Jump to content

suspensie H&R PE 3-er E46


armin

Recommended Posts

depinde ce vrei tu de la masina...Cu suspensia M poti sa iti iei adio de la confort, in schimb ai stabilitate mai buna pe viraje + se coboara garda la sol si da un aer mai sportiv

290899[/snapback]

 

 

cred ca asta si cauta ..... :) :blink: stabilitate mai buna pe viraje + se coboara garda la sol si da un aer mai sportiv

Link to comment
Share on other sites

in afara de arcuri si amortizoare....mai sunt si alte chestii de schimbat?

cum se comporta suspensia asta,in afara de faptul ca e mai rigida?

dpdv al fiabilitatii...???eu,in general,am grija de masina,evit cat se poate sa intru pe drumuri proaste...prefer sa fac cativa km in plus pe un drum bun...

oricum,am de gand sa fac un test drive cu cealalta masina pe care este montata suspensia asta,dar voiam sa stiu in principiu daca e ok...

Link to comment
Share on other sites

informatii noi,am vb cu respectivul :blink:

masina e adusa de 1 luna din germania,cumparata de la reprezentanta bmw,are 80k km,este 320d

are din paket ///M : SUSPENSIE,volan si schimbator

l'am intrebat de unde stie ca are paket M si a zis ca scrie in actele care le'a primit de la dealer'ul din germania

dec,in afara de telescoape si arcuri,mai este ceva diferit?nu vreau sa pun suspensia asta si pe urma sa ma trezesc ca trebuie sa mai schimb nu stiu cate alte chestii...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca daca era vorba de un M3 autentic, era cu totul alta mancare de peste. Asa, banuiesc ca este vorba de aceleasi sisteme de prindere si tot, doar ca arcurile si amortizoarele sunt sport (mai tari si garda la sol mai mica). Nu vad de ce nu s-ar potrivi fara nici o modificare. Sincer sa fiu eu mi-as cumpara un sistem de suspensie sport nou de la un magazin de tuning si cu asta basta.

 

Nu prea cred in basmele astea "scria pe undeva, am pierdut factura, hai domne daca iti zic eu ca sunt originale..." Poti sa cumperi o suspensie mai proasta decat ce ai acum.

 

Plusuri: stabilitate exceptionala, look mai sportiv, frane mai eficiente

 

Minusuri: posibilitate distrugere prematura bucse si alte elemente prin gropi, piatra cubica, etc, mai dai cu burta pe jos daca nu esti atent

 

Eu am asa ceva pe masina din fabrica si nu as schimba-o pentru nimic in lume cu o suspensie normala. Nu prea inteleg de ce isi doreste acest schimb proprietarul. Cam suspect!

Link to comment
Share on other sites

proprietarul este din provincie...un oras cu strazi ca de provincie...

nu-l intereseaza optiunea asta,dar daca s-a nimerit pe masina...nu putea sa renunte la masina,doar ca avea suspensie sport

masina este venita de foarte putin timp in RO

am de gand sa merg cu masina si sa fac o verificare inainte...aceeasi pretentie o are si celalalt,deci e corect

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar mai fi si barele stabilizatoare diferite. Corectati-ma daca gresesc.

291159[/snapback]

asa e!

 

scrie pe telescop daca este suspensie M sportpacket II,difera si bratele si etc,etc.

291287[/snapback]

ce brate? basculele?

astea?:http://images.andale.com/f2/104/120/20810658/1139674233298_B31126758519.520kit.jpg

 

se pare ca da! link

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ca sa nu mai fac un topic nou...mi'am luat 4 arcuri H&R,sunt de culoare bleumarin si 2 amortizoare fatza reglabile.

arcurile si amortizoarele au venit impreuna,au fost kit(pe amortizoare scrie H&R mare pe centru,iar in partea de sus cu litere mici BILSTEIN made in germany).

am de gand sa le montez cu roti pe 17" 8j pt vara...iarna vreau sa pastrez suspensia normala si roti pe 16".

am cautat pe net ceva informatii despre kit'ul asta si am gasit ceva de care nu prea stiu mare lucru:spun cei de la H&R ca este posibil sa trebuiasca distantiere in cazul in care se folosesc roti cu dimensiunile specificate de producator

" Wheel offset critical; Spacers may be required when the standard wheel / tire combination is used."

are cineva asa ceva?ceva pareri?deocamdata caut informatii...pana la primavara am timp sa ma luminez... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca offsetul jantelor pe care trebuie sa le folosesti este acum mai mic.  :blink:

304253[/snapback]

 

offset = 5x120??? asta e offset'ul? inseamna ca o sa fie 5x118 sau asa ceva?

 

rog un moderator sa schimbe titlul topicului "suspensie H&R PE 3-ER E46"

sa nu mai fac altul :)

10x

Edited by armin
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca offsetul jantelor pe care trebuie sa le folosesti este acum mai mic.  :)

304253[/snapback]

 

bun...eu am ET 47 acum la jante M3 EVO 17"... Stiu ca ET'ul acceptat pe E46 este cuprins intre 35-50

deci daca am 47...nu ar trebui sa fie probleme :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dar ai mesajul:

 

" Wheel offset critical; Spacers may be required when the standard wheel / tire combination is used."

 

Asta inseamna ca butucul rotii este tras mai spre interior acum, din moment ce iti recomanda flanse.

 

Dar cel mai bine pui o janta pe masina si vezi daca atinge amortizorul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.