Jump to content

Un martor de bord


bogdans17

Recommended Posts

Se poate sa fie un senzor de vina ? Ulei am fix cat trebuie, mai am de facut 12000 de km cu el si cand o opresc in parcare e locul plat astfel incat masina sta dreapta...

287204[/snapback]

 

Asa imi facea si mie. M-am uitat la ulei de cateva ori si mi s-a parut in regula, insa cand a inceput sa se aprinda in mers aveam uleiul fix la minim.

Link to comment
Share on other sites

becul galben de ulei: daca se aprinde in mers este un defect de senzor, curata-l sau schimba-l; daca se aprinde cand opresti masina este uleiul sub minim, verifica nivelul, daca este ok, ai aceeasi problema de senzor

 

maciulia de schimbator: trage puternic cu ambele maini in plan vertical; atentie la dinti! Cand o remontezi, impinge ferm in ea pana simti ca a intrat bine.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

becul galben de ulei: daca se aprinde in mers este un defect de senzor, curata-l sau schimba-l; daca se aprinde cand opresti masina este uleiul sub minim, verifica nivelul, daca este ok, ai aceeasi problema de senzor

 

maciulia de schimbator: trage puternic cu ambele maini in plan vertical; atentie la dinti! Cand o remontezi, impinge ferm in ea pana simti ca a intrat bine.

 

Bafta!

287218[/snapback]

 

Multumesc! Cred ca mai ma uit odata la ulei deoarece nu se aprinde in mers ci doar cand opresc. Probabil e de la nepriceperea mea in mecanica

Link to comment
Share on other sites

Sigur aceasta e metoda ? Am tras cat am putut dar degeaba....nici nu s-a miscat

287276[/snapback]

 

Daca este "maciulia" originala, si cutia este manuala, SIGUR aceasta este metoda, repet, apuc-o cu ambele maini si trage PUTERNIC in plan vertical, fara miscari de rotatie, pur si simplu, in sus. Este imposibil sa nu cedeze, pune mai multa forta, nu-ti fie teama, nu ai ce sa strici - daca se strica ceva, platesc eu. Maneta in punctul mort si nu uita, atentie la dinti, nu am glumit, eu prima data am patit-o.

 

Tip: pastreaza cadrul de plastic si vechiul burduf, poti sa iti faci alta, de piele sa o ai de rezerva.

 

Daca tot nu ma crezi sau ai inca dubii, du-te la un mecanic, ai sa dai de o bere pentru un sfat care aici l-ai primit gratis.

 

 

LE: Tu ai iesit la 4 dimineata sa verifici cum se scoate maciulia? :blink:

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Daca este "maciulia" originala, si cutia este manuala, SIGUR aceasta este metoda, repet, apuc-o cu ambele maini si trage PUTERNIC in plan vertical, fara miscari de rotatie, pur si simplu, in sus. Este imposibil sa nu cedeze, pune mai multa forta, nu-ti fie teama, nu ai ce sa strici - daca se strica ceva, platesc eu. Maneta in punctul mort si nu uita, atentie la dinti, nu am glumit, eu prima data am patit-o.

 

Tip: pastreaza cadrul de plastic si vechiul burduf, poti sa iti faci alta, de piele sa o ai de rezerva.

 

Daca tot nu ma crezi sau ai inca dubii, du-te la un mecanic, ai sa dai de o bere pentru un sfat care aici l-ai primit gratis.

LE: Tu ai iesit la 4 dimineata sa verifici cum se scoate maciulia?  :blink:

287302[/snapback]

Am sa depund mai multa forta, crede-ma am incercat cat am putut de tare, oricum nu am motive sa nu te cred. Am iesit pe la 10 in oras si am incercat si cand am ajuns acasa am scris..

Link to comment
Share on other sites

Icearca cu ea in a2-a. Daca tot nu iese, scoate usor plasticul din capul ei unde sunt scrise vitezele si ai un surub acolo, desfa-l si incearca cu el desfacut.

287655[/snapback]

daca e maciulia originala iese cu japca...mi-am schimbat eu burduful de la schimbator, caci era din imitatie de piele si se rupsese pe unde statea indoit...mi-am luat unul din piele si logic a trebuit sa scot maciulia pt ca la partea de sus a burdufului este fixa cat teava de metal...am fost la mecanic si omul a apucat maciulia cu cele doua "lopeti" de maini si a scos-o in 3 secunde...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am incercat tot ce s-a putut si nu vrea sa iasa deloc, nici macar nu se misca. plasticul acela cu vitezele da senzatia ca daca e scos nu se mai poate pune la loc cum a fost. Am scos burduful cat mi-a permis si am vazut pe "teava" de sub maciulie 2 gauri opuse acoperite cu un abtipild dar nu ascund decat niste simple gauri. mentionez ca e cutie cu 6 trepte deoarece mai acum un prieten si-a schimbat burduful la un seria 3 din 2001 si nu era aceelasi mecanism.
Link to comment
Share on other sites

Mai mereu cand opresc masina fara sa scot cheia din contact imi apare martorul de la ulei(pompita aceea galbena) si nu dispare doar dupa ce scot cheia si inchid usa. Din ce cauza ?

286949[/snapback]

Cantitatea uleiului era devina deoarece era putin sub limita si am zis sa schimb tot uleiul

ca oricum nu stiam ce ulei a avut inainte in ea. Acum am cumparat ulei din Germania de la o rep. BMW (Castrol Magnatec), totul ok. Intrebarea este: uleiul din germania este mai bun, poti face mai multi km, etc sau e doar un mit ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.