Jump to content

e 6o 520 sau 525


bara'cuda

Recommended Posts

bogdan... nu e chiar asa.. ca pana la urma.. nu e asa scump un e60 incat.. doar "bastanii" sa aiba e60... si sa nu fie problema de consum... e un sedan cu 4 usi si bineintele ca si consumul e un factor. Cu noroc prinzi un e60 la 20.000 cu taxe cu tot... de prin 2003/2004 ...

291813[/snapback]

 

 

am gasit si mai jos de 20000 cu tote taxele si cu kilometri putini :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

acuma e la noul curs din 1 octombrie de 33500 / euro... nu stiu daca e valabil de acum la calculul taxei sau daca va fi doar din 1 ian 2008..

 

Bogdan. pai tocmai asta ma tot intrebam ce-i cu tine... ??!?! iti iei e60 ca sa iti iei seria 5 mai nou.... nu pentru ce ai zis tu.. tinand cont ca are un 5... e39 vrea sa treaca la e60 intre 520i si 525d.. puterea e cam la fel... si el stie cat o sa mearga cu masina si asa mai departe ca sa ia in considerare consumul .. oricum e de stiut ca 1 plin de benzina e mai scump decat un plin de motorina... de asemenea pun si punctu de vedere a muuultora.. ca 500.000 de benzina e cat 500.000 de motorina.. valoric.. acuma cantitativ nu stiu dar ptr ei nu conteaza...

Cand vorbesti de plinuri.. difera sumele date la pompa.. si difera si numarul de plinuri pe luna intre 520i si 525d...

 

Nu stiu cum sta cu banii sa pot sa-i recomand 520i.. dar eu din experienta am observat, ca nu conteaza ca am banii la greu sau is mai parlit... dieselul PE MINE m-a ajutat.. nu am mers cu vento 1,8 benzina cat merg cu 525d-u si pot sa spun.. ca banii de combustibil.. tot cam pe acolo sunt...adica tot cam atatia bani am de alocat lunar ptr combustibil...

 

Diferenta de taxa e de 200 euro intre 2200 si 2500 , acuma el stie ce e mai bine ptr el, ma gandesc ca nu-si ia masina pe viata.. e o masina destul de tanara... nu prea conteaza...

Chiar si tobele sunt la fel... Eu pentru siguranta.. adica sa fiu convins ca imi permit sa merg cu ea cat mai mult, as lua diesel..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

acuma e la noul curs din 1 octombrie de 33500 / euro... nu stiu daca e valabil de acum la calculul taxei sau daca va fi doar din 1 ian 2008..

 

Bogdan. pai tocmai asta ma tot intrebam ce-i cu tine... ??!?! iti iei e60 ca sa iti iei seria 5 mai nou.... nu pentru ce ai zis tu.. tinand cont ca are un 5... e39 vrea sa treaca la e60 intre 520i si 525d.. puterea e cam la fel... si el stie cat o sa mearga cu masina si asa mai departe ca sa ia in considerare consumul .. oricum e de stiut ca 1 plin de benzina e mai scump decat un plin de motorina... de asemenea pun si punctu de vedere a muuultora.. ca 500.000 de benzina e cat 500.000 de motorina.. valoric.. acuma cantitativ nu stiu dar ptr ei nu conteaza...

Cand vorbesti de plinuri.. difera sumele date la pompa.. si difera si numarul de plinuri pe luna intre 520i si 525d...

 

Nu stiu cum sta cu banii sa pot sa-i recomand 520i.. dar eu din experienta am observat, ca nu conteaza ca am banii la greu sau is mai parlit... dieselul PE MINE m-a ajutat.. nu am mers cu vento 1,8 benzina cat merg cu 525d-u si pot sa spun.. ca banii de combustibil.. tot cam pe acolo sunt...adica tot cam atatia bani am de alocat lunar ptr combustibil...

 

Diferenta de taxa e de 200 euro intre 2200 si 2500 , acuma el stie ce e mai bine ptr el, ma gandesc ca nu-si ia masina pe viata.. e o masina destul de tanara... nu prea conteaza...

Chiar si tobele sunt la fel... Eu pentru siguranta.. adica sa fiu convins ca imi permit sa merg cu ea cat mai mult, as lua diesel..

291902[/snapback]

[/qu

 

cam asta ar fi problema daca pot sa o numesc asa ma gandeam la 520i ca il pot lua mai suptire la pret decat 525d din germania diferenta de la taxa nu este o probela este forte mica dar interbarea mea era daca merita 520i ,mai bine spus daca se apropie de 525d la general consum fiabilitate codturi la intretinere etc

Link to comment
Share on other sites

la intretinere normal ca e mai ieftin 520i-ul ca orice benzinar aspirat, dar la consum chiar e diferenta. Adica spre exemplu in oras nu poti sa mergi non stop si eu fac opriri destul de dese de unde rezulta un consum mare fie diesel fie pe benzina, dar la benzina se simte la buzget. Spre exemplu bag 100 ron la 3-4 zile. Dieselul este pentru consum si km multi, daca il iei doar asa sa faci 15-20mii pe an nu merita sa iei diesel, eu am facut 7000 km in 2 luni si ceva.

 

P.s- Chestia cu taxe si impozite mai mici :blink: , e o prostie nu e un avantaj, daca ai bani de bmw ai sa dai 360 ron pe an ce naibi pentru 525

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

ma gresit la 3000 cmc e 900 ron pe an si la 5000 cmc e 3100 ron pe an

 

Nu stiu calculele astea cu recuperatul banilor dati pe diesel.... nu fac calcule din astea.. eu fac calculu.. astazi data de 3 octombrie merg bag un plin e mai ieftin decat acelas plin da benzina... cam asta ma intereseaza, si apoi faptu ca bag mai rar decat daca as avea benzina...

 

Cum am mai spus, daca nu vrei sa tii masnia 10 ani.. nu cred ca se pune problema de fiabilitate....nici la una dintre ele...

 

bara pot sa ma risc sa-ti spun ca la masinile astea 2.. conteaza mai mult dotarile ? ... care are mai multe dotari aia sa o iei ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

la 3000 cmc e 900 ron pe an si la 5000 cmc e 3100 ron pe an

 

291989[/snapback]

Si la 3500 cmc 2000 Ron :) O crestere logica fata de 3000 cmc :)

P.S @Lifestyle: Nu ziceai ca iti prezinti masina in seara asta? :blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

da ramne sa cantaresc si situatia financiara a mea si o sa iau o decizie sa vad la ce ma hotarasc diferenta de pret intre ele nu ar fi extraordinara de mare cu tote ca eu as tinde spre 525d dar cu e39 meu au mai fost unele probleme de fiabilitate mici intadevar dar din cate am citit pe forum e60 se pare ca nu mai are problemele e39 -lui
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu calculele astea cu recuperatul banilor dati pe diesel.... nu fac calcule din astea.. eu fac calculu.. astazi data de 3 octombrie merg bag un plin e mai ieftin decat acelas plin da benzina... cam asta ma intereseaza, si apoi faptu ca bag mai rar decat daca as avea benzina...

291989[/snapback]

Ca nu calculezi cat dai pe taxe aberante si revizii, insemna doar ca nu perseverezi la a lua in calcul toti factorii :blink:

Ori nu te intereseaza deloc despre ce bani e vorba dupa ce ti-ai luat masina, caz in care iti iei ce iti trece prin cap, ori daca vrei sa calculezi, iei in calcul si cele cateva plinuri bune pe care le dai pe alte cheltuieli. Doar asa obtii rezultatul financiar corect, daca tii mortis sa il calculezi.

 

Cum am mai spus, daca nu vrei sa tii masnia 10 ani.. nu cred ca se pune problema de fiabilitate....nici la una dintre ele...

 

bara pot sa ma risc sa-ti spun ca la masinile astea 2.. conteaza mai mult dotarile ? ... care are mai multe dotari aia sa o iei ?

291989[/snapback]

Intr-adevar, la ambele paragrafe. Cu exceptia fiabilitatii, unde fie diesel sau benzina, fie de 10 sau de 30 de mii de euro, poti avea probleme cu o masina si a 2-a zi de la improprietarire; dar sa zicem ca o sa fie cu noroc.

Link to comment
Share on other sites

parca legea zicea altceva:

 

113. Alineatele (2) si (7) al articolului 263 vor avea urmatorul cuprins:

“(2) Ăn cazul oricaruia dintre urmatoarele autovehicule, impozitul pe mijlocul de transport se calculeaza ĂŽn functie de capacitatea cilindrica a acestuia, prin ĂŽnmultirea fiecarei grupe de 200 de cm3 sau fractiune din aceasta cu suma corespunzatoare din tabelul urmator:

 

Tipuri de autovehicule Suma, ĂŽn

lei, pentru fiecare grupã de 200 cm3 sau fractiune din aceasta

1. Motorete, scutere si autoturisme cu capacitatea cilindricã de pânã la 1600 cm3 inclusiv 7

2. Autoturisme cu capacitatea cilindricã ĂŽntre 1601 cm3 si 2000 cm3, inclusiv

15

 

3 Autoturisme cu capacitatea cilindricã ĂŽntre 2001 cm3 si 2600 cm3, inclusiv 30

4. Autoturisme cu capacitatea cilindricã ĂŽntre 2601 cm3 si 3000 cm3, inclusiv 40

5. Autoturisme cu capacitatea cilindricã de peste 3.001 cm3 45

6. Autobuze, autocare, microbuze 20

7. Alte autovehicule cu masa totalã maximã autorizatã de pânã la 12 tone inclusiv, precum Âşi autoturismele de teren din producĂžie internĂŁ. 25

8. Tractoare ĂŽnmatriculate 15

9. Motociclete 35

Link to comment
Share on other sites

Salutare Bara! Iti urez de pe acuma bun venit in clubul E60...!

Sa iti impartasesc cate ceva din experientele mele de cautare a mashinii "perfecte" (pt mine normal)...

Am avut placerea sa merg cu 520i, 525i si 525d...si sa ma documentez cat mai mult referitor la aceste 3 modele. Dupa luni de nesomn si stress am constatat asa...

520i- Fiabilitate mare, consum redus, extrem de silentioasa, costuri mici de intretinere si alte TAXE (TPI si Impozite), insa motorul este cam prea puturos pt ceea ce vroiam eu...parca ai conduce un Peugeot mai puternic. Are destula putere, dar nu cat sa imi creasca adrenalina indeajuns.

 

525i- Silentios, insa are un sound superb la turatii mari, consum ceva mai amre decat 520i, adica cam 14-16% in Bucuresti (trafic normal. nu ambuteiaje) si cam 7-8% in afara la 120km/h...12% la 200km/h viteza de croaziera. Acceleratii puternice, f buna pt un condus mai sportiv (ne e totusi M5), fiabilitate buna, mai ieftina de intretinut si taxele sunt ok .

 

525d- Pt un anti-diesel-ist pot sa spun ca motoarele diesel de la BMW sunt cele mai rafinate si mai placute motoare pe motorina...Insa daca ar sa iau unul ..acela ar fi un 3.0sd biturbo...nu altul!

La condus se simte ca 520i insa are zvacnirile acelea specifice diesel-urilor, insa se gatuie destul de repede parca...e silentios la mers pe sosea, insa nu la relanti, FIABILITATEA insa lasa de dorit, nu probleme grave insa debitmetre la greu de schimbat, si cateva probleme la turbine si pompe. Depinde si cum o alergi zic eu.

Consumul e redus (nu stiu exact cat), costurile de intretinere sunt mai mari insa si ce scoti pe mere dai pe pere...

 

As recomanda cutia steptronic care este cea mai buna cutie automata aflata pe vreo masina ca raport fiabilitate/performante si e excelenta in Bucuresti si chiar si la drum lung, iar cand o pui in Drive Sport sau Manual... deja se schimba multe...:blink:

Cutiile manuale sunt recunoscute pt iabilitatea lor (probabil ca stii deja).

 

Acuma depinde de tine sa alegi ceea ce vrei...eu unul am preferat totusi sa nu aibe asa multe gadgeturi insa sa fie cat mai puternica si km mai putini.Are totusi Xenon, oglinzi electrice heliomate, scaune electrie, Navi buss, steptronic, faruri automate, senzori de ploaie si PDC si alte magareli. Poate urmatoarea va avea HUD, Navi Pro si un motor mult mai puternic... :)

 

Inca ceva ...orienteza-te sa o iei de la un Dealer BMW...e mult mai sigura treaba si te simti asa de bine cand o cumperi...pt ca se comporta cu tine exact cum trebuie...nu esti tratat ca o cizma uzata ca la Roumania.

 

Succes!

 

PS: 520i e ceva mai fiabil ca 525d, e mai silentios, mai ieftin la intretinere si sunt cam la fel la condus (acceleratii viteza etc.) Diferentele n u sunt majore...si nu se merita zic eu sa dai mai mult pe un diesel. Plus ca la acelasi nr de km si dotari ca 520i, e cu 1000-2000E mai scump. Eu votez pt 520i.

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

de obicei nu sunt o persoana cu mania vitezei mer normal la drumuri lungi 150 km cam asa ceva dar imi place la nebunie sa plec cu demaraj in speciala treptele 1,2,3, din cate stiu si 525d are demaraj bun dar parca mai bine ar da 520i la demaraj o sa stau sa cantaresc situatia ca am in cap sa plec in 2 saptamani in germania si sa vad in ce parte a balantei cad multam tiberiuenache pentru sfaturi
Link to comment
Share on other sites

Totul e in functie de:

- kilometri care ii faci anual sau lunar (daca tu crezi ca faci peste 4.000 km lunar, ar fi mai potrivit diesel);

- stilul de condus, la un diesel oricat i-ai da de tare consumul nu creste exagerat, pe cand la 520i, daca il incingi rau te duce si in afara la vreo 17 l/100km;

Daca o folosesti mai mult la oras si drumuri scurte ia benzinarul, ai bonus zgomotul motorului plus turatii ridicate daca vrei :blink:

Cat despre diesel, 525d cred ca e cel mai echilibrat din punct de vedere al performantelor vs. consum.

Fiabilitate sporita aspirat vs. turbo.

p.s.: in alta ordine de idei, 520i este, totusi, cel mai mic motor pe benzina de pe seria 5. A scris cineva mai sus ca la mers cu 200 km/h ii ia 12 l/100km...chiar asa o fi ?...adica sa mergi cu 200 km/h ceva mai mult, nu doar sa vezi daca prinde :)

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Totul e in functie de:

- kilometri care ii faci anual sau lunar (daca tu crezi ca faci peste 4.000 km lunar, ar fi mai potrivit diesel);

- stilul de condus, la un diesel oricat i-ai da de tare consumul nu creste exagerat, pe cand la 520i, daca il incingi rau te duce si in afara la vreo 17 l/100km;

  Daca o folosesti mai mult la oras si drumuri scurte ia benzinarul, ai bonus zgomotul motorului plus turatii ridicate daca vrei :blink:

  Cat despre diesel, 525d cred ca e cel mai echilibrat din punct de vedere al performantelor vs. consum.

  Fiabilitate sporita aspirat vs. turbo.

p.s.: in alta ordine de idei, 520i este, totusi, cel mai mic motor pe benzina de pe seria 5. A scris cineva mai sus ca la mers cu 200 km/h ii ia 12 l/100km...chiar asa o fi ?...adica sa mergi cu 200 km/h ceva mai mult, nu doar sa vezi daca prinde :)

292280[/snapback]

 

"Cineva" de mai sus este Tiberiu si consumul de 12% la 200km/h este la 525i daca ai fi fost atent.

Viteza maxima a 520i este 230km/h si am condus-o in ritm de 220-230 in jur de 1 ora pe autostrada Debrecen - Budapesta. Consumul la aceste viteze e undeva pe la 10 - 10,5.

Link to comment
Share on other sites

eh...daca spui tu ca ai condus 1 ora cu 220-230 la 520i si ai avut consum de 10-10.5 (desi erai aproape de zona rosie)...nu mai zic nimic...si imi cer si scuze, eu cand am condus 320i de ex, la 230 km/h acul la consum statea peste 15 l/100km si aveam peste 6.000 rot/mi.

A doua la mana, autostrada e destul de aglomerata incat sa o tii doar peste 200 km/h...:)

Cred ca bmw-urile ce le-am condus eu aveau injectia stricata sau le-am fortat eu :) ...numai bine

p.s....acum m-am gandit, poate ca autostrada e mai in vale asa...:blink:

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

hahhahah auite cum apar fraze... am condus 520i 525i 525d.. si deja o si schimbat debitmetre, turbo-uri si pompe la diesel... deci a inceput prin argumente solide de consum.. ce a constatat el.. si apoi a trecut la generalitati anti diesel ca trebuie schimbate turbo.. hahhahahahhaha, in experienta asta a ta.. cum mi-ai spus ca ai constatat consumul , cate turbo ai schimbat si cate debitmetre la dieselul acela ?????

 

 

Amandoua sunt masini relativ noi 3 ani..... nu se pune problema de debitmetre si turbo-uri.. daca o tii 10 ani.. probabil ca da.. e mai riscant dieselul..... hai ca se transforma din nou topicu in benzina vs diesel..

Link to comment
Share on other sites

Mda si eu sunt curios cate turbo-uri,pompe si debitmetre a schimbat pe E60-ul ala.Eu cred ca nici una dar astea sunt numai basme.Luni plec in Germania si unde ma duc este o reprezentanta bmw de unde am luat 2 masini deja si o sa intreb si eu de curiozitate cate turbine,pompe si alte chestii "grave de la diesel" schimba ei.Parerea mea e ca romanii isi cumpara masini pe care nu stiu sa le intretina si sa le exploateze si alta cauza ar fii masinile aduse cu muuuulti km (da-ti inapoi) la care e normal sa mai pice cate ceva. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

Fals.. romanii cumpara "masini bune" adica cele mai IEFTINE de prin parcuri... de aia se duc piese de pe masina, ca noi cumparam ce e mai ieftin, daca avem 15 mii si in parcul ala sunt 3 masini una la 10 una la 11 si una la 12 mii.. cumparam cu ochii inchisi cea cu 10.000 ca doar ii mai ieftina.. nu conteaza eventualele motive pentru care ar fi mai ieftina..
Link to comment
Share on other sites

Interesante topicurile astea de genul: "ma baieti, am enspe mii de euro, ce sa-mi iau, aia sau aia? Si sar baietii, ia aia, e mai buna, consuma 10,5 la 200 la ora, nu schimbi turbo, sound superb. Replicile vin imediat, ia-o pe ailalta, consuma mai putin, e cuplul mai mare, bla bla bla. Si pina la urma omu' ia tot passat. Vrei consum mic? Ia bicicleta. E fiabila si ieftina la intretinere, impozit. Basca ca nu mai platesti nici taxa de inmatriculare. Eu daca as avea bani, mi-as lua automat m5. Si asta iti recomand si tie. E mai bun ca un diesel. Si iti faci si o gramada de prieteni pe la benzinarii.

Omule, ia-ti masina de citi bani ai. Se stie de multisor ca la aceleasi capacitati cilindrice (sau apropiate, cum e cazul comparatiei), un diesel consuma mai putin. Si mai era o vorba: caii putere vind masina, cuplul cistiga cursele. Daca ai un 525d si mai si stii sa conduci, unul cu un 520 i nu prea are ce sa-ti faca. Nu la liniute. Cit despre fiabilitate, sint destule piese de peste 1500 de euro si intr-o benzinara si care se pot strica. Conteaza norocul, cum conduci si cum intretii o masina.

Link to comment
Share on other sites

Interesante topicurile astea de genul: "ma baieti, am enspe mii de euro, ce sa-mi iau, aia sau aia? Si sar baietii, ia aia, e mai buna, consuma 10,5 la 200 la ora, nu schimbi turbo, sound superb. Replicile vin imediat, ia-o pe ailalta, consuma mai putin, e cuplul mai mare, bla bla bla. Si pina la urma omu' ia tot passat. Vrei consum mic? Ia bicicleta. E fiabila si ieftina la intretinere, impozit. Basca ca nu mai platesti nici taxa de inmatriculare. Eu daca as avea bani, mi-as lua automat m5. Si asta iti recomand si tie. E mai bun ca un diesel. Si iti faci si o gramada de prieteni pe la benzinarii.

Omule, ia-ti masina de citi bani ai. Se stie de multisor ca la aceleasi capacitati cilindrice (sau apropiate, cum e cazul comparatiei), un diesel consuma mai putin. Si mai era o vorba: caii putere vind masina, cuplul cistiga cursele. Daca ai un 525d si mai si stii sa conduci, unul cu un 520 i nu prea are ce sa-ti faca. Nu la liniute. Cit despre fiabilitate, sint destule piese de peste 1500 de euro si intr-o benzinara si care se pot strica. Conteaza norocul, cum conduci si cum intretii o masina.

292373[/snapback]

 

 

in nici un caz sa imi ia passat mai bine raman cu e39 le meu dar bani sunt si de 525d sau 520i dar vroiam sa imi fac o parere despre ambele modele

Link to comment
Share on other sites

Mda si eu sunt curios cate turbo-uri,pompe si debitmetre a schimbat pe E60-ul ala.Eu cred ca nici una dar astea sunt numai basme.Luni plec in Germania si unde ma duc este o reprezentanta bmw de unde am luat 2 masini deja si o sa intreb si eu de curiozitate cate turbine,pompe si alte chestii "grave de la diesel" schimba ei.Parerea mea e ca romanii isi cumpara masini pe care nu stiu sa le intretina si sa le exploateze si alta cauza ar fii masinile aduse cu muuuulti km (da-ti inapoi) la care e normal sa mai pice cate ceva.

292353[/snapback]

 

saptamana viitore te intorci di germania daca te rog frumos sa imi spui si mie cam la ce preturi sunt 520i sau 525d acolo de unde ai mai luat tu

Link to comment
Share on other sites

eu personal am discutat cu un posesor de 520i e60 si nu parea prea multumit de demaraj;nu cunosc cat de fiabil este 525d e60(am inteles ca benzinarul ar fi in avantaj)dar trebuie luata in cosiderare diferenta uriasa de cuplu:410Nm vs. 210Nm

in favoarea modelului pe motorina care cu siguranta ai simti-o in depasiri;sa fim realisti,in trafic te intereseaza mult mai mult acceleratia,nu viteza maxima pe care in conditii de trafic chiar normal greu poti sa o atingi.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.