Jump to content

635d


bobi11

Recommended Posts

Dc sunt povesti?Motorul ala cantareste cat luna de aici si de aici ramforsarile + alta suspensie.

Uite eu am un C2 1.6 vts 110 cp pe 1050 kg care are aceleasi performante ca 320d e46 9.2s cronometrate .asta datorita iferentei de 500 de kg .

Masinile de F1 au in principiu aceeasi greutate(520 kg) aceleasi + pilot pt a face cursa cat mai egala .

In cursele de touring masinile primesc greutate in + sau in - in functie de timpii pe tur.

Cea mai mare compensare este de 60 de kg adica +40 /-20 kg.

Cei mai buni timpi pe tur al 2 masini de acelasi model sunt calculati cu cei mai buni timp pe tur al celor mai rapide masini de acelasi constructor in cursa.

Am facut paralela asta pentru a sublinia importanta greutatii in performanta unei masini.

Si de aceea cred ca cea mai buna comparatie al celor 2 s-ar face pe un circuit,unde mai mult ca sigur una ar fi mai buna decat cealalta chiar daca ar fi la nivelul zecimilor de secunda.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu nu contest motorul ala de 3000cmc diesel.

Nu facem timpi pe circuit aici

Insa la 100kg diferenta, imposibil sa fie 0.5 mai lenesa masina 0-100.

 

Diferentele nu sunt asa mari, vorbim de masini de strada.

Un urs cu motorul meu, ar scoate sub 6 secunde, undeva la 5.8, insa in nici un caz nu e valabila cifra de 0.5 sec deficienta la 0-100, pt fiecare 100kg in plus. Alea sunt povesti.

 

Gandeste ca m3 3.0 are 5.9 sec 0-100 si asta la 286 de cai.

Eu scot 6.5 in conditii ideale.

 

O masina de aceasi greutate cu a mea, are nevoie de 65 de cai pentru 0.6 sec mai repede la 0-100

si crede-ma, la 286 de cai, nu prea simti 100kg in plus. Nu-i simt eu la 220, si am facut teste in masina si mi-a dat 6.8 cu 2 oameni pe 0-100.

Eu testez constant timpii pe care ii scot cu masina mea, precum si cu alte masini, deci nu vorbesc din carfolio.

greutatea aia in plus se simte mai mult la un 0-200(fiindca cu cat creste viteza, cu atat ai nevoie de mai multi cai, sau de o greutate mai mica, sa inaintezi la fel de repede), decat la 0-100, la 0-100, daca teoretic plecarile sunt identice, la o masina de 286 de cai, este foarte probabil ca 100kg in plus sa nu se simta la timpul final.

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza ce simti, conteaza datele de pe hartie, ele sunt in favoarea 630i, domule @Dizlpower.

Impresia data de diesel e una, datele oficiale sunt altele.

Oricum, 258 de cai vs, 286, benzinara nu se face de rusine, indiferent de parerile voastre.

Are 28 de cai si 280nm in plus 635d.

Datele ce le-a oferit stefan sunt eronate.

Si in plus, 635D are raportul putere/greutate mai bun ca 630i.

630i: weight to power ratio: 6.18kg/ps

635d: weight to power ratio: 5.77kg/ps

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

...eu conduc destul de des un 645i si un 535d...se prea poate sa fiu subiectiv, dar nici 645i nu pare cine stie ce cand alergi la sosea...:lol: Cat despre 630i, mie mi s-a parut cam slabut, dar na...hartiile spun altceva...nu-mi place ca au bagat un diesel pe un 6, dar 630i mi se pare slab pentru un 6...si asta e...

Un 6 nu-l iei pentru plimbari cu familia, nici pentru mers la relanti....il iei ca sa-i mai dai...:)

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Domule Dizlpower :)

630i 272 de cai, e cel putin la acelasi nivel cu 635d, vorbind de performante, indiferent de oamenii care sunt in masina.

Sunt masini cu performante similare, pe hartie e mai sus 630i, in realitate nu cred ca e vreo diferenta intre ele.

Insa n-ai ce sa-mi vorbesti mie ca e submotorizata o masina care scoate timpi mai buni ca aia pe care o ridici tu in slavi.

Se stie de mult, ca la aceasi putere, un diesel si un benzinar, benzinarul e mereu peste, la sportivitate, rapiditate, ce vrei tu.

 

Sa nu uitam e 3000cmc benzina, vs 3000cmc diesel bi-turbo.

Sa nu ma faci sa bag 3000cmc bi-turbo benzina in ecuatie :lol: (pacat ca nu s-a pus pe seria6, oricum nu era nevoie)

 

Eu inteleg perfect feelingul ce-l da un diesel cu 500+nm, e extraordinar, un feeling de zici ca nici m3 nu te face, insa e... doar un feeling.

Imi plac masinile cu cuplu mare... dieselul puternic il ofera din plin, e mai usor de condus, nu trebuie turat asa, etc. dar o benzinara de aceasi cai, condusa cum trebuie, nu se apleaca in fata unui diesel, sa fim seriosi :)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Comparam cel mai bun motor dizel din lume cu un motor aspirat care are un raport un pic mai bun al puterii/greutate.

Eu am calculat versiunea de 272 de cai nu cea veche de 258.

Bmw 630i coupe:5.989 kg/cp

Bmw 630i cabrio:6.772kg/cp

 

Bmw 635d coupe:6.139kg/cp

Bmw 635d cabrio:6.886kg/cp

 

Raportul bmw 635 in cazul in care ar fi avut greutatea 630i (1605 kg):5.712 kg/cp

In principiu o greutate cat mai redusa sem,nifica un raporta cat mai bun.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

635d coupe: km cu start de pe loc: 25.40 s ( http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=161392 );

 

630i coupe: km cu start de pe loc: 25.80 s ( http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=161579 ).

 

Deja cand ai bagaje si pe inca cineva in masina, se schima situatia....cuplul face diferenta si altfel arunca inainte cele cateva kilograme in plus....

 

 

p.s.: nu pot sa nu remarc si sa nu fiu flatat de respectul deosebit pe care mi-l poarta @roco123 :)

Link to comment
Share on other sites

630i CUTIA MANUALA vs 635 STEPTRONIC

A-ti luat si asta in calcul?????? eu zic ca 0-100 il face 635d ..... are o plecare mult mai buna steptronicu decat manuala care cam pierde aderenta .

motoru 3.0d biturbo are o plecare in 1700 rpm de pe loc fara scartz absolut geniala si aici nu ma refer la x6 meu care e 4x4 ci

la prietenu meu cu 335d coupe

Cine zice ca 630i de 272 cp este subnutrita inseamna ca a mers doar cu m3. Motoru asta nou are un cuplu foarte misto care pleaca de jos . trage f liniar masina .

Povesti vor fi mereu cel mai bine o punem de o liniutza :))))

Link to comment
Share on other sites

Există şi sh, nu e asta problema.

 

Dacă aş avea bani de seria 6, mi-aş lua cu motor pe benzină din moment ce este o maşină sport.

 

Ănţeleg ideea de a avea o maşină diesel de zi cu zi sau un SUV, cuplul contează mult pentru o maşină SUV sau offroad, ĂŽnsă nu văd de ce mi-aş lua o maşină sport diesel.

 

E normal să existe şi astfel de motorizări din moment ce există cerere pentru aşa ceva, ĂŽnsă eu nu mi-aş cumpăra aşa ceva.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da sh e vreo 60k una OK cu optionale si putini km.

Crede-ma ca si eu eram fan benzina.Dar motoru asta 3.0d biturbo este exceptional.Putere si cuplu , le are pe ambele si consumu cam la jumate fatza de fratele 3.0i biturbo.Si cine zice ca pe el nu l intereseaza consumu inseamna ca mananca k@@.Eu bag 1 mil la 2 zile pt un 3.0d biturbo si nu merg asa mult.Sau ma duc dus-intors pana la brasov cu 200 ron in conditzii de mers 100 localitate - 140-160 in afara. Daca aveam benzinarie clar imi luam un benzinar si de aici mai multe avantaje : pretzu de achizitie mai mic , taxa de poluare 0 [euro5] , revizii mai ieftine.

Dupa vreo 2 luni de gandire m am hotarat la diesel chiar daca am platit 3300e taxa de inmatriculare si un pretz mai mare de echizitie cu vreo 3500e fatza de 3.0i sunt mai multzumit de ea .

Eu zic ca 3.0d si 3.0i sunt f apropiate la performante diferenta o face consumu atat .

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

Nu e nevoie să-mi ĂŽnţelegi părerea, alegerea unei maşini este o chestie total subiectivă.

 

Nu e adevărat, depinde cât mergi. Dacă parcurgi ca mine 15 000 km pe an, normal că nu mă interesează prea mult consumul.

Iar dacă aş fi nevoit să merg mai mult, maşina sport tot pe benzină aş lua-o pentru că n-aş merge zi de zi cu ea.

 

Din punctul meu de vedere, nu concep maşina sport de lux cu motor diesel.

 

Am condus şi eu X5 şi X6 cu 3.0sd, E60 535d şi 335d. Se mişcă bine, ĂŽnsă ai alt feeling cu un motor pe benzină.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Păi concepţia mea e concepţia mea, nu trebuie s-o ĂŽnţelegi tu.

 

Nimeni nu ia diesel din spirit civic cu gândul la faptul că va polua mai puţin.

 

Diesel-ul este cumpărat pentru economie de combustibil.

 

Cât despre poluare, diesel-urile emit ĂŽn atmosferă multe substanţe nocive, din acest motiv nu puteau trece testele de noxe ĂŽn US şi din acelaşi motiv nu au fost comercializate acolo până de curând.

 

Ca să ĂŽncheiăm discuţia, fiecare ĂŽşi cumpără ce maşina vrea, din punctul meu de vedere seria 6 cu motor diesel nu este o alegere bună.

Din punctul de vedere al altora, poate fi o alegere excepţională, e treaba lor.

Mentalitatea mea e alta.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Chestia foarte misto la 635d este daca ai unde sa faci remap profi pe undeva pe afara,vei iesi cu o masina foarte puternica ceea ce la aspirat nu ai cum sa castigi prea mult.

Asta e avantajul dizelosului fata de benzina; cuplu imens si reprize.

Motorul asta se misca mult mai bine pe seria 3 unde este cu cateva zecimi de secunda mai lent decat similarul sau pe benzina.

 

 

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.