Jump to content

Incalzire scaune - memorie?


alexrosiu

Recommended Posts

Am cumparat o alarma cu pornire motor in ideea de a lasa incalzirea scaunelor pornita cand plec din masina, astfel incat dimineata (iarna), cand pornesc motorul din telecomanda, sa porneasca si acestea si cand ajung la masina sa ma pot aseza pe scaun fara sa inghet.

 

Am observat insa ca de fiecare data cand pun contactul, indiferent pe ce nivel de temperatura lasasem scaunele, ele sunt mereu oprite.

 

Am cautat in documentatiile aferente Car/Key Memory si nu am gasit nimic despre asta. Mi se pare ciudat. Chiar nu exista niciun mod de a le face sa tina minte cum vrei sa porneasca?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de repede se incalzeste motrul diesel de la BMW, insa cele VAG se incalzeau foarte greu iarna. Mergeam cativa km si acul de temp de-abia se misca un pic, iar la relanti se incalzeau mai deloc. Din cauza asta mizam mai mult pe scaunele incalzite... insa poate am noroc si la BMW este mai bine din acest punct de vedere. Sa vedem. Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de repede se incalzeste motrul diesel de la BMW, insa cele VAG se incalzeau foarte greu iarna. Mergeam cativa km si acul de temp de-abia se misca un pic, iar la relanti se incalzeau mai deloc. Din cauza asta mizam mai mult pe scaunele incalzite... insa poate am noroc si la BMW este mai bine din acest punct de vedere. Sa vedem.

290790[/snapback]

Da, cam asta ar fi si motivul pentru care dupa pornire e recomandat sa te misti, nu sa stai pe loc sa astepti sa ajunga la temperatura optima.

Din moment ce sistemul opreste mereu incalzirea la scaune, nu ramane decat:

-sa adaugi un circuit suplimentar la rezistenta de la scaune. Circuitul trebuie sa aibe optiune sa nu se activeze mereu cu alarma ta noua; nu ai vrea scaune incalzite vara. Trebuie sa se opreasca singur, dupa ce si-a facut datoria ramane sa alegi tu daca vrei sau nu incalzire. Trebuie sa stea o perioada limitata de timp pornit doar, sa nu juleasca bateria.

-sau sa iti faci un bat care o data cu alarma ta sa apese de 1/2/3 ori pe butonul de incalzire :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de repede se incalzeste motrul diesel de la BMW, insa cele VAG se incalzeau foarte greu iarna.... poate am noroc si la BMW este mai bine din acest punct de vedere.

290790[/snapback]

 

Vrei sa spui mai rau... :blink: Daca un motor se incalzeste mai repede la relanti inseamana ca frecarile sunt mai mari, deci randamentul este mai mic. Si nu vrei sa auzi asta in comparatia cu TDI-urile de la VAG :)

 

Am avut un Passat cu TDI si scria si in manual ce a zis chas3, ca se recomanda sa nu stai la relanti, ci dupa ce ai pornit motorul, sa-i dai bice.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.