Jump to content

Ce model e asta?


Remus R.

Recommended Posts

Am vazut-o intr-o parcare si e foarte draguta masinuta asta, din pacate nu stiu ce model e ? si nici ce serie, nici din ce an, dar e excelenta.

 

Are interiorul din piele, cotiera spate, nu stiu daca sunt originale si daca asa erau si cand s-a nascut masina insa pareau a fi de acolo :blink:

 

Ce mi-a placut a fost bordul, are inclusiv termometru... :)

 

Oricum draguta foc . 2 usi micuta asa. Semnalizarea era foarte interesant pusa cumva pe lateral ... ce sa mai misto masina pt anul in care a fost facuta, care o fi ala ... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred ca mai exista oameni care nu identifica imediat un 2002 cind il vad. Dar nu are nimic de-a face cu berlinele Neue Klasse. Care au fost toate in patru usi. Si nu au un cod de identificare ca celelalte BMWuri cu E urmat de un numar (seria de cupeuri 1502, 1602, 2002 etc sunt identificate de codul E10). Singura legatura este ca din berlina 1500 (patru usi) s-a nascut ideea unui cupeu de 1500, care s-a numit 1502. Dupa care motoarele au urmat cresterea lor naturala catre 2000cmc si masinile si-au schimbat numele corespunzator.

 

Singurul cupeu intrucitva apropiat masinilor din NK este 2000cs/csi. Desi de fapt e si el un copil al nimanui caci numai motorul e acelasi, dar asta apare pina la masini mult mai recente. In rest, NK sta aparte. Nici un fel de compatibilitate cu celelalte masini (cu exceptia sasiului motorului de 2002 care apare in unele NK, nu in toate, fara o regula aparenta).

 

Dar vezi ca termometrul ala e acolo ca sa-ti spuna cit de frumos sau dimpotriva e afara, in caz ca ti se murdaresc geamurile foarte rau, ca altminteri pina la 50grade C nu cred ca are ce sa-ti spuna despre motor (sau orice altceva legat de masina).

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

ahaaaaaa :blink: , oricum foarte draguta masinuta, nu era ea prea ingrijita, pt ca una ingrijita cred ca e o bijuterie :)

 

am simtit eu ceva in volan cand am trecut pe acolo, dar nu am stiut ca era taicasu' :) ca parcam mai aproape sa schimbe si niste pareri :)

Link to comment
Share on other sites

am luat acum legatura cu el, de fapt el cu mine, si mi-a dat mai multe detalii despre masina . foarte misto , cand a luat-o el era intr-o stare mult mai naspa, incet incet a zis omu ca o va face sa arate mai bine, desi era oki si acum.

 

la urmatoarea intalnire vine si el si poate ma face o tura :blink:

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pt. topic - da masina e o bijuterie in slefuire momentan - lipsa timpului si banilor pt. ea au facut-o sa stea mai multe luni in aceasta parcare, desi acum merge - cand am luato nu functiona absolut nimic - avea frane rupte, nu avea o gramada de piese, avea roti f. urate si nepotrivite, interior mucegait si multe multe probleme - acum deja e lux - pretul pana acum cam 3000 euro (masina a fost 750). Nu o voi lasa asa - deci posibil sa fie la anul in vara facuta, cel putin tabla va arata altfel - urmeaza apoi reimbracarea totala a interiorului in piele alba si refacere totala motor si io stiu ce o mai fi ...

 

pana atunci circul cu un OPEL REKORD, un FORD FIESTA sau cand am chef de forja iau BMW-ul meu E30 cu motor de 2.7 la ture

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Am vazut-o intr-o parcare si e foarte draguta masinuta asta, din pacate nu stiu ce model e ? si nici ce serie, nici din ce an, dar e excelenta.

 

Are interiorul din piele, cotiera spate, nu stiu daca sunt originale si daca asa erau si cand s-a nascut masina insa pareau a fi de acolo :blink:

 

Ce mi-a placut a fost bordul, are inclusiv termometru... :)

 

Oricum draguta foc . 2 usi micuta asa. Semnalizarea era foarte interesant pusa cumva pe lateral ... ce sa mai misto masina pt anul in care a fost facuta, care o fi ala ... :)

 

 

e un 1,6 sau 1,8l din anii 1970

Link to comment
Share on other sites

nu, era la nivelul la care un bmw este acum fata de alte masini probabil, fata de unele mai bun fata de altele mai prost, insa in mintea mea o masina a anilor 70 era altfel, era mult sub asta, astfel cand am vazut-o si am stat si am analizat-o (o asteptam pe maicamea care a mers la un magazin - iti dai seama ca am avut timp :blink: ) mi-am dat seama ce diferenta este intre ceea ce credeam eu si realitate(realitate care pt altii e exact cum si-au si imaginat, ) astfel ca impactul este mare. drept urmare am facut si un topic pe tema asta. :)

 

ii inteleg pe cei ca tine de exemplu pentru care realitatea nu e cu mult diferita fata de ce stiau sau ce si-au imaginat, astfel isi pun intrebarea normala : ce e asa deosebit la masina aia?

 

pt cele 2 categorii exista 2 raspunsuri, pentru primii raspunsul este tot, pentru ceilalti este nimic. :)

Link to comment
Share on other sites

Revolutionara tehnic? Nu. Poate doar faptul ca avea suspensie independenta si geometrie a suspensiei cu unghiuri constante de cadere. Dar nici asta nu e o revolutie. Ca aspect, e in ton cu vremea ei, minimalista aproape pina la a fi spartana, dar bine gindita si bine pusa la punct. E si asta insa un talent sa faci ceva simplu la care frumusetea rezulta exact din simplitate mai degraba decit dintr-un design deosebit. Cautati si o sa vedeti ca sunt putine masini simple care sunt si frumoase. Cele mai multe sunt doar banale.

 

De fapt succesul si mai ales baza extrem de larga de pasionati ai masinii se datoreaza faptului ca e una din putinele masini (incer sa-mi aduc aminte alta si va spun daca reusesc) care avea 100 de cai, era in productie de serie, accesibila ca pret si avea un raport putere/greutate aproape de 100cp/tona. Un fel de supermasina a maselor daca vreti o paralela cu alte masini celebre, caci se pare ca asta e o parte importanta in istoria masinilor care au facut voga. In afara de asta, manevrabilitate superba, tinuta de drum extrem de bine compusa, stabilitate exceptionala, comunica foarte bine cu soferul, nu are tendinta exagerat supraviratoare a masinilor cu tractiune pe spate datorita suspensiei independente si a geometriei directiei si puntii spate, pe scurt o placere sa o conduci pina ramii fara benzina! Cine are una, stie. Cine nu, problema lui. Mecanica simpla, idiot-proof, si posibilitati excelente de modificare chiar fara sa fii profesionist al prepararii motoarelor.

 

Astazi inca se fac masini care costa substantial si nu ofera nici pe departe experienta soferistica a conducerii unui 2002 in stare buna. Asta pentru ca o mare parte din puterea masinilor de azi se consuma aiurea ca sa opereze tot felul de accesorii de care n-ai nevoie precum si ca sa tirii dupa tine o caroserie de doua ori mai grea decit ai avea nevoie, ca sa ai securitate. Pur si simplu nu se mai poate obtine satisfactia curata a unei masini ca o zvirluga. Si am condus masini care depasesc de doua ori si mai bine in putere un 2002, dar pur si simplu nu m-au convins. Parca sunt inerte, n-au nici un fel de personalitate. Si cind te gindesti ca pe vremea aceea (inceputul anilor 70) nu erau multe masini (incluzind exoticele si supermasinile) cu 100 de cai si usoare pe strada, atunci e usor de inteles. Cine nu pricepe n-are decit sa conduca una.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

De fapt 2002 nu apartine familiei NK. NK s-a nascut in 1962 cu BMW 1500. Seria E10 (careia ii apartine 2002) a aparut mai tirziu, si se pare ca piata americana a avut un cuvint de spus aicea. Motorul M10 s-a nascut insa odata cu NK si este probabil cheia succesului si zestrea acestor masini pentru generatiile urmatoare de masini pina pe la sfirsitul anilor 80. Blocul insa a fost folosit si in monumentalul M3 al seriei E30, deci pina prin 90-92. S-a nascut efectiv prin taierea a doi cilindri din motorul masinilor E3 pentru a intra cu usurinta in caroseria mai mica a noii serii. Puterea ramasa era cam mica pentru limuzinele NK motiv pentru care motorul a progresat natural de la 1500cmc la 2000. Desi mai grele, puterea motorului e suficienta in berlinele cu patru usi ca sa simti ca masina o ia serios din loc chiar cu cutiile automate ZF. Cind te gindesti ca motorul a fost transplantat intr-o masinica cu doar doua usi si vreo 200kg mai putin, atuncea incepi sa ai o idee despre cit de capabil e un 2002.
Link to comment
Share on other sites

masini cu motor foarte fiabil.interiorul arata chiar super.e o masina simpla si eficienta.pt ani aia..este super.imi doresc enorm una.intr o zi o sa am .pana atunci ma multumesc sa o am pe sora ei mai mare bmw 2000.din 1971.cu interior groaznic poate cine il stie pe propietar ma nunta si pe mine sa fac interiorul ca ala.
Link to comment
Share on other sites

De fapt interiorul nu e cu piele, sau mi se pare mie?

Parca bancheta spate e de la un E24, sigur nu de 02. In rest, ma mir ca este laudate masina respecitva atat de mult aici, cel putin eu cu al meu nu am avut un raspuns asa puternic :blink:

 

cine il stie pe propietar ma nunta si pe mine sa fac interiorul ca ala.

Mai am vorbit cu proprietar pe messenger despre 02-uri acuma 6 luni ceva..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.