Jump to content

Anvelope RFT


tiberiuenache

Recommended Posts

Anvelopele run-flat se scot foarte greu cu sculele obisnuite. E nevoie de multa forta fizica si operatiunea e predispusa la erori. Se poate foarte usor, deteriora janta dar si anvelopa, in special buzele amandoura.

 

Practic exista o masina de de-jantat speciala pentru run-flats. Din pacate n-am vazut-o prin Romania.

 

Mai mult, fara aceasta masina, cand se preseaza din lateral talonul, anvelopa sufera niste indoituri care nu-i sunt bune. Am vazut zeci de anvelope RFT crapate pe interior si cei de la centrul BMW de jante si roti din Garching mi-au explicat ca e fie din cauza lovirii unor gropi, fie din cauza de-jantarii fara aparatul special.

 

Acum, cu putina atentie din partea celor de la service-ul de roti, scapi fara probleme...

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa iti cumperi niste cauciucuri normale pt Bucuresti. Iar in legatura cu ce a zis Romulus, are perfecta dreptate.

La mine, dreapta spate pierdea presiune .... (nu am descoperit nici acum cauza) am fost la o vulcanizare ... au scos cauciucul de pe janta si l-au pus la loc ...nu avea absolut nimic... am plecat spre C-ta iar la 150 km/h vedeam fum in spatele masinii ... si becul de pana aprins. Cand m-am dat jos am observat ca am avut explozie. (era in flacari) :blink:. Mentionez ca era vorba de un Goodyear NTC 5 Runflat

Link to comment
Share on other sites

La mine, dreapta spate pierdea presiune .... (nu am descoperit nici acum cauza) am fost la o vulcanizare ... au scos cauciucul de pe janta si l-au pus la loc ...nu avea absolut nimic... am plecat spre C-ta iar la 150 km/h vedeam fum in spatele masinii ... si becul de pana aprins. Cand m-am dat jos am observat ca am avut explozie. (era in flacari) :blink:. Mentionez ca era vorba de un Goodyear NTC 5 Runflat

296470[/snapback]

 

 

Nu au treaba cauciucurile cu incompetenta oamenilor :)

Link to comment
Share on other sites

Acum ca tot a venit vorba de problema asta .... imi poate da cineva o explicatie logica pt. pierderea de presiune la runflat?

296572[/snapback]

 

 

Nu cred ca pierd presiune mai mult decat cele normale, in timp.

Daca unul din ele pierde in mod constat, are o problema.

 

...Asa ca o sa imi pun caucioace normale...dca fac pana...o sa dau la manivela...ca tot omul... :blink:

296564[/snapback]

 

 

Asta pot sa inteleg si te aprob, mai ales la cate recall-uri au avut RFT-urile de la BMW :)

 

Totusi, un cauciuc nu este prost deoarece nu este utilizat corespunzator.

Un RFT se poate demonta si remonta de zeci de ori, fara sa sufere nici o stricaciune.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.