Jump to content

Problema de mult timp nerezolvata


Recommended Posts

simplu. poate s-au oxidat contactele in cheie sau nu vine curent la contact. Sunt multe variante. Ideea era sa incerce cu o cheie fara cip ca sa elimine o problema din combinatie

293064[/snapback]

Doar daca s-au oxidat undele electromagnetice :blink: .

Alimentarea circuitelor din cheie se face prin inductie, nu prin contact direct. In jurul contactului exista o bobina al carei camp electromagnetic este captat de o alta bobina aflata chiar in cheie. Se asigura astfel atat incarcarea acumulatorului aflat in cheie cat si comunicatia imobilizatorului cu cipul din cheie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci e chiar cea mai mare aberatie care am auzit-o. Daca prin absurd cheia cu cip nu e alimentata si cipul nu functioneaza, atunci e ca si cum ar fi cheia de plastic sau fier fara cip in ea.

 

Deci cu aia de plastic v-a porni, daca cu cea care nu functioneaza nu va porni !?

293103[/snapback]

 

 

daca studiezi cu atentie ''dantura'' cheilor vei obseva ca sunt diferite. deci au in principiu actiuni diferite. Tu zici ca e aberatie , eu zic ca e o varianta sa vezi daca e vorba de o nerecunoastere a cheii ( asa cum solicita omul cu problema) sau de o alta problema aparuta in urma acidentului.

Link to comment
Share on other sites

Doar daca s-au oxidat undele electromagnetice  :blink: .

Alimentarea circuitelor din cheie se face prin inductie, nu prin contact direct. In jurul contactului exista o bobina al carei camp electromagnetic este captat de o alta bobina aflata chiar in cheie. Se asigura astfel atat incarcarea acumulatorului aflat in cheie cat si comunicatia imobilizatorului cu cipul din cheie.

293104[/snapback]

 

Tu vorbesti serios??????? Oauu. Super.

Link to comment
Share on other sites

Deci tu sustii ca diferenta intre cheia de plastic si cea cu cip este de dantura? Deci dupa dantura, contactul recunoaste cheia de plastic si porneste motorul, iar cand bagi cheia cu cip contactul simte ca e o alta dantura si atunci stie ca e cea cu cip si daca nu functioneaza cipul din cheie, atunci nu o va porni.

 

Pai ce mai ne dam noi cu parerea atunci, sa mearga la un stomatolog si gata ....

Link to comment
Share on other sites

Evident ca are alta dantura. Este vallet key, are toate facilitatile limitate, printre altele nu are voie sa iti deschida torpedoul spre exemplu, sau portbagajul, si iti blocheaza pana si deschiderea lui din butonul de sub volan.
Link to comment
Share on other sites

asta stiam ca scrie in manual. Explica-mi cum porneste masina daca nu e si cipul present in cheie. Cum de pacaleste imobilizatorul?

293155[/snapback]

 

Pai dupa cum ai sustinut tu mai sus, varianta in care contactul recunoaste cheia dupa dantura, tot ce se poate, n-am zis ca nu este si asta o posibilitate.

 

Sa mearga la stomatolog atunci, nu? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bavaria, iti pun la dispozitie o cheie de plastic de la masina mea. Daca are cip o mananc. Fii serios

 

Daca iti faci o copie dupa cheia de plastic , cea mai ordinara copie, vei avea surprize. Masina porneste. Vorba lui WLF e chestia cu dentistul: atinge ceva acolo (nu stiu ce) dar face ''UN FEL de by-pass'' la imobilizator. Nu le am cu teoria dar practic asa e.

Edited by rupere2004
Link to comment
Share on other sites

Bavaria, iti pun la dispozitie o cheie de plastic de la masina mea. Daca are cip o mananc. Fii serios

 

293226[/snapback]

 

Am vazut cum arata o cheie de plastic, multumesc.

 

Sa nu mananci totusi cheia,sa nu iti cada cipul greu la stomac :)

 

Acum vorbind serios, banuiesc ca iti dai seama ca nu poate porni masina fara cip, chiar si cu cheia de plastic.

 

Daca iti faci o copie dupa cheia de plastic , cea mai ordinara copie, vei avea surprize. Masina porneste.

293226[/snapback]

 

Eu tot sper ca discut cu oameni inteligenti :)

 

ps

 

O cheie actioneaza un contact mecanic, care la randul lui actioneaza un contact electric.

Deci se poate trece peste contactul mecanic, facand legatura direct la contactul electric, 2 fire atinse si porneste masina... :blink:

Repet, sper ca discut cu oameni inteligenti, nu cu oameni care au nisip in cap...

 

ps2

 

Disclaimer:

 

Orice asemanare cu persoanele care frecventeaza acest forum este absolut intamplatoare, persoanele vizate(cu nisip in cap) fiind fictive.

Link to comment
Share on other sites

am vorbit cu cineva de la AB si ai dreptate. Cred ca prietenul cu copia are probleme cu masina . Avea initial 2 chei, o telecomanda si cheia de plastic. A pierdut telecomanda si a ramas cu cea de plastic. A copiat-o , nu stiu unde, dar in nici un caz la reprezentanta sau un service autorizat, si circula cu copia aia. Eu am vorbit de un caz real, nu din TIS-uri. Nu stiu ce sa cred. E posibil sa aiba masina defecta, caci cu siguranta nu a manarit el imobilizatorul. Poate asa a luat-o.

Daca vezi cu ochii tai un lucru si crezi in el nu inseamna ca ai nisip in cap. Gandeste-te ce argumente are omul respctiv de sustine o idee. Sa nu ne grabim sa categorisim oamenii de la nivelul superioritatii noaste divine. E un forum de discutii nu un teren unde sa ne expunem pseudo-inteligenta si sa ne fudulim cu ea.

 

 

Orice asemanare cu persoanele care frecventeaza acest forum este absolut intamplatoare, persoanele vizate( divinitatiile ) fiind fictive

Link to comment
Share on other sites

am vorbit cu cineva de la AB si ai dreptate. Cred ca prietenul cu copia are probleme cu masina . Avea initial 2 chei, o telecomanda si cheia de plastic. A pierdut telecomanda si a ramas cu cea de plastic. A copiat-o , nu stiu unde, dar in nici un caz la reprezentanta sau un service autorizat, si circula cu copia aia. Eu am vorbit de un caz real, nu din TIS-uri. Nu stiu ce sa cred. E posibil sa aiba masina defecta, caci cu siguranta nu a manarit el imobilizatorul. Poate asa a luat-o.

Daca vezi cu ochii tai un lucru si crezi in el nu inseamna ca ai nisip in cap. Gandeste-te ce argumente are omul respctiv de sustine o idee. Sa nu ne grabim sa categorisim oamenii de la nivelul superioritatii noaste divine. E un forum de discutii nu un teren unde sa ne expunem pseudo-inteligenta si sa ne fudulim cu ea.

Orice asemanare cu persoanele care frecventeaza acest forum este absolut intamplatoare, persoanele vizate(  divinitatiile  ) fiind fictive

293384[/snapback]

 

 

Nu trebuie sa te superi deoarece am glumit :) , ai fost foarte sigur si categoric in explicatia pe care ai dat-o.

Cand nu sunt sigur de ceva intreb, nu fac afirmatii gratuite.

 

In fine, sa revenim la topic. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
eu zic sa verifici mai atent firele e la electromotor:) eventual releul . Daca nu recunostea cheia ar fii trebuit ca electromotroul sa invarta dar sa nu dea ECU benzina + restu ca sa porneasca :blink:

290729[/snapback]

Intr'un final a dat masina la automat.Acum partea a 2'a...nu porneste...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.