Jump to content

635d


bobi11

Recommended Posts

Avand in vedere ca un 635d face suta in 6.3 secunde, performantele sunt chiar foarte bune.

 

Acest motor a fost laudat chiar si de Jeremy Clarkson deci nu e chiar orice diesel.

 

Nu multe motoare pe benzina fac suta in 6.3 secunde.

.... asta cam asa e... E mai deranjanta ideea de diesel decat performanta motoarelor in sine....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Avand in vedere ca un 635d face suta in 6.3 secunde, performantele sunt chiar foarte bune.

 

Acest motor a fost laudat chiar si de Jeremy Clarkson deci nu e chiar orice diesel.

 

Nu multe motoare pe benzina fac suta in 6.3 secunde.

.... asta cam asa e... E mai deranjanta ideea de diesel decat performanta motoarelor in sine....

Ideile preconcepute sunt deranjante mai mereu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sper sa mai citeasca si alti "fitosi" si "destepti" ceea ce ai postat tu, in calitate de posesor de 635d, si utilizator. Normal ca e un motor extraordinar, normal ca trage super. Sa mai faca si adversarii dieselului un calcul simplu - la 286cp/3.0 avem o performanta de aproape 100cp/litru.

 

Pana aici nimic spectaculos, nu? ia cercetati performanta motorului pe benzina de 3 litri benzinar, tot de la bmw. Oops! e ceva mai mica, ce chestia naibii. Revenind la cei aproape 100cp/Litru, ia uitati-va la fostul M5, care la 5.0 avea 400cp. Apoi la actualul, care la acelasi litraj are 507cp.

 

si iar comparam turbo cu NA.. :blink:

 

cred ca 90% din motoarele turbo pe benzina au peste 100cp/litru.. si fara sa fie fortate sau biturbo..

Link to comment
Share on other sites

Sper sa mai citeasca si alti "fitosi" si "destepti" ceea ce ai postat tu, in calitate de posesor de 635d, si utilizator. Normal ca e un motor extraordinar, normal ca trage super. Sa mai faca si adversarii dieselului un calcul simplu - la 286cp/3.0 avem o performanta de aproape 100cp/litru.

 

Pana aici nimic spectaculos, nu? ia cercetati performanta motorului pe benzina de 3 litri benzinar, tot de la bmw. Oops! e ceva mai mica, ce chestia naibii. Revenind la cei aproape 100cp/Litru, ia uitati-va la fostul M5, care la 5.0 avea 400cp. Apoi la actualul, care la acelasi litraj are 507cp.

 

si iar comparam turbo cu NA.. :blink:

 

cred ca 90% din motoarele turbo pe benzina au peste 100cp/litru.. si fara sa fie fortate sau biturbo..

ce tare e "cred" asta. foarte tare! laser, frate!

 

Zi repede 2 motoare benzinare turbo de la BMW, de acum din zilele noastre

 

Ideea centrala e ca 3.0sD este un motor bun, si performant indeajuns cat sa merite sa stea sub capota seriei 6

 

Nu ca se poate ca alte motoare "crezi" ca bat lejer suta de cai pe litru.

 

Topicul era despre 635d

 

eu unul mi-as dori un 3.0sD, nu l-as da pe 3.0i - pe nici o masina

 

Dar, cum nea Nicu e pamant si istorie, fiecare parere este binevenita!

Link to comment
Share on other sites

ce tare e "cred" asta. foarte tare! laser, frate!

 

Zi repede 2 motoare benzinare turbo de la BMW, de acum din zilele noastre

 

nu m-am referit la benzinar turbo de la bmw, ci de un motor turbo in general..

 

Ideea centrala e ca 3.0sD este un motor bun, si performant indeajuns cat sa merite sa stea sub capota seriei 6

 

n-am mers cu o masina cu motorul respectiv, sunt convins ca e un motor reusit, dar sa incepi sa compari un motor turbo cu unu aspirat sa vezi care e mai aproape de 100cai/l mi se pare exagerat..

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Nu am condus un 635d din pacate, dar am condus un 535d din 2005 (deci varianta cu 272CP) si pot sa zic ca e mult mai distractiv decat un 530i tot E60 care nu avea ca plus decat silentiozitatea unui benzinar, pe cand dieselul avea consum mai mic si un cuplu de invidiat. M-a lasat de-a dreptul uimit... offff pacat ca nu o fac si manuala :blink:.
Link to comment
Share on other sites

ce tare e "cred" asta. foarte tare! laser, frate!

 

Zi repede 2 motoare benzinare turbo de la BMW, de acum din zilele noastre

 

nu m-am referit la benzinar turbo de la bmw, ci de un motor turbo in general..

 

Ideea centrala e ca 3.0sD este un motor bun, si performant indeajuns cat sa merite sa stea sub capota seriei 6

 

n-am mers cu o masina cu motorul respectiv, sunt convins ca e un motor reusit, dar sa incepi sa compari un motor turbo cu unu aspirat sa vezi care e mai aproape de 100cai/l mi se pare exagerat..

Bre florinele83, tu nu intelegi ideea. Treaba e simpla - e reusit ca motor si punct. Nu ca bate un turbo diesel un benzinar aspirat - mai ales ca benzinar turbo nu prea face BMW la ora asta, pe segmentul de 3.0.

 

Ce naiba e asa greu de inteles? 286 cp sunt destui cat sa nu te faci de ras pe o caroserie agresiva cum e seria 6. atat. nu alte inflorituri inutile - asprirat, neaspirat, transpirat sau nu. Repet: topicul se referea la 635d, si mult opinau ca vai, cum sa pui diesel pe seris 6. De-aia suntem aici, pe un forum, sa ne dam cu parerea - a mea este ca 3.0 sD este un super motor. Daca nu te superi. Daca te superi, pacat. Parerea mea tot asta e. Asa ca nu te supara, ca faci riduri. :blink:

Link to comment
Share on other sites

ce tare e "cred" asta. foarte tare! laser, frate!

 

Zi repede 2 motoare benzinare turbo de la BMW, de acum din zilele noastre

 

nu m-am referit la benzinar turbo de la bmw, ci de un motor turbo in general..

 

Ideea centrala e ca 3.0sD este un motor bun, si performant indeajuns cat sa merite sa stea sub capota seriei 6

 

n-am mers cu o masina cu motorul respectiv, sunt convins ca e un motor reusit, dar sa incepi sa compari un motor turbo cu unu aspirat sa vezi care e mai aproape de 100cai/l mi se pare exagerat..

Bre florinele83, tu nu intelegi ideea. Treaba e simpla - e reusit ca motor si punct. Nu ca bate un turbo diesel un benzinar aspirat - mai ales ca benzinar turbo nu prea face BMW la ora asta, pe segmentul de 3.0.

 

Ce naiba e asa greu de inteles? 286 cp sunt destui cat sa nu te faci de ras pe o caroserie agresiva cum e seria 6. atat. nu alte inflorituri inutile - asprirat, neaspirat, transpirat sau nu. Repet: topicul se referea la 635d, si mult opinau ca vai, cum sa pui diesel pe seris 6. De-aia suntem aici, pe un forum, sa ne dam cu parerea - a mea este ca 3.0 sD este un super motor. Daca nu te superi. Daca te superi, pacat. Parerea mea tot asta e. Asa ca nu te supara, ca faci riduri. :blink:

Prietene drag, faci valuri pe aici ca tu aduci argumente, dar habar nu ai. Benzinar turbo pe segmentul de 3.0 este 335i un 3 litrii biturbo de 306 cai.

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=149853

 

si mai uite inca un motor turbo BMW contemporan:

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=160017

Edited by Sher
Link to comment
Share on other sites

Oricat de exceptional e 3.0dTT, tot nu se preteaza la seria 6. Motoarele diesel BMW sunt silentioase, dar la ralanti tot se aud "grohaind" si e chiar aiurea sa auzi zgomotul ala cand esti decapotat...

 

Cat despre 3.0iTT ce sa zic, pacat ca nu se comercializeaza si la noi pe E60, dar ar merge si un import din State.

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Oricat de exceptional e 3.0dTT, tot nu se preteaza la seria 6. Motoarele diesel BMW sunt silentioase, dar la ralanti tot se aud "grohaind" si e chiar aiurea sa auzi zgomotul ala cand esti decapotat...

 

Cat despre 3.0iTT ce sa zic, pacat ca nu se comercializeaza si la noi pe E60, dar ar merge si un import din State.

 

Pai dai muzica putin mai tare si nu se aude nimic :blink: asa ca sa nu te faci de rusine.

Oricit de silentioase ar fi dieseluri-le dupa o anumita peroada de timp revine la cantecelul specific dieselului( trac trac trac).

Seria 5 al lui taicamiu este tot diesel.Cind la luat era perfect....sunetul....pff....si dupa 1 an ( grol grol grol )

Link to comment
Share on other sites

Oricat de exceptional e 3.0dTT, tot nu se preteaza la seria 6. Motoarele diesel BMW sunt silentioase, dar la ralanti tot se aud "grohaind" si e chiar aiurea sa auzi zgomotul ala cand esti decapotat...

 

Cat despre 3.0iTT ce sa zic, pacat ca nu se comercializeaza si la noi pe E60, dar ar merge si un import din State.

 

Pai dai muzica putin mai tare si nu se aude nimic :blink: asa ca sa nu te faci de rusine.

Oricit de silentioase ar fi dieseluri-le dupa o anumita peroada de timp revine la cantecelul specific dieselului( trac trac trac).

Seria 5 al lui taicamiu este tot diesel.Cind la luat era perfect....sunetul....pff....si dupa 1 an ( grol grol grol )

ce mult mi-ar placea sa ma fac de rusine intr-un 635d...Doamne

 

pana atunci raman plin de mandrie in E39 2002 - lol

 

ce rusinos sa ai 635d ....va rog mult, sa facem o cheta ceva, sa-mi iau si eu unul, sa ma pot face de ras cum trebuie. Sa rada toti benzinarii de mine.

 

Vorbesc serios, accept donatii in orice valuta - orice ajutor este binevenit

 

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

de ce nu incercati sa intelegeti ca poate nu consumul e problema ci pur si simplu autonomia. de ce sa stai stresat cu ochiul pe BC sa vezi cati km mai ai disponibili?. sau sa stai stresat sa nu calci masina ca in 200km trebuie sa realimentezi?. Eu cred ca e un punct de vedere... si pana la urma de ce sa te faci de ras intr-un diesel ? ca zice unul sau altul ca e galagios , ca vibreaza , ca nu e rafinat ? :blink: in primul rand cine isi cumpara o masina si-o cumpara pentru el si nu pentru "critici" . probabil ca mai sunt si exceptii. eu as cumpara un 635d cu ochii inchisi . mi se pare mult mai special ca o varianta pe benzina. nu consider diesel-ul o motorizare de tarani etc. un motor diesel nu mai e ce era pe vremea Aro 244 sau altele. daca motorina in Ro ar fi la fel de buna pe cat de scumpa e , am privi altfel lucrurile.

PS: pt cine dorea motoare turbo Bmw pe benzina ...uitati-va la 335i sau 135i coupe si X6-le cu motor turbo de 400cp.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca iti donez eu 1 Ron! Zi-mi contul! :blink:

asa stimate coleg de forum, apreciez generozitatea ta! de la tine mai putin, de la altii restul, de la Dumnezeu mai mult....stii cum e.

 

Orice gest caritabil e binevenit - e ceva nobil sa ajuti un tanar sa se face de ras cu un pilaf de masina-roaba gen 635d

 

sa mai astept poate pana la urmatorul tau salariu, poate se leaga de 1L de motorina, daca nu cer prea mult? :)

Link to comment
Share on other sites

@Nesuferila, tu vorbesti din propria ta situatie dar daca ai avea bani pentru 6 nu ai mai avea aceeasi parere.Nu o lua in nume de rau. Si eu prefer dieselul pentru ca...economie, autonomie si are si cuplu/viteza/putere.Dar ceilalti o sa spuna

: I-al ma si pe asta are bani de seria 6 si se uita la consum.Si pe mine ma deranjeaza aceasta replica dar nu vorbesc din perspectiva mea:(.

 

Eu am o familie instarita si am diesel.Vin cu masina ....seria 5 .....ce sa mai se uita lumea....si cind:trac-trac-trac...si acceasi replica. Scuzati-ma pt offtopic.

 

On-topic:Este foarte frumoasa, si mi se pare super ok consumul raportat la performante :blink:.

Link to comment
Share on other sites

mie nu mie rusine ca am seria 6 diesel si ca face troca troca si ca imi consuma putin.

inainte de asta am avut range pe benzina si a8 tot benzina si nu pot sa zic ca simt lipsa la benzina mai ales ca nu trebuie sa umplu rezervorul mai tot timpul

am mers si cu 630i si in afara de sunet si de faptul ca avea smg nu pot sa zic ca m-a impresionat atat de mult sa zic ca motorina e cah si parca a mea impinge putin mai tare

635d este o masina foarte bine antifonata

la motoarele de 3000cmc benzina mai au obiceiul sa porneasca la rece in 3 pistoane la seria 6

Link to comment
Share on other sites

@Nesuferila, tu vorbesti din propria ta situatie dar daca ai avea bani pentru 6 nu ai mai avea aceeasi parere.Nu o lua in nume de rau. Si eu prefer dieselul pentru ca...economie, autonomie si are si cuplu/viteza/putere.Dar ceilalti o sa spuna

: I-al ma si pe asta are bani de seria 6 si se uita la consum.Si pe mine ma deranjeaza aceasta replica dar nu vorbesc din perspectiva mea:(.

 

Eu am o familie instarita si am diesel.Vin cu masina ....seria 5 .....ce sa mai se uita lumea....si cind:trac-trac-trac...si acceasi replica. Scuzati-ma pt offtopic.

 

On-topic:Este foarte frumoasa, si mi se pare super ok consumul raportat la performante :blink:.

@cristi_florea. Omule, nu o iau in nume de rau. Pana una alta, retine ce dieselul este mai scump decat benzina. Ca puteam sa-mi iau f bine, la mai putini bani chiar, E39 benzinar. Ma bucur pt tine ca esti membrul unei familii instarite. Eu mi-am facut toti banii pe spatele meu - mai exact pe capul meu, ca nu lucrez si nici nu am lucrat cu carca.

 

Deci astea cu mandria benzinei, cu altele de gen reprezinta doar prejudecati, in opinia mea. Sau, sa nu fiu rau sau nedrept, reprezinta pur si simplu o alegere.

 

La fel, optiunea pentru diesel, este si ea o alegere. Nu e una mai buna, mai nobila, mai nu stiu cum decat cealalta. Fiecare alegere, are de partea sa atat plusuri cat si minusuri.

 

Cred am risipit destule energii pe topicul asta, noi toti. Sa vedem despre ce ne mai dam cu parerea...O zi buna tuturor!

Link to comment
Share on other sites

eu as cumpara un 635d cu ochii inchisi . mi se pare mult mai special ca o varianta pe benzina.

 

Oare?

 

pai da. deoarece coupe cu motor pe benzina exista de cand lumea ...nu sunt asa rare. dar coupe cu motor diesel performant , chiar mai performant ca unele pe benzina , nu prea am auzit ,nu pana la seria 6..... bine ...si Audi anunta R8 v12tdi , sau conceptul pegeout 907 etc

 

edit: motorul de pe 635d e un motor de exceptie , o inovatie pentru vremurile noastre . a fost laudat si premiat de multe reviste de specialitate etc.

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

categoric motorul de pe 635d e o realizare tehnica la care acum 10 ani ( nu mai mult...cand erau faimoase tdi-urile de 1,9 si 90 de cai de la vw ) nici nu ne gandeam...280 de cai si performante....

 

la fel de remarcabil e si motorul de pe 335i...si fie ca vrem sau nu, tehnologia nu sta pe loc , si ce e azi tabu...maine sar putea sa fie de serie....iar tot ce se intampla are un motiv...CUMPARATORI.....in 90 nu existau dieseluri pe 7 sau s sau....jaguar....ei bine acum..un diesel a ajuns sa castige 24h....ar cam trebui sa ne dea de gandit, nu ???

 

personal ( desi sunt posesor de 2 diesel si una bucata benzina ).... as alege benzina in 8 cazuri din 10....la fel cum caut un 635csi...si multa lume nu intelege de ce....dar asta e alta discutie......

Link to comment
Share on other sites

eu as cumpara un 635d cu ochii inchisi . mi se pare mult mai special ca o varianta pe benzina.

 

Oare?

 

pai da. deoarece coupe cu motor pe benzina exista de cand lumea ...nu sunt asa rare. dar coupe cu motor diesel performant , chiar mai performant ca unele pe benzina , nu prea am auzit ,nu pana la seria 6..... bine ...si Audi anunta R8 v12tdi , sau conceptul pegeout 907 etc

 

 

Pe mine ma impresioneaza mai mult un V12 pe benzina decat un diesel, fie el si biturbo.

 

E mai performant decat un motor pe benzina biturbo de aceeasi cilindree?

Asta daca vrei o comparatie logica...

 

Cu toate astea, masina merita cumparata...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.