Jump to content

635d


bobi11

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mazda Cx7 260Cp - limitat la 210km/h, poate ca Allex nu glumeste.

 

Ai dat cel mai prost exemplu , CX 7 intra la categoria crosoverelor , un fel de sedanuri suprainaltate cu platforme imprumutate de la masinile mai mici si cu consumuri simlare,desi in cazul CX 7 nu se aplica.

Motoru ala e bun pe mazda 3 si 5 mps unde chiar e sportiv.Pe CX 7 consuma cat un V8 benzina.Afacerea e dizelul introdus acuma.

Motoru dezvolta 350 nm la 5000 rpm deci trebuie tinut mereu sus acolo.

Pe cand eu de la 2000 am 640 nm la dispozitia mea.

Diferenta de greutate e mai mare decat in cazut X6-lui aproximativ 690 de kg dar tot pierde.

60% din puterea unui SuV este folosita pentru a dezlocui aerul , ca sa numai punem si aerodinamica patratoasa si de aceea iti trebuie cu vreo 100 cp mai mult decat o masina normala.

Se vede ca multi nu prea a-ti mers cu SUV-uri ca sa stiti cum se misca,sau ce impresie dau pe franre accelerare -schimbari bruste de directie.

Siguranta pe care nu ti-o ia nimeni.pe ploaie aderenta e mult mare decat in cazul unei tractiuni spate.

Ca sa numai zic daca va loveste unu in spate cum multora l s-a intamplat ,ala isi face varza masina pe cand tu cateva zgarieturi , de-asta i-am si pus un ditamai carligu de remorcare in spate pentru vitejii din trafic .

Dupa ce-mi pun chipu de la Hamann va invit sa vedeti cum se misca un tanc de aproape de 3 tone care aceelereaza fara nici o remuscare :) .

Link to comment
Share on other sites

Am dat-o in offtopic.

 

Motoru ala e bun pe mazda 3 si 5 mps unde chiar e sportiv

6 mps .. nu 5 :)

 

sau ce impresie dau pe franre accelerare

 

Rotile si sasiul franeaza iar caroseria tinde sa o ia inainte :lol: . Ma refer la balansul fata spate. Asta nu imi place la masinile cu centrul de greutate ridicat.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Usurel... te iei de mine degeaba.

N-am spus nimic despre cum se conduce, care pe care sau mai stiu eu ce...

Nu am spus decat ca ceva cu putere similara si care pare mai aerodinamica cel putin ochiometric este limitata la o viteza similara...ATAT

Intr-adevar am gresit ca aveam impresia ca alex sustine ca e limitata - aici am gresit.

 

Totusi te corectez un pic

Este un motor supralimentat si dezvolta cuplul maxim de la 2500rpm...

Are 1780kg.

 

La mers constant cu viteze mari, la orice masina, cea mai mare parte a puteri se consuma pentru a invinge rezistenta aerului, la suv e mult mai mare in valori concrete.

Link to comment
Share on other sites

Sunt persoane care tanjesc catre american dream, v8, casa in rate etc...:)

 

Un V8 de BMW nu are aproape nici o legătură cu un V8 american.

 

Motoarele americane sunt mult mai rudimentare, ĂŽnsă au un sunet foarte frumos.

 

Trimiterea asta a ta ĂŽmi era adresată, aşa că ĂŽţi voi răspunde.

Te ĂŽnşeli amarnic, din punctul meu de vedere faza asta cu "american dream" e o utopie.

 

Nu sunt deloc un fan al americanilor.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am dat-o in offtopic.

 

Motoru ala e bun pe mazda 3 si 5 mps unde chiar e sportiv

6 mps .. nu 5 :)

 

sau ce impresie dau pe franre accelerare

 

Rotile si sasiul franeaza iar caroseria tinde sa o ia inainte :lol: . Ma refer la balansul fata spate. Asta nu imi place la masinile cu centrul de greutate ridicat.

 

da sorry ma gandeam la altceva candd am zis 5.

 

Nu e off topic eu am facut referire paralela unui motor similar ca putere celui destinat topicului care se afla si pe X6 .

 

dvdcore da senzatia aia e chiar scarry daca o privesti de afara chiar si pt un model 2010

http://www.youtube.com/watch?v=b-TTrrYHU-U

acest lucru se intampla datorita greutatii ft mari

 

Cred ca asta e unul din putinele topicuri constructve din cate am citi pe forum chiar daca avem si dizel vs benzina .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Păi dacă preferă benzina, de ce s-ar uita la 635d? :twoup:

 

Logica e un pic defectuoasă. :(

:) imi cer scuze,am vrut sa spun ca nu vor benzina ci neaparat motorina si pana acum la modelul asta nu era posibil.My bad! :)

Edited by CTS
Link to comment
Share on other sites

...siguranta la SUV-uri e oarecum discutabila...e vorba de o greutate cu mult mai mare si un centru de greutate foarte ridicat, deja cand schimbi directia brusc, nu prea mai ai precizie....cand te apropii de limita SUV-ul se cam da pe 2 roti..:)

 

Eu pot sa-ti spun ca am fost in situatia descrisa de tine intr-o manevra de urgenta pe la vreo 130 ,a fost asa: stanga brusc pentru a evita niste tiganci ca se nimerisera sa traverseze exact atunci pe pod , a urmat redresare prin dreapta aceeasi manevra prin niste pietris de pe mijlocul soselei.

Centru de greutate la masinile noi este foarte jos pozitionat astfel ca n-o sa se rastoarne cum crede lumea decat daca intrin sant.

Problema era la masinile vechi care se rasturnau la manevrele care ti le-am precizat.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Singurul SUV pe care l-am condus si mi-a dat impresia de sportivitate, a fost Infiniti FX 37, care are sasiu de Nissan GTR-35, cu o cutie automata cu 7 viteze inainte si motor de 320 cp aspirat si 1740 kg (a aparut si sub numele de Nissan Skyline Crossover)....parca e cam altceva masina asta si felul in care merge pe curbe.... Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.