Jump to content

635d


bobi11

Recommended Posts

Asta visezi tu, eu zic ca criza financiara este motivul principal pentru care se vor comercializa diesel in US, nu mai au bani de benzina asa ca vor trece la diesel si ei.

 

Viitorul diesel....cam naspa ce sa zic.

 

http://www.automarket.ro/stiri/bmw-lanseaz...2011-27739.html

 

Normele de poluare nu s-au schimbat cu ocazia crizei financiare.

 

Producătorii de maşini au reuşit să le facă mai puţin poluante, din acest motiv sunt acum comercializate.

 

Chiar şi ĂŽn situaţia crizei financiare, diesel-urile nu se vând super bine, tot maşinile pe benzină sunt cumpărate ĂŽn general.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

YEEEESSSSSS! DIESEL VS. BENZINA! AGAIN!

 

 

 

Nu conteaza ce simti, conteaza datele de pe hartie, ele sunt in favoarea 630i, domule @Dizlpower.

 

Exact aia ce simti se "vede" la reprize sau in practica la depasiri, daca ai avea ocazia sa incerci un 330d de 204 CP (ca sa fie apropiata de a ta) ai intelege ce zicem noi astia dizalistii

 

630i e probabil avantajat la plecarea de pe loc, dieselul nefiind capabil de o crestere a rotatiei atat de mare, datorita pieselor mai grele

Link to comment
Share on other sites

M-am dat la liniute cu 330d cu soft, avea mai multi cai ca mine cred... era facelift.

Am stat in fata cu aproape o masina pe 400m.

 

Ca un diesel similar la putere, trage de la 1800-2000, e una, dar ca trage mai bine ca un benzinar e alta.

 

Daca tu la 2500rpm cu a treia ai 60km/h, eu retrogradez 2 si am 4000rpm cu a doua, care trage mai bine? eu cu a doua la 4000 sau tu cu a treia la 2500? :))

Smecheria e ca diesel trage mult mai bine ca benzinarul in turatiile alea joase, abia unde e limita la diesel, benzinarul isi arata valoarea.

Daca mergi cu benzinarul ca si cu un diesel, pai e normal ca simti ca e o putoare mare.

Link to comment
Share on other sites

Haideti frate iar a-ti dat-o in versus.Benzinaru de 3.0 nu e vreun supercar sa zici ca e cu mult peste.

In afara de pretul mai mic de achizitie fata de dizel si silentiozitatea la relanti numai are nici un avantaj:autonomie mare,cuplu mare de jos determina un consum scazut nrefiind nevoit sa retogradezi 5 trepte pt o depasire.

As lua 630i numai cabro unde conteaza sunetul masinii cand esti decapotat.

Iar daca as avea 635D -l-as resofta sdi as avea o masina mult mai puternica si cu un consum mult mai mic.

Strategia a fost urmatoarea , in cazul in care s-ar fi intrrodus motorizarea 635i similara de pe 335i actuala motorizare 630i si-ar fi pierdut interesul si de aici ar fi devenit o gaura in bugetul brandului.

alegerea mea este 630i cabrio care SH este sub pretul oricarui 635d. :)

Link to comment
Share on other sites

E destul de vechi articolul si nu arata situatia reala din prezent. Eu vad trei probleme majore din acest articol.

1. Distributia motorinei

In the US, diesel fuel can be up to ten percent more expensive than petrol. Not every service station carries the fuel and many of those that do fail to present their diesel pumps in an attractive condition.

2. Pretul mai mare cu cel putin 10% al motorinei decat benzinei.

3. Problema de promovare, doua modele(335d si x5sd) nu sunt suficiente pentru a schimba perceptia americanilor pentru diesel.

 

Există o singură mare problemă pentru maşinile diesel ĂŽn America.

 

Mentalitatea americană.

Din moment ce ei au mai ales maşini V8, iar un motor V8 de 4-5 litri ĂŽl numesc small block, este o mare dovadă de naivitate să crezi că din cauza crizei economice ĂŽşi vor schimba imediat mentalitatea şi vor trece la diesel-uri de 3 litri.

Mentalitatea unui popor se schimbă cel mai greu.

 

Dacă aş avea bani de seria 6, m-aş uita doar la 650i şi M6.

 

Exact aia ce simti se "vede" la reprize sau in practica la depasiri, daca ai avea ocazia sa incerci un 330d de 204 CP (ca sa fie apropiata de a ta) ai intelege ce zicem noi astia dizalistii

 

Consumul mai mic se simte cel mai bine. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@roco nu vreau sa lungim boala inutil. Conteaza puterea dezvoltata de motor la turatia aia iar in vitezele 1, 2 capacitatea de a creste viteza unghiulara.

Eu nu pot sa ma compar cu tine ca sunt la alta categorie dar iti zic atat despre mine: masina cu care liniuta iese foarte strans, in depasiri nu face fata.

 

La masina mea (stock) am 94 cp disponibili de la 2000 rpm dar datorita inertiei mari sunt dezavantajat si intr-a 2-a am acceleratia doar cu putin mai buna decat intr-a 3-a , am postat graficelele ale facute dupa timpi, mai stii cred.

Un 320i 150cp are 100 cp la 3500rpm (parca) - clar e avantajat daca eu am 2000 si el peste 3500, problema e ca eu ma duc de la 2000 la 4400 asa iar el de la 3500 la 6500 - trebuie sa schimbe inaintea mea - daca avea 50 initial nu poate sa treaca de 92 iar eu ma duc asa pana la 110.

Link to comment
Share on other sites

Lucian, prin calcule ai dreptate. Nu are rost sa o lungim.

Eu nu sunt contra diesel in general, au multe avantaje, iar unele motoare sunt chiar fiabile si extrem de puternice.

Insa am ceva contra unui diesel pus pe o masina ce inspira pur sange.

Mai trebuie sa vad sub capota unui corvette, un diesel si ma impusc.

Nu vreau sa generalizez, nici nu-mi doresc sa dau nume, insa pentru mine, clientii unui seria 6 care opteaza pentru diesel, nu au ales masina aia pentru ceea ce e ea, adica sportivitate, agresivitate, ci pentru show off.

E ca si cum isi cumpara careva un ferrari enzo sau un mclaren f1 si schimba motorul cu un 3.0d sub pretextul: ''multi vad, putini pricep'' si ce daca, consuma mai putin si trage si asta bine.

Ei bine, eu pricep, ca mine sunt multi.

Vrei diesel, ia e60 535d, e superb, dar stai... nu iese asa mult in evidenta, ca e60 sunt multe... nu se vede ca ai cash...

Asta e impresia mea. Poate am ochelari de cal, insa un diesel inspira economie in primul si-n primul rand. Voi, detinatorii de diesel, nu va mai invartiti dupa deget, ca asta a fost unul dintre primele, daca nu primul motiv pentru care ati ales diesel.

Acum ca se fac motoare diesel turbo, bi-turbo, ce sunt egale sau depasesc pe asfalt un benzinar de aceeasi cilindree insa ASPIRAT, gata, e mai bun dieselarul decat benzinarul pe seria 6.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Fiecare ia ce vrea , numai va certati ca niste copii , e vorba de 2 concepte diferte pentru care s-ar discuta la nesfarsit.

Pe de-o parte ai dau dreptate lui roco cand vrei sa conduci sportiv benzina are mai multe resurse pentru ca acolo unde se termina cuplul la diesel incepe turatia la benzina.(am benzinar si aspirat si supraalimentat si 2 dizeluri puternice deci imi permit sa fiu obiectiv)

In alta ordine de idei eu n-as putea sa accept o decapotabila ca 6 rontaind la relanti .

Pe de alta parte nu mergi in fiecare zi in regim sportiv iar o economie este binevenita.

Trebuie sa recunoastem ca tehnologia dizel a ajuns benzina din urma si in unele segmente chiar a depasit-o.(vezi vanzarile la SUV-uri96% sunt dizel)

Din punct de vedere al performantei ar trebui sa ai spun lui rocco decat un singur lucru:Le Mans Tdi

Link to comment
Share on other sites

Pt cei carora nu li se pare o aberatie 635d-ul...Ganditi-va la un Porsche diesel....neaah...Aston Martin Vantage diesel...bleah....Maseratti diesel...deja e prea mult! :)

Cum sa dai atatia bani pe un diesel?! Sa mergi incet decapotat intr-un SuperLuxos cabriolet si sa se auda ....grol,grol,grol .. :lol:

 

crezi ca motorul ala e asa galagios ? dau la pariu ca se aude doar evacuarea in cel mai rau caz.

 

Frate 635d-ul ala care ia suta undeva la 5 -6 secunde eu o vad sportiva. Ce daca e diesel. Cu atat mai bine la consum si cuplu

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Nu spun ca nu e performant un diesel si ca nu ajunge un benzinar aspirat( ca de turbo, nici nu poate fi vorba) ca performante, dar exact ce a zis @tiberiunache, indiferent ce ii faci, un diesel suna a diesel si am auzit 535d la ralanti, intradevar nu e tare zgomotos, dar se aude ca un tractoras.

O masina super sport, nu e o masina de oameni economi, care stau cu ochiul pe obc ca unii posesori de e46 320d. Aia sunt alti clienti, alta clasa.

Un om care cumpara un seria 6 de nou, n-are ce sa gandeasca la consum, se gandeste la autonomie mai mult decat la consum, insa la cei ce vor sa mearga ieftin, asta e o scuza.

Da, SUV, SAC, chiar si seria 5, daca ar fi sa-mi achizitionez un asemenea model, numai diesel as lua. Sunt masini care nu inspira sportivitate pura si un diesel potent ''really delivers''

Este total impractic sa ai x5 sau x6 si sa opresti la 300-400km pentru alimentare.

Link to comment
Share on other sites

crezi ca motorul ala e asa galagios ? dau la pariu ca se aude doar evacuarea in cel mai rau caz.

 

Frate 635d-ul ala care ia suta undeva la 5 -6 secunde eu o vad sportiva. Ce daca e diesel. Cu atat mai bine la consum si cuplu

 

Chiar şi motorul de 3 litri biturbo are sunet de diesel.

 

Face suta ĂŽn 6.3 secunde.

 

Lucian, prin calcule ai dreptate. Nu are rost sa o lungim.

Eu nu sunt contra diesel in general, au multe avantaje, iar unele motoare sunt chiar fiabile si extrem de puternice.

Insa am ceva contra unui diesel pus pe o masina ce inspira pur sange.

Mai trebuie sa vad sub capota unui corvette, un diesel si ma impusc.

Nu vreau sa generalizez, nici nu-mi doresc sa dau nume, insa pentru mine, clientii unui seria 6 care opteaza pentru diesel, nu au ales masina aia pentru ceea ce e ea, adica sportivitate, agresivitate, ci pentru show off.

E ca si cum isi cumpara careva un ferrari enzo sau un mclaren f1 si schimba motorul cu un 3.0d sub pretextul: ''multi vad, putini pricep'' si ce daca, consuma mai putin si trage si asta bine.

Ei bine, eu pricep, ca mine sunt multi.

Vrei diesel, ia e60 535d, e superb, dar stai... nu iese asa mult in evidenta, ca e60 sunt multe... nu se vede ca ai cash...

Asta e impresia mea. Poate am ochelari de cal, insa un diesel inspira economie in primul si-n primul rand. Voi, detinatorii de diesel, nu va mai invartiti dupa deget, ca asta a fost unul dintre primele, daca nu primul motiv pentru care ati ales diesel.

Acum ca se fac motoare diesel turbo, bi-turbo, ce sunt egale sau depasesc pe asfalt un benzinar de aceeasi cilindree insa ASPIRAT, gata, e mai bun dieselarul decat benzinarul pe seria 6.

 

Nu spun ca nu e performant un diesel si ca nu ajunge un benzinar aspirat( ca de turbo, nici nu poate fi vorba) ca performante, dar exact ce a zis @tiberiunache, indiferent ce ii faci, un diesel suna a diesel si am auzit 535d la ralanti, intradevar nu e tare zgomotos, dar se aude ca un tractoras.

O masina super sport, nu e o masina de oameni economi, care stau cu ochiul pe obc ca unii posesori de e46 320d. Aia sunt alti clienti, alta clasa.

Un om care cumpara un seria 6 de nou, n-are ce sa gandeasca la consum, se gandeste la autonomie mai mult decat la consum, insa la cei ce vor sa mearga ieftin, asta e o scuza.

Da, SUV, SAC, chiar si seria 5, daca ar fi sa-mi achizitionez un asemenea model, numai diesel as lua. Sunt masini care nu inspira sportivitate pura si un diesel potent ''really delivers''

Este total impractic sa ai x5 sau x6 si sa opresti la 300-400km pentru alimentare.

 

Total de acord, sunt de exact aceeaşi părere.

 

O maşină sport pur sânge trebuie să aibă un motor pe benzină cât mai puternică, ĂŽn caz contrar este achiziţionată pentru impresii.

Adică nu-ţi permiţi cu adevărat aşa ceva, ĂŽnsă iei una diesel ca să ieşi totuşi ĂŽn evidenţă.

 

O maşină de teren diesel are foarte mult sens, la fel şi o maşină de zi cu zi, ĂŽnsă o seria 6 nu e o maşină de zi cu zi.

Prin urmare, un motor V8 pe benzină este alegerea potrivită.

 

Ămi amintesc că a fost de vânzare un seria 8 pe forum acum vreo 3 ani.

Fusese 850i, ĂŽnsă proprietarul nu avea bani de benzină şi montase un motor de 2.5tds.

Toată lumea spunea că e penibil, ieşise un mare circ.

Un seria 6 diesel se apropie destul de mult.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

O singura obiectie mai mare am: eu si inca cativa pe care ii stiu tocmai de aia ne-am luat - ca sa dam in ele oricand avem chef fara sa ne gandim la consum si mai ales pt ca in afara orasului nu ai de ce sa fi tentat sa mergi incet mai ales pe autostrazi (eu le fac relativ des).

In plus autonomia! E beton sa pleci oriunde in tara cu plinu facut si sa stii ca n-ai cum sa-l termini pana la destinatie nici daca o rupi in 3, sau sa traversezi aproape orice tarara din Europa cu un plin.

 

 

Mi-as fi permis consum pe benzina iar pana in 2006 nici nu vroiam sa aud de diesel ... pana cand mi-a dat cineva sa conduc tocmai un 320d CR (cam ca cel pe care il am)....hooopa! In 2km m-am imbolnavit. " Adica se poate si performanta si economie?!?" mi-am zis eu (atunci aveam un hyundai de 85Cp care consuma mai mult ca respectiva , mai ales la viteza mai maricica)

 

 

Sincer nu cred ca unu care da jdemii pe o masina nu are bani de benzina....mie mi-e foarte greu sa cred, doar daca e un pic dus si a facut credit si is da jumate din salariu pe rata.

 

Eu am zis ca daca as da vreodata de "filon" m-as duce pe diesel cat mai sus si as trece la benzina decat daca asa avea bani de ceva super-sport la care dieselul n-a ajuns inca

 

P.S. Faza cu seria 8 e crima.

Inainte sa recurg la asa lobotomizare imi luam alta masina sau mergeam cu scuteru.

Nu are a face benzina/diesel ci doar ca a stricat masina, nu mai era cum a fost.

Macar mai avea motorul de 5.0?

Link to comment
Share on other sites

Asta visezi tu, eu zic ca criza financiara este motivul principal pentru care se vor comercializa diesel in US, nu mai au bani de benzina asa ca vor trece la diesel si ei.

 

Viitorul diesel....cam naspa ce sa zic.

 

http://www.automarket.ro/stiri/bmw-lanseaz...2011-27739.html

 

Normele de poluare nu s-au schimbat cu ocazia crizei financiare.

 

ProducĂŁtorii de maÂşini au reuÂşit sĂŁ le facĂŁ mai puĂžin poluante, din acest motiv sunt acum comercializate.

 

Chiar ºi În situaÞia crizei financiare, diesel-urile nu se vând super bine, tot maºinile pe benzinã sunt cumpãrate În general.

 

 

parerea mea e ca e mai putin important ce tip de combustibil foloseste in anul asta, ca e diesel, benzina , sau GPL , daca se aud la fel si trag la fel de bine , nu vad care e problema. Sa nu zic ca am auzit masini pe benzina care suna a diesel :) , am ramas uimit cand am auzit ca e pe benzina.Nu vorbim de dieselul din anii 80-90. Am mers cu un mercedes din 90 diesel , crede-ma ca nu te auzeai in masina sa vorbesti. Insa acum nu mai simti diferenta. Eu sunt pro benzina pentru BMW-urile vechi (anii 2000) si cu motoare mari, doar datorita pretului scazut chiar cu 30-40% mai mic decat varianta diesel. De exemplu X5 la 4.4l benzina , costa cu 40% mai ieftin decat varianta 3.0 diesel din acelasi an. + de asta ca masinile din varful de gama 4.4l 4.8l sunt full majoritatea

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

@ak 47 Corect.

- combustibilul e mai putin important, as inclina chiar spre GPL dpdv ecologic

- diesel nu mi-as lua decat common -rail , eventual PD

 

Personal, sincer, da sincer la suv nu prea m-as gandi sa-mi iau benzina, nici cand eram anti-diesel inversunat nu ma gandeam mai ales din cauza autonomiei, eu am nevoie sa fac drumuri dese in afara localitatii si nu mi-ar place sa tot stau cu ochiul pe acul de la rezervor ca pe temperatura la apa :lol:

Asa gandesc eu dar, de exemplu am colegcu un suv, care e stresat din cauza locului de munca si nu suporta rontaitul de diesel, prefera orice numai sa nu-l auda si in viata privata :)

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca e mai putin important ce tip de combustibil foloseste in anul asta, ca e diesel, benzina , sau GPL , daca se aud la fel si trag la fel de bine , nu vad care e problema. Sa nu zic ca am auzit masini pe benzina care suna a diesel :) , am ramas uimit cand am auzit ca e pe benzina.Nu vorbim de dieselul din anii 80-90. Am mers cu un mercedes din 90 diesel , crede-ma ca nu te auzeai in masina sa vorbesti. Insa acum nu mai simti diferenta. Eu sunt pro benzina pentru BMW-urile vechi (anii 2000) si cu motoare mari, doar datorita pretului scazut chiar cu 30-40% mai mic decat varianta diesel. De exemplu X5 la 4.4l benzina , costa cu 40% mai ieftin decat varianta 3.0 diesel din acelasi an. + de asta ca masinile din varful de gama 4.4l 4.8l sunt full majoritatea

 

Păi tocmai, nici nu se aud şi nici nu trag la fel.

 

Crezi că un 635d se aude şi trage ca un 645i sau 650i?

 

Un diesel nu se va auzi niciodată ca un motor pe benzină.

 

Ai auzit maşini pe benzină care sună a diesel la ralanti, e un detaliu important. Ănsă ĂŽn sarcină e cu totul altă treabă.

Este normal ca un X5 4.4i să coste mai puţin pe piaţa sh de la noi pentru că e o maşină mult mai greu de ĂŽntreţinut şi care consumă mult.

Plus că un X5 cu motor V8 nu este deloc practic.

 

O seria 6 e cu totul altceva, eu cred că un 650i ĂŽşi va păstra mai bine valoarea ĂŽn timp decât un 635d.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E doar o preconceptie in spatele careia masina sport + motor dizel, dar faptu ca se promoveaza acest segment si vanzarile confirma acest lucru ca si in urma succesului seriei 3-5- dotate cu acelasi tip de motor.

Eu unu nu as cumpara 635d pt ca este mult prea scump pt ceea ce ofera .similarul mult mai ieftin si mai bun fiind 335d.

La 77.000 pret de plecare si cu cateva optiuni bati usor limita celor 90.000 care intram pe teritoriul supercarurilor.

Alegerea ideala e fie low budget 630i cabrio sau cine are buzunaru adanc 650-M6

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Nu este o idee preconceputĂŁ, este o chestie de logicĂŁ simplĂŁ.

 

Seria 6 este maÂşinĂŁ de zi cu zi sau maÂşinĂŁ de week-end Âşi de plimbĂŁri? E maÂşinĂŁ de stat ĂŽn aglomeraĂžii?

 

Având aceste lucruri În vedere, ideea motorului diesel nu are sens pe o astfel de maºinã.

Link to comment
Share on other sites

Oricum, 258 de cai vs, 286, benzinara nu se face de rusine, indiferent de parerile voastre.

Are 28 de cai si 280nm in plus 635d.

 

Pt roco123

 

630i versus 535d COMBI

 

:) :lol: :) :)

 

Crezi că un 635d se aude şi trage ca un 645i sau 650i?

Eu zic ca resoftat o sa fuga mai tare ca 645 .

 

Iar faza cat de mult conteaza greutatea la o masina.. conteaza fff mult:

 

Ce poate sa faca un clio RS motor benzina aspirat:

http://www.youtube.com/watch?v=Ng0gZhW5tpg

 

si aici cu motorul 35d chipat:

http://www.youtube.com/watch?v=uSgLYZHiFwU

 

Si e versiunea de 320 cai, nu cea de 350.

 

Iar cea race de 400 de cai , nu ii mai sta decat M-urile in fata

 

Cu toate astea, parca pt seria 6 tot un motor benzina ii se potriveste mai mult.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.