Jump to content

Problema de mult timp nerezolvata


Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Chiar nu ma ajuta nimeni sa fac si eu un bypass la imobilizator?am problema asta de 1 an de zile...si nimeni nu m-a ajuta cu o schema sau ceva sa fac sa pornesc si eu masina...

 

am uitat sa specific 540ip an 1997

 

multumesc

287966[/snapback]

poti face comanda la cip dupa serie sasiu!

Link to comment
Share on other sites

Din pacate este evident ca solutia nu este deloc asa de simpla. Altfel sareau o gramada sa-ti ia banii :blink: . La vremea cand ai postat initial problema parca ai primit ceva explicatii destul de pertinente din care reiesea ca nu e deloc o treaba simpla sa ocolesti imobilizatorul.

In mod sigur nu sunt suficiente niste simple sfaturi pe forum ca sa-ti porneasca masina.

In tot acest timp nu ai incercat sa contactezi reprezentanta si sa le zici : asta e masina, spuneti cat costa, vreau sa rezolvati problema ?

Link to comment
Share on other sites

Din pacate este evident ca solutia nu este deloc asa de simpla. Altfel sareau o gramada sa-ti ia banii  :blink: . La vremea cand ai postat initial problema parca ai primit ceva explicatii destul de pertinente din care reiesea ca nu e deloc o treaba simpla sa ocolesti imobilizatorul.

In mod sigur nu sunt suficiente niste simple sfaturi pe forum ca sa-ti porneasca masina.

In tot acest timp nu ai incercat sa contactezi reprezentanta si sa le zici : asta e masina, spuneti cat costa, vreau sa rezolvati problema ?

288423[/snapback]

ba da am primit sfaturi dar nu destul de convingatoare.Am sunat la reprezentanta la Bucuresti si nu au softul pentru anul acesta.

Exista vre'o schema ceva care sa ma poata ajuta sa ii fac bypass?sau cineva care sa poata face...?

Link to comment
Share on other sites

.

 

Chiar nu se poate face bypass???

288823[/snapback]

 

Normal ca se poate face si bypass, daca gasesti pe cineva dispus sa faca asa ceva.

Oricum nu inteleg de ce te complici, calea oficiala este cea mai sigura si cea mai ieftina.

Sa nu crezi ca iti face cineva bypass la imobilizatorul electronic cu mai putin de 1000-2000 de euro. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Normal ca se poate face si bypass, daca gasesti pe cineva dispus sa faca asa ceva.

Oricum nu inteleg de ce te complici, calea oficiala este cea mai sigura si cea mai ieftina.

Sa nu crezi ca iti face cineva bypass la imobilizatorul electronic cu mai putin de 1000-2000 de euro. :blink:

289061[/snapback]

si care zici ca e calea cea mai oficiala?

chiar vreau sa fac si eu masina asta ca nu prea m'a interesat...de un an jumate sta...

Link to comment
Share on other sites

Pai cum care?

 

Te duci frumos cu ea la AB, sau un alt service autorizat.Se face diagnoza, te anunta ce piese ar trebui, le comanzi si...gata.

289068[/snapback]

Un numar ceva de telefon de la AB?a sunat fratele la bucuresti nu stiu la ce firma si a zis ca nu au softul pentru rescrierea contactului.Tinand cont ca masina a fost avariata ma gandesc sa nu fie altceva...am dus'o la un service aici la VL si mi'a zis ca nu imi mai citeste cheia si ma bazez pe asta...nu imi da la automat,in rest absolut totul merge...am pus electromotorul pe direct si nimic...nici un semn...poate sa fie altceva?

Link to comment
Share on other sites

Un numar ceva de telefon de la AB?a sunat fratele la bucuresti nu stiu la ce firma si a zis ca nu au softul pentru rescrierea contactului.Tinand cont ca masina a fost avariata ma gandesc sa nu fie altceva...am dus'o la un service aici la VL si mi'a zis ca nu imi mai citeste cheia si ma bazez pe asta...nu imi da la automat,in rest absolut totul merge...am pus electromotorul pe direct si nimic...nici un semn...poate sa fie altceva?

289073[/snapback]

 

Automobile Bavaria - BucureÂşti BĂŁneasa Showroom si Service BMW

Sos. Bucuresti – Ploiesti 53A

Sector 1, 013685 – Bucuresti

 

Telefon:

+40 21 2006263

+40 21 2006264

 

Fax:

+40 21 2332920

+40 21 2332921

e-mail: office@bmwgroup.ro

 

web: http://www.bmw-bavaria.ro

Link to comment
Share on other sites

Automobile Bavaria - BucureÂşti BĂŁneasa Showroom si Service BMW

Sos. Bucuresti – Ploiesti 53A

Sector 1, 013685 – Bucuresti

 

Telefon:

+40 21 2006263

+40 21 2006264

 

Fax:

+40 21 2332920

+40 21 2332921

e-mail: office@bmwgroup.ro

 

web: http://www.bmw-bavaria.ro

289078[/snapback]

multumesc mult

ce credeti poate fii altceva din cauza accidentului?

Link to comment
Share on other sites

Dragos, problema masinii tale nu cred ca se va rezolva doar urmarind topicul pe forum; exista probleme usoare, exista probleme frecvente.... iar fata de acestea spunem (scriem) fiecare patania noastra sau presupunerea noastra, dar nu de fiecare data acestea constituie rezolvarea problemelor.

 

Imi aduc aminte de niste probleme pe care sotia le-a avut cu BMW-ul dupa ce si-a vandut Opelul. Discutiile s-au purtat pe un alt forum, nu are importanta care; la un moment dat, Bavaria a sugerat ca firul de masa al motorului nu isi face treaba. Nu a fost acesta de vina, ok.... Dar acum vreo luna, in fata la IKEA se chinuia un tanar sa isi porneasca BMW-ul; fara nici un rezultat... Era cu sotia, oameni tineri, putin derutati in necazul lor... Am cerut permisiunea sa ajut si nu stiu de ce mi-a venit in cap sfatul lui Bavaria: am luat cu un cablu de pornire curent de la masa si am atins o parte metalica a motorului: acesta a pornit la sfert de cheie! Omul mi-a multumit, de fapt i-a multumit ideei lui Bavaria.

 

Ca sa nu mai lungesc mult vorba, IN CAZUL TAU, eu le-as duce masina si i-as lasa pe ei sa isi bata capul cu ea. Exact cum ti-a recomandat si Paul:

 

 

... si sa le zici : asta e masina, spuneti cat costa, vreau sa rezolvati problema ?

288423[/snapback]

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Dragos, problema masinii tale nu cred ca se va rezolva doar urmarind topicul pe forum; exista probleme usoare, exista probleme frecvente.... iar fata de acestea spunem (scriem) fiecare patania noastra sau presupunerea noastra, dar nu de fiecare data acestea constituie rezolvarea problemelor.

 

Imi aduc aminte de niste probleme pe care sotia le-a avut cu BMW-ul dupa ce si-a vandut Opelul. Discutiile s-au purtat pe un alt forum, nu are importanta care; la un moment dat, Bavaria a sugerat ca firul de masa al motorului nu isi face treaba. Nu a fost acesta de vina, ok.... Dar acum vreo luna, in fata la IKEA se chinuia un tanar sa isi porneasca BMW-ul; fara nici un rezultat... Era cu sotia, oameni tineri, putin derutati  in necazul lor... Am cerut permisiunea sa ajut si nu stiu de ce mi-a venit in cap sfatul lui Bavaria: am luat cu un cablu de pornire curent de la masa si am atins o parte metalica a motorului: acesta a pornit la sfert de cheie! Omul mi-a multumit, de fapt i-a multumit ideei lui Bavaria.

 

Ca sa nu mai lungesc mult vorba, IN CAZUL TAU, eu le-as duce masina si i-as lasa pe ei sa isi bata capul cu ea. Exact cum ti-a recomandat si Paul:

289090[/snapback]

am inteles ce vrei sa spui si sunt perfect de acord cu tine.Eu incercam sa aflu presupusele cauze,bineinteles pe care le banuiti si incercam sa remediez problema.Am verificat si masa de la motor si este ok.Am apelat la acest forum pentru ca am vazut ca sunt oameni care cunosc aceste probleme

Edited by Dragos325
Link to comment
Share on other sites

Incearca o cale mai putin costisitoare, vezi cei care desmembreaza masini si cumpara de la ei motorul, o alte sansa o ai sa schimbi tot ce tine de contact -- cip cheie--imobilizator -- calculator si tot ce inseamna parte electrica de pe o masina care este anul tau, fie cu imobilizator sau fara si in felul asta poti rezolva, sant cativa baieti pe forum care desmembreaza masini si poti discuta cu ei. Dar tu mai bine incearca sa mergi cu masina la cineva care chiar se pricepe sa se uite cu atentie dece nu porneste. Mai poti incerca sa elemini tu singur din probleme ce pot aparea daca reuseti sa invarti motorul, scoate un injector sau 2, 3 si vezi daca pulverizeaza, vezi bujiile daca dau scanteie (in caz ca este benzina, daca e diesel vezi daca se fac rosii), mai poti scoate furtunul de la care iese din pompa de benzina si se duca spre motor si poti vedea cu ochii tai daca vine benzina si daca merge. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Incearca o cale mai putin costisitoare, vezi cei care desmembreaza masini si cumpara de la ei motorul, o alte sansa o ai sa schimbi tot ce tine de contact -- cip cheie--imobilizator -- calculator si tot ce inseamna parte electrica de pe o masina care este anul tau, fie cu imobilizator sau fara si in felul asta poti rezolva, sant cativa baieti pe forum care desmembreaza masini si poti discuta cu ei. Dar tu mai bine incearca sa mergi cu masina la cineva care chiar se pricepe sa se uite cu atentie dece nu porneste. Mai poti incerca sa elemini tu singur din probleme ce pot aparea daca reuseti sa invarti motorul, scoate un injector sau 2, 3 si vezi daca pulverizeaza, vezi bujiile daca dau scanteie (in caz ca este benzina, daca e diesel vezi daca se fac rosii), mai poti scoate furtunul de la care iese din pompa de benzina si se duca spre motor si poti vedea cu ochii tai daca vine benzina si daca merge. Bafta

289559[/snapback]

am inteles.Problema este ca nu imi da la automat deloc din cheie...cand normal ar trebuii sa dea la automat nu face nimic..

Link to comment
Share on other sites

am inteles.Problema este ca nu imi da la automat deloc din cheie...cand normal ar trebuii sa dea la automat nu face nimic..

289562[/snapback]

eu zic sa verifici mai atent firele e la electromotor:) eventual releul . Daca nu recunostea cheia ar fii trebuit ca electromotroul sa invarta dar sa nu dea ECU benzina + restu ca sa porneasca :blink:

Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu asa... Tu ai cumparat masina lovita, ai reparat-o si acum nu porneste?

 

Citind topicul tau, mi-am adus aminte ca am patit-o si eu o data cu un E39 cand am umblat aiurea pe la bord, m-am jucat pe la codul de pornire al motorului, a sunat tel. si din reflex am luat contactul. Asa am reusit ca timp de 2 zile sa stau sa ghicesc combinatiile. Noroc cu @Vadim Braia care m-a ajutat f. mult, altfel tb. platforma pana la Iasi pt. rescriere de soft la pornire.

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu asa... Tu ai cumparat masina lovita, ai reparat-o si acum nu porneste?

 

Citind topicul tau, mi-am adus aminte ca am patit-o si eu o data cu un E39 cand am umblat aiurea pe la bord, m-am jucat pe la codul de pornire al motorului, a sunat tel. si din reflex am luat contactul. Asa am reusit ca timp de 2 zile sa stau sa ghicesc combinatiile. Noroc cu @Vadim Braia care m-a ajutat f. mult, altfel  tb. platforma pana la Iasi pt. rescriere de soft la pornire.

290738[/snapback]

da masina am cumparat-o avariata si nu am reusit sa o pornesc.In rest totul este ok.De un an jumatate masina sta din aceasta cauza.

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa verifici mai atent firele e la electromotor:) eventual releul . Daca nu recunostea cheia ar fii trebuit ca electromotroul sa invarta dar sa nu dea ECU benzina + restu ca sa porneasca :blink:

290729[/snapback]

Masina a fost avariata frontal(un copac in dreptul stemei).O sa verific firele de la electromotor.La partea cu releul nu prea ma pricep.Imi poti explica mai detaliat ce sa ii fac?Nu da curent la bujii,si cand pun contactul la motor se aude un bazait ca si cum ar functiona totul.la pompa de benzina nu am verificat daca bazaie cand pun contactul dar o sa verific

Link to comment
Share on other sites

Masina a fost avariata frontal(un copac in dreptul stemei).O sa verific firele de la electromotor.La partea cu releul nu prea ma pricep.Imi poti explica mai detaliat ce sa ii fac?Nu da curent la bujii,si cand pun contactul la motor se aude un bazait ca si cum ar functiona totul.la pompa de benzina nu am verificat daca bazaie cand pun contactul dar o sa verific

290776[/snapback]

daca nu ma insel , cand ii pui contactul pompa nu merge .... incepe sa mearga dupa ce incepe sa se "invarta" motoru' ( sa nu se inteleaga ca se invarte tot motoru' :blink: )

 

P.S. verifica si sigurantele daca nu le-ai verificat :)

Link to comment
Share on other sites

daca nu ma insel , cand ii pui contactul pompa nu merge .... incepe sa mearga dupa ce incepe sa se "invarta" motoru' ( sa nu se inteleaga ca se invarte tot motoru' :blink: )

 

P.S. verifica si sihurantele daca nu le-ai verificat :)

290787[/snapback]

sigurantele le-am verificat si toate sunt in regula.O sa verific si firele de la electromotor sa vad daca sunt in regula.La releu ce trebuie sa verific sau sa ii fac?Chiar nu stiu ce sa ii fac masinii.

Edited by Dragos325
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.