Jump to content

BMW seria 8


blastergod

Recommended Posts

, consuma mult, avea spatiu interior limitat, etc, eu zic ca s-a vandut foarte bine, chiar excelent.

Spatiu interior limitat ? Tu ai vazut vreodata un Porsche sau un Lambo? Da un optar ai vazut? Optaru e balena pe langa majoritatea lor. Consum mare? Nu cred ca mai mare ca la celelalte super-car-uri ....Plus ca luxul dintr-un optar si eleganta designului exterior si interiorul bat la fund Ferrari,lambo,Porsche etc

Link to comment
Share on other sites

Eu am spus ca 850CSi intrase intr-un segment de piata superior unde nu s-a vandut foarte bine...

 

Cu aproximativ 100 000 $ puteai cumpara foarte usor un Porsche, superior ca marca si performante.

Pai nu stiu, ai spus ca seria 8 a fost un esec pentru ca nu s-a vandut bine. La o cadenta de aproximativ 4000 bucati pe an, o masina care in medie costa peste 100k dolari cred in functie de motorizare, dotari, etc (nu stiu sigur date, poate ma ajuti aici un pic), o marca ce nu avea exclusivismul unui Lambo sau Ferrari, consuma mult, avea spatiu interior limitat, etc, eu zic ca s-a vandut foarte bine, chiar excelent. Nu vad unde a fost esecul, poate daca nu cumva BMW a vandut-o la un pret ce nu acoperea cheltuielile, ceva de genul lui Bugatti. Iar nu stiu exact chestia asta.

Oricum banuiesc ca nimeni nu se astepta sa se vanda zeci de mii de seria 8 anual.

Am explicat mai sus de ce nu s-a vandut bine, ar trebui sa te gandesti de exemplu cate seria 7 se vand anual (masini care costa tot in jur de 100 000 $)

Link to comment
Share on other sites

, consuma mult, avea spatiu interior limitat, etc, eu zic ca s-a vandut foarte bine, chiar excelent.

Spatiu interior limitat ? Tu ai vazut vreodata un Porsche sau un Lambo? Da un optar ai vazut? Optaru e balena pe langa majoritatea lor. Consum mare? Nu cred ca mai mare ca la celelalte super-car-uri ....Plus ca luxul dintr-un optar si eleganta designului exterior si interiorul bat la fund Ferrari,lambo,Porsche etc

aici e chestie de gusturi( Bmw vs Ferrari)

Link to comment
Share on other sites

@bogdankirk si @Ciupanezu

Ati dat raspunsul singuri. Comparam spatiul limitat al 8-arului cu cel din 7-ar, nu cu spatiul din Ferrari sau Lambo. E clar ca 8-arul s-a dorit a fi un super car, nu o limuzina confortabila si eu zic ca a reusit pe deplin. O astfel de masina are o piata destul de mica, muuult mai mica decat piata limuzinelor gen S-Classe, A8 sau seria 7. O piata din care eu zic ca a muscat foarte bine, iar vanzarile nu au dezamagit. Totusi a fost in fabricatie multi ani, daca era un esec cine isi permitea sa piarda bani atata vreme. Daca vrem sa vorbim de esecuri putem discuta de z8.

Apropo, citeam pe gugal ca Ferrari vinde in jur de 4000 de bucati pe an. Cred ca Lambo fac 1000....2000 nu mai caut si de astia. Cam atat de execlusivista e piata asta si eu zic ca BMW nu are de ce sa-i fie rusine, in opinia mea 8-ul a fost un succes.

Link to comment
Share on other sites

@bogdankirk si @Ciupanezu

Ati dat raspunsul singuri. Comparam spatiul limitat al 8-arului cu cel din 7-ar, nu cu spatiul din Ferrari sau Lambo. E clar ca 8-arul s-a dorit a fi un super car, nu o limuzina confortabila si eu zic ca a reusit pe deplin. O astfel de masina are o piata destul de mica, muuult mai mica decat piata limuzinelor gen S-Classe, A8 sau seria 7. O piata din care eu zic ca a muscat foarte bine, iar vanzarile nu au dezamagit. Totusi a fost in fabricatie multi ani, daca era un esec cine isi permitea sa piarda bani atata vreme. Daca vrem sa vorbim de esecuri putem discuta de z8.

Apropo, citeam pe gugal ca Ferrari vinde in jur de 4000 de bucati pe an. Cred ca Lambo fac 1000....2000 nu mai caut si de astia. Cam atat de execlusivista e piata asta si eu zic ca BMW nu are de ce sa-i fie rusine, in opinia mea 8-ul a fost un succes.

Seria 8 n-a fost un succes de piata avand in vedere banii investiti pentru dezvoltarea masinii si costurile de productie.

Insa este o masina legendara...

 

Comparatia cu vanzarile Ferrari este inutila pentru ca ei vand masini de 4-5 ori mai scumpe, si au mult mai putini angajati si doar o fabrica, deci succesul este garantat.

Link to comment
Share on other sites

Seria 8 n-a fost un succes de piata avand in vedere banii investiti pentru dezvoltarea masinii si costurile de productie.

Insa este o masina legendara...

 

Comparatia cu vanzarile Ferrari este inutila pentru ca ei vand masini de 4-5 ori mai scumpe, si au mult mai putini angajati si doar o fabrica, deci succesul este garantat.

Mai scumpe de 4,5 ori decat ce?

Link to comment
Share on other sites

Decat orice model de varf BMW sau al altei marci premium.

 

Ferrari este din orice punct de vedere in alta dimensiune.

 

Exagerezi, Ferrari costa la ora asta intre 200 si 300k euro. Nu vorbim aici de serii limitate, etc. Chiar de 4,5 ori nu iese.

Si nu cred ca productivitatea muncii e foarte mare la Ferrari comparativ cu BMW, ca altfel Fiat nu ar fi avut atatea actiuni Ferrari.

Link to comment
Share on other sites

Daca vorbim de preturi medii, BMW vinde in general masini de circa 50 000 euro, iar Ferrari de ~2-300 000 deci diferenta sta in picioare.

Nu cred ca a comparat cineva pe aici Seria 1 full de full cu Ferrari. Vorbim de seria 8 care ca pret si performate se apropia de Ferrari binisor si se vindea la fel de bine. Hai sa nu amestecam mere cu pere.

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de seria 8 care ca pret si performate se apropia de Ferrari binisor si se vindea la fel de bine. Hai sa nu amestecam mere cu pere.

 

Atunci de ce au retras-o de pe piata si nu a existat un succesor?

Pai au gandit altfel politica firmei la vremea aia. Au cumparat Rover, au investit, au pierdut. Au vandut Rover, a aparut seria 6, cine stie ce o sa fie in viitor. Cu toate astea eu tot nu sint convins ca la vremea ei masina a fost un esec.

Link to comment
Share on other sites

Nu vad de ce ar fi un esec. La ora actuala, in State un 850/840 cu putine mile se invarte pe la 25 de mii de parai, cam jumatate din pretul unui Ferrari din aceasi perioada si cu acelasi numar de mile. Diferenta este ca un Ferrari se conduce in weekend si toate care le-am vazut, chiar daca sunt din anii 90, au in jur de 20 de mii de mile la bord, iar un seria 8 din aceasi perioada are peste 100 de mii de mile la bord. Daca stai sa te gandesti care a meritat mai mult, eu zic ca de banii care i-ai dat pe un 8, te-ai si folosit de masina, nu doar ai tinut-o bibelou.

 

840ci din 95-96 e masina care mi-as dori-o.

Link to comment
Share on other sites

A fost un esec pentru ca nu s-a vandut conform asteptarilor insa privind-o strict ca pe o masina, este foarte reusita atat ca design cat si tehnic.

 

Problema e ca datorita taxelor si costurilor intretinerii, nu este o masina pentru orice pasionat, nici macar in ziua de azi.

Link to comment
Share on other sites

A fost un esec pentru ca nu s-a vandut conform asteptarilor insa privind-o strict ca pe o masina, este foarte reusita atat ca design cat si tehnic.

 

Problema e ca datorita taxelor si costurilor intretinerii, nu este o masina pentru orice pasionat, nici macar in ziua de azi.

 

Te rog eu pe viitor, cand mai scrii ceva, adauga la sfarsit, "parerea mea" sau "in opinia mea" sau "eu ma gandesc ca", e a saptea oara cand spui ca a fost un esec, ca asa ai citit tu pe google.

Link to comment
Share on other sites

Si de ce nu s-a continuat fabricatia ei sau de ce nu a existat un succesor daca a fost un succes?

 

Deja avea 10 ani modelul, cat ai fi vrut sa continue productia. Seria 6 a continuat abia dupa 15 ani. Nici seria 6 nu a fost un succes?

Link to comment
Share on other sites

Si de ce nu s-a continuat fabricatia ei sau de ce nu a existat un succesor daca a fost un succes?

 

Deja avea 10 ani modelul, cat ai fi vrut sa continue productia. Seria 6 a continuat abia dupa 15 ani. Nici seria 6 nu a fost un succes?

 

Diferenta este ca seria 8 nu era deloc invechita ca design sau performante, ar fi putut foarte bine sa fie produsa in continuare daca s-ar fi vandut bine.

 

@bogdankirk: M-as mira sa fie masina din acea poza noua serie 8, mai ales ca arata asemanator cu M6, are chiar si jantele de M6...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

mi se pare deplasat sa compari un 8 cu subaru sau porsche..ea nu a fost facuta de liniute/impresii la semafor ( desi nu te facea de rusine...)....avea un alt target...trebuia sa se bata cu coupe-urile de lux nu sa fie un racer...si daca o comparam cu ferrari nu se poate decat cu modelul 456 alfel nu se poate, porsche nu a avut un concurent real, poate doar jaguar cu xjs si aston martin...

de la acea masina sa vrut altceva...si a avut o mostenire grea lasata de seria 6...din pacate din unele considerente nu a iesit cum au sperat cei de la bmw, parerea mea e ca a venit intr-un moment prost...era prea avansata...eu personal am avut un poster in copilarie cu un csi rosu...o masina care poate a creat aceleasi emotii ( ptr mine ) ca un countach la vremea lui.....

parerea mea , indiferent daca a fost sau nu un succes comercial, este ca a fost o masina fenomenala , chiar daca greu de intretinut , si care nu poate fii apreciata decat de "unii" ,la fel ca un vin bun, la fel ca un film bun... ( ptr cei care nu inteleg de ce sa dai mai mult de 20 ron pe o sticla de vin...)

 

se adreseaza sufletului...si asta ...e ALTCEVA....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.