Jump to content

informativ "retrofit"


CRM

Recommended Posts

O intrebare cu titlu pur infrormativ:

 

ce presupune o operatie de facelift a unui e46 coupe (doar la partea frontala ma refer) ?

 

Capota/faruri/bara fata/aripi?

 

E complicat ? Adica elementele mai sus enuntate "vin ca turnate" daca se inlocuiesc ?

Link to comment
Share on other sites

O intrebare cu titlu pur infrormativ:

 

ce presupune o operatie de facelift a unui e46 coupe (doar la partea frontala ma refer) ?

 

Capota/faruri/bara fata/aripi?

 

E complicat ? Adica elementele mai sus enuntate "vin ca turnate" daca se inlocuiesc ?

289205[/snapback]

in primul rand la e 46 coupe fata nu e la fel ca la e46 limosine...in al doilea rand aripile la e46 coupe sunt mai lungi ca si capota fata de e46 limosine(chiar si oglinzile difera)..deci daca vrei sa faci facelift la un e46 coupe poti sa o faci doar cu piese de coupe facelift..si costa de plangi singur...

Link to comment
Share on other sites

ma refer strict la coupe-uri - logic.

deci:

ca sa se poata aplica facelift-ul unui e46 fictiv non-facelift, strict cu elementele de design din partea frontala a facelift-ului, este nevoie numai de cele enuntate mai sus? Mai este nevoie de altceva?

 

Adica, ma refer la situatii de genul - bara are alte prinderi, capota la fel, izolatia nu se potriveste de la o capota la alta, incuietoarea capotei are alt mod de functionare/prinderi, etc.

 

l.e. - cat despre piese si preturi, e alta mancare de peste din oala mea. :blink:

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

ma refer strict la coupe-uri - logic.

deci:

ca sa se poata aplica facelift-ul unui e46 fictiv non-facelift, strict cu elementele de design din partea frontala a facelift-ului, este nevoie numai de cele enuntate mai sus? Mai este nevoie de altceva?

 

Adica, ma refer la situatii de genul - bara are alte prinderi, capota la fel, izolatia nu se potriveste de la o capota la alta, incuietoarea capotei are alt mod de functionare/prinderi, etc.

 

l.e. - cat despre piese si preturi, e alta mancare de peste din oala mea. :blink:

289327[/snapback]

 

casco ? :)

Link to comment
Share on other sites

nu

 

Nu cred ca va fi casco pentru ca asta presupune un vandalism asupra masinii pe care nu l-as suporta psihic sa stiu ca l-a patit; unde mai pui ca acum intergistreaza si orice capac de ventil care-l bagi/casco.

 

Vreau sa stiu cu ce piese sa ma intorc din portbagaj din tara de unde iau masina. (adica daca are rost sa ma complic)

 

Daca stie cineva sa ma lamureasca...

Link to comment
Share on other sites

ca imi place foarte mult cum arata facelift-ul pe coupe, si nu-mi place cum arata coupe-ul pre-facelift. (adica, imi place si ala...dar daca se poate face pe placul meu...de ce nu).

 

Nu prea imi gust faruri "tuning" si tot felul de spoilere si eleroane tot after-market (chiar imi plac cele de pe coupe-ul cu facelift).

 

daca am cum, o las asa si-i trag un CSL look :blink:, dar daca nu ma misc atunci cand o iau, mm ca sigur voi ramane cu ea asa.

 

(merg cu cineva care tot ia piese de acolo si ma "aranjeaza" la bani putini)

Link to comment
Share on other sites

ca imi place foarte mult cum arata facelift-ul pe coupe, si nu-mi place cum arata coupe-ul pre-facelift. (adica, imi place si ala...dar daca se poate face pe placul meu...de ce nu).

 

Nu prea imi gust faruri "tuning" si tot felul de spoilere si eleroane tot after-market (chiar imi plac cele de pe coupe-ul cu facelift).

 

daca am cum, o las asa si-i trag un CSL look :blink:, dar daca nu ma misc atunci cand o iau, mm ca sigur voi ramane cu ea asa.

 

(merg cu cineva care tot ia piese de acolo si ma "aranjeaza" la bani putini)

289438[/snapback]

Daca vrei "CLS look" atunci trebe' sa iei tot "botul" exterior de la parbriz incolo fara capota ca aia e la fel la ambele coupeuri(nu stiu de bara)...

Link to comment
Share on other sites

Cea mai simpla metoda ar fi sa intri pe realoem si sa iei fiecare piesa de la coupe vechi si sa compari PN-ul cu cel de la facelift.

 

Presupun ca ti-ai dat seama de la bun inceput ca o sa te coste mai mult decat daca ti-ai lua direct facelift. Plus ca o sa se uite lumea stramb cand o sa o vinzi si foarte posibil ca se va pleca de la prezumtia ca a fost lovita.

Link to comment
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva am pus un pret pt niste elemente:

2 faruri xenon 6880 lei/2 faruri fara xenon 2700 lei

2 aripi 1900 lei

bara fata+grila 1780 lei

capota 1680 lei

 

te rup farurile cu xenon daca le iei noi

total 12240 cu xenon/8060 lei fara xenon+unele elemente trebuiesc vopsite

 

Concluzia:este usturator rau

Link to comment
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva am pus un pret pt niste elemente:

2 faruri xenon 6880 lei/2 faruri fara xenon 2700 lei

2 aripi 1900 lei

bara fata+grila 1780 lei

capota 1680 lei

 

te rup farurile cu xenon daca le iei noi

total 12240 cu xenon/8060 lei fara xenon+unele elemente trebuiesc vopsite

 

Concluzia:este usturator rau

289840[/snapback]

asta am zis si "dumnea-eu" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva am pus un pret pt niste elemente:

2 faruri xenon 6880 lei/2 faruri fara xenon 2700 lei

2 aripi 1900 lei

bara fata+grila 1780 lei

capota 1680 lei

 

te rup farurile cu xenon daca le iei noi

total 12240 cu xenon/8060 lei fara xenon+unele elemente trebuiesc vopsite

 

Concluzia:este usturator rau

289840[/snapback]

 

Unde ai gasit tu aripi cu 19 mil vechi cand ele sunt max 1,5 mil una?

Bara fata + grila 18 mil? mai pune 5 mil si-si ia pachet M.

El a specificat ca ia toate piesele din germania

Edited by BRANDEX
Link to comment
Share on other sites

va multumesc mult pentru informatii. Si niste costuri orientative ma interesau, dar si per ansamblu ma intereseaza ceea ce am nevoie si daca apar probleme de ne-corelare intre "Âşasiu" si piese.

Mai pe scurt, daca imi ajung piesele "de faĂžadĂŁ".

 

M-am gandit si le ce va spune cel ce o cumpara - don't care. Daca i-o dadeam cu cine-stie ce alte faruri after-market sau cu interor argintiu (gen 330) spunea altceva?

 

M-am gandit sa o iau si cu totul, dar un pret minim la care am gasit e 15ooo euro, ceea ce ma cam scoate din schema avand in vedere de la ce plec si unde vreau sa ajung. Si asa, e46 a aparut din neant, ca voiam e36 :blink: (cope).

 

Piesele vor fi tot bmw, dar m.m ca sigur, nu noi :) (asta daca am vre-un noroc sa si gasesc). Din cauza asta voiam sa stiu inainte de orice daca merita sa pun problema. In functie de ceea ce gasesc, da merita (nu financiar :) ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.