Jump to content

Recommended Posts

ia sa va mai uimesc cu o problema, si sa ma uimiti voi cu solutia...

 

e simplu: cind ploua, motorul merge ca draq. galagios, "rough", si nu trage cum stie el.

 

- toate furtunele sint verificate si rasverificate, nu trage pe nicaieri nimic

- fisele nu fura pe nicaieri, nici pe la bujii nici pe la bobina, toate mansoanele de cauciuc sint in perfecta stare

- capacul de distribuitor si rotorul sint noi, nici p-acolo nu are pe unde sa traga caci au si capacele de plastic peste

 

deci... de ce ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dap asta e chiar belea.

dar toamna a facut sau e de putin timp??.e pusibil sa intre apa pe undeva la vre un fir ??sa faca scut ?/sau chestia cu injectorul.dar asta nu o stiam ca daca trage sa moara se manifesta numai pe vreme ploiaoasa sau in conditi de umezeala.unui prieten nu i prea porneste masina cand ploua afara:PPdar a lui e pe carburator.sa intre apa la vre o fisa??

Link to comment
Share on other sites

nu, fisele sint le-am schimbat cu unele in stare foarte buna. si ale mele erau la fel, doar ca una era ciupita cu un cutter ceva si fura pe acolo. acum nu fura pe nicaieri.

 

apa la fise mi-e greu sa cred ca intra, si acolo oricum sint niste mari temperaturi si e inghesuit rau... s-ar evapora inainte.

 

face numai cind ploua, de cind o stiu. poate e un feature ?

 

in compartimentul motor nu se vede nimic umed la ochi, nici chiar dupa mers prin apa mare cu viteza. am mers acum 2 veri in constanta prin apa cit roata si a fost ok.

Link to comment
Share on other sites

e simplu: cind ploua, motorul merge ca draq. galagios, "rough", si nu trage cum stie el.
(cine pana mea?!?), am si eu aceeasi problema. Mi-am batut si eu capul si am tras concluzia ca motorul nu are probleme, ci este o consecinta a caracteristicilor de temperatura / compozitie / presiune ale aerului. Spre exemplu, am observat ca motorul M30 trage cel mai bine atunci cand este relativ cald si uscat afara (undeva intre 20 - 25 grade Celsius).

Presiunea atmosferica are un impact mare asupra puterii motorului. Conditii atmosferice diferite de la o zi la alta pot afecta puterea motorului cu 10%, poate chiar mai mult.

Link to comment
Share on other sites

pai masina ta e facuta din multe bucati, asa ca nu mai poate fi numita bmw. de-aia nu are acest feature specific bmw-urilor :blink:

31331[/snapback]

 

pardon, e doar schimbat motorul de la un 1800cm la 2500cm, tot cu piese de urs nu cu piese de alta marca, asa ca trag concluzia ca esti doar invidios ca a mea masinuta nu face... :)

Link to comment
Share on other sites

Al dracu' feature. Am patit-o si eu intr-o dimineata ploioasa, nu mai tinea relati-ul, in ture mergea ok. Asta pana am ajuns la serviciu si n-a mai vrut sa porneasca :blink:

Am avut mari emotii cand am plecat la Gura Portita si s-a pornit furtuna peste Bucuresti. Prin Vitan deja inotam si motorul incepea sa faca figuri. Noroc ca peste 1 km drumul era uscat.

Sunt aproape sigur ca intra apa pe undeva, pentru ca mi se pare ca face figura numai cand merg cu viteza prin multa apa.

In primavara chiar m-a lasat in camp, tot pe ploaie si se pare ca era releul care comanda pompa de benzina.

Link to comment
Share on other sites

TiL,

 

unde e delcoul tau ?

la noi e sus de tot, si nu-l afecteaza mersul prin apa. poate ti-a tras apa in admisie, ca atunci e de jale.

 

sa repet: la mine relantiul e normal doar ca e "rough"... e ca si cind motorul e in rodaj, nu stiu cum sa explic; iar in mers, parca si-ar fi pierdut un sfert din cai.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca pana acum exista doar doi care nu au problema asta. Eu si Ionut. Poate or fi ai nostri ursi polari+upgrade in conditii de umezeala. :) :)

Asa, sa revenim la problema: dar la temperatura aerului "admis" v-ati gandit? Imi dau si eu cu parerea, nu cunosc in detaliu toate componentele. Poate nu e neaparat vorba de intrat apa pe undeva ci de temperatura aerului...si implicit o fi posibil sa existe o problema cu o componenta care intra in contact direct cu aerul, rece in cazul asta, tras de afara. :blink: Just my two cents. :)

Link to comment
Share on other sites

posibil sa existe o problema cu o componenta care intra in contact direct cu aerul, rece in cazul asta, tras de afara
316i are un punct de vedere foarte pertinent. Am suspectat multa vreme (si inca mai suspectez) senzorul de temperatura al aerului, care este montat in AFM inainte de clapeta. Am gasit, acum vreo 2 ani, undeva pe Net, niste valori de rezistenta in functie de temperatura aerului, iar la masuratoare AFM-ul meu a iesit bine.

Asta insa nu inseamna ca este OK pe toata plaja de temperatura, pentru ca nu am reusit sa "emulez" toate conditiile. Cum am zis, inca mai suspectez acel senzor de temperatura din AFM.

 

Deci, 316i, ai tintit unde trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.