Jump to content

vreau sa-mi montez dump valve


kretzu

Recommended Posts

am citit un topic mai vechi pe care il avea cineva aici pe forum si mi-am adus aminte ca aveam in cap chestia asta cu blow-off valve , care din cate stiu eu se pune de obicei pe benzinare ( vazusem si auzisem pe un golf) si acuma vreau sa-mi pun si eu , maine am sa ma duc sa vad preturi piesa / preturi montaj. de ce am scris dump valpe la numele topicului , fiindca am inteles ca la diesel se recomanda "dump valve" si nu blow-off valve din cauza ca este posibil intr-o decelerare sau schimb de viteza intr-o treapta inferioara sa se creeze presiune in turbina inapoi pe traseu , astfel fortandu-se paletele.

la "dump valve" asta , aerul care se creeaza la decelerare sau schimb. vit. inf. este evacuat printr-un furtunas , sau prin vacum in acest "dump valve" , creandu-se acel sunet.

 

as vrea sa stiu niste date exacte daca se poate dump valve diesel si blow-off valve , maine este posibil sa ma duc sa-mi pun. multumesc.

 

 

informatii : blow-off valve

Dump Valve

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

Pai ai Dump Valve, sau ceva similar. Ce vrei mai precis sa iti montezi? Sunetul ala specific BOV?

288517[/snapback]

exact , nu am dump valve am turbina...ea fasaie...dump valve si blow-off sunt 2 lucruri care nu sunt stock pe masina

Link to comment
Share on other sites

unele masini au aceasta valva montata insa ea nu este una atmosferica (adica nu se aude).. mai multe informatii am scris eu intr-un topic mai vechi.. pe care il poti citi.. mai mult de atat... ca marca iti recomand Forge sau HKS dar vezi ca pt diesel e destul de scumpa o asemenea valva si poate ajunge si la 500E care personal nu i-as da doar pt un sunet..
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca trebuie sa ai Dump Valve, insa nu se aude pt ca nu evacueaza in atmosfera (cum zicea si Alinos), numai BOV evacueaza inatmosfera. Poti insa sa iti pui alt DV mai de firma, insa nu stiu ce diferente majore pot fi.

 

BOV face acelasi lucru (descarca presiunea din admisie) insa o descarca in aer si ii da acel fluierat ...cand schimbi vitezele si decelerezi.

 

BOV e recomandat ...daca iti place zgomotul acela si zic eu ca va face simtita si diferenta prin reducerea Lag-ului turbinei.

Link to comment
Share on other sites

unele masini au aceasta valva montata insa ea nu este una atmosferica (adica nu se aude).. mai multe informatii am scris eu intr-un topic mai vechi.. pe care il poti citi.. mai mult de atat... ca marca iti recomand Forge sau HKS dar vezi ca pt diesel e destul de scumpa o asemenea valva si poate ajunge si la 500E care personal nu i-as da doar pt un sunet..

288558[/snapback]

nu cred eu sa ajunga la 500 de euro cam 200 asa 250 maxim...azi o sa ma duc sa ma interesez.

cu 500 de euro mi-as lua jante stai linistit ca nici eu n-as da atata pe o chestie deaia :)

 

Eu zic ca trebuie sa ai Dump Valve, insa nu se aude pt ca nu evacueaza in atmosfera (cum zicea si  Alinos), numai BOV evacueaza inatmosfera. Poti insa sa iti pui alt DV mai de firma, insa nu stiu ce diferente majore pot fi.

 

BOV face acelasi lucru (descarca presiunea din admisie) insa o descarca in aer si ii da acel fluierat ...cand schimbi vitezele si decelerezi.

 

BOV e recomandat ...daca iti place zgomotul acela si zic eu ca va face simtita si diferenta prin reducerea Lag-ului turbinei.

288570[/snapback]

BOV este recomandat pt. benzinare , la diesel e alta treaba , am citit pe forumuri ca BOV-ul ar afecta turbina nustiu in ce sens , oricum o sa ma duc azi sa ma interesez.

 

Ai gasit cam cat costa o chestie din asta ? si montajul ? Are cineva un fisier audio sa vad si eu cum suna chestiile astea ?  :blink:  Merci !

288660[/snapback]

cauta pe youtube blow-off si o sa gasesti , azi o sa plec in cautare de informatii.

Link to comment
Share on other sites

288530[/snapback]

ce nu-mi plac mie chestiile astea cand unii se baga in seama asa , doar sa strice , mai bine stai in banca ta si nu mai fa off-topic aici. ce masina de 5mii de cmc3 ai u , ca sa comentezi la 525d-ul meu ?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Auzisem mai demult ca este daunatoare aceasta valva, daca nu este f scumpa chiar mi-as pune si eu.

288718[/snapback]

exact ce vroiam eu sa scriu mai sus , este daunatoare in cazul in care pui blow-off pe diesel , in loc de "dump valve" , asa am citit , acuma nustiu cat de adevarat este...

Link to comment
Share on other sites

exact ce vroiam eu sa scriu mai sus , este daunatoare in cazul in care pui blow-off pe diesel , in loc de "dump valve" , asa am citit , acuma nustiu cat de adevarat este...

288731[/snapback]

 

 

ai clapeta de acceleratie pe diesel ca sa poti pune BOV?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

un BOV de firma e intre 300-400euro....asa trompete gasesti pe situri la noi si cu 100 si ceva de euro...

288825[/snapback]

iti dai seama ca nu iau ceva prost , iau ceva de marca care se pune in general pe masini

 

ai clapeta de acceleratie pe diesel ca sa poti pune BOV??  :blink:

288845[/snapback]

daca nu merge cu BOV , oricum cred ca nu merge fiindca am auzit ca dauneaza turbinei , imi pun dump valve :)

Link to comment
Share on other sites

m-am lamurit , pe nici o masina diesel nu se poate monta "fluieratoare-dump valve" , decat pe variantele VW1.9 Tdi si Audi.

in rest , mai pe orice masina benzina cu turbo un Blow-Off Valve isi poate face prezenta sigur :blink:.

Link to comment
Share on other sites

Pentru VAG stiu ca exista niste simulacre de BOV/DV, care creeaza doar sunetul, fara a avea niciun efect (benefic) asupra performantelor, scop cu care BOV/DV-urile au fost gandite.

 

Sistemul consta intr-un fel de "trompeta" dupa cum bine zicea cineva mai sus, plus un senzor la pedala de acceleratie, astfel incat in momentul in care ridici piciorul de pe acceleratie se directioneaza un mic jet de gaze de pe evacuare prin respectiva trompeta. Si costa cateva sute de euro. Patetic.

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Pentru VAG stiu ca exista niste simulacre de BOV/DV, care creeaza doar sunetul, fara a avea niciun efect (benefic) asupra performantelor, scop cu care BOV/DV-urile au fost gandite.

 

Sistemul consta intr-un fel de "trompeta" dupa cum bine zicea cineva mai sus, plus un senzor la pedala de acceleratie, astfel incat in momentul in care ridici piciorul de pe acceleratie se directioneaza un mic jet de gaze de pe evacuare prin respectiva trompeta. Si costa cateva sute de euro. Patetic.

288928[/snapback]

...sistemul de care spui u este o prostie poate vorbesti de altceva , bov sau dv ori astea ori nici una :) , sunt facute cu cap nu au doar o trompeta.. :blink:

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

ce nu-mi plac mie chestiile astea cand unii se baga in seama asa , doar sa strice , mai bine stai in banca ta si nu mai fa off-topic aici. ce masina de 5mii de cmc3 ai u , ca sa comentezi la 525d-ul meu ?:)

288678[/snapback]

deci am 1.9 dTi si 1.2 HTP

deci 3100cc....te-am facut

poti sa ma faci si tu offtopic

:blink: :)

Edited by Tesio
Link to comment
Share on other sites

...sistemul de care spui u este o prostie poate vorbesti de altceva , bov sau dv ori astea ori nici una :) , sunt facute cu cap nu au doar o trompeta.. :blink:

288937[/snapback]

 

Da, chiar este o prostie. Si chiar este doar o trompeta. De-aia ziceam ca e patetic. Uite link (e in germana, sorry... poate merge cu google language tools): http://www.kw-systems.de/kw-systems-parts/blowoff.htm. Oricum, nu are rost sa continuam discutia in sensul asta, e aproape off-topic :)

 

 

deci am 1.9 dTi si 1.2 HTP

 

Sigur nu este HTTP? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.