Jump to content

530i sau 530d


aphedrone

Recommended Posts

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...post dublu

 

Kretu_sla si eu tind spre benzina, Lambo Murcielago... sper cel putin sti tu speranta moare ultima... deocamdata imi vad de dieselu meu :blink:

294647[/snapback]

da , numa ca eu sunt mai realist :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am mai citit pe aici, inclin spre diesel. Plus ca am vazut un baietel care se ocupa cu chipuiri si e destul de apreciat, scandy parca. Se poate duce 530d-ul la 260cp/600Nm. Asta ar inseamna ca bietul d poate fi mai rapid decat i-ul.

 

Mai am vreo cateva zile sa ma hotarasc :blink:

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere cum ai formulat intrebarea, eu zic 530d. Daca o formulai altfel, ziceam 530i. Parerea mea.

 

O vinzi dupa un an si te rogi sa nu crape nimic la ea intre timp. Si iti pui dopuri in urechi sa nu auzi ca face ca un tractor. Dincolo o sa fii obsedat de cum se calculeaza consumul. Iar daca o freci mult in oras, de cate ori o sa auzi cum face motorul ala la 5.500 ture? Dar de cate ori o sa stai in coloana si o sa te miri de ce nu scade consumul sub 25%?

 

(Asta e parerea unui posesor de benzina. Foarte rar am condus diesel si nu m-au impresionat cu nimic in afara de consum.)

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am mai citit pe aici, inclin spre diesel. Plus ca am vazut un baietel care se ocupa cu chipuiri si e destul de apreciat, scandy parca. Se poate duce 530d-ul la 260cp/600Nm. Asta ar inseamna ca bietul d poate fi mai rapid decat i-ul.

 

Mai am vreo cateva zile sa ma hotarasc :blink:

294762[/snapback]

Daca urmaresti performanta de ce nu optezi pt un motor mai mare?

Distractia intotdeuna se plateste, mai devreme sau mai tarziu..

Link to comment
Share on other sites

Daca urmaresti performanta de ce nu optezi pt un motor mai mare?

Distractia intotdeuna se plateste, mai devreme sau mai tarziu..

294866[/snapback]

 

Ciupanezule, care e venitul tau lunar de dai sfaturi de-astea? Sa nu te superi, mie mi se pare o intrebare la subiect...

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezule, care e venitul tau lunar de dai sfaturi de-astea? Sa nu te superi, mie mi se pare o intrebare la subiect...

294870[/snapback]

 

 

Am dat sfatul ala pt ca a zis ca vrea sa-i faca chiptuning...e pacat de masina.

Nu tb sa fii latifundiar ca sa dai un asemenea sfat. Este ceva de bun simt cred.

Vrei putere trebuie sa platesti ca atare. Solutii ieftine nu prea exista. Chiptuning pe diesel mi se pare un risc...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

In cazul in care combustibilul nu e o problema, ia-ti benzina.

Cam cati km faci pe an... asa in mare ?

294883[/snapback]

 

Nu-i neaparat legat de nr de km. Aia ziceam si eu, ca pe termen lung, daca nu este toata ziua cu fundul in masina, iese la fel cu ambele. E vorba de efectul ala psihologic, cand vezi acul de la benzina cum coboara in jos intre 2 semafoare. Been there, trust me! Cand mergi 1 km cu 2l de benzina incepi sa te cam enervezi. De exemplu, azi am facut in Cluj 200m in 30 minute. Si e ceva obisnuit.

Link to comment
Share on other sites

Spuneam si mai sus: NU e o problema legata de consum. Pur si simplu masina actuala mi se pare ca suge prea mult pentru performantele ei.

 

Dieselul o sa fie manual. Nu il vreau automat.

 

@ciupanezul

"Chiptuning pe diesel mi se pare un risc...". Pai din cate stiu eu, chiptuningul pe benzina nu prea exista, e mai mult placebo. Dai 400e si ai doar impresia.

 

Am mers cu 535d. Nu facea ca un tractor. Evident, se aude mai tare ca benzina la relanti dar departe de a fi deranjant.

 

Una peste alta, sunt gata sa sacrific un minim de confort acustic pentru a-mi fi usor la revanzare, adica intr-un an de zile. La sfarsitul zilei, iau o masina care va fi cel putin la fel de iute ca benzinarul, un pic mai zgomotoasa la relanti, va consuma mai putin ca benzinarul si o voi vinde relativ usor.

 

Eu asa vad lucrurile, cel putin in acest moment. Va multumesc pentru pareri.

Link to comment
Share on other sites

Chiptuning-ul pe benzina face ca masina sa traga mai jos, chiar se simte si la benzina..

Oricum inteleg sa faci chiptuning la o masina sh pt ca nu ai putut din cauza banilor sa-ti iei masina pe care ti-ai dorit-o, insa daca ai bani de o masina noua, cumpara de la inceput ceea ce ti se potriveste mai bine.

Daca vrei diesel si o tii un an n-ar rost sa-i faci chiptuning...pana la urma nu o iei pt a te intrece cu cineva..

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

O cipuiesc pentru raportul pret/rezultate excelent: 400e pot sa-i dau un boost semnificativ. Si nu-i vorba de intrecut cu cineva, e vorba de placerea condusului. Mi-au trecut tineretile cu liniute pe Vitan :blink:

 

Am bani si de un 545i. Dar probabil o sa i-l las lui fimiu pentru ca de vandut nu o sa fie posibil niciodata. In Ro.

 

Iar masina noua nu o sa-mi mai iau ever. Ce sa fac cu ea? Dau 48k pe un 520i si pe urma il vand in 3 ani cu 22k? Glumesti ... masina noua vanduta repede e cea mai mare pacoste financiara. Iar eu nu tin masina mai mult de un an. Ideea este sa iau un SH, ma dau cu el si pe urma il dau. Alta masina ... viata e scurta si trebuie sa ne bucuram de ea :)

Edited by aphedrone
Link to comment
Share on other sites

O cipuiesc pentru raportul pret/rezultate excelent: 400e pot sa-i dau un boost semnificativ. Si nu-i vorba de intrecut cu cineva, e vorba de placerea condusului. Mi-au trecut tineretile cu liniute pe Vitan :blink:

 

Am bani si de un 545i. Dar probabil o sa i-l las lui fimiu pentru ca de vandut nu o sa fie posibil niciodata. In Ro.

 

Iar masina noua nu o sa-mi mai iau ever. Ce sa fac cu ea? Dau 48k pe un 520i si pe urma il vand in 3 ani cu 22k? Glumesti ... masina noua vanduta repede e cea mai mare pacoste financiara. Iar eu nu tin masina mai mult de un an. Ideea este sa iau un SH, ma dau cu el si pe urma il dau. Alta masina ... viata e scurta si trebuie sa ne bucuram de ea :)

294978[/snapback]

 

 

sunt in totalitate de acord cu ce ai scris mai sus . iti recomand un 530d , scriai mai sus ca banii nu sunt o problema sau 535d :) , asta ptr ca o tii doar 1 an si cred ca e mai convenabil un diesel . numai bine

Link to comment
Share on other sites

BMW 530i - 257.5 PS (254.0 bhp) (189.4 kW)

@6000 rpm

- 300.0 Nm (221 lbft) (30.6 kgm)

@2500-4000 rpm

- 0-100km/h: 6,5 sec

 

BM 530d - 231.2 PS (228.0 bhp) (170 kW)

@4000 rpm

- 500.0 Nm (369 lbft) (51 kgm)

@1750-3000 rpm

- 0-100km/h: 7,1 sec

Sursa: www.carfolio.com

 

@POIUYT: unde e avantajul suprem al diesel-ului pe autostrada?

Te rog lamureste-ne cu argumente.

Edited by bogdan1980
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.