa mai astept pana in primavara. Mi-am cumparat iar un aditiv de motorina de la BMW si cu urmatoarea ocazie cand trebuie sa plec undeva la un drum mai lung, o sa fac plinul si torn recipientul in rezervor. Poate se mai schimba ceva. Daca nu, probabil ca le dau jos si le curat.

Link to comment
Share on other sites

Am mai observat ca dupa 30 sec - 1 min dupa ce pornesc motorul la rece scade turatia de la 1100rpm pe la 900 si incepe sa se simta in masina un tremurat destul de tare

si sa oscileze turometrul mai tare decat de obicei si sa scoata mult fum alb

Si mi se pare ca scoate excesiv de mult fum alb la rece si parca miroase si a motorina, dar scoate indeosebi de mult in momentul pe care l-am relatat mai sus.

Link to comment
Share on other sites

BMW zice ca daca-s sub 4 e OK. Evident ca multi spun ca-i deja foarte mare o astfel de corectie apropiata de 4. Mie mi-a crescut corectia pe un injector undeva la 2.2, dar n-am nici o oscilatie ori vibratii aiurea. Mi-a zis tipul care mi-a verificat corectiile ca ar fi bine sa le duc la curatat. O sa mai astept pana in primavara. Mi-am cumparat iar un aditiv de motorina de la BMW si cu urmatoarea ocazie cand trebuie sa plec undeva la un drum mai lung, o sa fac plinul si torn recipientul in rezervor. Poate se mai schimba ceva. Daca nu, probabil ca le dau jos si le curat.

Poate cu un descantec o sa faci mai multe "minuni" decat cu aditivul ala.

Sunt o gramada care au avut probleme cu pistoane stricate de la injectoare defecte care dadeau corectii mici pe tester.

Unde mai pui ca am fost cu injectoarele mele la verificat si au iesit toate 6 cu debit marit si doar 2 din ele aveau corectii de 1.4 si 1.2 care iti bateau la ochi, in rest nu spuneai ca ar fi o problema cu ele, dar pe bancul de probla era mare problema.

Nu te mai lua dupa ce spune "producatorul", tot ei spun ca uleiul din motor se schimba la +30mii km, iar uleiul din cutie este "lifetime" si alte aberatii.

Link to comment
Share on other sites

Poate cu un descantec o sa faci mai multe "minuni" decat cu aditivul ala.

Sunt o gramada care au avut probleme cu pistoane stricate de la injectoare defecte care dadeau corectii mici pe tester.

Unde mai pui ca am fost cu injectoarele mele la verificat si au iesit toate 6 cu debit marit si doar 2 din ele aveau corectii de 1.4 si 1.2 care iti bateau la ochi, in rest nu spuneai ca ar fi o problema cu ele, dar pe bancul de probla era mare problema.

Nu te mai lua dupa ce spune "producatorul", tot ei spun ca uleiul din motor se schimba la +30mii km, iar uleiul din cutie este "lifetime" si alte aberatii.

 

Sunt de acord si cu ce spui tu, dar totusi de foarte multe ori tindem sa fim mai catolici decat Papa. Cred ca nu poti generaliza acum orice lucru/aspect. E ca si cum ai spune ca o padure nu are nici o uscatura, doar fiindca cineva de la marginea ei nu vede nici un lemn uscat.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Ma poate ajuta cineva care a fost la un service in Bucuresti unde si-a testat sau reparat injectoarele ai a fost multumit ???

 

Eu i-am gasit pe baietii astia www.totaldiesel.ro si mi se par de incredere

Totodata am sunat si la expressdiesel care sunt pe sos. alexandriei si totodata e si service BOSCH specializat pe injectie

si mi s-a parut japca - 600 lei de testat toate 4 injectoarele (100 lei testatul/bucata + 200 lei demomtat/montat)

 

Daca e stricat unul sau mai multe ce recomandati ?

Sa cumpar sh din dezmembrari + testat pe banc inainte de montaj sau reconditionarea celor care sunt pe masina ?

Masina e e90 320d M47

Link to comment
Share on other sites

Am atasat un exemplu de tarife pentru verificat 6 injectoare si reparat doar 3 de la Totaldiesel

 

Am reusit sa iau legatura cu cei de la totaldiesel si mi-au spus ca ma costa 50 lei verificarea pe bucata, ceea ce reiese si din devizul tau,

numai ca nu au timp de montat-demontat, ca nu mai au loc in garaj si afara e prea frig sa lucreze mecanicii,

si ca sa le demontez in alta parte si sa vin cu ele in mana

 

Trebuie sa stau sa ma plimb prin Bucuresti cu injectoarele in punga + 2 zile pierdute ca popa

 

In schimb mi se pare scump reconditionatul care l-au facut la tine, mai bine nu luai unul din dezmembrari ca e cam 100 euro+verificare la el ? ieseai mai ieftin

Link to comment
Share on other sites

Pai sa imi spui cat costa un injector de E60 535d LCI la dezmembrari si o sa observi ca ajungi mai ieftin cu reconditionatul, sau cel putin asta a fost comparatia facuta de mine la momentul respectiv. Pe langa asta piese din interior se inlocuiesc cu unele noi, inclusiv duzele care genereaza acel spray uniform al motorinei,lucru foarte important la un injector. Si uite de ce am ales reconditionarea, plus ca urma un drum foarte lung si nu aveam nevoie de griji pe cap.
Link to comment
Share on other sites

Pai sa imi spui cat costa un injector de E60 535d LCI la dezmembrari si o sa observi ca ajungi mai ieftin cu reconditionatul, sau cel putin asta a fost comparatia facuta de mine la momentul respectiv. Pe langa asta piese din interior se inlocuiesc cu unele noi, inclusiv duzele care genereaza acel spray uniform al motorinei,lucru foarte important la un injector. Si uite de ce am ales reconditionarea, plus ca urma un drum foarte lung si nu aveam nevoie de griji pe cap.

 

Da, ai dreptate

Si ai fost multumit de ei, au facut treaba buna ?

Ti-au alezat si scaunele ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.